dag dames,
Oef, ben eens benieuwd of ik nu een volledig bericht kan typen.
De laatste dagen zo druk gehad. Dinsdag moesten we de nieuwe auto gaan halen en daar kwam nog wat geregel bij. gisteren ben ik mijn gezicht gaan laten doen (cadeautje van moederdag) en dat is bij mijn vriendin en dan moet ik daar altijd blijven eten...dan nog naar de winkel, enz...dus hektisch.
ginnie, leuk je al te horen. En je verhaal van de bevalling. amaai, wat een geweldige bevalling

zo zou je wel meer willen bevallen hé

Leuk om te horen dat je echt geniet van de borstvoeding

Foei foei,al aan het werken geweest

je moet je rust nemen!Zeg, je bent net bevallen geeft BV dus hebt je je rust nog nodig!
nona, hij of zij ligt dus nog steeds in stuit?(oh, ben toch nieuwsgierig naar het geslacht...)Ga je nu nog naar die babyfluisteraar gaan?
ahja, nona jij zat ook in ons clubje van de 'tofste' schoonma's

erg hé
Ellentje, voel je je al wat beter vandaag?Je bent al volledig bezig met fruitpap? Gaat het goed? heeft anouk het graag? Is er fruit wat ze niet zo graag heeft?Amaai er zit al veel leven in anouk, zo draaien
Charlotte, de babymassage weer leuk geweest?Ah dus ryan is helemaal robert?bij ons is het moeilijk te zeggen op wie julie lijkt, sommige zeggen dat ze op mij lijkt.Niemand zegt dat ze op werner lijkt (ze is wel degelijk van werner hoor

)
annelies, ook ik hoop dat julie qua lichammsbouw niet op de mama lijkt (ben ook volslank

) maar vroeger (toen ik klein was) was ik wel mager. Ik ben pas dik beginnen te worden toen ik mijn maandstonden kreeg (nu weet ik dat dit komt van mijn pco-syndroom)
engeltje, hoe is het met jouw? Druk met werken en jarne?
Ben ik iemand vergeten? Ja, davke( foei ann!)
Davke, hoe lukt het met oefenen? Want je moet goed klussen, het is het moment!! en dan begint die vervelende wachtweken

wij duimen voor je
Zo, ik ga jullie laten; de buurvrouw heeft net gebeld, ze komt seffens even langs (zij kon niet bij de babyborrel) dus nog eventje wat opruimen.
xxx
Ann
xxx