< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Pas gestopt!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/05/2008 @ 07:06
teunie

Online Status Bekijk profiel
Hallo

Eva fijn dat alles goed is!! altijd fijn om te horen.
ik moet zo naar de verloskundige om voor het eerst het hartje te luisteren en morgen heb ik de nekplooimeting, ben ik best een beetje angstig voor, ( heb ik geen reden voor hoor )heb je ook bloed moeten laten prikken? niet dat ik dat erg vind hoor! ben blij als ik weet dat ook dit goed is.
Eva wat is het geslacht volgens de chineese kalender? bij mij een meisje

Groetjes Teunie

[Laatst gewijzigd door teunie - 14/05/2008 @ 07:08] - Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:37
Tessa

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
teunie,bedoel je met Eva mij??? Hier is geen eva denk ik?!?
Ik maak me ook geen zorgen om die nekploometing hoor. Heb ook bloed moeten laten nemen,daar heb ik over een weekje de uitslag van.
Hier ook een meisje volgens de chinese kalender.Geloof er niet in.
Van de meisjes zij het een jongen.
Maakt me eigenlijk niet zo veel uit,als het maar gezond en wel is he.
Laat je weten hoe het bij jou was?

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 06:36
teunie

Ja tessa sorry bedoelde jou ja haha.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 08:15
Natalie

Hallo allemaal

Ik heb toch al iets of wat goed nieuws. Mijn cyclus is al weer helemaal de oude na mijn miskraam. Dus als de weg zijn, mogen we terug beginnen

Groetjes Natalie

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 19:51
teunie

Hallo

Nathalie dat is iig iets toch!

Ik heb minder goed nieuws mijn nekplooimeting was niet zo goed 3,3 ben er best van geschokken. nu nog een week wachten op de uitslag van het bloed.

Groetjes Teunie

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 20:14
Ellen

elaba!

Hoe is het met jullie?
Ik ben weeral even niet kunnen komen kijken hier. Onze bouw pakt al mijn tijd in beslag. Maar over een weekje verhuizen we definitief.

Tessa, ik ben blij dat het zo goed gaat met je zwangerschap! Nog even en je weet eindelijk het geslacht! Spannend

Teunie, hopelijk is de uitslag van het bloed in orde! probeer toch maar goed van je zwangerschap te genieten. Ik duil voor je hoor!

Nathalie, goed dat je cyclus alweer in orde is! Hopelijk ben je gauw weer zwanger!

Ik heb op 30 april mijn eisprong gevoeld (denk ik toch). Ik verwacht dus elke moment mijn menstruatie. Ik geloof al zeker niet dat ik zwanger ben omdat we niet op de juiste momenten hebben geklust door de drukte op onzen bouw. Maar hopelijk volg ik jullie snel!

veel plezier dit weekend!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 18:41
Ellen

Elaba!

Ik heb gisteren een kruidvat test gedaan die positief testte en daarnet een clearblue test waar direct 'zwanger' op kwam te staan..
Ik denk dus het eindelijk zo ver is...
Toch raar om ineens een positieve test vast te hebben, zeker op de moment dat je dat het minst verwacht.

Maar ik blijf met mijn 2 voeten op de grond want het is nog zo pril en kwetsbaar..

groetjes!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 19:09
teunie

Jeetje Ellen gefeliciteerd wat leuk. je mag wel wat blijer zijn hoor! kan heus geen kwaad.
Dat is nog snel ook he 3 de ronde toch??

Groetjes Teunie

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 19:55
Natalie

Heykes

Proficiat, Ellen!!! Das heel goed nieuws. Geniet ervan!

Teunie, ik ga voor je duimen! Ik hoop dat de bloeduitslagen goed nieuws brengen.

Ik hoop dat ik hier binnenkort ook weer goed nieuws te vertellen heb.

Groetjes Natalie

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 21:17
Louise

Online Status Stuur bericht
Hey meiden,

lang geleden he! Ik ben terug, en hoe! Een uurtje geleden heb ik een testje gedaan en jawel hoor: hij was positief!!!

Ellen, gezellig seg, wij zijn samen uitgerekend! Ik herken helemaal wat je schrijft. Bij mij was het ook erg onverwacht, ik ben eigenlijk zelfs nog niet eens overtijd en heb geen enkel symptoom. Maar kijk, er verscheen wel degelijk binnen de 10 seconden een tweede streepje!

Ik heb jammer genoeg niet veel tijd om verder te reageren want wij vertrekken straks op vakantie. Volgende week kom ik terug en babbel ik weer volop mee, beloofd!

JIIIIIHAAAAAAAA!!!!

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 21:18
Tessa

Hey allemaal,

teunie,ik duim voor je dat alles in orde is.Wanneer weet je meer?
Ik moet morgen voor de uitslag bellen.

Natalie,voor jullie ga ik ook duimen hoor

Ellen en Louise,van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!!!
Hopelijk niet te veel last? Geniet er van,van in het begin (als dat gaat) want het gaat echt snel.

Hier alles ok hoor. Ben alleen super benieuwd naar het geslacht.
En binnen dit en enkele weekjes zal ik de baby eindelijk ook kunnen voelen

Tot de volgende

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 21:46
Ellen

Louise, geweldig dat je ook zwanger bent! proficiat! Het is hier een vruchtbaar topic precies proficiat!
Dit was de 4e ronde trouwens waarin ik zwanger ben geworden.

Ik probeer echt wel hard te genieten van mijn zwangerschap hoor, maar de schrik voor een miskraam zit er echt wel in. Maar ik blijf positief hoor! Maar ik zal toch blij zijn als ik de 12 weken voorbij ben.
Ik wou zelfs dat ik het geslacht al wist . Ik ben daar echt wel benieuwd naar!
Ik heb trouwens van niet zoveel last, alleen ben ik tegen de avond enorm moe en val ik veel sneller in slaap als normaal.
Vandaag heb ik ook last gehad van ongi-krampen, ik was best wel ongerust. hebben jullie daar ook last van (gehad)?

teunie weet je al iets meer?

tessa, amai de tijd gaat echt wel snel, ik weet nog goed toen je ons vertelde dat je zwanger bent en over een tijdje weet je het geslacht al en kun je je kleintje al voelen bewegen

Louise, geniet van je vakantie!

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 22:38

hoi

ik kom jullie ook ff pesten in dit topic. Heb zelf al een topic in zwanger worden clubs per maand maar wil mee kunnen genieten van jullie blije verhalen.

zal me dus even netjes voorstellen.

Ik ben Desiré, 23 jaar en woon samen met mijn vriend Henk, 28 en onze 2 katers in Den Haag NL

wij zijn sinds 2 maanden gestopt met de pil en flink aan het klussen.

We doen wel gewoon alles natuurlijk. We gaan niet op de tijd liggen enzo.

Toch ben je er automatisch mee bezig..en overal waar ik kom zie ik zwangere buiken! Erg leuk en hoop dus dat ik snel met iedereen mee kan zwangeren

ik zit nu in me vruchtbare periode en zijn dus ook weer flink aan het klussen.

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 08:14
teunie

Louise gefeliciteerd!!!

Ellen ik krijg aan het eind van de week de bloeduitslag en als ik pech heb pas volgende week, zodra ik iets weet laat ik het horen.

Desiree welkom hier! er zijn volgens mij nog maar weinig niet zwangeren hier, dus wie weet volg je snel.

Groetjes
teunie

[Laatst gewijzigd door teunie - 20/05/2008 @ 08:16] - Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 20:25
teunie

Hallo Allemaal

Hier slecht nieuws, heb mijn bloeduitslag binnen en we hebben een kans van 1 op 5 dat het syndroom van down heeft. ben echt totaal van de kaart, alsof de grond onder je voeten verdwijnt. We gaan een vlokkentest doen. dat staat vast. word deze week nog gebeld voor een intake en dan vind het zo snel mogelijk plaats.

Teunie

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 20:41
Tessa

Oei teunie,dat is inderdaad niet zo'n goed nieuws...
Hou je ons op de hoogte?

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 18:50
Ellen

Teunie
Je zal inderdaad wel goed van de kaart geweest zijn. Hopelijk geeft de vlokkentest wel een goede uitslag! Hou de moed erin hé!

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 13:36
Louise

Oooh neen toch Teunie, da's inderdaad geen nieuws dat je wil horen. Zou je volgende week dan ook al het resultaat van die vlokkentest kunnen hebben? Ik duim voor je dat het allemaal meevalt!

Ellen, ik heb zelf geen enkel symptoom, hoe hard ik er ook op probeer te letten. Een half uur geleden heb ik nog eens getest en gelukkig had ik een dikke vette streep (nog voor de controlestreep), anders had ik het niet eens geloofd dat ik zwanger ben. Het enige wat ik misschien wel heb is wat lichte steekjes ter hoogte van mijn baarmoeder. Maar verder echt niks, niet misselijk, geen pijnlijke borsten, niet echt moe (of wel maar dat ligt eerder aan de jet-lag). Die steekjes kunnen soms wat als menstruatiekrampen aanvoelen, maar veel lichter vind ik. Perfect normaal hoor, ik heb al vaak gelezen dat vrouwen dat in het begin vaak hebben.

Tessa, spannend dat je binnenkort het geslacht weet! Heb je een voorkeur?

Hoe gaat het met de andere zwangere meiden?

grtjs,
L

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 13:51
Ellen

Louise, hoe was je vakantie? Waar ben je naartoe geweest?

haha, ik heb gisteren ook nog eens een test gedaan om zeker te zijn.
Ik ben gisterenavond ook naar de dokter geweest voor een bloedtest. Om 18u mag ik bellen voor het resultaat.
Deze ochtend heb ik al eens gebeld maar ze wist toen enkel dat ik niet immuun ben voor toxoplasmose.

dit weekend gaan we verhuizen, ik ga wel proberen om het rustig te doen en geen zware dozen te sleuren. Maar ik ga er wel voor zorgen dat het niet opvalt, ik wil onze zwangerschap nog geheim houden voor onze familie.
Na hoeveel weken hebben jullie het aan de familie verteld.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 17:24
Louise

Hey Ellen,

wij zijn naar NY geweest, vrienden gaan bezoeken die daar wonen. Het was een super week, alleen wel erg creatief moeten zijn bij het vermijden van rauwe groenten, ondoorbakken vlees en alcohol! Ze hadden een vermoeden denk ik, maar voorlopig hebben we onze lippen nog stijf op mekaar gehouden.

Grappig, ik heb straks een afspraak met onze huisarts. Dat ik niet immuun ben tegen cmv en toxoplasmose wist ik al. Nu nog bloed nemen om het hcg te bepalen. Vannamiddag zijn we in het ziekenhuis ook al 2 afspraken gaan vastleggen met mijn gyn. Jammergenoeg heeft de gyn bij wie ik wil bevallen pas plaats op 14 juli en waardoor ik voordien eerst bij een andere ga, maar dat is ook nog wachten tot 25 juni. Lang he?

Op hoeveel weken zijn jullie allemaal voor het eerst naar de gyn geweest?

Dames, ik ben er van door. Eerst naar de huisarts en dan mijn bedje in want ik val omver van de vermoeidheid!

grtjs,
Louise

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >