Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/05/2008 @ 11:49 Leen | Rien, maar in augustus moet jij toch beginnen werken, is dat ook maar 3 dagen per week dan dat F. maar 3 dagen moet gaan. Nele, nog stresserender als G. daar ook steeds zit over te mailen, maar wel zoooo lief dat hij daar ook mee bezig is. ik heb hier nog niet veel uitgespookt, al van hot naar her moeten rennen om die stagiaires in 't oog te houden en om dingen aan te passen die anderen vergeten waren.... en nu mijn ventje aan de tel. |
| 29/05/2008 @ 12:31 Rien | Jaja Sanne, dat van dat 'je bevinden in je eigen wereldje' tijdens bevalling herken ik volledig!! Leen: F gaat 1dag per week naar mijn ouders en de andere dag is B thuis, dan moet ie wel een halve dag naar een OM die ik nog moet zoeken Poeh poeh F is precies zo moet dat ie niet in slaap geraakt en zichzelf ligt op te winden... Nele .. nog efkes ![]() |
| 29/05/2008 @ 12:35 Rien | Vero en Sanne, om de tijd wat sneller te doen gaan, kunnen jullie misschien een namentip geven? ![]() |
| 29/05/2008 @ 12:36 Rien | Oh ja en Nans, volgens mij wordt het 'Elle' als het een meisje is bij jou ... |
| 29/05/2008 @ 12:45 vero | ik heb zelfs blackouts van mijn bevalling. Dus ik zal ook wel in mijn wereldje gezeten hebben. Dat wegblazen ging vrij lang goed maar die laatste drie uur ging dat toch ni meer eigenlijk. rien, super hè als ze zo echt reageren? en spellekes spelen. |
| 29/05/2008 @ 12:55 Rien | Ja Vero, da's echt super! Maar momenteel is ie ni zo super, ligt nog steeds kabaal te maken in zijn bedje grrrrr Seg mannekes, ik ga hier eens wa namen raden he. Heb geen zin om te werken (valt het op?) Vero: - Jongen: Jasper, Kasper - Meisje: Geen raden want die naam ken ik Sanne: - Jongen: Arne, Rune - Meisje: Rune (kan anders geschreven zijn) Leen: - Jongen: Dries - Meisje: Yinthe (vind ik gewoon leuk bij Y passen) Nans: - Jongen: Jonas - Meisje: Elle |
| 29/05/2008 @ 12:57 Rien | En wat denken jullie voor vanavond? H a s s e l t of L e u v e n? Ik denk L en ze mogen ook van mij winnen .... |
| 29/05/2008 @ 13:00 Sanne | Ah Nele, zou misschien wel kunnen, maar 't kan ook best zijn dat je het toen teruggebracht hebt en ik het intussen al aan iemand anders heb uitgeleend ook hoor. Ik kan 't mij echt niet meer herinneren. 't is intussen al 13u00... Rien, voor mezelf los ik geen tips meer want dan kan ik het evengoed gewoon zeggen ![]() |
| 29/05/2008 @ 13:05 Rien | Sanne, dat is ook goed hoor! |
| 29/05/2008 @ 13:14 Birgit | Hey dames, ik kom even langs om te laten blijken dat we nog 'leven' zelle. Afin ontzettend druk geweest, thuis (ja alle hoe zou dat komen met 3 kids waarvan de jongste echt een verschrikkelijke kapoen is) en op het werk. Het is hier ook nog heel moeilijk geweest met gans de situatie bij mijn broer (de situatie is er niet op aan het vooruitgaan), heel veel telefonns, gebabbel,.... Afin ik doe het verhaal nog wel eens maarre daar heb ik meer tijd voor nodig en ik moet binnen 10 minuten vertrekken naar het werk. Veel liefs allemaal en tot binnenkort. (ben trouwens meer en meer aaan het denken dat ik toch ook eens met mijn kroost zou moeten verschijnen bij de ene of de andere hè! Maar ja met drie jongens, dan gaat gullie blij zijn dat we naar huis zijn zelle .Afin we zien wel, met ons gaat het dus goed enne, hoe het met jullie allen gaat...dat ga ik morgen bijlezen. |
| 29/05/2008 @ 13:21 Leen | Rien, bij de anderen zit je mss goed, maar bij mij zeker niet. heb nochtans een paar namen genoemd voor jongen/meisje bij Pien, die vind ik nog steeds mooi, maar 't kan ook evengoed iets anders worden, want A; wil daar nog niet over denken zo lang hij nu niet weet wat het is, tot den 12e geduld dus hé. mss pronostiekske over 't geslacht? den groten hoop zegt jongen, ik zou het helemaal niet weten... |
| 29/05/2008 @ 13:26 T | Hoi, eventjes komen kijken of er nieuws is van Nele! Hier vanmorgen naar de school geweest waar ik ook naartoe moet he. Viel wel mee, iedereen zeer vriendelijk, enkel het lokaal(alle ja, lokaal: een hoekje in de gang) valt sterk tegen. Voor de rest zie ik het wel zitten om terug te beginnen hoor! K gaat morgen naar de creche, zodat ik mijn laatste dag nog zinvol kan vullen met boodschappen doen, hier opkuisen, bedden verversen, allemaal klusjes waar ik binnenkort weer weinig tijd ga voor hebben. Ook al regelingen getroffen voor 's middags(ik ben dan later klaar dan de jongens), het valt allemaal in zijn plooi. Straks afspraak bij de bank voor verzekering, dan jongens ophalen, ouderreceptie in kribbe, therapie geven thuis en om 19u nog in mijn andere praktijk intakegesprekje doen. Zal druk worden, maar komt in orde! Rien, wat dat motorische betreft: W1 was een heel trage, hij kon wel zitten op 7 maand, maar vanaf dan maakte hij nog weinig vorderingen. Hij kon pas omrollen op 15 maanden(terwijl K dat al maanden doet nu) en kon maar stappen op 21 maand. Maar spreken is altijd zijn sterkste punt geweest.En het is ook allemaal in orde gekomen! Nu bij K gaat alles ongelooflijk snel: zitten op 6.5 maand, nu beginnend kruipen, en vanmorgen zat hij op zijn knieën in zijn park om zich op te trekken. Ik wil maar zeggen, elk kindje ontwikkelt op zijn eigen tempo en het komt wel!Hij heeft nog alle tijd he! Hoe oud is hij nu precies? |
| 29/05/2008 @ 13:28 Rien | Goeie naamkeuzes Nele, die Vincent bij vero vind ik ook nog geslaagd ja! Goh Nele, ik ben echt mee nerveus ... |
| 29/05/2008 @ 13:30 T | Wel ik ook... en net nu ben ik niet thuis deze namiddag... ik denk ook nog eens na over naampjes, heb nu momenteel weinig inspiratie |
| 29/05/2008 @ 13:32 Rien | Dat is zo T, alles op zijn tijd. In het begin maakte ik me zorgen toen bijna alle kindjes al rolden en F nog niet. Hij doet dat op 7 maand. En vanaf toen ben ik er rustig in geworden en had ik ook zoiets van 'ach, ieder op zijn tijd'. Ik had wel graag gehad dat ie zelfstandig zou kunnen zitten voor we op vakantie vertrekken 13 juni. Dan ga ik hem toch maar pas echt in autostoel willen zetten hoor ... . Ik denk dat dat zitten ook nog maar een kwestie van paar weekjes is. Je kan dat echt niet forceren he. Hij wordt de 29e 9 maanden. |
| 29/05/2008 @ 13:32 vero | Ik los ook niets meer zenne! Maar t zijn mooie suggesties. Ik denk dat H gaat winnen maar als L-aar moet ik op L hopen hè! Ik vind ze precies ook wel het beste resto. |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

. Ga hier sebiet eten zé, heb superhonger en als ik honger heb krijg ik tzuur merk ik, een tekentje of juist inbeelding....wie zal het zeggen;;;
, haha, kwestie van niet al mijn hoop te verliezen hé. 
).
en ook omdat ze goed zijn hoor), maar L is ook goed hé; kZat met die zus van Jelle in de les Make-up...een toffe hoor, dus ik zou stemmenvoor Leuven, maar ben niet zo éénda daarvoor smst eerlijk gezeg, wl elke keer trouw kijke maar smsen doe ik nooit.