< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » gestopt met de pil - wanneer zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
gestopt met de pil - wanneer zwanger?
20/05/2008 @ 11:11
davke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dankjewel allemaal voor jullie duimpjes

hoe zou het zijn met ginnie?
ik hoop dat ze er wat van kan genieten!
ze zal al thuis zijn zeker?

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 13:25
Charlie

Online Status Bekijk profiel
Hi meiden,
Jolijn, fijn om je ook weer even te zien! Hoe is het nu met je?
Davke, thanx voor de tip! Ga eens ff kijken of ik t ergens kan krijgen.
Wat super dat bij jou ook alles goed is. Nou mijn duimen staan niet meer stil!
Ann, heerlijk je hebt alle babyborrels achter de rug! Wat leuk dat de buren er ook waren met de baby. Dan zie je in 1 keer hoe groot Julie alweer is. Dus papa moet straks voor de deur liggen met al die jongens in de buurt. Wat een schat is Julie toch. Heerlijk he als ze zo lachen.
Ellen, wat naar dat je je niet zo goed voelt. Stress is niks! Volg je een streng dieet? Het grootste gedeelte van je zwangerschapskilo's is er alweer af!!
Engeltje, goed om te horen dat alles zo lekker gaat! Kan me voorstellen dat je je ventje mist als je op je werk bent. Zo nu al aan een 2e aan het denken.... Inderdaad geniet eerst nog maar even van Jarne.
Gisteren heeft Ryan zijn eerste paar uurtjes goed doorstaan! De groep bestaat uit 4 kindjes van 0-2 4 kindjes van 2-3 en 4 kindjes van 3-4. Hij vond het allemaal prima. Wel lief hoor om al die kindjes te zien. Volgende week gaat hij voor het echie. Gisteren ook nog even langs t consultatiebureau geweest even wegen en vragen wat ik eraan kan doen dat Ryan geen voorkeurshouding krijgt. Hij ligt namelijk constant op zijn linker kant van zijn hoofd. Ik ga maar door met wat ik allemaal doe want de mevr vond dat ik het goed in de gaten hou en niet nog meer kon doen. Onze kleine man weegt nu al 5940. Hij groeit dus goed.
Oja nog even een klein dilemma.... ik wil eigenlijk t eerste half jaar nog niet met Ryan ergens logeren ook vanwege de borstvoeding. Nu wil hat dat we volgende maand een feest hebben van Robert zijn opa en oma en de dag erna is het vaderdag. Nu wil zijn vader dat we daar komen logeren. Ik heb dus gezegd dat ik dat niet wil. Robert vind dit jammer omdat hij zijn ouders al zo weinig ziet. Moet ik nu aan mezelf denken of maar weer naar hun pijpen dansen. Zij plannen namelijk altijd in hoe alles moet.
xxx

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 09:33
Ellen'tje

Wat is het hier stilletjes zeg

niet zo streng dieet, eigelijk mag ik alles eten, met ww
maar ben nu eerst gewoon proberen niet meer te snoepen en sporten
tegen trouw volgend jaar wil ik terug mooi voor de dag komen
op dit moment zit ik niet lekker in men vel, voel me niet mooi enzo

alles goed met de andere dames?

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 10:47
Nona

Hallo:)

Vanavond weer op controle bij de gyn, benieuwd of het stuiterballetje gedraaid is, maar ik betwijfel het:) Gisteren tot middernacht behang afgestoomd, we hebben 'smiddags de sleutel gekregen! hoeraaa:) en dit weekend verhuizen we naar ons nieuwe, leuke huisje:) Enkel hebben we een beetje een kattenprobleem... en de keuken ruikt erg naar kattenpis... Dus maar goed dat we het behang afweken (ik denk dat er urine en geur is ingetrokken)

Ellentje, spijtig dat je je niet goed in je vel voelt he, maar heb al goede dingen gehoord over weight watchers. Gewoon idd sporten en niet snoepen, daar ben ik voor mijn trouw op een maand tijd toch 3-4 kilo mee afgevallen. Nu ben ik op mijn magerste eigenlijk, vreemd he? (ja, zonder buik gerekend he)

Charlie, ik weet eigenlijk ook niet goed hoe je het best aanpakt... Misschien kan je met Robert een soort compromissituatie bedenken... Ik kan me voorstellen dat je je niet zo best voelt en dat de borstvoeding ook niet vlot als je je in een soort wurggreep voelt.
Ik heb ook wat het gevoel dat mijn schoonmoeder mijn zwangerschap eigenlijk als de hare in verlenging beschouwd als je weet wat ik bedoel. Ze is geobsedeerd door mijn buik, en prijst mijn niet-gewichtstoename aan bij jan en alleman terwijl ze over mijn buik wrijft enzo... :) (oke ja, tegen haar zus,dus zo onlogisch is het niet, maar toch) en spreekt me tegen in onze plannen rond geboorte en opvoeding... zucht. Ik voel me er niet zo goed bij. Gelukkig voelt mijn ventje dat ook aan, maar voor hem is het wel lastig, want hij wil haar wel echt een lans geven, en wie weet kunnen we een gezonde balans laten groeien, wat voor iedereen leuk zou zijn... maar in tussentijd moet ik haar een beetje verlijden denk ik:)

Davke, goed nieuws zeg!! hoeraaaaaa:) Bij mij was de meest geslaagde tactiek om te vrijen als ik op mijn geilst was, dat was echt een duidelijk signaal van mijn lichaam.:)

Lijntje, hallo:) leuk je weer te zien af en toe:) Ik hoop dta je je binnen afzienbare tijd weer goed genoeg voelt om hier mee te babbelen, maar neem gerust je tijd hoor. We denken met veel liefde aan jou en Liv.

Ginnie, ik hoop dat je het goed stelt, en Jarne ook:) Ik ben nieuwsgierig naar de geboorte, en de eerste foto's, maar neem gerust je tijd hee:)

kusjes!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 17:58
ginnie

Hoi dames,

Hier ben ik vlug even,maar ik moet zometeen weer kijken,mijn ventje zal moeten eten,het bevallingsverslag komt echt zo gauw mogelijk hoor,maar het was een vlotte bevalling,en mijn ventje komt goed bij!
De BV was even wennen,eerst 2 dagen moeilijk op gang komen,om daarna lekker veel last te hebben van stuwing
Maar nu loopt het vlot,thuis zijn doet blijkbaar veel!
Ons ventje is ook veel rustiger sedert hij thuis is!

Een foto en verslagje komen dan misschien morgen of overmorgen,ik heb immers al bureauwerk gedaan ook,en in de andere vrije momenten probeer ik vlug wat het huishouden en ook wat bij te slapen!

Oei er is bezoek blijkbaar!
Sorry dat ik even niet op jullie reageer maar ik ga mijn best doen!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 18:26
davke

Hey ginnie tof dat je eens langs komt
ja we begrijpen dat hoor dat je het druk hebt nu en het is wennen ook hé doe alles maar rustig aan hoor en je niet te veel willen forseren

En hoe gaat het anders met jou lukt het een beetje en met de trotse papa?
ja voor bv ben je het best thuis op het gemak en in alle rust in het moederhuis willen ze altijd alles vlug vlug klaar hé en dan lukt da niet zo goed daarom dat er veel geen borstvoeding kunnen geven

geniet maar van de kleine spruit
En nog eens een dikke proficiat hé

tot later

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 07:31
ginnie

dankjewel Davke,

ik probeer zo spoedig mogelijk bij te lezen wat hier allemaal gebeurd is,maar ik ga even zoals beloofd mijn bevallingsverhaal neertypen:

Woensdagmorgen ben ik de ganse morgen in het ziekenhuis geweest,nog met dikke buik,aan de monitor. Alles OK en geen opening en nog 3 cm baarmoederhals. Dus weer naar huis en maar gaan werken.
Savonds gaan we rond 9u45 naar bed,en rond elf uur wordt ik wakker van de krampen. Naar het toilet en nog eens naar het toilet..Maar de krampen lijken wel heel regelmatig.
Ik probeer het weg te denken maar het komt vlug na elkaar,wel 2-3 minuten ertussen,en mijn ventje slaapt nog. Zou het echt??
Tegen énen wordt Gino wakker van mijn gekreun en gesteun. Is het begonnen?? Ik denk het..maarja..intussen komen de weeen vlugger en vlugger en doen ze steeds meer pijn. Tegen twee uur vertrekken we dan toch naar het ziekenhuis. Daar aangekomen zien ze meteen dat ik wel degelijk in arbeid ben..spannend!!
De weeen worden sterker en sterker en voor ik het weet,komen ze al om de minuut. Het wordt ondraaglijk,zo vlug na elkaar en ik vraag een epidurale..jammer maarja het kwam gewoon té hevig op elkaar.
Tegen 4u30 krijg ik epidurale,maar ik voel wel nog goed de weeen en de druk. De verpleegster kijkt en in 3 kwartier tijd ben ik zo maar even van 3 cm ontsluiting naar 10 cm gegaan!
De gyneacologe zit nog even weg en ik moet de druk negeren..ja hallo,en toen brak mijn water,een grote golf het bed in!
De kleine had in het vruchtwater gepoept dus kinderarts erbij.
Tegen 7 uur mag ik eindelijk naar de verloskamer. Ze willen me even doen "oefenen" met persen maar ik moet meteen stoppen want er zit schuif in!
Uiteindelijk mag ik..en na 3 persen is het hoofdje daar al!
De rest..moest ik niet eens voor persen,Jarne floepte er zo uit en werd geboren tegen 7u12! 2kg710 en 47.5 cm..een kleintje!
Ik heb een knip gekregen maar die valt goed mee.

De volgende dagen bestonden vooral uit wennen aan elkaar en de BV op gang krijgen,wat niet zo simpel is..eerst 2 dagen weinig melk en kloven,daarna stuwing en véél te veel melk. Ook iets te veel stress in het ziekenhuis door al dat bezoek,maar eenmaal thuis loopt alles op rolletjes. BV geven is zalig!
Intussen is Jarne vandaag een week oud en zit hij al boven zijn geboortegewicht,2 kg 750! Hij doet het dus goed!

Zo,dat was het,de rest volgt nog wel,nog even een fotootje in mn profiel zetten!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 08:55
Charlie

Hi meiden,
Ginnie wat geweldig!! Wat een lief mooi ventje!
Ik herken de weeenstorm die jij hebt gehad. Het is inderdaad op een gegeven moment niet meer weg te puffen. Aan de ene kant is een hele vlotte bevalling fijn aan de andere kant gaat het ook een beetje te snel. Hij doet het goed en dat is het belangrijkste. Denk jij ook aan jezelf! Je moet wel goed aan je "nieuwe"leven wennen.
Ik kom straks nog even terug om de rest bij te lezen. Moet zo naar babymassage!
xxx

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 09:22
Nona

Hallo!

Ginnie, wat een mooi jongentje! Proficiat!:) Ik wist het dat jij dat vlot zou doen:) Was het niet wat verschietachtig, alles zo snel?:)
Neem jij je tijd maar he, niet teveel rushen, geniet maar van je lieve zoontje:)

