Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/05/2008 @ 21:24 Knuffeltje ![]() | Veel opruimplezier hoor! ![]() |
| 22/05/2008 @ 21:43 Dreamer* ![]() | Rendy: Ik ga met je mee naar juni, hier zijn vandaag ook de doorgekomenSluisje: Proficiat met je zwangerschap ![]() Nefertiti: Happy B-day to you ![]() |
| 22/05/2008 @ 21:54 Knuffeltje ![]() | Slaap ze en droom zacht Dreamer! |
| 22/05/2008 @ 21:59 mupke ![]() | dames ik ga ook slapen.. Mail je morgen even dreamer... Veel liefs linda |
22/05/2008 @ 22:01 ![]() | Linda: leuke foto's op je profiel van je kanjer. Zitten nieuwe tussen zeker??? mooi mannetje ![]() zo nu ga ik echt hahahahahaha mops |
| 22/05/2008 @ 22:02 mupke ![]() | foutje |
| 22/05/2008 @ 22:04 Donnie ![]() | Dreamer, jammer dat de duivels er zijn! Cyclus van 30 dagen is echter wel perfect! Volgende keer blijven ze weg, ik weet het zeker! Mops, hoe is tie bij jou? Liefs! |
| 22/05/2008 @ 22:06 mupke ![]() | ja mops dat klopt.. bedankt .lief van je!!!!! lekker manneke hé ![]() |
| 22/05/2008 @ 22:29 conny ![]() | Dreamer, jammer van je . Volgende keer misschien wel raak, gewoon weer proberen.Mops,spannend voor je. Wanneer ga je testen? Conny |
| 22/05/2008 @ 22:30 Donnie ![]() | Conny, hoe is het met jou? Al tekentjes die ergens op kunnen wijzen? Spannend weer voor jou! |
| 22/05/2008 @ 22:44 Donnie ![]() | Spannend! Ik ga dinsdag zeker aan je denken! |
| 22/05/2008 @ 22:59 conny ![]() | Bedankt Donnie! slaap ze straks |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD mei

gezien dan ga ik maar eens langs bij een gyn. Maar het kan goed zijn dat alles wat in de war is door mijn MK dat hebben enkele mensen me toch al gezegd! Ik probeer me er niet druk over te maken en alles van een zonnige kant te zien, maar dat zwarte gat hé! Het zal zijn tijd nodig hebben...
en als dat zwarte gat in de buurt komt, dan kom je hier maar weer even een oppeppertje halen

Ik durf heb bijna tegen niemand meer te zeggen, maar ik blijf natuurlijk
branden ook weer voor jullie hoor.... Volgende ronde meer geluk
van het weekend wel weer op alle plekken hahaha.