hoi allemaal,
Laurine heeft de rest van t weekend goed geslapen en flink gegeten en gisteren in de creche is t ook heel goed gegaan.
t zal een beetje zoeken zijn naar haar nieuwe ritme denk ik.
we hebben van t weekend ook een schommel gekocht voor haar verjaardag, hoop dat ze t leuk zal vinden, maar denk het wel
goh, t was zo moeilijk in de speelgoedwinkel om niet vanalles mee te doen, al die schattige speeltjes, zelfs mijn man had het er moeilijk mee

hebben uiteindelijk een popje meegenomen, je had ze moeten zien stralen toen we t haar gaven, met een grote

op haar mond aan de kassa..dat zijn toch van die

momenten hoor!
lotte, jij reageert nogal rustig zeg erop, ik zou nogal boos zijn als t mijnen man was geweest hoor

enja de geldboete zal wel niet mals zijn en geef toe, t is allemaal geld weggegooid, terwijl je t goed kunt gebruiken voor andere dingen
hij voelt zich nogal schuldig zeker?
hopelijk betert het snel met Lily bij de osteopaath, hoeveel keer zal je moeten gaan?
lieke, wat fijn zeg dat je een stukje grond hebt kunnen bijkopen! is direct een groot stuk erbij aan de tuin en met de zomer in t vooruitzicht zal dat wel leuk zijn
zie maar dat je jezelf niet te veel forceert en laat de mannen er maar aan werken
erika, denk je dat je vroeger zal bevallen zonder de weeenremmers nu?
nuja, t kan nooit geen kwaad om alles op tijd klaar te hebben
L, oei Kenzo ook geveld met de waterpokken, t was te denken hé
en wat flink van Yerko zo in zijn grote bed slapen zonder problemen
wel jammer dat hij nu met die onstoken klier zit, heeft hij er pijn van? hoe zijn jullie erop gekomen dat hij dat had?
cindy, Laurine gaat heel graag naar de creche hoor, t is al precies haar 2e thuis geworden

ik denk niet dat je je echt zorgen moet maken dat je af en toe eens wat minder beweging voelt, dat was bij mij ook zo, ze kunnen niet altijd even actief zijn zeker?
wanneer moet je nog eens naar de gyn?
groetjes