< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
22/05/2008 @ 10:54
Sanne

Nele, voor alle duidelijkheid, dat zwembad is NIET exclusief voor ons hoor . Dat hoort bij de compound...
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:57
Sanne

Nele, 't is normaal hé dat je op hete kolen zit.
De reden van die drie extra wachtdagen snap ik toch ook niet hoor ! Wat is daar nu het nut van ?
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:58
T

Online Status
Rien,
wel ja dat gevoel heb ik echt, een mama-gevoel. Soms verwijt mijn man me dat ik enkel dat gevoel heb, en weinig oog heb voor onze eigen relatie. Hij heeft daar ook gelijk in hoor. Het is soms moeilijk daar een goed evenwicht in te vinden.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:59
T

Online Status
nele,
kan je dan niet wat vroeger een thuis-test doen?

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 11:03
Fie

is moeilijk om hier vandaag weg te blijven

Nele, ik voor je !

En ivm voortekenen: ja ik ben eens op een morgen misselijk geweest - ja ik heb een paar keer gespannen borsten gehad - ja ik ben heel moe maar eerlijkgezegd komen elk van die dingen ook wel soms voor in andere maanden en had ik bv. vorige maand veel meer "tekenen" en had ik toen veel meer vermoeden dat er toch iets zou zijn... Ik heb in elk geval geen eisprong gevoeld en geen tekenen van vruchtbaarheid in het midden van mijn cyclus (te moe en te druk denk ik)

Ik had het echt niet verwacht - er was deze maand echt niets dat ik anders nooit heb...

Raar maar eigenlijk maar ik me daar wel een beetje zorgen over: hopelijk zit het wel goed...

Fie
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 11:16
Sanne

T., dat zoeken naar het evenwicht tussen mama zijn en voldoende aandacht geven aan je man, vind ik ook moeilijk. Ik moet daar ook echt op letten. Maar het is oooo zo belangrijk voor je relatie dat je daar ook blijft in investeren hé.

Vero, was je nog op een deftig uur thuis gisteren? Viel het mee met de bus en daarna nog taxi nemen ?
Mijn man moet trouwens deze avond weer bij jullie op het werk zijn voor een seminarie in het kader van ons buitenlands avontuur...

Fie, leg maar rap een afspraak vast bij je gyn, en eventueel kan je eerst al eens bloed laten prikken bij de huisarts hé.
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 11:44
vero

Online Status
hallo iedereen!

Fie, dikke proficiat hè!

Sanne, ik was nog op een redelijk uur thuis gisteren. De bus heeft me afgezet aan ons gebouw dus ik ben zelf naar huis kunnen rijden. dat scheelde toch al wat. Ben wel doodop. Deze week is echt wel zwaar geweest. Maar nu is het ergste achter de rug.

En gyn bezoek was succes hè! super seg. Ik moet vanavond naar de huisarts. Ik weet niet of ze een inwendig onderzoek gaat doen eigenlijk. Baby is wel duidelijk gezakt. De mensen zeggen nu ook regelmatig dat het precies al laag zit. En ik voel ook zelf lager beweging (echt in mijn bekken). en 3 juni is het nog is bij de gyn zelf.

Nans, da's wel schrikken seg. Ik kreeg er ook al rillingen van. T had ook een tutkoordje maar ik deed dat altijd af uit schrik. t was nochtans zo'n heel kort van MAM. (zou veilig moeten zijn maar had er toch ook geen vertrouwen in).
al een geluk dat dat ander kindje zo'n kabaal is beginnen maken. Voor de OM is dat ook wel verschietelijk seg...

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 13:20
Sanne

Vero, voel jij ook zo beneden in je bekken de vingerkes kietelen soms? Wel grappig hé.
Ik krijg ook constant de opmerking van 'Amai, dat zit precies al laag'.

Heb net zalig op 't terras hier buiten gegeten, maar nu is de zon weg precies.

Nog één keer slapen en mijn bolleke is terug !!!! Oef, eindelijk !!!
Ik mis hem verschrikkelijk. Zeker toen ik hem gisteravond hoorde aan de telefoon...
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 13:33
Leen

Online Status
ja dan zou je die er graag doortrekken hé.
denk maar aan Belle, die moet A1 altijd voor veel langere periodes missen.
eet jij 's middags altijd warm op 't werk? wel makkelijk moet je 's avonds niet perse nog warm koken als je geen zin hebt.
juist naar de Delh ai ze geweest, wou eens gaan zien voor vis bbq, maar het stond allemaal in afslag daar, verkoopt heel slecht de laatste dagen. enkel sardientjes komen morgen vers binnen. zal dan maar een mooi stuk kabeljauw kopen morgen en zelf brochetjes maken.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 14:01
Nancy78

Online Status
hoi
hier ben ik ook even
vergadering afgelopen en intussen gegeten
Krijg precies minder binnen momenteel, nochtans nog geen 14w ver, maar mijn maag blokeert nu snel, en wil het niet forceren aangezien ik niet misselijk ben vandaag.

Ja, die tuutkoordjes zijn bij ons wel verbannen nu hoor, ttz, heb er vannacht zoveel knopen ingedaan dat het maar 10cm lang meer was want Z wou niet slapen met los tuutje. En op site K&G staat ook iets van max 10cm. Ja, ik zou het mezelf nooit vergeven hebben als het echt was foutgelopen, ook al zou het een stom ongeluk geweest zijn . In vergadering bleef het verschillende keren door mijn hoofd schieten hoor, dat ik mijn prinsesje bijna heb moeten afgeven . Blijf wat onder de indruk, maar ja, zal wel slijten zeker?
De OM was ook ferm verschoten hoor, zij is intussen 6mnd zwanger dus ook niet goed voor haar beebje. ZE verontschuldigde zich ook maar had net zo goed thuis kunnen gebeuren hé, was ons fout, wij hadden maar geen tuutkoordjes moeten voorzien. Zal vanavond eens wat foto's nemen van Z'tje, gewoon voor haarzelf om later te tonen dat ze door t oog van de naald is gekropen...

Sanne, zo leuk van je gyne-bezoek. Wel schattig dat je zo vertelt van dat t kindje aan t slapen was . En oef, J bijna terug, al een chance. En de film een aanrader, zal eraan proberen denken als ik er nog eens geraak (wat niet onmiddellijk zal zijn maar kom). En anders koop ik de DVD hé (heb ik met veel films gedaan intussen, zo zie je toch es wat en lekker vanuit je zetel hé)

Vero, chance dat de meest hektische periode van deze week al door is dan, is ook de moeite geweest bij jou

En die twee beebjes zitten allebei al goed ingedaald! spannend!! Wel leuk dat er bij een tweede zwangerschap makkelijker "gratis centimeters ontsluiting" te rapen vallen

Nele, ook druk zeg! Meid toch... Ik vind het ook stom dat ze persé wilen wachten in Jette tot drie dagen nadien. Ik vrees dat er bij mij toch een testje zou sneuvelen... Maar ja, als je kan wachten, zoveels te beter hé...

leen, ja het is niet echt bbq weertje hé
al lijkt alles met vis momenteel niet echt mijne dada - ik walg bij de geur tegenwoordig en eet dat nochtans anders héél graag. Enkel scampi's en garnalen eet ik nog

Sanne, aha, dat zwembad is niet van jullie alleen . Wel mooi! Kandidatuur om te gaan blijft bestaan

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 14:22
nele

Haha idd Fie,ik zou kunnen testen ja, zondagavond al …maar G zou willen dat ik het niet doe….zo was het ook bij PJ gelukt..ksnap hem wel, kzie nog wel wat ik doe. Als ik echt totaal niets voel ga ik het uitstellen, utstel van het neg. Resultaat den ik maar als ik vanalles zou voelen zal ik misschien testen zonder dat hij het wet, kzie nog wel…er hang veelvn af hé deze keer; Het was onze laatste terugbetaalde poging….

Nans, ik vind het idd ook een creepy verhaal hoor. Beide pollekes kussen dat ze er nog is en zonder koordje slaapt ze dus niet in, vreselijk ambetant, PJ slaapt met tut maar zonder koordje en smorgens zit die tut nog altijd in, misschien kwestie van door te bijten eens, ze zal zo ook wel in slaap vallen zeker? Maar ja, je bent al zo uitgeput hé tegenwoordig…Maar zo extra korte koordjes kunnen eigenlijk ook geen probleem geven hé.
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 14:44
Sanne

Ja Nele, die mannen hebben altijd makkelijk praten hé, met hun "wacht nog even met testen...". 't Is niet hun lichaam waarin het zich allemaal afspeelt
Maar testen zonder dat hij het weet lijkt mij ook zo zwaar. Na een neg. test zou ik toch wat steun nodig hebben vrees ik.
Maar laat ons hopen op 2 streepjes hé , dan kan je 't hem wel zonder probleem zeggen, niet ? Tenzij je nog dagen kan zwijgen dan ?

