Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/05/2008 @ 12:29 meisie ![]() | Neferiti, gefeliciteerd met je verjaardag!! Sluisje, gefeliciteerd met je zwangerschap geweldig!! Weer een zwangere erbij! |
| 22/05/2008 @ 13:01 Sarah ![]() | Sluisje: proficiat !!! :) Sunshine: Spannend he :) Groetjes |
| 22/05/2008 @ 14:11 sluisje ![]() | Ik wil even iedereen hier bedanken voor de felicitaties en de lieve woorden!! ![]() Sluisje |
22/05/2008 @ 14:22 ![]() | silmariën: Hopenlijk na een dag of 2 een echte duidelijk positieve test ![]() Donnie: Wat een leuke foto van je zoontje Aiden knap kereltje ![]() mops |
| 22/05/2008 @ 14:31 svb81 ![]() | Nefertiti, gefeliciteerd met je verjaardag!! Proficiat aan de 3 nieuwe zwangeren! Veel januari beekes ![]() |
| 22/05/2008 @ 15:24 nefertiti ![]() | Sluisje, een hele vette proficiat voor jou meid! |
22/05/2008 @ 21:14 ![]() | 't is stil hier meiden .......en mijn mannetje is ook nog niet thuis. Komt pas laat vanavond. Eerst de beurs afbreken en spullen weer op de zaak brengen en dan pas naar huis toe |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD mei

zijn drie dagen te vroeg aangekomen. pfff!
en we hadden nu net zo goed geklust!
. Hopelijk meer geluk volgende maand.
mops

.
.....
op mezelf! Ik snap mezelf niet meer!

, want dan gaat het straks helemaal de verkeerde kant op...Je moet even uit die DIP komen en dan zul je vast gauw
, dus ik wacht maar gewoon af wat er komen gaat... Als ik morgenochtend niet heb kunnen testen, dan test ik echt pas maandag (dan is mijn 2e NOD vanaf de eisprong gerekend)