Hier gisteren weer bij de gyn geweest, en nog steeds een stuitkindje! Maar hij ziet een natuurlijk bevalling nog steeds zitten, moet nu zo snel mogelijk voor een bekkenmeting, en als dat goed is (is ook nog een fijn kindje, 2,250kg) dan ziet hij ook een stuitbevalling zitten... Stuitkindjes zouden ook wel vaker wat vroeger komen... ahem:) Nu heb ik wel ineens zoiets van argh, is stuitbevalling wel veilig? Ik heb wat opgezocht, en 1 op 20 (1 procent) moet even in de couveuse gemiddeld na een gewone bevalling, tegen 1 op 200 bij een keizersnee. Ik denk een beetje uit mijn research dat het een pak beter is voor de moeder om natuurlijk te bevallen, maar iets gevaarlijker voor de baby na de geboorte na de keizersnee. Dat is dan ontwrichte schoudertjes, enzo, maar ook hersenbloeding. Blijkbaar omdat de schedel niet traag, maar eerder snel samengedrukt wordt zou dat niet zo tof zijn voor de hersentjes. Maar dat kan ook tijdens een hoofdbevalling gebeuren. Dus argh een beetje.
Want keizersnee ook niet 100% veilig voor het kind natuurlijk...

zucht. Eerst bekkenmeting, dan eens goed babbelen met de gyn. hoe doet trouwens, samen met zijn collega's, regelmatig stuitbevallingen.

kusjes!

[Laatst gewijzigd door Nona - 22/05/2008 @ 09:41] - Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 09:31
Anne

Hallo meiden,

Ginnie, leuk van je te horen. Wat een bevalling! Gelukkig is alles goed met je ventje en gaat het jou ook weer goed zo te horen, alweer terug aan t werk geweest, foei!! Doe rustig aan hoor.

Gisteren zijn we weer op het bureau geweest met Lotte. Nou wat een nieuws, we dachten dat ze goed gegroeid zou zijn maar....ze was afgevallen! Dus nu weegt ze met 16 weken 5195gr. en is 61 cm. Waarschijnlijk komt dit omdat we van voeding moesten veranderen en haar lichaampje druk bezig is met het bestrijden van de koemelkallergie en het eczeem. Verder doet ze het prima, is gewoon een tenger poppetje. (Gelukkig heeft ze niet mijn bouw, ik ben namelijk altijd volslank geweest en vond dit niet altijd leuk!) De prik was weer niet leuk maar gelukkig zijn we er nu even 7 maanden van verlost! Maar het is elke dag met haar genieten, ze brabbelt nu zoveel dat je bijna hele gesprekken met haar kunt voeren.

En Charlie, hoe gaat het met Ryan wanneer moet je voor de eerste prik.

Hoop vandaag weer een beetje bij te kunnen lezen....heb het echt druk met het werken er weer bij

Liefs,
Anne

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:01
Ellen'tje

Hey meiden

Anouk heeft zich gisteren van buik naar rug gerold !!!
Nu is ze volop bezig met omgekeerde te oefenen
Wat ze ook superfijn vind is de beestjes vastnemen die aan haar relax hangen en lekker in mondje steken
Wat fijn toch omdat allemaal te zien

Ginnie dat lijkt me ook fijne bevalling hoor!
Mooi ventje trouwens

Anne ik hoop ook dat ons anouk niet op mij lijkt van lichaamsbouw, ben ook volslank, dat wil ik haar niet aan doen hoor
Maar echt dik is ze nog niet, gewoontjes
Ben benieuwd 28/5 naar k&g

Men ventje en ik hebben het nog eens gehad over een 2de wondertje
Het kriebelt bij allebei , gevoel zegt ja maar verstand zegt toch nog wat wachten, wil zoveel mogelijk nog genieten van ons Anouk

xxx

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 12:08
davke

oh ginnie wat een mooi ventje zo koddig

en zo een vlotte bevalling zeg ik zou daarvoor willen tekenen
als ik het ga meemaken als mijn ma en mijn oudste zus lig ik daar een dag en meer pff

nu we zijn nog zo ver niet ik moet nu nog eerst zien zwanger te raken hé

alle en alle andere kleintjes veranderen ook al zo vlug
ja moet wel leuk zijn om zo een brabbel conversatie te hebben met de kleine spruit

nu ik kan er alleen nog maar van dromen

nu ga jullie weer laten heb een drukke dag tot later

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 13:00
Charlie

Hi meiden,
Ellen hoe is het nu met jou?? Voel je je weer een beetje beter? Wat leuk zeg dat Anouk al zoveel dingetjes doet!! Zo jullie ook al over een 2e aan het praten. Leuk! Inderdaad eerst nog even genieten van Anouk.
Nona, pffff jij hebt ook al zo'n fijne schoonmama. Wat vervelend dat zij alles beter weet. Daar zit je echt niet op te wachten. Gewoon negeren!
Ah dus de kleine is nog steeds volhoudend. Een collega van mij zijn vrouw heeft ook een stuitbevalling gedaan. Zij heeft er totaal geen last van gehad en hun dochter ook niet. Gewoon naar je gevoel luisteren! Als het je niks lijkt kun je altijd nog uitwijken naar een keizersneden.
Anne, dus Lotte is een slanke dame aan het worden. Verschrikkelijk he die prikken! Ryan heeft 2 weken geleden zijn 1e gehad en over 2 weken zijn 2e. Zie er nu al tegenop want de 1e heeft hem zoveel pijn gedaan.
Davke, laat je niet ontmoedigen door de bevallingen van je mams en zus. Mijn moeder heeft 16 uur over mij gedaan en uiteindelijk kwam ik met de pomp. Ik zelf heb maar 4 uurtjes (2,5 uur ontsluitingsweeen en 1,5 uur persen) over Ryan gedaan dus het kan ook totaal de andere kant uit gaan!
Ryan is weer helemaal tevreden. Hij vond de massage weer heerlijk! In het begin was die even aan t huilen maar daarna vond hij het heerlijk!
Ryan is echt sprekend Robert. Hij heeft ook de bouw van zijn vader. Grof en breed. Ik hoop er ooit nog wat van mij in terug te zien hahahah. Ik ga eens even kijken wat we vanav gaan eten!
xxx

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 19:43
ann

dag dames,

Pf het is hier drukke boel vandaag bij mij. Ik heb zelf geen tijd om hier te komen schrijven. Daarmee dus een heel kleine berichtje...
Zal morgen alles te goei lezen en uitgebreid antwoorden.
amaai ginnie, wat een prachtig ventje is Jarne

Zo, even verder doen, tot morgen.

xxx
Ann

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 11:00
ann

dag dames,

Oef, ben eens benieuwd of ik nu een volledig bericht kan typen.
De laatste dagen zo druk gehad. Dinsdag moesten we de nieuwe auto gaan halen en daar kwam nog wat geregel bij. gisteren ben ik mijn gezicht gaan laten doen (cadeautje van moederdag) en dat is bij mijn vriendin en dan moet ik daar altijd blijven eten...dan nog naar de winkel, enz...dus hektisch.

ginnie, leuk je al te horen. En je verhaal van de bevalling. amaai, wat een geweldige bevalling zo zou je wel meer willen bevallen hé
Leuk om te horen dat je echt geniet van de borstvoeding
Foei foei,al aan het werken geweest je moet je rust nemen!Zeg, je bent net bevallen geeft BV dus hebt je je rust nog nodig!

nona, hij of zij ligt dus nog steeds in stuit?(oh, ben toch nieuwsgierig naar het geslacht...)Ga je nu nog naar die babyfluisteraar gaan?
ahja, nona jij zat ook in ons clubje van de 'tofste' schoonma'serg hé

Ellentje, voel je je al wat beter vandaag?Je bent al volledig bezig met fruitpap? Gaat het goed? heeft anouk het graag? Is er fruit wat ze niet zo graag heeft?Amaai er zit al veel leven in anouk, zo draaien

Charlotte, de babymassage weer leuk geweest?Ah dus ryan is helemaal robert?bij ons is het moeilijk te zeggen op wie julie lijkt, sommige zeggen dat ze op mij lijkt.Niemand zegt dat ze op werner lijkt (ze is wel degelijk van werner hoor)

annelies, ook ik hoop dat julie qua lichammsbouw niet op de mama lijkt (ben ook volslank) maar vroeger (toen ik klein was) was ik wel mager. Ik ben pas dik beginnen te worden toen ik mijn maandstonden kreeg (nu weet ik dat dit komt van mijn pco-syndroom)

engeltje, hoe is het met jouw? Druk met werken en jarne?
Ben ik iemand vergeten? Ja, davke( foei ann!)
Davke, hoe lukt het met oefenen? Want je moet goed klussen, het is het moment!! en dan begint die vervelende wachtweken
wij duimen voor je

Zo, ik ga jullie laten; de buurvrouw heeft net gebeld, ze komt seffens even langs (zij kon niet bij de babyborrel) dus nog eventje wat opruimen.

xxx
Ann

xxx

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 11:14
Ellen'tje

Voel me al iets beter ja
Zijn bezig met plannen van trouw al beetje
Dan moeten we erna minder doen hé
Dinsdag gaan we zien voor zaal, hadden interessante menu enzo daar gezien en is bevragen nu

Ja volop aan fruitpap, ze kreeg ze smiddags maar moeten nu proberen rond 4uur want ze heeft er teveel krampen van, onthaalmoeder denkt dat smiddags te vroeg is voor Anouk
Als ze dan nog krampen heeft stoppen we er ff mee
Ze heeft nu al meloen, banaan, appel, peer, sinaasappelsap gegeten en ze luste het allemaal heel goed

Jaja het is een levendige meid

Deze morgen wakker om 5uur
hebben haar laten liggen tot half 7, toen moesten we zelf opstaan
Ze lag lekker gewoon heel die tijd te vertellen in haar bedje

xxx

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 14:43
ginnie

dankjewel meiden!

Het is nog even moeilijk voor me om te reageren,het is echt druk met zo een nieuw leventje in huis!
Jarne slaapt ook niet zoveel,hij is best levendig en zou liefst de ganse dag door aan de borst liggen
Echt als hij es 3 uur aan één stuk slaapt is dat een hele prestatie!
Hij zou ook wel om het uur willen drinken. Nu ja hij komt elke dag wel 40 gram bij dus hij heeft er dus deugd van
Maakt wel dat er voor weinig tijd overschiet,de paarden heb ik nog steeds niet gezien,op de weinige momenten dat ie slaapt doe ik wat huishouden of hou ik me met de hond bezig of doe een tukje

Nu ja ik probeer wel bij te lezen,ik zou Nona's bevalling niet willen missen,en eventueel goed nieuws van Davke natuurlijk!
En de perikelen van alle kleine ventjes en meisjes hier!

Ik ga nu weer!

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 18:12
Anne

Hallo meiden,

Zo eerst eens even bijlezen....t was weer heel wat deze week he.
Davke ik hoop echt dat het deze rond raak is voor je, het klinkt allemaal heel goed gelukkig. Spannend hoor!

O Ellentje, jullie zijn al over een tweede aan het kletsen. Spannend! Wanneer hopen jullie te gaan trouwen? En hopen jullie dan dat er een tweede onderweg is of dat de kleine er dan al is. Anouk is wel lekker aan het trainen he, van de buik op de rug. Echt leuk om te zien he wat ze nu allemaal uithalen.

Nona, je hebt een volhoudertje hoor maar wie weet draait hij/zij nog het kan tenslotte nog steeds. En wat Charlie zegt, luister naar je hart en volg je eigen gevoel. Maak je ook niet te gek met alle verhalen op het internet. Laat de bevalling gewoon over je heen komen. En ik zeg uit ervaring een keizersnede is niet niks, en dat betrek ik op het herstel. Want als ik de anderen hier zo hoorde die een vaginale bevalling hadden waren die veel sneller hersteld dan ik. Vergeet namelijk niet dat een keizersnee een ingrijpende buikoperatie is! Hoewel ik weet dat een tweede bij ons weer per keizersnee zal komen laat ik me hierdoor niet weerhouden van een 2de! En mijn gyn zegd altijd: elke bevalling is een risico, of stuit of keizersnee of normaal. En omdat dit je eerste kindje is weet niemand hoe jij en je lichaam zullen reageren. Maar maak je niet teveel zorgen je kleine kan zich tenslotte nog altijd keren!

Engeltje jij bent ook druk zo te horen met Jarne, genieten zeker met je kleine mannetje??

Ginnie, doe jij wel rustig aan, je bent tenslotte nog maar net bevallen en geeft borstvoeding he. Geniet nu nog even van je kraamtijd, das echt belangrijk ook voor je lichaam om te herstellen he!!

Ann, je hebt het maar druk met die baby-borrels. Maar vast heel leuk. Julie doet het ook goed zo te horen he. Echt genieten he.

Nou hier alles goed hoewel ik nu wel blij zou zijn als de ongesteld over zou zijn, is vandaag precies 3 weken....
Lotte is vandaag wat hangerig van de prik en heeft last van haar tandjes die al mooi doorschemeren in haar onderkaak. Ook kwijlt ze de hele tijd en knabbelt aldoor op haar vingers. En eten wil ze ook niet echt. Ik kijk het nog even aan maar dan ga ik toch de huisarts bellen als ze niet beter gaat eten. Ze drinkt van de 180 maar 90 op en dat 5 keer per dag, das echt veel te weinig. En daar doet ze dan ook nog eens een half uur over. En tussendoor moet ze vaak huilen....hopelijk gaat het straks beter. Nu ligt ze lekker te slapen. Hopelijk is ze dan een beetje uitgerust en drinkt ze haar fles lekker leeg.

Nou dames, goed weekend allemaal.

Liefs,
Anne

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 13:06
davke

hallo dames,

ja hier blijven klussen hé

en zit nu al op hete kolen met die verdomde wachtweken
heb wel af en toe fermme steken in mijn onderbuik en soms ferm misselijk khoop dat dat een goed teken is nu ja we zien wel hé

alle kga jullie weer laten heb nog vanalles te doen en moet vanavond een contert gaan spelen met de harmonie

geniet nog allemaal van het weeken en tot later

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 14:06
ann

dag dames,

iedereen van zijn weekend aan het genieten?
Wij zijn gisteren weer eens gaan winkelen in nederland (prenatal en baby-dump) en natuurlijk weer heel wat gekocht daar waren ook zoveéél mooie kleedjes...

Davke, ik hoop dat al het klussen deze keer zijn vruchten heeft geworpen. Maar ik denk wel dat je goede vooruitzichten hebt
Wij wachten geduldig met je mee...

annelies, oei ja dat is wat weinig 90 ipv 180.Is het vandaag al wat beter?triestig als ze dan tussendoor zoveel moet wenenZou het nog aan de melk liggen, door haar allergie? Arm dutske...
Maar ik ken dat langzaam drinken... Hier zit ik ook altijd minstens een half uur, soms een uur. Soms maakt ze zo lawaai en dan drinkt ze niet veel. Ze valt altijd in slaap bij het drinken.

ginnie, hoe gaat het nu met je? Ben je het moeder zijn al helemaal gewoon?Jarne is echt wel een schatteke dat heeft ze dan waarschijnlijk van de mama

Ellentje, lukt het nog met de fruitpap?Heb je het nu verschoven naar s'avonds?Gaat het dan beter?

engeltje, hoe is het met de flinke Jarne?

en hoe is met de andere?Nona? Beginnen de zenuwen ook al te komen enfin het is meer het verlangen wat je voelt hé?Ben toch nieuwsgierig naar het geslacht? Nu begin ik te twijfelen, denk dat het een meisje is(omdat ze nog steeds in stuit ligt en niet wil draaien en ze zeggen toch dat vrouwen koppig zijn)

Zo, hier wordt er ééntje wakker...

xxx
Ann

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >