< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Truieneers!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/05/2008 @ 20:13
MamaSofie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Na een vermoeiende dag slaapt Robbetje eindelijk. Denk dat hij al bij al op de ganse dag een uurtje NIET geweend heeft Weet echt niet wat hem scheelde! Toen ik hem in badje deed was alles weer in orde, en nu slaapt hij flink. Nuja, nog maar 5 minuten, dus hoop dat hij flink blijft slapen!

LaraLien, welkom terug! Alleen spijtig te horen dat carolien zo ziek is. Ben je naar de dokter geweest? Veel beterschap voor haar gewenst! En ik hoop natuurlijk dat Lara ervan gespaard zal blijven!

Ans, lijkt me idd een beetje te die bruiloft... Maar ik begin er toch weer over te fantaseren! Ik en Tom zijn ondertussen al anderhalf jaar verloofd... Maar kort na de verloving ben ik zwanger geworden, en sinds dan is het zelfs niet meer ter sprake gekomen...

Maren, mama was Robbe zn allereerste woordje gisteren, dus ik ben zo fier als een gieter

Mn schoonbroer zijn ouders zijn eigenaars van de mimosa in st-truiden (lingeriezaak). En mijne papa zijn ex had een lingeriezaak in landen, maar heb spijtig genoeg nooit korting gekregen Ik koop sinds kort mijn lingeriesetjes van esprit. In de espritwinkel in hasselt heb je veel keuze, en niet zo duur voor toch goeie kwaliteit!
Hoewel ik binnekort waarschijnlijk mn supersexy zwangerschapsbh's van zolder mag gaan halen, want mn borsten doen zo'n pijn!

Ben vandaag nr de dokter geweest om bloed te laten trekken, woensdag weet ik of mn hcg waarden in orde zijn!

Oei, ik hoor Robbe weer

[Laatst gewijzigd door MamaSofie - 19/05/2008 @ 20:16] - Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 20:55
falke

Hellow,

Ik ben zo doodop (maar blijkbaar ben ik niet de enige). Marte is de laatste dagen heel hangerig, en 's nachts slaapt ze slecht, wordt veel wakker en wij dus ook. Ik denk dat die tandjes echt wel fel beginnen opspelen. Gisteren in de late namiddag een perdolan suppo moeten opsteken, want ze had zo pijn en ook wat verhoging en het speeksel stroomde uit haar mondje, maar nog steeds geen tandje te zien.

K'tje, momenteel gaat haar groentenpap super en laat ze haar fruitpap staan, maar ik denk dat dat ook meer met die stoute bijters te maken heeft.

Fieke, we duimen voor jou dat het deze keer wel allemaal goed mag lopen. Houdt ons op de hoogte van je hcg waarden he. En ik kan geloven dat het niet simpel moet zijn met Robbe in huis om terug zwanger te zijn. Ik kon bij Marte de eeste 3 maand en half mijn hoofd niet rechthouden, of ik was aan het overgeven. Als dat bij de volgende zwangerschap ook zo zal zijn, is het gewoon onmogelijk dat ik zelf voor Marte kan zorgen en dat zou ik heel erg vinden.

Chantal, welkom terug en veel beterschap aan je kleine meid. Het is precies de moment dat alle kindjes ziek worden. Dat van een collega heeft een otitis media. Vandaag in het ziekenhuis geweest en alles (niet moeten daarblijven), maar het zou gekrijst hebben van de pijn, ocharme.

Sofie, ik denk dat ik zowel in mijn als in Ans haar naam kan spreken, maar er hoeven heus geen tekenen te zijn van een naderende bevalling, ik was totaal verrast toen mijn water brak. Schanskorven zijn ijzeren "kooien" waar je stenen in doet, je kan daar muurtjes mee maken voor in de tuin. Is vrij modern en veel mooier dan een gemetst muurtje.

Ans, ik ben heel benieuwd naar de foto's. Gaan we ze ook te zien krijgen??

David is vanavond niet thuis, zal pas laat thuiskomen als ik al lig te slapen. Hij moet de filipijnse vrouw van zijn nonk op de luchthaven gaan halen en dus heb ik een rustige avond.

Tot gauw!
Groetjes Giede en Marte

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 07:26
K'tje

Goedemorgen,

Ale tis te zeggen "goed" en "morgen"... Voor mij is het al bijna middag! Zijn al wakker van 4.30!!! Weet niet wat Wout nu weer op hem heeft, maar tis al bijna een ganse week dat hij er zo vroeg bij is.
Vanavond ga ik hem bij mijne papa laten slapen. Ik moet even fatsoenlijk slapen, want dit hou ik niet vol.

Fie, zou je je kofferke niet meenemen straks? Misschien mag je daarblijven!
Ben je er klaar voor?

Giede, wat hoor ik daar volgende zwangerschap?! Zijn er plannen???

Ik moet gaan verder doen dames, want anders geraak ik nooit op tijd klaar vandaag...

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 10:03
Fie

heyhey

Chantal dat is minder dat Carolien zo ziek is. Is ze deze nacht ook nog zo ziek geweest?

Giede, ah ok nu weet ik wat schanskorven zijn.
Ik zit er zo op te wachten dat het bijna niet onverwacht kan zijn.

K'tje, ik ben er al eeuen klaar voor maar pruts blijkbaar nog niet.
Koffertje gaat niet mee denk ik. Hangt er vanaf hoe ik me straks voel.

xFie

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 10:52
Maxine

Helloow

Alles oké met iedereen?
Deze namiddag heeft Lieven verlof genomen, hij moet zijn stage gaan bespreken in de school in Tienen. Fleurtje en ik gaan waarschijnlijk meegaan, dan kunnen wij terwijl eens in de stad rondkuieren. Niet dat daar veel te beleven valt, want Tienen is eigenlijk maar een triestige stad hé. Daar valt echt niet veel te beleven, maar een wandelingetje is altijd fijn hé. Fleur valt toch meestal direkt in slaap, dus zal de omgeving haar niet veel uitmaken .

Fieke, hopelijk is Robbe vandaag een beetje rustiger. Dat zijn idd heel vermoeiende dagen als ze zoveel wenen, zeker nu je zwanger bent! Zou hij ook nog last hebben van zijn tandjes?
Voor BH's ga ik dus naar de Mimosa tijdens de braderie. Want ik heb die van Marie-Jo het liefste en dan kosten ze maar 15 euro, dus dat is echt de moeite. Maar ik ben niet de enige die dat denkt, want aan die stand is het altijd enorm druk! Allemaal vrouwen die in die bakken zitten te zoeken en aan de kant zie je allemaal wachtende mannen staan ! Maren... dus misschien een tip!

Chantal, welkom terug hier. Jij schreef hier blijkbaar voor dat ik hier schreef, want het is de eerste keer dat ik een berichtje van jou heb gelezen! Hoe is het nu met Carolien, is ze al een beetje beter. Ik zou ook de 'cola-methode' van K'tje proberen, want bij Wout heeft het toch goed geholpen.

Giede, Marte haar tandjes zijn waarschijnlijk aan het doorkomen hé. Ocharme dat is altijd zo triestig als ze last van iets hebben. Knuffel haar maar goed, want dat heeft ze nu toch ook heel veel nodig hé.
Ik ga de foto's van haar doopkleedje na haar doopsel op haar website zetten. Want anders heeft de familie haar al op voorhand gezien in haar kleedje hé! Mijn mama is wel fier dat het haar kleedje is.

K'tje, dat is wel spijtig dat Wout net nu zo vroeg wakker wordt. Ge had het zowieso al zwaar deze week hé. Goed dat je hem eens naar je papa brengt, zo kan je toch een beetje bijrusten.

Fie, veel succes straks bij de gyn. Hou ons op de hoogte, hoeveel je pruts weegt en meet! Nu gaat het echt niet meer lang duren hoor!

Groetjes!
Ans

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 18:40
Maren

Online Status Stuur bericht
Ieps!

Héhé, in de Mimosa ben ik ook eens geweest een jaar of 3 geleden. Dat was wel grappig. Ik had tot dan toe nog nooit een goede BH gekocht (altijd besteld in de boek, het goedkoopste model) en toen wou ik eindelijk eens een BH die mijn maat was. Ze waren daar wel vriendelijk vond ik. Ik had tot dan altijd met een C rondgelopen, toen ik daar buiten kwam had ik een E bij. Ik verschoot nogal!
Ik moet zeggen, toen woog ik 10 kilo meer als nu, en dus is er ondertussen wel een cupje af hoor (gelukkig). Die BH heb ik nog steeds, maar ligt mooi weg tot ik zwanger ben ofzo en ik weer een grotere maat nodig heb.

Ik draag ook het liefst Marie-Jo. Ik heb er net weer 2 van dat merk gekocht. Ik heb ook al Chantelle gehad, maar dat vond ik maar niks.
Ieder zijn merk natuurlijk.
Merci voor de tip Ans, maar wanneer is die braderie juist?

K'tje, je hebt gelijk dat je Wout eens een nachtje bij je papa laat slapen. Ik heb deze nacht ook geen oog dichtgedaan en ben nu ook heel moe. Zal het niet te laat maken vandaag denk ik.

Fieke, dat geloof ik dat je superfier was dat Robbe dat als eerste woordje zei. Heeft hij het nadien nog gezegd?
Goh, dat moet moeilijk zijn zo misselijk en dan nog voor Robbe moeten zorgen. Maar je geraakt er wel door!

Fie, laat je iets weten wat Michiels zei. Ben eens benieuwd of je al iets of wat opening hebt.

Ik ga me nu omkleden om te gaan fitnessen.

Doei!

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 20:45
K'tje

Hallo dames!

Kom even kort vertellen dat Chantal vandaag met Carolientje naar het ziekenhuis moest, ze kregen de koorts niet naar beneden.

Voor de rest niet veel te melden,
ben juist Wout in zijn bedje gaan leggen bij onze papa,
ga me nu in de zetel installeren
en dan vroeg mijn bed in...

Slaapwel!

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 20:46
K'tje

Maren, de braderei is het laatste weekend van juni

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 11:05
Fie

heyhey

Gisteren dus naar Michiels geweest
Ik had al bijna 2cm opening en het hoofdje drukte goed aan maar mijn baarmoederhals is nog naar achteren gekanteld.
Dus dat is nog niet voor direct tenzij het onderzoek wat geholpen heeft (wat trouwens wreed ambetant was).
Pruts was al 50,5cm en 3,3kg. Schoon lengte en gewicht, perfect om te worden geboren maar het wilt dus nog niet.
Maandag moet ik terug gaan, ben ik tegen dan niet bevallen dan wordt het misschien inleiden, hangt van baarmoederhals af.

Chantal, hopelijk moet je niet te lang blijven in het ziekenhuis met Carolien.

K'tje, rust maar lekker uit.

xFie

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 12:46
falke

Hellow,

Sofie, wij zijn allemaal te samen in blijde verwachting met jou (maar vooral nieuwsgierig) dus houdt ons op de hoogte he. Als ik jou was zou ik mij wel niet te snel laten inleiden. Dat kindje komt heus wel vanzelf als het er klaar voor is. Je gaat je unieke momenten met je zwangere buik nog missen. Want eens geboren moet je het met iedereen delen en gaat ook iedereen zich nog feller bemoeien!!

K'tje, wat kunnen uitrusten gisteren? En vandaag aan het werk?

Ans, moet je zeker doen die foto's op de site plaatsen, maar ik begrijp dat je wil wachten. Ben wel benieuwd. Wanneer wordt Fleurtje weer gedoopt? En heb jij enig idee hoeveel dat kost, want ik weet totaal niet hoeveel geld ik zaterdag moet meenemen

Chantal, ben je nog steeds in het ziekenhuis? Hopelijk voelt Carolien zich vlug beter. Geef haar maar een dikke beterschapsknuffel van ons.

Fieke hoe gaat het ginder? Heb je je uitslag al?

Ik moet straks naar de oogarts, ben eens benieuwd!

Groetjes

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 15:31
Maxine

helloow!

Deze middag ben zijn Fleur en ik met enkele collega's van mij gaan eten in de Royal. Fleur is heel braaf geweest, alleen toen een collega haar wou oppakken begon ze heel hard te wenen. Toen heb ik haar eventjes opgepakt en toen was het goed, daarna wou ze dan toch met iedereen op de schoot! Ze zit blijkbaar op de leeftijd dat ze schrikt is van alles en iedereen wat vreemd is!

Giede, voor een doopviering moet je niets betalen. Dat is enkel bij een huwelijk of begrafenis enzo. Maar de meeste pastoors verwachten wel iets... wij gaan onze een geschenkenbon halen bij de Wereldwinkel. Zo kan hij genieten van (h)eerlijke wijn! Mijn schoonzus heeft telkens zo van die speciale bieren gegeven, omdat hun pastoor aan hen die 'hint' gaf. Hij zei letterlijk, een doopsel kost niets maar ik lust wel graag zo een speciaal biertje .

Sofie, jouw kindje heeft idd wel een ideaal geboorte gewicht en lengte! Ik kan je ook aanraden om niet te snel naar een inleiding te vragen. Als je dat kan vermijden dan zou ik dat zeker doen. Een inleiding duurt meestal veel langer, met heel veel van die ambetante onderzoeken... Mijn bevallen duurde 13 uren, ik kan je verzekeren dat je dan echt wel uitgeput bent. Maar ik veronderstel dat je hier waarschijnlijk niet voor het kiezen hebt, dus zal het afwachten zijn. Ik hoop ook voor jou dat je kindje deze week op een natuurlijke manier kan geboren worden!! Ge ziet het... wij leven hier allemaal met je mee en zijn erg benieuwd.

K'tje, al een beetje beter uitgerust? Morgen heb je waarschijnlijk ook een lange werkdag, met die shoppingavond...

Groetjes!
Ans

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 18:26
Maren

Hellow!

Amai, voor een woensdag is het hier stil geweest vandaag .

Fie, al 2 cm opening, das toch al iets hé. Maar ik ken er niet veel van natuurlijk.
Ik kom hier elke dag nieuwsgierig kijken of Ans het goede nieuws nog niet heeft meegedeeld, maar het wordt dus nog even wachten.
De laatste loodjes wegen het zwaarst hé meid, we kunnen niet meer doen dan je steunen en moed inspreken, maar ik denk dat je da allemaal al nimmer hoort ondertussen .
Ik leef met je mee!

Fieke, hoe was de bloeduitslag? Of heb je hem nog niet gehad.
En hoe gaat het met Robbe?

K'tje, einde juni moet ik onthouden. Dan ga ik zeker proberen te komen.
Ben je al wat uitgerust?
Ze hebben je vandaag toch niet te fel uitgeput op het werk?

Ik ga nu naar mijn oma rijden. Ze gaat haar huis verkopen en op een appartement wonen (al 1 stap in de goede richting!) en vandaag komt de schatter. Ik ga daar samen met mijn papa naartoe zodat we zeker zijn dat alles goed wordt geregeld.

Morgen gaat de enige avond zijn dat ik na het werk eens rustig kan thuisblijven!

Had ik al verteld wat ik heb gekocht op de demonstratie maandag?
Ik heb 4 dingen besteld: blauwe tovenaar (iets fantastisch om vlekken uit kledij te krijgen en werkt echt want dat gebruikt moeke al een aanal jaar), een vloerzeep, ruitenreiniger die geen strepen nalaat en iets voor kalk uit het toilet te krijgen.
Mijn huisje gaat dus heel proper zijn! Alé, als ik die producten ook effectief ga gebruiken natuurlijk .

Zo, ben er weer vandoor!

(Evi, hoe komt het dat we al zo lang niks meer van je gehoord hebben? Alles toch in orde daar?).

Doei!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 19:54
K'tje

Hallo dames!

Het was hier zeker zo stil vandaag omdat ik werken was!

Fie, wat goed zeg! Al 2 cm! Het zou wel eens kunnen snel gaan vanaf nu!

Ans, wij gaan met de collega's ook gewoonlijk in de Royal eten. Vind het daar wel lekker. Zeker het varkenshaasje met mosterdsaus...

Vandaag was het vrij kalm in tongeren. Morgen zal het een ander paar mouwen zijn: Ladies City Day. Komen jullie ook?

Hoor dat de douche vrij is, dus ben er vandoor!

Groetjes!

Ps: morgenvroeg kom ik uitgebreid reageren, beloofd!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 21:14
MamaSofie

Even een kort berichtje, want ik ga mn bedje al in. Ben zooo moe!
Heb vandaag uistlag van bloed gehad: hcg waarden op 4 weken en 5 dagen: 1976. Terwijl mn hcgwaarden bij Robbe op 4 weken en 2 dagen maar 250 waren. Dus kan alleen maar positief zijn dat die waarden zo hoog zijn.
Alleen was mn ijzergehalte laag, zelfs ondanks dat ik al lang aan de omnibionta zit... Iemand tips om mn ijzergehalte weer naar boven te brengen?

Ben in ieder geval enorm gelukkig

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 08:16
K'tje

Goedemorgen!

Fieke, dat is goed nieuws!
Ivm ijzer tekort: biefstuk en spinazie bevatten veel ijzer.
Maar kon de dokter je geen tabletten of zo voorschrijven? Dat zijn grotere dosissen.

Maxine en Giede, hier is het de gewoonte dat de ouders, peter en meter na de misviering wat geld in de schaal leggen.
Na onze viering, waarin trouwens nog een ander kindje gedoopt werd, gingen wij dus naar voren om ons geld te brengen, maar die andere familie was hier dus blijkbaar niet van op de hoogte. Met het schaamrood op de wangen hebben ze al het kleingeld dat ze bijhadden bij elkaar gezocht, om zo toch iets te kunnen geven.
Zijn jullie er al uit wat jullie achteraf gaan doen? Wij hadden een "klein" feestje; met kleine broodjes en kleine dessertjes. Was heel plezant.

Maren, ge hebt u precies laten gaan op die demonstratie!
Die "blauwe tovenaar", daar hebben ze toch vanalles van, niet. Meisje dat bij mij werkt poetst daar ook mee. Maar het is wel straf spul, als ze vergeet haar handschoenen aan te trekken, dan staat ze 's anderendaags vol uitslag. Kan natuurlijk ook aan haar liggen.
En ivm de braderei, ik zal het u tegen dan nog wel eens zeggen

Chantal, hoe is het met Carolientje?

Nog snel even over hier en dan ga ik werken:
Wout zijn buikgriepvirus is verdwenen, nu is hij verkouden, hij hoest gelijk een hondje. Maar verder is alles ok.
Ik begin ook langzamerhand weer op mijn positieve te komen. Zal blij zijn als het zaterdag is, dan heb ik vrij.

Zo, ben er vandoor!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 11:43
Fie

heyhey

Hier nog steeds geen bevalling.
Ivm met dat inleiden, ik zou het liever ook niet hebben maar ik weet niet of ik dat nog erg lang ga volhouden.
Van de nacht weer deels wakker gelegen van voorweeen (die weer wat pijnlijker waren als de vorigen) maar ze hielden weer op na 4u.

K'tje, zwijg van het varkenshaasje met mosterdsaus van bij de royal, straks krijg ik er zin in. Ik eet dat ook zo graag daar.
Ik ga ni gaan vanavond naar de ladies day. Ik geraak amper vooruit.
En het grapje, maar we kunnen u toch rollen ben ik ook al kotsbeu gehoord.

Fieke, klinkt goed hé zo een hoge HCG. Wanneer moet je naar de gyn?

xFie

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 18:42
Maren

Hey!

Het huis van oma is op 125 000 euro geschat. Ik kon het haast niet geloven. Zo veel geld voor zo'n klein huisje.
Vandaag komt de makelaar terug om alles te ondertekenen. Daar gaat mijn enige vrije avond van de week dus.
De makelaar beweerde dat het huis binnen een maand verkocht zou zijn. Ik ben eens benieuwd!

Fieke, proficiat met je hoge waarden! Nu ben je echt wel zeker dat het prijs is hé .
Ivm tekort aan ijzer, ik heb dat ook eens gehad en heb toen ijzertabletten moeten nemen. Dat heeft heel goed geholpen, maar ik weet wel niet of dat mag als je zwanger bent. Moet je misschien eens voor naar je dokter bellen.

K'tje, ja ik heb me echt wel laten gaan. Voor het huisje gaat dat al wat gemakkelijker he.
Hebben jullie nog wat vorderingen geboekt?
Ze zijn vandaag bij ons komen chappen. Nu mogen we 5 dagen niet in het huis komen.

Fie, dat kan ik geloven dat je dat grapje bent beu gehoord.
Probeer nog even vol te houden. Elke dag is een dag dichter bij je bevalling!

Ik ga me nu douchen om daarna naar oma te vertrekken.

Doei!

PS: kijkt er iemand naar "mijn restaurant"? En wie vinden jullie dat moet winnen?
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 21:01
Maxine

Hey!

Vandaag heb ik hier eens een echte poetsdag gehouden... dus eigenlijk heb ik niet veel nieuws te vertellen!
Ik ben ook niet naar de Ladies day. Normaal gezien ging ik wel gaan met een vriendin. Maar ik was vergeten dat Lieven vanavond naar een bijscholing moest gaan, dus ben ik maar thuis gebleven met Fleurtje! Ik denk dat het daar toch te druk gaat zijn voor haar en ik vind het een beetje zot om een babysit te gaan zoeken om te gaan shoppen!

Fie, ik kan ook goed geloven dat je die grapjes moe bent. Ik was het toch ook zo beu om steeds diezelfde 'grapjes' en opmerkingen te horen.
Trouwens, daarnet zat er hier een ooievaar op onze dennen! Die komt toch niet van Kerkom zekers, want dat is niet zo ver van hier hé .

Maren, is de chape goed gelukt? Of moet je die 5 dagen wachten om ernaar te kijken? Ik kijk ook naar mijn restaurant, persoonlijk ben ik voor Hasselt, die lijken mij het meest sympathiek. Maar eigenlijk maakt het mij al niet meer veel uit wie wint. Ik had het zowieso al het meeste voor Hasselt en Leuven, ben blij dat Antwerpen eruit ligt. Die waren veel te vol van hun eigen vond ik.

Fieke, proficiat met je waarden! Voor een tekort aan ijzer is het belangrijk dat je veel verse (groene) groenten eet. Ik veldsla zit ook heel veel ijzer.

Groetjes!

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 07:39
K'tje

Hallo dames!

Ladies city day was maar traag op gang gekomen! We wilden tegen 20u sluiten, maar toen was het in eens stormloop. Dus toch maar tot 21u opengehouden.
Was content dat ik thuis was.
Nog snel naar mijn restaurant gekeken (voor mij maakt het niet uit wie wint, ben, zoals Ans al zei, blij dat A'pen er uit ligt) en toen mijn bed in.

Vandaag de laatste van de week!
Kan al niet meer wachten tot het 18u is.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 10:56
Fie

Heyhey

Ans, de ooievaar kwam niet van Kerkom, ons pruts zit nog steeds in mijn buik.
Maar het kan volgens mij toch niet meer lang gaan duren hoor.
Heb weer een ganse nacht wakker gelegen, maar dit maal niet van voorweeen. Ik voelde me ganse nacht slecht, had last van mijn maag, lever en darmen. Maag en lever is over maar darmen nog niet.
Dus wie weet.

K'tje, ergens logisch dat het pas na 20u op gang kwam. Vooraleer de vrouwen thuis zijn van werken, gegeten hebben, de afwas hebben gedaan en hun gereed gemaakt is het al ruim 20u denk ik hé.

Maren, ja tegenwoordig vind je niet meer veel voor weinig geld.
Hoeveel slaapkamers heeft het huisje? En in welke staat is alles?
Als het iets wat schappelijk is en je kunt er zo intrekken dan schieten de prijzen naar omhoog.

xFie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >