< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!
17/05/2008 @ 08:56
snuitje

bwa ik heb nie zoveel zin om weeral met clomid te starten hoor... vorige keer hielp zelfs hoogste dosis niet bij mij, waarom is de gynae zo zeker dat het nu wel gaat werken?

Ben net gaan bloed laten trekken int ziekenhuis...nu weer wachten tot maandagnamiddag
Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 09:08
lauie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Snuitje . Ik denk aan je meis. Ik had zo gehoopt dat je goed nieuws had gekregen.

Wij gaan nu een weekendje weg dus zal pas maandag weer wat van me laten horen!

groetjes

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 12:15
heleen

snuitje wat een verschrikkelijke tegenvaller

Maar wat betreft je templijst ff op de pc opslaan dan bewerken kiezen want je moet hem in paint ff overzetten naar een ander bestand jpg en dan foto uploaden sta onderaan je profiel dan kan je je temp kaart laten zien die van mij sta ook op mijn profiel die is van vorige ronde

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 13:29
mel

hey snuitje, de moed niet opgeven hé, clomid zal wel werken deze keer want dat is de bedoeling van de drilling, er zijn niet veel pco'ers die na de operatie geen hormonen meer nodig hebben na de drilling, komt wel goed

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 21:02
Ann

Hey Snuitje

Sorry voor de tegenvaller meid... Hopelijk gauw wat beter nieuws he!

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 10:00
Jelana

@ Snuitje, meid ik voel zo mee met jou.

Dit weekend voelde ik me heel raar. Ik wil mezelf niet gek maken maar zou het kunnen dat ik nu al tekenen heb? Ik vraag het me soms af maar ik voel me hetzelfde als in januari toen ik was maar het eigenlijk nog niet wist (ofwel zit het tussen mijn oren).

In januari (ik heb toen alles netjes opgeschreven) had ik opeens hartkloppingen deze zijn verdwenen toen ik ongeveer 6 à 7 weken was. Ik had ze al voor mijn NOD (een soort benauwd gevoel). Ben daar zelfs mee naar de dokter geweest, maar alles was ok toen. Toen ik ging sporten in januari (voor en na mijn NOD) was ik rap kort van adem. Dit weekend had ik dat ook (vorig weekend liep ik nog een persoonlijk recordtijd dit weekend kon ik amper lopen).
En ik weet dat ik toen al snel last had van mijn borsten. Dat begint nu ook al lichtjes. En eigenlijk moet ik nog een week wachten op mijn NOD. Maar ik heb mijn symptomen eens naast elkaar gelegd en het was juist hetzelfde. Dus
Vele tekenen had ik voor mijn NOD maar ik heb ze gewoon opgeschreven omdat ik nooit de link maakte mijn mijn ZW. En nu voel ik me hetzelfde?? Ah, ik probeer tegen mezelf te zeggen dat het te mooi zou zijn om waar te zijn.
Ofwel ben ik er teveel mee bezig, dat kan ook

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 15:38

Jelana ik hoop het voor je meisje, het klinkt goed !

net gebeld naar gynae. Geen eisprong. Volgende week gaat ze nog eens controleren en anders medicatie geven voor regels op te wekken.
maar ik hoorde aan haar stem dat ze der zelf niks meer van verwachtte...

ik moet om kwart voor 2 nog eens terugbellen voor een afspraak te maken voor die controle nog want ze had agenda niet bij, ze zat niet op hare bureau ... en na opwekken regels dan daarna weer clomid veronderstel ik.

ben naar huis gegaan om 14u.

(nu thuis dus)

volgende week dinsdag om kwart na 6 afspraak bij gynae.

Ik ga aan gynae vragen of ze me niks zwaarders dan clomid kan geven. Clomid helpt bij 90%, maar niet bij mij, zelfs hoogste dosis niet, dus 'k snap niet goed dat ze t nu weer wil proberen...

had ze me na de operatie direct op controle laten komen dan hadden we ook dees 7 weken niet weggegooid en verknoeid.

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 08:57
Ann

Hey Snuitje

Is er dan geen kans dat die Clomid na de operatie wel aanslaat? Anders zou ze het toch niet voorstellen??? Het komt vast wel goed meid! Kom jij maar lekker hier je frustratie van je afschrijven, we zijn er voor je!

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 09:28
heleen

snuitje wat een triest nieuws zeg ik had voor je gehoopt dat je nu een x goed nieuws zou krijgen vrouwen zitten wel heel moeilijk in elkaar hoor

Hier eindelijk na bijna 9maanden van ellende na de mk eindelijk een eisprong die niet midden in mijn valt gelukkig eindelijk een x een kans

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 20:15
Ann

Ah Heleen, dat klinkt positief! Klussen maar he!

