< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » net zwanger

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/05/2008 @ 09:09
wendy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi,

hier alles prima, af en toe wat miselijk maar voor de rst alles goed!

Wij mogen dinsdag gaan voor een echo, ben bij dat ik ons prutske dan zie, en dan eten we eindelijk hoever we zijn.

doei doei

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 10:52
Wenneke30

Online Status
Hallo naamgenoot !!

Ben benieuwd hoe ver je bent :) Laat je t me effe weten ben wel nieuwsgierig :) groetjes wenneke

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 16:39
Eitje

Online Status Stuur bericht
Daantjuh hoe is je test afgelopen?????? En wendy suc6 morgen bij de echo wij hebben hem vandaag gehad en dat was helemaal geweldig, voel me plotseling helemaal zwanger. Hebben een goed en sterk kloppend hartje gezien dus helemaal geweldig.

26 juni 12 weken echo.

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 14:28
wendy

hoi dames,

vandaag net 7 weken zwanger. Hartje klopte goed. ben dus uitgerekend voor 6 januari 2009.

doei doei

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 18:43
Eitje

he wendy geweldig he om zijn klein iets in je buik te zien. Heb je foto`s mee gekregen??? Wij wel, wij zijn nu uitgerekend op 3 januari maar dit kan in de 12 weken echo nog terug lopen omdat de ferti-arts dachtaan de vorm te kunnen zien dat we al iets verder waren, maar daar kan die 12 weken echo meer over uitsluiten dus we wachten nog ff af.
Vandaag weer voor het eerst gewerkt sinds 2 week vakantie, nou dat val toch zwaarder dan ik dacht, ben kapot, op een haar na dan want ik kan nog wel computeren, hihi. Voelde vannochtend, werk in de ouderenpsychiatrie echt me onderbuikje wel, of zal het verbeelding zijn geweest??
Nou lekker genieten allemaal en tot hoorens maar weer.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 00:08
daantjuhh21

niks
ik heb maandag dus geen test gedaan want die had ik niet..ik heb dus dinsdag test gedaan en vandaag (woensdag) en dus allebij negatief..
maar ik heb nu ook helemaal geen simtomen (hoe schrijf je dat?) meer..dus ik weet het niet echt nu..

hebben jullie nog tips..ik krijg van de een te horen wachten tot volgende maand en de ander zegt dat ik morgen maar de dokter moet bellen (donderdag) wat vinden jullie?? nog tips??

misschien denk ik ook wel gewoon dat het zo is..
en vertraagt dat mijn ongesteldheid...

help!!!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:05
wendy

hoi,

ja heb 2 foto s meegekregen, maar je moet er goed op kijken om iets te zien.

Daantje, is moeilijk om te zeggen wat je moet doen. Ik weet wat ik zou doen en dat is wachten. Maar ik weet niet hoe jouw cyclus is, mijne was onregelmatig dus was het voor mij het beste gewoon af te wachten.

doei doei

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:14
Amontillada

Daantje,

ik zou ook even wachten als ik jou was.
Als je nu al laat testen bij de arts, word je misschien ongerust over HCG-waarden enzo, terwijl dat absoluut niet nodig is.
Wacht rustig nog een weekje, anderhalve week. Ben je dan nog steeds niet ongi, dan denk ik dat je toch stilaan aan een zwangerschap mag beginnen denken :)

Ik duim!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 12:36
daantjuhh21

naja ik heb dus net vanmorgen mijn dokter gebeld..en ik moet morgen vroeg om 9:20 komen bij mijn dokter..ik ben meestal wel optijd ongesteld.. de assistend had mij zelfs even in de wacht gezet om denk ik even te overleggen..maar ik weet niet of dat iets zegt..

maar ik zie wel hoe het gaat morgen..

en nog bedankt voor de reacties..

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 13:32
*Wendy*

Online Status Bekijk profiel
Wat leuk allemaal zeg!

Ook ik mag me sinds vandaag zwanger noemen, heb net een positieve test gedaan, ik zou uiterlijk zondag mijn nod moeten hebben, weet het niet zeker ben erg onregelmatig!

Ben nu net 4 weken! Heel erg pril dus

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 11:44
Eitje

en daantjuh????? Wat zei de dokter??? Hopelijk heb je goed nieuws.
*wendy* super leuk man welkom bij de zwangeren club,
Afgelopen 2 dagen gewerkt en was echt kapot, dus vandaag een lekker rustig dagje.

Groetjes

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 16:24
rubia

@wendy : zo te zien zijn we samen voor dezelfde datum uitgerekend, vind ik echt de max, ben je van nederland of belgie. Zoja, indien je wil, zou je kunnen zeggen van waar? Ik ben van west vlaanderen, belgie.
Aan alle anderen, een hele mooie zwangerschap gewenst. Ik was helemaal goed, geen kwaaltjes tot deze week, ben eeeeeeeeeeeeeenorm moe, slaap 10u per nacht en zou tijdens de dag nog kunnen slapen, heeft iemand daar een middeltje voor?

Vele groetjes, en tot hoors!!

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 14:59
Eitje

nee geen middeltjes gewoon lekker slapen gaan ;snurk zzzzzzzz; Doe ik ook. Over precies 2 weken heb ik mijn 13 weken echo, ja mijn banner staat wat dat betrefd een beetje verkeerd, Maar dat kan na die echo wel weer goed zijn, ze kon het ja bij de eerste echo niet goed zien, hoever ik al heen was. Dus spannend. Gisteren van mijn moeder een 9 maanden dagboek gekregen. Echt super leuk, kan je elke week+ elke maand je bevindingen in zetten, hoeveel ben ik gegroeit ed. Dus die ga ik zo maar eens ff invullen.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]