< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in juli 2007 wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
nod in juli 2007 wie doet er mee?
21/05/2008 @ 20:43

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
nou stefanie we zijn je echt niet zat hoor. Ik denk dat iedereen die bevallen is en nog bevallen moet heel goed weet hoe jij je voelt. Het kan je niet snel genoeg gaan. Dus al kom je honderd keer, niemand zal klagen.

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 20:49
Lisette

Stefanie ik had dat ook dat slijm voor de bevalling. Het was niet mijn slijmprop. Die kwam er echt pas vlak voor het persen uit en was meer bruinig. Je maakt gewoon meer slijm aan als je zwanger bent dus dat zal het zijn.

Marije je mannetje heeft precies dezelfde nikes gekocht voor jullie knul als Thomas heeft haha. Schattig zijn ze hè? Wij hebben ze gekregen van een tante.

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 20:50

lisette de slijmprop hoeft geen bloed te bevatten en kan ook eerder komen.

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 21:21
piekeraar

Hey dames,

Stefanie, dat wachten kan zo lang duren. Ook voor ons: we zijn nu echt wel benieuwd naar die kleine spruit hoor. Nog even volhouden.

Marije, geniet van het shoppen zou ik zo zeggen. En laat je opa maar mee fier wezen op je zwanger buikje.

Tattoo; was jij het met de vraag over de buggy. Ik kan het mij niet zo goed herinneren, maar nu is toch nog wel wat te vroeg.
Wij hebben zo'n fietskar die je ook als buggy kan gebruiken, want ook Eppo moet nog in de buggy. Er is een speciale schelp in (soort maxocosi) zodat Ide en Eppo er samen in kunnen. Ik kan ook voor korte afstanden Ide in de draagmand leggen en Eppo op het plankje (gebruiken voorlopig een oud, maar nieuw is in aantocht) of Eppo in de gewone buggy en Ide in de draagdoek. Hier dus opties genoeg, maar inderdaad ze zijn nog niet stevig genoeg voor een buggy. Vanaf iets meer dan drie maanden wle, als ze hun hoofdje een beetje rechter kunnen houden. Maar als je hem in ligstand kan zetten, kan je hem nu misschien wel al gebruiken. Je hebt dus duidelijk een groot venteke.

Zondag is Ide gedoopt en heb een beetje een aanvaring met mijn moeder gehad. Ik heb ze nu al drie dagen niet gehoord of gezien (anders dagelijks). En ik vertik het de eerste stap te zetten. Ze zat zoals gewoonlijk op mijn mans kap en ik vond dat dat wel eens genoeg mocht zijn en zei dat ook. Ze was duidelijk op haar tenen getrapt. Maar ons mama is zo ongelukkig met zichzelf dat ze een hele tijd vit op andere: laag zelfbeeld en veel bevestiging nodig. Ze zou er echt eens iets aan moeten doen. Bij het minste aan kritiek rent ze weg of schiet ze in een colére. Maar ik vertik het dus de eerste stap te zetten en zij blijkbaar ook. Voel er mij niet helemaal goed bij maar ben het beu met te laten opjagen door haar. Dus even doorbijten. Ze zal de kinderen wel missen vermoed ik, maar ik wil even van mijn hart een steen maken. Ik wil haar iets duidelijk maken en hoop dat de boodschap zo overkomt.
Allé ga nog even de keuken wat oprommelen en een wasje in steken. En dan Ide nog eens voeden en in bed steken. Hebben net met 2 een heerlijke wandeling gemaakt en hij ligt nu in zijn draagmand lekker te slapen.

Allé tot later dames
K en co

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 22:24
saartje79

oei, een aanvaring met je moeder, da's minder, maar inderdaad beter even hard zijn, anders denkt ze dat ze altijd maar haar zin kan doen, of zeggen wat ze wilt...
Hebben jullie een babyschaal voor de fietskar? Leuk, zijn ook aan het rondkijken, want wil wel eens gaan fietsen. We hadden een peuterschaal gezien, maar die vond ik veel te recht, ookal zei de verkoopster dat het oke was. Dus maar even naar Hasselt binnenkort, daar hadden ze een babyschaal.
Stefanie, we zijn je nog lang niet beu hoor!! Ga maar eens kijken op de dagen dat de rest van ons bevallen is, allemaal lustig aant kletsen, want je heb die laatste dagen niet zo veel te doen... Mijn laatste dag was anders wel super druk, omdat ik sowieso ingeleid ging worden, dus heb nog heel het huis heringericht, maar de andere dagen: kletsen, kletsen, kletsen... Tja, wachten kan lang duren.

Ik heb een nieuwe verslaving pyamatjes van little woody zoeken en kopen op internet. Zijn zo schattig!! Net nog 2 nieuwe gekocht voor 13 euro stuk. Volgende week zullen er zeker 3 in de bus vallen. En vorige week al 2Heb er, denk ik al 10 voor Linde. Nu nog eentje voor mij in dezelfde print, dan ben ik helemaal gelukkig...

[Laatst gewijzigd door saartje79 - 21/05/2008 @ 22:27] - Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 22:25

babyschaal? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wat is dat dan?

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 22:33
saartje79

dat is een speciale schaal om in de fietskar te bevestigen. Je moet het maar eens google-en...

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 22:35

ja dat heb ik ondertussen gedaan. Leuk dat is ook een mooie manier om de kleine van de zomer te vervoeren. Wat zijn jullie ervaringen ermee en waar moet ik op letten als ik een fietskar wil kopen?

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 08:24
Sam

Goedemorgen,

Pfff ben nog lang niet uitgeslapen. Het vele keren wakker worden begint zijn tol te eisen. Goed dat ik gisteren veel gedaan heb dan kan ik vandaag wat luieren. Zijn gisteren de suikerkaartjes en de stickertjes mogen gaan halen dus die heb ik gisteren nog allemaal afgemaakt. Nu is echt alles in orde. Alhoewel zou de bekleding van de draagmand eens moeten wassen. Zal ik misschien straks doen.

Stefanie we zijn je nog niet beu hoor. Kom hier maar lekker klagen daar zijn we voor. Maar we duimen dat je vlug mag bevallen.

Piekeraar ik hoop dat je moeder vlug bijdraait. De jeugd van vroeger kan toch koppig zijn he.

Vermoedelijke bevalling op 06/06/2008.
Al 58 weken en 4 dagen zwanger (146.44% ver), nog 18 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 08:30
Lotte79

Linnie, ik heb niet zoveel kwaaltjes. Eigenlijk geen momenteel. Ben niet meer misselijk en ook de moeheid is eigenlijk verdwenen. Ik begin de baby nu wel af en toe te voelen.
Zou ik hem vanaf nu iedere dag al moeten voelen? Heel erg dikwijls voel ik hem nog niet en dan begin ik mij dan natuurlijk weer zorgen te maken of alles daar nog OK is. Tja, zo is het ook nooit goed zeker...

Stefanie: ja we zijn je helemaal zat!!! Ga nu aub eens snel gaan bevallen....!!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 08:43

Sam, vervelend joh zo'n gebroken nacht!!

Ik ben gister vanaf half 9 's ochtends op pad geweest.
Eerst naar mn moeder en zusje, met ze 3tjes richting Zeeland gereden naar mn opa (2,5 uur rijden).
Tegen 12en kwamen we daar aan, samen gelunched.
's Middags de stad in geweest daar, veel gelopen... was kapot..
Tegen half 8 naar huis toe en uiteindelijk was ik om half 11 thuis!

Nu een ochtendje op mn werk, helemaal gebroken!

Alles doet me zeer..

Gelukkig morgen vrij, ben zaterdag jarig. Kan ik mooi morgen boodschappen doen enzo.

Ohja vandaag komen ze 1 pakket van de babykledingkast omruilen. Best snel!

Stefanie, nog niks??

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 09:05
linnie1982

Lotte,

dat jij je kindje af en toe voelt is toch al geweldig.
Ik heb mijn baby maar 1 keer gevoeld. Paar dagen geleden. Voor de rest helemaal niks!
Maar ik maak me geen zorgen.
Ik heb een angelsound, en daarmee luister ik om de paar dagen even.
Hoeft maar hooguit 1 minuut. Dan doen mijn oren al zeer.
Mijn baby is zo actief, je hoort steeds gezoef langs het apparaatje.
Ik zit met smart te wachten op de echte trapjes.

Over 2 weken de 20 weken echo. Ooo wat heb ik daar zin in. Ben echt de dagen aan het aftellen.

Stefanie????? Is het al een beetje op gang gekomen??

Marije, wel even lekker een dagje vrij na een drukke dag!

Hier verder goed. Kan moeilijk stil zitten. Zou een ramp zijn als ik ooit te horen zou krijgen dat ik rustiger aan moet doen.
Ik zou gisteren niet veel doen, maar toch heb ik me er niet aan kunnen houden.
Het hele huis gepoetst. 12 latjes geschuurd en in de grondverf gezet.
De douchehoek al een laag beton gestort (samen met mannetje).
Was dus ook echt kapot gisteren. Mijn rug/kont doet zooooo zeer.
Zelf nu voel ik het nog. Dus ik moet vandaag echt wat rustiger aan doen.. Haha, klinkt grappig als ik het zeg.

Nou ja.

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 09:55
piekeraar

hey dames,

Cindy, sorry gisteren helemaal vergeten noteren: van harte met de goede echo. Het is je zooooooo hard gegund.

Stephanie: blijf hier maar rustig meetetteren. Zo gaat de tijd wat vlotter.

Wat die fietskarren betreft: zorg gewoon dat die aan al jou vereisten voldoet en veilig is. Wij hebben een vrij grote (en natuurlijk het duurste model, maar als je krijgt: ). Maar die doet hier heel goed dienst. Er is ook plaats voor boodschappen. We hebben er wel beziens mee als we op wandel zijn. Maar ik ben er heel content van. Als je het enkel gebruikt als fietskar: kan je het ook met een eenvoudiger model of een tweedehandsmodel doen hoor. Maar veel meer comfi voor de kleintjes bij lange tochten tov een gewoon fietsstoeltje.

Allé ga wat aan mijn rommelburo doen, moet er ooit van komen hé.

greetz
k en co

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:42

stefanie is nog niet langs geweest vandaag.... zou het??????

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:49

Marleen, het viel mij ook al op inderdaad!!

Zou me niets verbazen dat het eindelijk zo ver is!

Ik voel me beroerd, opkomend griepje.. Mooi waardeloos zo voor mn verjaardag. Heb geen tijd om ziek te worden!

Zo maar naar huis en mn bed in, wie weet helpt het!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:56
linnie1982

Ik zou net ook gaan vragen waar stefanie is. Hahaha.
Zo ziet ze toch, dat we aan haar denken.

Laten we met z'n allen duimen dat ze het liefst vandaag nog haar baby in haar armen kan houden.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 11:20

marije, verzorg je goed hé!!!! veel rusten!!!!
beterschap!!!!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 11:37
Sam

Oh het is echt te hopen dat Stefanie (aan het) bevallen is. Ze heeft nu wel genoeg geduld gehad.

Marije dat klinkt als een heel vermoeiende, maar super gezellige dag. Je opa zal wel trots geweest zijn. Hopelijk ben je vlug beter en kan je lekker genieten van je verjaardag.

Even een paar vraagjes voor de dames die al bevallen zijn.
* Hadden jullie ook zoveel last van tintelende of "slapende" handen? Vooral als ik 'snachts wakker word is het heel erg en dan zijn ze ook opgezwollen.
* Op hoeveel weken is jullie babytje ingedaald? Heb ergens gelezen dat de baby niet op tijd was ingedaald en dat ze toen een keizersnede hebben moeten uitvoeren. En heb vreselijk veel schrik voor een keizersnede.

Vermoedelijke bevalling op 06/06/2008.
Al 58 weken en 4 dagen zwanger (146.44% ver), nog 18 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 12:30

Stefanie: oei ik hoop dat je aan het bevallen bent nu of inmiddels al bent bevallen. SPANNEND. Ik had trouwens ook geen prop slijm verloren maar slierten, ik wist eigenlijk gelijk dat het mijn prop was. Dat wist ik met Anouk eigenlijk ook meteen. Het slijm ziet er zo anders uit.

Cindy: wat goed nieuws zeg!!! JOEPIE.

sam: ik had geen last van tintelende handen. Ik hoop dat het voor jou ook snel gaat beginnen zeg.

Ik wil ook een fietskar, oftewel een bakfiets. Ik heb zelf namelijk geen rijbewijs of auto en zo hoop ik toch een beetje mobiel te zijn met de twee kleintjes. We hebben alleen een achtertuin waar de bakfiets moeilijk in kan komen. Namelijk een smalle gangpad achter en een smalle ingang tuin. Maar misschien dat we de bakfiets in de voortuin plaatsen voor zolang. Met een goed slot

Maar we willen niet voor die ontzettend dure versie gaan. Ik heb ook een goedkopere versie gezien, maar ik vraag me af of die dan net zo goed is.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 12:39

Sam volgens mij valt dat wel mee hoor. Mij is vertelt dat sommige babies pas indalen bij het op gang komen van de weeen dus maak je niet te druk!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >