Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/05/2008 @ 23:13 Sonja | Hallo, Wendy, ik had het te laat gelezen maar ik verwacht wel mijn bestelling morgen. Els vertelde dat ze binnen was, ik ben benieuwd. Onze vakantie is al effe geboekt! Wij trekken dit jaar nog eens met de wagen erop uit: richting Legoland in Denemarken met ons "bobke de bouwer". Ben benieuwd of ie het leuk gaat vinden. Volgend jaar gaan we met het vliegtuig, één van de griekse eilanden. 't Is misschien de laatste keer, al ze die wet doorvoeren dat leerplicht ingevoerd zal worden vanaf het derde kleuterklasje. Man ik moet toch wel recupereren na een week vroeg opstaan, had verwacht dat het makkelijker zou gaan maar de fout hier is vooral niet in bed geraken 's avonds, nog naar Sara kijken, nog naar 't late nieuws, de hond buiten laten .... 't is nooit voor middernacht en dan 's morgens er vroeg uit .... 'tja dat voelt een "oude" madam. Ook Tuur staat elke morgen ( nee, drie van de vijf schooldagen) om 06.30 uur op, vandaag heeft ie tot tien geslapen en dan moest ik hem nog wakker maken ... deze avond in de auto in het naar huis komen van Brussel zei ie zelf: "ik ga niet meer filmke kijken, ik ga rusten" en hij viel pardoes in slaap. Volgende week is rustig, mijne baas werkt maar twee dagen, de andere dagen gaat ie "praten" in Praag en Wenen, dus het zal relax zijn! Er staan wel twee werkende zaterdagen voor de deur (ene voor een opleiding van het nieuwe computerprogramma, ene voor ne wacht). Dit pakken we er graag bij .... weekendwerk is dubbel ... Allé, genoeg geweest, ik ga rusten ... Geniet nog van jullie zondag en tot ... Sonja |
< vorige pagina | volgende pagina >

zijn er nog mama's uit Balen?

, vond het een fijne aangename avond om nog eens over te doen. Veel is er nie verkocht, dus dat val voor de portefeuille ook nog mee
.