Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/05/2008 @ 21:32 vero | nans, ik wou u zeker geen schuldgevoel geven hoor. ik was gewoon ook benieuwd wat de zogezegd veilige lengte zou kunnen zijn. maar die is er wsl niet. en die firma's die die tutkoordjes maken dekken zichzelf uiteraard goed in hè. Peppa hebben trouwens van die leuke knuffeldoekjes denk ik. En ik zie dat er op G haar site ook staan. ah ja bezoek bij HA: ik moet het wat kalmer aan doen en harde buiken vermijden. Maar eigenlijk is alles goed. Nog geen opening maar wel verweking BMH. en dezelfde boodschap: t is ni omdat nu nog alles OK is dat het dat morgen ook nog is. dus luisteren naar lichaam en niets overdoen. |
| 22/05/2008 @ 22:09 Pien | Wat zeggen wij hier altijd, he, Veroke?! Jullie niet overdoen!!! Goede HA! Nog wat bezig geweest met mijn CV, nu ga ik pitten... ![]() |
| 22/05/2008 @ 22:22 Sanne | Hallo, nog rap even voor ik m'n bedje inkruip... Vero, was je bloeddruk misschien niet zo goed ? Of waarop baseerde de HA zich om te zeggen dat je kalmer aan moet doen ? Hier valt het de laatste tijd eigenlijk wel goed mee met de harde buiken, ik heb er een tijdje terug meer last van gehad. 'k heb daarnet mijn lijstje eens opgediept van wat er allemaal in mijn valies moet. Ik moet nog een paar dingen gaan halen zag ik, zoals 'oversized' onderbroeken ... er zijn natuurlijk leukere dingen om te gaan kopen dan dat hé .Van de valies klaarsteken is er nog niets gekomen, ik ga nog wat wachten, heb nog tijd hé (lees: ik ben er nog niet klaar voor )Griet, laat dat 'beetje' maar weg, je mag gewoon héél fier zijn hoor ! Dikke pluim, je doet dat schitterend zo te horen. Pien, je hebt wel gelijk als je zegt dat je er allebei 100% moet achterstaan om nog een kindje bij te nemen, anders komt dat inderdaad niet goed. Ik kruip in m'n bedje... hopelijk slaap ik goed deze nacht want ik ben wel moekes... Tot morgen slaapwel ![]() |
| 23/05/2008 @ 08:13 T | Pien, je hebt dat echt goed verwoord! Ik krijg dat zo niet op papier hoor. En ik weet diep vanbinnen dat het eigenlijk wel genoeg geweest is hier, alleen al voor de praktische kant: nu hebben ze elk een kamer, dan zouden we een andere auto nodig hebben(nu Zafira, wel ruim, maar niet ruim genoeg voor 4), wat als ze gaan studeren, hoe redden we het financieel? dat zijn allemaal dingen die me tegenhouden. Aan de andere kant denk ik dan ook: als we er 3 kunnen eten geven, kan er zeker nog eentje bij, die auto lossen we wel op, met 2 op een kamer is toch supergezellig? alle ja, ik zit echt te twijfelen. Thuis ben ik zelf ook met 4 kinderen: autoprobleem was snel opgelost, we hadden wel elk een eigen kamer, we gingen elke vakantie(ook kleine) op reis, en het is nu niet dat mijn ouders zo'n grootverdieners waren, eigenlijk gewoon. Mijn mama is wel altijd fulltime blijven werken(onderwijs, wij gingen gewoon mee met haar naar school). 's MIddags kwamen we altijd naar huis, ze maakte dan warm eten. Ik vraag me nog altijd af hoe ze het deden, maar dan denk ik als zij het konden vroeger, waarom zou het hier niet gaan? Ik ben ook wel zeker dat we met 4 echt compleet zouden zijn. Een vriendin van mij is net bevallen van haar 5de kindje (is de dochter van mijn gyn), en bij hen gaat dat allemaal prima! Ik ben zeker akkoord dat je er allebei moet achter staan, anders werkt het absoluut niet, dat weet ik. Ik hoop dat het niet bij dromen blijft, en dat hij alsnog bijdraait. |
| 23/05/2008 @ 08:32 nele | hihi, dromen over en 4de...nee, niet aan mij besteed, drie daarentegen misschien wel, vind ik voor mijzelf een perfect getal. Mijn man vind 2 pefect...MMaar eerst aan numertje 2 geraken zeker . Ik ben er intern wel van overtuigd dat er een nummertje 2 gaat komen hoor, op één of andere manier voel ik dat, maar kheb er een gevoelbijdat het nog eens lang zou kunnen duren...nee,heb echt niet tgevoel dat het voornu is, zie het eerder pas lukken na de zomer ergens....ach ja afwachten en zien..en allé, dan hoef ik niet echt iets te voelen, weet ik al langer dan vandaag naturlijk, maar twas wel leuk dat nog eens zien geschreven te staan.Oversized onderbroeken Sanne....hmmm, ik ben eignelijk altijd mijzelfde ondergoed blijven dragen, allé, maat medium ipv small, maar toh niet groter hoor. Ik droeg ze gewoon onder mijn buik, nee , kon niets op mijn buk verdagen, ook geen broeke, hkhad het voor de lage models. Ik droeg wel een extra steunband voor mijn buik, dat kon ik dan weer wel verdragen. En die medium-onderbroeken komen nu weer van pas zé, die hormonenbrol zorgt toch voor beetje bijkomen hoor atijd. Heb mijn medium-maatjes kledij en maatje 40-42 zater ook bij, op een stapeltje gelegd, droeg ik constant in maanden 3 en 4 vorige keer. allé, ga jullie laten, moet iets afwerken voor de inspectie van maandag en mij daarna beetje concentreren op deze middag, om 12u45 heb ik die presentatie. Ik schat ond 14 uur terug te zijn. |
| 23/05/2008 @ 08:51 nele | haha, als ik het zo herlees, na de zomer is niet meer zo heel lang hé..maar nu lijkt dat nog lang..en ja, na de zomer kan evengoed volgend jaar zijn hé ![]() |
| 23/05/2008 @ 08:59 Sanne | Yes, eindelijk, TGIFFFFFFF ![]() Nele, dat oversized ondergoed (maat medium ipv small) is bij mij bedoeld voor de dagen net na de bevalling. Met die gigantische kraamverbanden was dat wel handig. Vorige keer heb ik wel maar een paar dagen bloedverlies gehad dus ik was wel rap van die 'matrassen' verlost. Ik had toen gewoon een paar simpele witte slipjes gekocht in de hema, maar ik heb die achteraf stomweg weggegooid... ![]() Nu draag ik ook nog mijn gewoon ondergoed hoor, zelf maatje small lukt nog zonder probleem, dat komt toch onder mijn buik. Nele, als ze elke keer 2 embryo'tjes terugplaatsen kan je misschien nog rapper aan je 3 kindjes komen dan gedacht ! Zou wel super zijn hé ! En er is niets dat zegt dat het nu niet kan lukken hé. T., dat is ook altijd het argument waar mijn man mee afkomt als ik over 3 kinderen begin: weet jij wat het kost om 3 kinderen te laten studeren ??? Dan heb ik zo iets van, dat lossen we dan wel op als 't zover is zeker ? |
| 23/05/2008 @ 09:53 T | Sanne, omdat wij jong beginnen bouwen zijn, en dus vroeg geleend hebben, zullen we het grootste deel van onze lening afbetaald hebben als W1 18 jaar is. Dus zou het eigenlijk niet echt een probleem mogen zijn, om ze te laten studeren. Het is ook de bedoeling dat ik zo lang mogelijk fulltime blijf werken, om dezelfde reden. Maar indien hij een nieuwe job zou vinden die financieel heel aantrekkelijk is, zou ik dan misschien parttime werken. Maar ik zie dat in de eerste 5 jaar echt nog niet gebeuren. Hij blijft zeggen: nee, ik zie het niet zitten. maar wil dat dan zeggen dat ik alles van mijn gevoelens opzij moet zetten? hij vindt dat ik gewoon moet toegeven... Ik ben hier van mijn laatste daagjes thuis aan het genieten. Zal echt raar doen terug te gaan werken, maar ik kijk er wel naar uit. Het is ook maar 4 weken en dan is het terug vakantie voor mij. |
| 23/05/2008 @ 09:54 Sanne | Hola, 't is hier weer stillekes. Heb sebiet meeting om 10u00. |
| 23/05/2008 @ 10:00 Sanne | T., ik zie nu pas je berichtje. Eigenlijk, tegen dat J. ooit zal beginnen studeren, zal ons huis ook afbetaald zijn. Zo had ik nog niet gedacht... ![]() Maar het lijkt mij wel enorm zwaar om met 4 kinderen full-time te werken moet ik zeggen. Maar jij hebt gelukkig wel nog rustigere periodes in de schoolvakanties enzo zeker ? In de privé zou dat zeer moeilijk zijn. Voor 4 kinderen telkens opvang vinden op woensdagnamiddag en in de schoolvakanties, amai... ![]() Ik hoop eigenlijk van niet meer FT te moeten werken de komende jaren, maar het altijd bij een 4/5 te kunnen houden. |
| 23/05/2008 @ 10:03 T | Voila, een reden om B te overtuigen... Nee, ik maak maar een grapje,hoor! Ik heb het al dikwijls gezegd dat ik over de luxe beschik in het onderwijs te werken. Als de kindjes thuis zijn, ben ik ook thuis, tenzij ik in de praktijk moet werken natuurlijk. Maar effectief in de privé is dat niet echt haalbaar, toch zeker niet om fulltime te blijven werken. |
| 23/05/2008 @ 10:24 Leen | inderdaad, met die dikke maandverbanden heb je wel oma onderbroeken nodig in 't ziekenhuis. ik had er toen van mijn mama gekregen, weet nog dat ze daarmee afkwam op 't einde van mijn zws en dat ik toen zo onnozel vond, maar was maar blij dat ik ze had toen ik bevallen was. zal die deze keer wel terugkrijgen. draag nu van die sloggi tanga's, zo laag modelleke, dat zit onder mijn buik, heb ik nog van vroeger, droeg die toen, daarna wel niet meer (iets steviger nodig over 't buikje ), maar nu komen die terug van pas.vind zws slips zo duur en wat doe je erna nog mee Nans, ik vind mijn taboulé toch lekker, 't is het recept uit de col ruyt kookboek, die oranje-gele zo, de 1 dacht ik, achteraan bij de bbq recepten. heb vanmorgen mijn bbq vlees besteld bij de plaatselijke beenhouwer, nu maar hopen op volop zon morgen. Pien, je hebt dat perfect verwoord, denk dat je dat ook blijft voelen, die jaloezie bij zwangere buikjes, pasgeboren boelekes, maar ergens moet je stoppen hé. bij ons zeker na dit, is voor mij ook goed. vind drie wel tof, maar vind het niet iets voor mij, raar hé. T., je blijft het wel willen hé, mss draait je man ooit wel eens bij, je bent nog jong hé, kinderwens opzij zetten is niet makkelijk, weet hoe moeilijk ik het ermee gehad heb toen A. niet wou, maar je moet er toch met twee voor 200% achter staan. Sanne, straks je beertje terug en dan een leuk weekendje aan zee met jullie drietjes, geniet er maar van, 't is mss het laatste met drie? Griet, je blijft positief klinken, ben ook fier op jou, dat je de stap hebt durven zetten en dat het zo reuze meevalt. straks zit je eerste werkweek er al op. Vero, advies HA opvolgen hé, nu ja, je had ook wel een speciale week op 't werk, zo is het niet elke week hé. gisterenavond boeleke heel goed gevoeld, 't bleef deze keer eens niet bij één stampeke, maar er kwamen er verschillende tot A; zijn hand erop legde en dan was 't gedaan. denk dat hij mijn moeder gehoord heeft, die vroeg gisterenavond of hij (ze is ervan overtuigd dat het een jongen is) al goed stampte. was wel content, tot nu was het zo maar eens één stampeke en veel kriebeltjes, maar gisteren waren het er veel duidelijke vlak na elkaar, hij/zij was aan 't boksen denk ik. allé, er nu maar eens aan beginnen. |
| 23/05/2008 @ 11:08 vero | goeiemorgen iedereen! Sanne, dat oversized ondergoed moet ik ook nog gaan halen. grote onderbroeken uit de hema. Ik neem wel de zwarte. Ik heb ook vrij lang last gehad van bloedverlies eigenlijk. Alles was zeker nog in orde zenne bij de huisarts maar ze zei wel dat ik moet luisteren naar mijn lichaam. En dat ik er moe uitzag. En het feit dat er al verweking is, en dat er harde buiken zijn en pijnlijke steken wijst er wel op dat er vanalles aan het bewegen is. Maar deze week was nu idd wel zeer druk. vanaf nu dus kalmer aan. Ik had gisteren na dat HA bezoek ook zoiets van: ola, mss toch nog is het een en ander klaarzetten. Moet de maxicosi nog bovenhalen eigenlijk. |
| 23/05/2008 @ 11:41 Sanne | Wel Vero, ik denk van deze keer ook die zwarte te nemen ipv de witte denk ik. Vorige keer waren die net uitverkocht in de maat die ik wou... Gelukkig zijn die drukke dagen nu achter de rug op 't werk. Komen er nog, of waren dit de laatste ? Ik heb gisteravond ook de maxi-cosi bovengehaald. Ik moet die voetenzak en dat nestje nog eens wassen. We gaan binnenkort ook het wiegje en het park beneden zetten. Vorige keer hebben we dat ook vrij vroeg gedaan, om de katten eerst te kunnen afleren om erin te springen voor J. er was. Nu zal J. nogal moeten kijken denk ik. 't zal voor hem ook wennen worden. Leen, ik denk inderdaad dat het ons laatste weekendje met 3 aan zee zal zijn. De komende weekends is er wel telkens iets gepland, dus dan is 't moeilijk om nog te gaan. Ik tel de uren af nu tot dat J. er terug is hoor. Ik heb hem zo gemist en ben zo blij dat hij straks terug zal zijn.Ik hoop dat ze op tijd gaan zijn, want elke minuut dan zal er teveel aan zijn hoor ![]() Jouw buikbewonertje is goed aan 't groeien en sterker aan worden zo te horen. ![]() Deze keer heeft het bij mij vrij lang geduurd voor B. ook iets kon voelen. Elke keer als hij zijn hand op mijn buik legde was het ineens muisstil daarbinnen ![]() |
| 23/05/2008 @ 11:48 Leen | Sanne, als ik voel, stopt hij ook hoor. heb hem deze voormiddag ook al verschillende keren gevoeld. plaats gevonden voor 't wiegje en 't parkje dan? |
| 23/05/2008 @ 13:17 Sanne | Ben net boodschappen weesten doen... om brood en wat gerief voor erbij. Dan eten we straks nog snel een boterhammeke thuis en zijn we weg... Leen, jij vroeg onlangs of ik hier warm op 't werk kon eten zeker ? Wel in principe zou ik hier alle dagen warm kunnen eten en 's avonds thuis niet meer hoeven te koken, maar ik vind die grootkeukenkost maar niets. Veel te vettig en veel te weinig groenten naar mijn smaak. Als 't bijvoorbeeld iets is met tomatensaus, dan telt die tomatensaus (in mijn ogen pakskessaus) als groente, maar zo zie ik dat niet. Dus ik eet hier maar af en toe warm, en kook toch nog meestal zelf 's avonds thuis. Anders zou ik ook nooit mijn bio-pakket met groenten opkrijgen. J. eet dus vaak 2x per dag warm, maar ja, zo'n kleine pruts kan dat wel hebben hé. En zo eet hij toch 2x per dag groenten, wat toch ook niet slecht kan zijn ? We weten nog niet goed waar we die wieg en dat park gaan zetten, we zullen wel zien als we 't beneden gehaald hebben. 't zal een beetje puzzelen worden. |
| 23/05/2008 @ 13:34 Leen | ook net terug van boodschappen doen. had een lijstje gemaakt van wat ik gisteren vergeten was en wat ik nog vandaag vers wou kopen, maar ben het helemaal in 't begin in de winkel verloren. hoop dat ik nu alles heb. grootkeukenkost is 't zelfde als restaurant hé, ook dikwijls moeilijk om groenten te vinden en ik ben een echte groentemie. wij eten ook nog elke dag warm, op donderdag soms eens pistolets, maar dan warm ik wel ook verse soep op. kan zeker geen kwaad voor die mannekes om 2x warm te eten en zo wennen ze toch beter aan wat wij eten want in de opvang blijft dat toch meer aangepast aan kinderen. ik ga morgen voor de eerste keer Y. geen warm eten maken 's middags. we eten 's avonds bbq en ga haar daar volledig van laten meeëten, andere keren kookte ik telkens nog warm voor haar. nu morgenmiddag een boke, mss wil ze wat taboulé eten, dat kan dan en ga ook proberen om mijn fijne boontjes vanavond al te koken, daar kan ze dan ook wat van krijgen. mijn ouders komen al tegen 17u dus zullen we vroeg aan 't eten zijn en dan kan ze gewoon meeëten. ben eens benieuwd wat ze ervan zal zeggen morgenmiddag dat het "maar" bokes zijn. nu hier verder eten tot straks |
| 23/05/2008 @ 13:37 Leen | A; belde daarjuist om te zeggen dat hij de vuilzak buiten gezet had ( had niets gevraagd vanmorgen ) hij had er nog vanalles van buiten in gestopt en ook wel de pampers maar was vergeten om het vuilbakje in de keuken ook weg te doen en het kleine vuilbakje in de badkamer. dat zou nu eens echt geen goeie huisman zijn. hij lacht soms met mij als ik alles zo tot in 't detail uitleg, maar als ik het niet doe, zie je wel. |
| 23/05/2008 @ 13:51 Sanne | Leen, huishoudelijk details zijn niet aan mannen besteed hé ![]() Bij ons gebeurt het eigenlijk wel vaak eens dat we in 't weekend 's middags een boterham eten en 's avonds warm. J. maakt daar geen probleem van. Zelfs mocht ik voor hem speciaal warm maken en wij eten een boterham, dan zou hij ook een boterham willen, want meneer wil altijd hetzelfde eten als wij, anders voelt hij zich bekocht. ![]() Onlangs hebben wij ook eens op een zaterdagavond bbq gegeten en J. heeft toen ook voor de eerste keer meegegeten en hij vond dat wel lekker. Normaal is hij nochtans niet zo nen liefhebber van rauwe groenten, maar dan heeft hij er wel een beetje van gegeten. 't is hier precies nen koffieklets onder ons hé ![]() Ik werk wel wat ondertussen, maar ben zo gemakkelijk afgeleid hé tegenwoordig. ![]() Er is ook geen druk meer en dan heb ik 't wel moeilijk om productief te zijn. |
| 23/05/2008 @ 13:53 Leen | Sanne, Y. eet heel graag geraspte worteltjes en rauwe tomaat, komkommer |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
Jullie niet overdoen!!! Goede HA! 
... er zijn natuurlijk leukere dingen om te gaan kopen dan dat hé
)
. Ik ben er intern wel van overtuigd dat er een nummertje 2 gaat komen hoor, op één of andere manier voel ik dat, maar kheb er een gevoelbijdat het nog eens lang zou kunnen duren...nee,heb echt niet tgevoel dat het voornu is, zie het eerder pas lukken na de zomer ergens....ach ja afwachten en zien..en allé, dan hoef ik niet echt iets te voelen, weet ik al langer dan vandaag naturlijk, maar twas wel leuk dat nog eens zien geschreven te staan.

), maar nu komen die terug van pas.