Nans, ik denk niet dat die film nog lang in de zalen zal getoond worden. 't liep echt op zijn einde al (kleine zaal achterin, en nog maar voor 1/4 gevuld), dus als je hem wil zien zal 't dan waarschijnlijk op dvd worden.
Ik wou gisteren persé nog eens naar de cinema, omdat het nog wel eens héél lang zou kunnen duren voor het er nog eens van komt. Na de bevalling en met de bv is 't niet evident om de baby bij een babysit achter te laten, bovendien is B. er meer niet dan wel dan.
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 15:26
vero

Online Status
ik ga met W nog naar Indiana Jones zien. (ja, we zijn allebei fan).
En dan zal het idd weer effe gedaan zijn hè.

Ik denk dat T zijn tutkoordje zelfs maar 5cm ofzo was. Op de site staat geen lengte. Wel dat je je kind er best niet mee laat spelen of slapen. en dat is dan al zo'n kort koordje.

Sanne, ik voel dat gewroet en gekriebel idd ook goed in mijn bekken. en er hebben vandaag al een paar mensen gezegd dat het precies wel al laag zit ineens.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 15:33
Rien

Indiana Jones, hier nog een fan!!!

Sanne en Vero: graag nog een naamtip ...
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 15:35
vero

Online Status
nix van rientje!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 15:37
Leen

Online Status
hoho, niet te lang meer werken dan mss?

ik heb de laatste dagen 's avons zo wat pijn aan mijn heupen. heb heel wat werk verricht in de tuin en dat is veel gebogen staan, mss daardoor. maar allé onze tuin is toch al properder. gras zit er terug in en deze keer het andere stuk ook, laat ons hopen dat de buien die ze dit weekend geven niet te intens zullen zijn.

en dan hoor ik vanmorgen dat ze voor zaterdagavond buienkans geven, kan ik binnen ook nog gaan kuisen, dacht dat wat achterwege te laten en buiten alles mooi te maken dat we daar zouden kunnen zitten, maar 't zal nu alles moeten worden. zal wel luie wijven kuis worden zoals bij Nans vorige week vrees ik, gewoon uit gebrek aan tijd.
gisterenavond buiten bezig geweest tot 21u30, dan nog gestreken en in bad, 't was 23u vooraleer ik erin lag. chance dat ik beter slaap de laatste dagen.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 15:44
Rien

grrrrrrrr vero
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 15:47
vero

Online Status
ja, en ik geef ni af hè!

allez, ik ga nog is naar mijne groep zien en dan naar huis. eindelijk is vroeg thuis.
en dan straks naar HA.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 15:51
Sanne

B. wou gisteren eerst ook naar Indiana Jones, maar die speelt nog wel een tijdje, en zal ook wel rap uitkomen op dvd. Van die andere film was ik dat niet zo zeker... dus gelukkig heb ik mijn goesting gekregen

Ik wil nog wel een bijkomend tipje geven, namelijk: onze naam is hier ooit wel al eens geraken

Vanavond helemaal alleen thuis... B. zal pas laat thuis zijn en J. is er niet.
Maar ik weet wel wat gedaan... en misschien kan ik ook eens beginnen kijken naar wat er allemaal in die valies moet. Ik heb thuis nog wel ergens zo'n lijstje staan op de pc, ik ga 't eens terugzoeken.
En inpakken voor dit weekend naar zee te gaan natuurlijk ook...

Vero, succes bij de HA vanavond ! Laat ons vanavond of morgen iets weten hé.
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 15:56
Nancy78

Online Status
vero, heb gisteren op zoveel sites zitten zoeken naar info over tutenkoordjes, nochtans zeker dat ik ergens van 10cm las hoor. maar ja, kan ook op z*ppy, 9 maanden, zwangerschap.nl, ... geweest zijn. In elk geval heb ik mijn lesje geleerd, brrr, ben er nog niet goed van

Zonet documenten voor mijn stuurgroep doorgestuurd, maar liefst 15 bijlagen, de aanwezigen voor maandag zullen content zijn . Nu ja, mogen ze ook es wat doen voor t project, bibi heeft dat wel allemaal mogen voorbereiden hé

subiet nog een vergadering

vero, t beste bij huisarts, je zal met doptone wel weer beebje horen, zalig hé

leen, hier ook een luiwijvenkuis deze week hoor, poetsvrouw terug niet afgekomen, ligt zelf in ZH mometneel maar had moeite niet gedaan om te verwittigen, mag ik weer alles zelf doen
hopelijk kun je toch bbq buiten en binnen zitten dan misschien? of helemaal mooi weer, dat zou nog beter zijn

Nele, denk hetzelfde als sanne hoor, is makkelijker gezegd voor man dan voor vrouw om nog enkele dagen langer in spanning te zitten - goh, niet makkelijk

Nu weg, of k ben weer te laat
nans

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >