< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Stoppen met de pil in januari 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Stoppen met de pil in januari 2008
22/05/2008 @ 18:00
Lise

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey!

hier ook alvast "vreet" buien. Heb echt heel de dag door zin in eten. Pfff als dat maar geen 9 maanden aanhoudt. Ik was vanochtend voor de eerste keer echt slecht en raar, heb heel de dag door warmte opflakkeringen gehad (vapeurs noemen ze dat bij ons) en toen ging mijn directrise/collega waarmee ik in de bureau zit haar toch vragen stellen en toen heb ik het maar gezegd en raad eens die was super enthousiast! Nu kan zij er alvast rekening mee houden. Ik heb echt het gevoel zwanger te zijn, veel meer zelfs dan die keer van de miskraam. de hormonen gieren door mijn lijf, ben ongelofelijk moe, misselijk, sloom, opgezwollen, ... en opeens 3 kilo zwaarder dan normaal. Ben zo benieuwd voor die test van zondag..... PS ze zijn net met de post toegekomen en ik doe echt moeite om er nu nog geen te verspillen

PS tegen de honger helpt ook water drinken, vult je maag, ik heb alvast mijn 2 liter binnen voor vandaag !

gr lise

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 18:11
Sijsje

Online Status Bekijk profiel
Hoi allemaal,

Mijn goed voornemen is dat ik hier wat vaker probeer te komen. De laatste tijd ben ik zo moe dat het me amper lukt. Erg hé, als ik thuis kom, zou ik liefst de hele avond in de zetel liggen. Maar ik probeer dus wat actiever te zijn.

@ Sterre: ik heb ook al ervaren dat sommige mensen de ZS gebruiken als excuus om veel snoep te eten. Slecht idee, want dan kom je alleen nog meer kilo's aan. Ik heb zelf ook wat overgewicht en probeer er dus ook op te letten. Ik volg je helemaal! Af en toe iets lekkers mag natuurlijk, maar met mate. Trouwens, ik heb er geen probleem mee om eraf te blijven, want ik voel me nog steeds vaak misselijk. Dan is dat toch voor iets goed hé. Oh ja, ik heb voor m'n positieve test ook zo'n droom gehad, echt waar! Ik droomde dat ik positief testte en even later had ik de baby al in m'n handen, haha! Wie weet is het bij jou ook een voorteken...

@ Anke: heb je helemaal geen voorgevoel over wat het zal worden? Sommige mensen hebben dat hé. Ik in elk geval niet, mss komt dat nog. Ik word ingeleid omdat ik diabetes type 1 heb, als sinds m'n 12de. Helemaal niet zo erg als het klinkt hoor, ik heb het perfect onder controle, maar tijdens een ZS word je toch goed opgevolgd. Ik moet elke maand m'n suiker laten controleren. Als die goed blijft, heb ik niet meer kans op een afwijking. Maar voor de bevalling laten ze je max tot 38 weken gaan, waarom dat juist is weet ik niet precies, zal het nog eens navragen volgende keer.

@ Lina: ik heb zelf een voorgevoel dat ik zelfs de 38 weken niet haal. Weet niet waarom, maar m'n moeder is telkens ook te vroeg bevallen, één keer zelfs op 32 weken. Ik heb ook meer kans op een keizersnede, dus wie weet staan we na elkaar geprogrammeerd, hihi. Konincxk is in juni twee weken op vakantie (eerste twee weken), hopelijk is hij er wel met de jaarwisseling. Ik hoop dat ons gevoel idd juist is, ik ben er ook redelijk gerust in dat alles goed komt, maar af en toe kan ik de angst niet onderdrukken. Ik denk dat het bij mij nog anders is omdat ik nog geen kindje heb. Jij weet dat het kan, dat er niets mis is waardoor het altijd zou foutlopen. Begrijp me niet verkeerd, daarom is het voor jou zeker niet minder erg hé, maar bij mij leeft toch nog de onzekerheid van: wat als we nooit een kindje gaan hebben. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel. Mmm kan me voorstellen dat het niet zo leuk is om tussen twee jobs te zitten. Gelukkig kunnen jullie het financieel wel aan, en bekijk het maar positief: meer tijd om bij Nino te zijn.

@ Sunshine: heb je al meer nieuws???

Baai baai,
Sijsje

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 18:12
Sijsje

@ Lise: wat spannend zeg! Ik hoop zo dat je gevoel juist is!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 18:21
Sterre

Lise wat spannend!!! Ik hoop zo dat je zwanger bent nog even geduld hebben en je kan testen...

Sijsje, ik hoop dan dat mijn droom van vannacht ook gaat uitkomen Ik heb nog steeds heel erg het gevoel dat het raak is...Heb ook steeds wat last van zeurende buikpijn en af en toe pijn in mijn liezen. En het lijkt me dat dat toch een teken is dat er iets gebeurd daar van binnen. Maar goed, nog eventjes geduld hebben en we weten het.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 19:00
Lise

@ sterre: ik duim alvast

ga nu rusten in bed want ik ben zo moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....

lise

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 08:11
Sunshine

Hallo,

Jammer, maar helaas... mijn zijn gisteravond toen ik van het werk thuiskwam dan toch doorgekomen. Ik vermoedde al zoiets, de buikkrampen waren echt niet meer draaglijk. En op weg van de bushalte naar thuis was ik ook zo draaierig. Direct naar het toilet, en daar werd ik natuurlijk met mijn neus op de feiten gedrukt.
Ben wel teleurgesteld natuurlijk, maar zit niet in een dipje of zo. Was nog maar eerste ronde, ben serieus ziek geweest tijdens vruchtbare dagen, en ben ook nog niet wanhopig.
Volgende maand gewoon een nieuwe kans!!
Ik verhuis dus naar het juni-forum, maar ik blijf hier natuurlijk wel meelezen...

Succes nog allemaal!!
Sunshine xxx

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 08:12
Sunshine

Oeps, dacht dat ik berichtje voor mei-forum aant schrijven was...

Hier blijf ik dus wél meeschrijven natuurlijk

En ik blijf voor jullie!

Tot berichtjes,
Sunshine

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 08:22
Sijsje

Ooh Sunshine, wat jammer voor je! De kwaaltjes waren echt veelbelovend, maar soms kan je lichaam je voor de gek houden hé. Wel goed dat je een mooie regelmatige cyclus hebt, dan weet je waar je aan toe bent. Je cyclus is ook niet te lang (gelukkig). Ik weet dat het nu even vervelend is, maar je zal zien, één van de volgende rondes gaat het wel lukken.

@ Sterre: die pijn in m'n liezen was bij m'n twee zwangerschappen echt opvallend. En het rare was dat ik dit nog nooit eerder had gevoeld. Ik hoop dus dat het bij jou ook wijst op een !!

@ Lise: ja de kans is mss klein dat je weer van de eerste ronde zwanger bent, maar bij mij is het toch zo gegaan hoor. Na de pil meteen zwanger, dan MK en daarna weer meteen zwanger. Nu ja, ertussen hebben we eerst twee cyclussen condooms gebruikt, dus die tel ik niet mee. Maar de eerste cyclus zonder anticonceptie was het weer raak. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar het kan wel.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 08:36
Sterre

@Sunshine, jammer dat je ongesteld geworden bent. Aan de andere kant, gelukkig heb je een mooie, korte cyclus!! Nu ben je natuurlijk teleurgesteld (zou ik ook zijn), maar je kan ook heel blij zijn dat alles goed werkt in je lichaam Dat verhoogt alleen maar de kans dat je snel wèl zwanger bent!! Op naar de volgende ronde

@Sijsje, nou ik ben benieuwd.... Mijn temperatuur was vandaag 36.7, dus weer 0,1 hoger dan gisteren. Ik zal nog even geduld moeten hebben

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 09:36
Dromelijntje

Jammer Sunshine van je regels. Maar zoals Sterre zegt, je bent nu zeker dat alles goed werkt in je lichaam en dat is toch al mooi he. We blijven lekker duimen hoor !

Hier verder niets speciaals te melden. Het is afwachten nu he, tot de NOD. Ik heb volgende week een weekje verlof, dat ik ga volproppen, de tijd zal dan hopelijk wat sneller vooruit gaan, en tegen dat ik terug moet gaan werken zal ik weten wat deze ronde gebracht heeft.

Lieve groetjes, Dromelijntje xxx

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 12:20
lise@work

@ sunshine: jammer voor je maar geef de hoop niet op volgende keer beter.

@ sijsje: ja ik weet dat ik een ongelofelijke bofkont zou zijn maar toch heb ik het gevoel dat het deze keer echt zo is. Zal dus ook zeer ontgoocheld zijn moesten de duiveltjes toch komen.

@ dromelijntje: ik duim mee tot aan de NOD periode!

@ sterre: ik hoop ook zo dat ik echt zwanger ben, bedankt om mee te duimen met me.

Hier vandaag een goeie dag, heb gisteren van 21 uur geslapen tot vanochtend 6u45. En raad eens ik ben nog moe! Nog 2 daagjes wachten en ik kan testen!!!!!! Pfff ben eigenlijk wel een beetje zenuwachtig.
Heeft er iemand ervaring me warmte opwellingen? Ik zit hier echt te koken terwijl anderen het hier koud hebben op het werk. Mijn collega (die er van weet) zei daarnet zo heel serieus der is daar toch vanalles aan t gebeuren in jou denk ik! zooo lief!!!
Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 14:03
Sterre

Lise, het klinkt bij jou toch wel of je zwanger bent..!
Wat spannend hè...

Ik kan ook bijna niet wachten tot 4 juni

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 17:55
Lise

@ sterre: ik heb echt wel het gevoel dat het zover is dus als het toch niet lijkt te lukken ga ik enorm ontgoocheld zijn vrees ik....

ik duim alvast voor iedereen!

Lise

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 19:42
Kay&Iz

@ sunshine wat balen zeg..dat t toch de zijn!!

@Lise ik ben benieuwd zeg!! hoop voor je dat t goed nieuws is

Hier gaat alles nog steeds goed, af en toe nu wel een vlaagje misselijkheid, niet echt noemenswaardig maar met soms wel ff een moment dat ik denk van pffff ik moet ff alles er uit gooien maar das echt van heel korte duur en dan is t weer over.
Nog wel moe maar moet zeggen dat t soms zelfs al weer een beetje minder is, op sommige dagen dan...

Groetjes Inger

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 19:50
Anke

Sterre, ik had ook 2 collega's en die konden tijdens hun zwangerschap ook zo gigantisch eten!!!
Echt niet normaal, ze waren daardoor ook nog eens extra aangekomen en het duurde zo lang voor het er weer een beetje af was.
Toen dacht ik ook al, zo doe ik dus niet als ik ooit zwanger mag zijn.
Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!

Lise, ik hoop echt zo voor je dat het zo is!!
Ben ontzettend benieuwd, zondag ga je testen?

Sijsje, volgens mij omdat je kindje over het algemeen groter is als je als moeder suiker hebt.
Dus als je nog eens doorgaat tot 40 weken wordt je kindje te groot/zwaar.
En er was nog iets, maar ik kom er zo even niet op.
Nee, ik heb echt geen flauw idee, de ene keer droom ik dat ik een jongen krijg en de andere keer weer een meisje.

Jammer Sunshine, loopt je cyclus wel helemaal mooi op schema??

Dromelijntje, veel plezier met je weekje vrij!
Geniet ervan, als het goed is wordt het mooi weer.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 20:46
Charlotte

Elaba!

We zijn dinsdag naar de gyne geweest voor de 2de echo en alles was super inorde. De baby is 3 cm en het hartje klopte goed.

Ik moet binnen 3 weken terug voor de nekplooimeting op 12 juni.

Ik voor iedereen!

Groeten Charlotte

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 20:58
Kay&Iz

Super zeg charlotte!!! Gaat lekker zo he! Geniet er van

Groetjes Inger

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 23:21
Sunshine

Hey iedereen,

Ik kom eventjes iets bizar melden.
Ik had hier vanmorgen geschreven dat de duiveltjes gearriveerd waren gisteravond. Wel dat was gisteravond zo een ietsiepietsie heel helder bloed. Nu op zich niet zo raar, maar wel het feit dat mijn maandstonden altijd (en dan bedoel ik écht altijd) met bruinverlies beginnen... Maar bon, toen ik vanmorgen opstond en veegde had ik een heel klein beetje licht bloed, verder niks.
Ik had echt gedacht dat ze in de loop van de dag heviger gingen worden. Maar... ik heb niks meer gezien van bloed... Waren dit nu eigenlijk wel mijn maandstonden? We zijn nu bijna zaterdag en niks meer...
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Heb dat nog nooit gehad, dat ik zo een beetje bloed heb en dan ineens 24 uur niks meer!
Weet iemand van jullie hier raad mee?

Alvast een prettige nacht!

Sunshine

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 23:50
Sterre

Sunshine, ik heb wel vaak gehad dat ik maar 1 dag bloedverlies had en dan nog 1 dag alleen maar bloed bij afvegen. Maar als je geen hele dag bloedverlies heb gehad, zou ik misschien toch maar een testje wagen...

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 01:04
Lise

@ sunshine: moest ik van jou zijn zou ik toch ook een testje wagen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >