< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in juli 2007 wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
nod in juli 2007 wie doet er mee?
23/05/2008 @ 13:57

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb helemaal niks gevoeld. Ik heb zelfs geen last van de ontsluiting gehad. Twee dagen voor de bevalling bleek ik al 3 centimeter onsluiting te hebben. Helemaal geen last van gehad.

Ik heb voor mijn verjaardag (was dindsdag jarig) een boek over de ontwikkeling van babies gekregen. Hierin staat van alles over voeding, slapen gaan, ziektes enz.

Ik heb nu wat dingen gelezen, heel interessant, maar heb af en toe toch wel zoiets van o, dat wist ik niet, had ik dat ook moeten.

Zo leg ik Sven helemaal niet vaak op zijn buik, omdat ik het idee had dat hij dat helemaal niet leuk vind. Hij begint meteen te huilen. Nu denk ik nou ja logisch hij is het niet gewent. Ik denk dat ik het toch maar vaker ga proberen.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 14:06
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
Hoi allemaal

even bericht van mij. Klopt ben gistermiddag om 17.00 uur bevallen van een gezonde zoon Brent Noah.
De bevalling is echter een heel verhaal en niet zoals de planning was.
De bedoeling was om thuis te bevallen.
Het verhaal. Gister ochtend vroeg om 2.15 uur (ofwel nacht) braken mijn vliezen. vanaf half 4 waren de weeen er al om 2 a 3 minuten. Half 6 kwam verloskundige maar nog maar 1 cm ontsluiting erg vervelend dus. Half 11 kwam ze weer, de weeen waren toen al erg heftig niet weg te puffen en toen slechts nog maar 2 cm. Al uren bezig en schoot niet op. Dus besloten dat ik medisch geval was en op naar ziekenhuis, waar ik ruggeprik etc zou krijgen.
Half 12 daar aangekomen kreeg ik pas om half 3 de prik aangezien het zo druk was kon het niet eerder, spoed keizersnee tussendoor en er was maar 1 arts bevoegd. op dat moment 4 a 5 cm ontsluiting. en de weeen waren niet te doen meer. Eindelijk dus de prik zeiden ze weeen nemen af dus je krijgt weeen opwekkers, maar die was niet nodig want de weeen werden erger, en nog heftiger dan de eerderen maar door de prik iets minder maar effect was echt niet fijn...afijn om 4 uur ontsluiting en mocht persen en toen was hij er. na bijna 15 uur :s afijn...nu heb ik wel zoiets voorlopig niet weer, maar we zijn erg blij met het mannetje
3185 gram enrond 50 cm.
nachtje gebleven en nu weer lekker thuis in bed kraamhulp om me heen en lekker niksen ben gebroken vanacht niet geslapen echt, manneke veel spugen door bevalling veel vruchtwater binnen gehad waardoor hij van slag is. maar verder helemaal goed.
zal later even foto's uploaden.

Tot later, zal snel even bijlezen.

groetjes stefanie

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 14:42
cindy

Stefanie...proficiat met je zoontje!
Wat een bevallingsverhaal,heel heftig allemaal! Rust maar goed uit en geniet van je kleintje.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 14:49
piekeraar

Van harte stephanie, geniet maar van het venteke en rust vooral goed uit.

greetz
K en co

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 15:35
Lotte79

Proficiat stefanie!

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 15:52
linnie1982

Stefanie:

Van harte gefeliciteerd met je zoontje!
Maar poe zeg, wat een bevalling. Dan snap ik je best dat je even niet aan een ander kindje moet denken. Maar das best logisch. Ik moest er een jaar lang niet aan denken, hahaha.

Maar echt super. Kun je eindelijk je mannetje vasthouden!

Geniet er lekker van!

groetjes linda

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 15:55

Stefanie, gefeliciteerd!! Eindelijk is het wachten beloond en wat is het een plaatje zeg aan je foto's te zien!
Hij heeft het je niet makkelijk gemaakt zo te lezen, maar gelukkig is het voorbij en kan je vanaf nu gaan genieten!!

Dames, vraagje.. Ik heb nog steeds een vervelend/pijnlijk gevoel onderin mn buik.. Alsof er enorm veel druk op staat..
Ik heb dit al sinds gisteravond, met wat harde buiken (denk ik dan) tussendoor.
Zou het komen doordat het ventje erg onderin ligt (voor mn gevoel)?
Ik wil niet zomaar de VK gaan bellen terwijl er straks niks aan de hand is. Heb van mezelf snel het gevoel dat ik me té snel zorgen maak.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 16:08

hej marije zolang je geen vreselijke pijnen of iets hebt zou ik mij niet druk maken. Je moet niet vergeten dat er een heleboel in je buik gebeurd. Mensen denken makkelijk over een zwangerschap maar het is echt niet niks. Er is daar wel een nieuw leventje aan het groeien.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 16:08

En met vreselijke pijnen bedoel ik dat je kromt ligt en niks meer kunt doen.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 16:20

Bedankt Tattoo, dat had ik net even nodig! Iemand die met beide benen op de grond staat!

Ik moet me niet zo druk maken, dat maakt het er niet beter op.

Ik ga zo even lekker in bad zitten, relaxen.. Ben al de hele tijd aan het vliegen..

Als ik me vanavond goed voel ga ik voor het eerst naar zw.zwemmen...
Ben benieuwd!

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 17:22
stefanie27

marije, kan goed door de harde buiken komen en het laag liggen van het kleintje.

Mijn ventje lag ook gehele zwangerschap erg laag, en heb ook laatste 3 maanden veel last van harde buiken gehad, maar maak je maar niet druk hoor!!!
en anders vk altijd even vragen.

zo moeders gaat ff rusten nog niet gedaan afgelopen 2 dagen.
ventje spuugt ook nog af en toe, als reactie op de bevalling, daar tijdens vruchtwater gedronken wat hem nu van slag maakt,

goed weekend allen

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 18:06

Stefanie: gefeliciteerd!!! Leuk dat je zo snel wat van je laat horen!

Wat een mooi ventje zeg en wat een bevallingsverhaal. Pffft. Rust goed uit he en geniet van je mooie mannetje!

Marije: ik had ook wel eens last van zo'n gevoel. Volgens mij is het normaal.

sam: ik had de avond voor mijn bevalling ook weer zo een harde buiken aanval. Maar die had ik ook wel vaker de laatste paar weken. De kleine was bij mij niet ingedaald, dus ik zou niet weten hoe het voelt. Ik voor je dat het snel gaat gebeuren hoor.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 18:16
Lisette

Stefanie gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige mannetje Brent. Heel veel geluk en gezondheid voor jullie gezinnetje.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 18:57

Stefanie gefeliciteerd met je kleine man he. Had ik helemaal nog niet gezegd

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 19:35
Lisette

Tattoo ik moest van het CB Thomas ook vaker in de box op zijn buikje leggen. Hij vindt er alleen ook niets aan. Ik leg hem na het verschonen gewoon steeds even op zijn buik. Als hij gaat huilen pak ik hem weer op. Ik ga hem niet tegen zijn zin op zijn buik leggen. Je kan het toch niet afdwingen.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 20:15
stefanie27

Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Zijn ook erg blij en trots, net als jullie natuurlijk.

vraagje heeft iemand het ook meegemaakt kort na geboorte dat de kleine spuugt en zijn flesje niet wil? het isniet erg dat hij nu wat minder binnenkrijgt mara het is zo zielig elke keer weer dat spugen.

misschien iemand tips?

en heerlijk die kraamzorg laat me heerlijk verwennen, leuke meid ook, helemaal getroffen

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 21:07

stefanie: proficiat! geniet ervan!!!! en laat je maar wat lekker verwennen nu

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 21:34
Sam

Stefanie proficiat met je prachtige kereltje!! Wat een heftig verhaal zeg, hopelijk ben je vlug bekomen van je avontuur.

Vermoedelijke bevalling op 06/06/2008.
Al 65 weken en 5 dagen zwanger (164.33% ver), nog 25 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 23:33
tamara

Stefanie proficiat met je baby! Wat een verhaal zeg maar je zal het wel snel vergeten zijn hoor geniet maar van hem!

Groetjes
Tamara

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 06:52
stefanie27

goedemorgen

vraagje aan iedereen met een kleine, hoeveel vieze luiers hadden jullie in het begin? hier houdt hij nu eindelijk voeding binnen, maar wij hebben nog geen vieze of natte luier gezier. Ik heb ergens gelezen dat dat per dag meer wordt. ga het straks de kraamhulp ook even vragen maar vroeg me af hoe het bij jullie was
nachten zijn idd kort haha man en ik lossen elkaar af met slapen aangezien Brent nogal huilerig was vanacht, niet zo gek voor het eerst thuis denk ik.
De hond reageert goed wil er hele tijd bij zijn en als brent huilt gaat hij ook piepen haha, maar ff zien hoe dat gaat ontwikkelen.
nou ik ga ff proberen mee te slapen over uur staat hulp er weer. heerlijk!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >