Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/05/2008 @ 18:12 Sijsje ![]() | @ Lise: wat spannend zeg! Ik hoop zo dat je gevoel juist is! ![]() |
| 22/05/2008 @ 19:00 Lise ![]() | @ sterre: ik duim alvast ga nu rusten in bed want ik ben zo moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... lise |
| 23/05/2008 @ 08:12 Sunshine ![]() | Oeps, dacht dat ik berichtje voor mei-forum aant schrijven was... Hier blijf ik dus wél meeschrijven natuurlijk ![]() En ik blijf Tot berichtjes, Sunshine |
| 23/05/2008 @ 12:20 lise@work | @ sunshine: jammer voor je maar geef de hoop niet op volgende keer beter. @ sijsje: ja ik weet dat ik een ongelofelijke bofkont zou zijn maar toch heb ik het gevoel dat het deze keer echt zo is. Zal dus ook zeer ontgoocheld zijn moesten de duiveltjes toch komen. @ dromelijntje: ik duim mee tot aan de NOD periode! @ sterre: ik hoop ook zo dat ik echt zwanger ben, bedankt om mee te duimen met me. Hier vandaag een goeie dag, heb gisteren van 21 uur geslapen tot vanochtend 6u45. En raad eens ik ben nog moe! Nog 2 daagjes wachten en ik kan testen!!!!!! Pfff ben eigenlijk wel een beetje zenuwachtig. Heeft er iemand ervaring me warmte opwellingen? Ik zit hier echt te koken terwijl anderen het hier koud hebben op het werk. Mijn collega (die er van weet) zei daarnet zo heel serieus der is daar toch vanalles aan t gebeuren in jou denk ik! zooo lief!!! ![]() |
| 23/05/2008 @ 14:03 Sterre ![]() | Lise, het klinkt bij jou toch wel of je zwanger bent..! Wat spannend hè... Ik kan ook bijna niet wachten tot 4 juni ![]() |
| 23/05/2008 @ 17:55 Lise ![]() | @ sterre: ik heb echt wel het gevoel dat het zover is dus als het toch niet lijkt te lukken ga ik enorm ontgoocheld zijn vrees ik.... ik duim alvast voor iedereen! ![]() Lise |
| 23/05/2008 @ 20:58 Kay&Iz ![]() | Super zeg charlotte!!! Gaat lekker zo he! Geniet er van ![]() Groetjes Inger |
| 24/05/2008 @ 01:04 Lise ![]() | @ sunshine: moest ik van jou zijn zou ik toch ook een testje wagen! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

Oh ja, ik heb voor m'n positieve test ook zo'n droom gehad, echt waar! Ik droomde dat ik positief testte en even later had ik de baby al in m'n handen, haha! Wie weet is het bij jou ook een voorteken...
zijn gisteravond toen ik van het werk thuiskwam dan toch doorgekomen. Ik vermoedde al zoiets, de buikkrampen waren echt niet meer draaglijk. En op weg van de bushalte naar thuis was ik ook zo draaierig. Direct naar het toilet, en daar werd ik natuurlijk met mijn neus op de feiten gedrukt.
!!