Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/06/2008 @ 07:20 joke vleugels ![]() | Appeltje en Lieve, ja, bij jullie in de straat is het wel babyboom ![]() Ik heb zelf 22 jaar in die straat gewoond en ik vond da ook een reuze buurt !!! groetjes |
| 02/06/2008 @ 16:16 appeltje ![]() | waar heb jij dan gewoond? en waar woon jij nu? groetjes ![]() |
| 02/06/2008 @ 21:15 joke vleugels ![]() | ik woonde op de nr 51 en nu woon ik in mol aant station. groetjes |
| 04/06/2008 @ 12:35 Hke ![]() | Ik heb nog een vraagje voor jullie. Kennen jullie een bekwame huisarts in de buurt die zijn werk nog serieus neemt en de tijd neemt om dingen uit te leggen? |
| 06/06/2008 @ 18:13 appeltje ![]() | da zoek ik ook nog een goeie huisarts in meerhout... wij gaan nu voorlopig naar dr dries/de bie, maar ben daar ni content van. tips??? ![]() |
| 06/06/2008 @ 20:31 joke vleugels ![]() | hela, ik ben altijd naar vorstenbosch in de kappelenstraat geweest. Groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

Meerhout ??

. Vorige week naar de kinderarts geweest, en moet nu na elke voeding Gaviscon nemen (maar dat heb ik ondertussen al wat geminderd), en twee keer per dag Zantac. Maar wat een vieze dingen zijn dat, ocharme, ge moet zien wat een smoeltjes ze dan trekt. En we zijn gisteren naar de osteopaat geweest, en moeten haar nu inbakeren. Precies een klein wormpje, kei schattig. Deze nacht was het al wel een hele verandering, heeft goed geslapen. Dat deed wel deugd. Hopelijk gaat het nu de goeie richting uit.
Ben er wel beetje fier op, want het is nog de kinderwagen geweest van mij en mijn zus, en ik heb hem helemaal geschilderd, en had hem vol ballonnen gestoken (die ondertussen al wel helemaal plat zijn).

gekregen dus weer niks. Je zou er de hoop door verliezen..