Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/05/2008 @ 10:46 Sterre ![]() | Sunshine, heb je trouwens last van kwaaltjes waardoor je denkt misschien zwanger te zijn? Wel spannend voor jou nu hè... Ik ben heel benieuwd!! |
| 21/05/2008 @ 10:47 Anke ![]() | Gelukkig dat we allemaal gewoon tegen elkaar kunnen zeggen wat we denken. Ik bedoel, daar zijn we allemaal volwassen voor toch? Ik begrijp ieder zijn nieuwsgierigheid, angst, blijdschap enz. Liever dat we eerlijk tegen elkaar zijn, dan hier alleen maar leuke reacties plaatsen en iemand naar de mond praten, dat is niet eerlijk en dat zie je toch wel vaak gebeuren, zowel in het dagelijks leven als op het internet. Voor de 3D echo klik hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=7KFMTWS8 Ik kan namelijk geen foto's meer op m'n profiel plaatsen, hij zit vol. En aangezien ik toch wel veel foto's van de 3D heb... |
| 21/05/2008 @ 20:49 Anke ![]() | test, computer doet gek.... |
| 21/05/2008 @ 21:58 Kay&Iz ![]() | @ anke, nou als je dan tips hebt..wat vult goed (zodat ik niet na een half uur weer trek heb), is gezond en kan ik fatsoenlijk op t werk eten.. ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

!!!!
Het is echt wel leuk om dat gezichtje en die handjes te zien. Nog eventjes en je hebt je wondertje in je armen!

kan altijd!!!
te zien!
Ik ben nogal een flapuit, bij mij weet je altijd wat je aan me hebt. Als er iets me dwars zit of er moet ik iets van mijn lever dan zeg ik dat ook, en verwacht eigenlijk dat de mensen dat ook met me doen..
En heb vaak een trekkend gevoel in mijn onderbuik, vooral bij het stappen, erg vervelend.

?????
Maar goed, eerst maar eens zien dat ik zwanger wordt