Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/05/2008 @ 08:56 snuitje | bwa ik heb nie zoveel zin om weeral met clomid te starten hoor... vorige keer hielp zelfs hoogste dosis niet bij mij, waarom is de gynae zo zeker dat het nu wel gaat werken? Ben net gaan bloed laten trekken int ziekenhuis...nu weer wachten tot maandagnamiddag |
| 17/05/2008 @ 09:08 lauie ![]() | Snuitje ![]() ![]() ![]() . Ik denk aan je meis. Ik had zo gehoopt dat je goed nieuws had gekregen.Wij gaan nu een weekendje weg dus zal pas maandag weer wat van me laten horen! groetjes ![]() |
| 17/05/2008 @ 21:02 Ann ![]() | Hey Snuitje Sorry voor de tegenvaller meid... Hopelijk gauw wat beter nieuws he! ![]() |
| 20/05/2008 @ 20:15 Ann ![]() | Ah Heleen, dat klinkt positief! Klussen maar he! |
| 20/05/2008 @ 20:16 Ann ![]() | Twee keer is misschien wat veel he ![]() ![]() |
| 21/05/2008 @ 14:59 mel ![]() | snuitje ik hoop dat het al ietsje beter met je gaat ![]() heleen heel veel succes |
| 21/05/2008 @ 16:29 | stappen aan het nemen voor ivf Beste, IK ben 33 jaar en heb al 3 kinderen.Maar daar ik al 4 jaar een nieuwe relatie heb en na mijn zoontje die nu inmiddels 5 jaar en 3 maanden is. Begon het eigenlijk vorig jaar al te kriebelen. Ik had zoiets het gaat wel over en 4 kinderen is veel. Maar het gaat niet over en morgen word er beslist of er een behandeling begint in genk of niet. Ben vreselijk zenuwachtig want het verlangen wordt met de dag groter en ik heb er weer alles voor over om zwanger te worden. Ik ben een echte moeder en carriére maken zegt me niet veel van kinds af dacht ik al aan kinderen. Wie kent dat gevoel en wie kent het centrum van genk???? Ik wens tevens iedereen veel baby en kindergeluk en daarbij nog veel liefde; Mvg floortje |
| 22/05/2008 @ 09:13 nele | hallo dames, ik ben nieuw hier. ik ben al meer dan 2 jaar gestopt met de pil.... in december was ik eindelijk zwanger maar na 9 wk (in januari)een miskraam gekregen... wat een teleurstelling. Ik hoop dat ik in 2009 ook eindelijk een langverwacht kindje mag vasthouden!!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

was maar het eigenlijk nog niet wist (ofwel zit het tussen mijn oren).

valt gelukkig eindelijk een x een kans

als de rest nou ook mee werk dan he