< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Goede gynaecoloog(e) in Middelheim

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Goede gynaecoloog(e) in Middelheim
21/05/2008 @ 00:55

gyneacologe in middelheim
hoi,

ik heb een jaar gewerkt in het middelheim en daar vang je zowat alles op, zelf ben ik er bevallen bij dr coppens van wie ik zeer tevreden ben. ik had eerst aan mijn collega's gevraagt wie ze aanraden en ze zeiden allemaal al zeker franckx niet. Hij zou geen goede reputatie hebben, te brut zijn, niet vriendelijk enzo van die dingen. Ik moet eerlijk toegeven dat toen ik hem tegenkwam ik ook wel zag dat ik hem toch liever niet zou hebben. Dr coppens daarentegne is zeer vriendelijk, en ik vond het de beste die er rondliep.
Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 12:22
Mo

Beste,
Ik ben erg verbaasd met jullie comentaat over Dr. Franckx...
Ik ben al jaren pacient van hem en hij is niets van wat jullie zeggen.
Hij is lief, grappig,zorg supergoed voor zijn pacienten en hij is vooral een zeeeeeeeeeeer goede professioneel.
Sinds ik bij hem terecht kwam zijn er al veel van mijn vriendienen naar hem gegaan.
Groetjes!
Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 12:42
mini-mama@school

Ik ga bij dr. Roofthooft. Een hele vriendelijke, professionele vrouw die correct is en weet waar ze mee bezig is.
Heb me al door haar moeten laten opereren en een KS laten doen. Ze heeft een luisterend oor, is vlot in de omgang en is ook attent naar de papa toe.
Ik zou geen andere meer willen, dus ik hoop dat ze nog jaren meedraait!

groetjes
mini-mama
Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 21:41

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Had vorig jaar al eens gereageert hier, maar was toen niet ingelogd.
roofthooft is idd een vriendelijk vrouw, maar dat is wat mij betreft net haar probleem, ik wil geen vrouwelijk gyn als ik in de situatie ben zelf te mogen en kunnen kiezen. In nood maakt het me geen bal uit wie voor mij en mijn kind zorgt, als er maar goed voor gezorgd wordt.
@Prot: het feit dat coppens niet weegt is dat hij dat geen noodzakelijk kwaad vind . zie mijn reaktie vorig jaar.
@Ann: ik had het over coppens, of vermelde je franckx per ongeluk. En wat je daar verteld van veel komen, en allerlei onderzoeken laten uitvoeren, sorry meid, ga 4 maal bij hem bevallen zijn begin volgend jaar en nog niets van gemerkt. Ik vind het trouwens net zo leuk om elke drie weken te "moeten" gaan, maar dat is dan enkel omdat ik een risicogeval ben door mijn medische voorgeschiedenis. De meeste vrouwen die ik ken die bij hem lopen gaan elke 8 weken op consultatie en de laatste maand meer. Een onbereikbare gyn is iets wat ik haat. en ik ken er genoeg die tot 6 weken moeten wachten om terecht te kunnen voor een eerste afspraak. en er is uiteindelijk niemand die je verplicht elke drie weken te gaan moest hij het voorstellen, je kan zelf ook zeggen, "sorry man, dat vind ik niet nodig, of wel ?" enne gescheiden ? mmmm, heb over twee weken zijn dochters en vrouw toch gezien bij hem thuis .... eens informeren bij mijn tante die in het middelheim werkt se

Ik ga ondertussen weer terug naar coppens voor ons volgende kindje.

[Laatst gewijzigd door michele - 15/06/2008 @ 21:45] - Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 19:07

wie kent er een goede gynecoloog
hallo iedereen ben namelijk op zoek naar een goede gynecoloog in de buurt van het antwerpse ben namelijk al ander half jaar bezig om zwanger te worden na een miskraam, heb al verschillende controles gedaan allemaal positief en mijn man ook en alles was goed toch is het wachten zo lang hoop dat er iemand mij kan helpen
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]