Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/05/2008 @ 22:36 nefertiti ![]() | Shanghaibaby, niets om je druk over te maken, mijn menstruatie duurt soms maar drie dagen. Emmy, lief van je. Slaap lekker allemaal! |
| 21/05/2008 @ 22:42 Dreamer* ![]() | Slaapgoed Mops ![]() Ik zou al willen testen maar ik geraak niet meer tot een winkel morgen |
| 21/05/2008 @ 22:46 mupke ![]() | dames Slaap lekker allemaal en dreamer anders ga je morgen gewoon een testje halen... Mops en jij ook gewoon testen, wat heb je te verliezen? Liefs linda |
| 21/05/2008 @ 22:49 Dreamer* ![]() | Morgen zal niet lukken ... Heel misschien vrijdag ... |
| 22/05/2008 @ 06:10 Dreamer* ![]() | Hier nog steeds niks ![]() |
| 22/05/2008 @ 06:41 nefertiti ![]() | Dreamer, ga testen meid! Hoe is het bij de rest? Ik werd wakker met weer een lagere temp en vreselijke buikpijn, maar dat zakt geloof ik al weer af. |
| 22/05/2008 @ 07:14 Sarah ![]() | Shanghaibaby: Mijn ms duurt altijd maar ongeveer 3 dagen, vorige maand maar 2. Dus ik denk niet dat je je zorgen moet maken Groetjes |
| 22/05/2008 @ 07:24 nefertiti ![]() | Sarah, balen meid. Succes volgende maand. Ben je vandaag jarig? Ik ook. |
| 22/05/2008 @ 07:32 Sarah ![]() | Proficiat, ik verjaar vandaag niet maar zondag :) Ging toch ook tellen als verjaardagscadeau eh :) |
| 22/05/2008 @ 07:43 nefertiti ![]() | Dan wens ik je bij deze vast een fijne verjaardag! |
| 22/05/2008 @ 07:47 Sarah ![]() | dank u wel ![]() |
| 22/05/2008 @ 08:51 jokske ![]() | Nefertiti van harte met je verjaardag. DREAMER: wil je niet ontmoedigen maar ik ben ook nog doodmoe is begonnen na mijn vruchtbare dagen.... Morgen eens testen hé! |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD mei

(Ben nogal een koppige)

, want je bent gewoon zwanger
wel vrijdag... We zien wel..ja ik heb testjes genoeg, maar om ze nou allemaal nu in 1x te verprutsen vind ik wel een beetje zonde.. Ik maak ze liever straks allemaal positief hihi....
mops
en tot morgen
Eigenlijk weet ik toch niet hoe zwanger zijn voelt?!

, hoop dat je toch een leuke dag hebt zaterdag en veel suc6 in de volgende ronde.