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 20:16
Ann

Twee keer is misschien wat veel he

[Laatst gewijzigd door Ann - 20/05/2008 @ 20:16] - Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 08:52
lauie

Snuitje, wat een naar verhaal. En ik had zo goede hoop voor je! Ik vind het echt heel erg voor je en hoop dat de gyn je wat anders geeft dan clomid. Misschien hormooninjecties?

Jelena, ik voor je.

Heleen, veel plezier

Hier niets bijzonders volgens mij heb ik nog geen eisprong gehad en denk ook dat ik die deze maand niet krijg.

groetjes lauie

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 09:26
heleen

ann dan moet het helemaal goed komen als je het 2x neerzet

lauie dankje dat gaat wel lukken

Jelana hopelijk gaat deze ronde je een positieve test geven

Vanmiddag weer naar het ziekenhuis kijken of mijn folikel gegroeid is ik hoop van wel ff afwachten

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 14:59
mel

snuitje ik hoop dat het al ietsje beter met je gaat

heleen heel veel succes

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 16:26
heleen

mel dank je ik zie dat jou 1ste icsi er aan zit te komen spannend

nou mijn ei is dus al gesprongen we hebben op het perfecte moment geklust dus de positieve test mag komen als de rest nou ook mee werk dan he

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 16:29

stappen aan het nemen voor ivf
Beste,

IK ben 33 jaar en heb al 3 kinderen.Maar daar ik al 4 jaar een nieuwe relatie heb en na mijn zoontje die nu inmiddels 5 jaar en 3 maanden is. Begon het eigenlijk vorig jaar al te kriebelen. Ik had zoiets het gaat wel over en 4 kinderen is veel. Maar het gaat niet over en morgen word er beslist of er een behandeling begint in genk of niet.
Ben vreselijk zenuwachtig want het verlangen wordt met de dag groter en ik heb er weer alles voor over om zwanger te worden.

Ik ben een echte moeder en carriére maken zegt me niet veel van kinds af dacht ik al aan kinderen.

Wie kent dat gevoel en wie kent het centrum van genk????

Ik wens tevens iedereen veel baby en kindergeluk en daarbij nog veel liefde;

Mvg

floortje
Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 18:58

ik ben er ook nog heel eventjes... dadelijk weer weg. Leuk elke avond dingen doen en niet thuis zijn ! En opt werk ook ontzettend druk deze week... good, want ik heb die afleiding nu nodig. Ik stort me nu op andere dingen...

Mel, Ik voel me nog niet heel goed... maar ook niet meer zo slecht. Ik heb nog geen moed en hoop... en ik geloof niet dat clomid nu ineens wel gaat werken, maar ik heb met mijn schatje besproken dat we dat dinsdagavond tegen de gynae zeggen. Want clomid is zwaar voor je lichaam, en als ik er niet in geloof, dan gaat het zeker niet lukken lees je vaak hé. Dan wil ik liever met spuiten menopur beginnen als ik dat mag, das nog veel straffer dan clomid dus daar geloof ik wel in. Al heb ik daar wel veel bang voor, ben daar wel klaar voor... voor nog rondes te verknoeien met clomid niet. Dus tenzij gynae me kan overtuigen en garanderen voor een groot % dat clomid nu wel gaat werken, dan luister ik wel naar haar. Zij beslist...

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 09:13
nele

hallo dames,

ik ben nieuw hier.
ik ben al meer dan 2 jaar gestopt met de pil.... in december was ik eindelijk zwanger maar na 9 wk (in januari)een miskraam gekregen... wat een teleurstelling.
Ik hoop dat ik in 2009 ook eindelijk een langverwacht kindje mag vasthouden!!!
Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 13:54
mel

hey nele welkom hier, ik hoop ook dat je een beebje krijgt in 2009

ik heb vandaag mijn regels gekregen, ik heb een cyclus gehad van 28 dagen zonder clomid dan nog, morgen gaan we bloed laten trekken en bel ik voor een afspraak in gent

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 15:38
lauie

Hallo,

Mel, spannend hoor allemaal.

Nele, wat erg van je miskraam, en je was dan ook al lang bezig. Ik hoop ook heel erg dat je een kindje in 2009 mag verwelkomen.

Floortje, dat wordt voor jou ook een spannende tijd dan. Weet je al meer? Ik kom ui NL dus kan je qua gyn en kliniek niet helpen. Wij willen ook graag een beebje en kunnen niet wachten tot we een positieve test krijgen.

Heleen, ik voor je hoor.

Hier had ik, volgens de testen, ook een eisprong dus we hebben flink ons best gedaan!

groetjes lauie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >