Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/05/2008 @ 22:42 Leen | Musje, gefeliciteerd!! Benieuwd naar je verhaal... Stefke, ik tel de dagen mee af hoor. Ik geniet wel van de rsutige dagen thuis nu, maar ben toch ook erg benieuwd... Heb zelf al wat ontsluiting, maar dat wil niet zeggen dat het er meteen is natuurlijk... Veel geduld toegewenst!!! |
| 27/05/2008 @ 18:24 bloem ![]() | helaas hier weer de voorbode van de ,. Het wordt eigenlijk al een beetje gewoonte. |
| 28/05/2008 @ 12:39 jenny | Klussers: Jenny (NLD), 24 jaar, 1ste kindje, 14de ronde, NOD 30 mei Bloem, NL,25 jaar,1e kindje,11e cyclus na MK, NOD 30 mei Mariska (NLD), 26 jaar, 2de kindje, 9de ronde, NOD Katrien (BE), 27 jaar, 1e kindje, 3e ronde, NOD 12 juni ZWANGER: Luna (NL), 25 jaar, 2e kindje, 4 juni 2008 Leen (BE), 26 jaar, 1ste kindje, 5 juni 2008 Stefke, Be, 27 jaar, 1ste kindje, 10 juni 2008 Alice (NL), 30 jaar, 1e kindje, 31 augustus 2008 Stien (BE), 27 jaar, 1e kindje,??? Angelique (NLD) 24 jaar, 2e kindje Inge (NL), 24 jaar, 1ste kindje, 1x clomid,21 december 2008 BEVALLEN: Nathalie, 29 jaar, 2de kindje, 20-12-2007, dochter, Lore Bloemetje, 31 jaar, 2de kindje, 25-12-2007, dochter, Maura Evelien, 24 jaar, 1e kindje, 23-01-2008, dochter, Leni Ellen, 22 jaar, 1e kindje, 25-01-2008, dochter, Anouk Sterreke(BE), 24 jaar, 1ste 2 kindjes, 2 zonen, Bram* en Warre* Joyce (NL), 27 jaar, 1e kindje, 23-02-2008, zoon, Daan Ukkie,(NL)28 jaar, 1e kindje, 25-02-2008 dochter Britt Els (BE), 28 jaar, 2de kindje, 06-03-2008 dochter Hanne Elke(BE), 28 jaar, 2de kindje, 11-03-2008 zoon Matts Emmeke (BE), 27 jaar, 1e kindje, zoon Aiko(BE), 29 jaar, 1ste kindje, 4 mei zoon Quentin (op 29 weken 5/7) Musje (NLD), 25 jaar, 2de kindje, 23 mei 2008 zoon Julyan Raphael |
| 28/05/2008 @ 19:43 jenny | Hier ook de voorbodes van de ![]() Afscheiding word geler en bmm staat weer laag en open. Hopelijk komt ie morgen al.... ![]() Maris hoe is het met jouw?? En Bloem is ie er al, of blijft ie lekker weg.....![]() |
| 28/05/2008 @ 22:37 mariska | Hoi Meiden, aller eerst Musje Gefeliciteerd met jullie zoon, dat jullie maar heel gelukkig worden. Bloem en Jenny, balen zeg dat de ongi weer is gekomen. Ik moet maandag weer ongi worden, en dat gaat ook zeker gebeuren, ik heb mijn ei totaal gemist, ik heb ook geen test gedaan, maar op dag 14 was mijn Bmm alweer dicht, dus ik denk dat ik een vroeg ei heb gehad. Maar het kwam ivm de vakantie in november ook niet zo goed uit deze maand. We gaan er komende maand weer helemaal voor, even nieuwe tests bestellen. Dus Jenny en bloem, we gaan voor een maart kindje afgeproken. Ik vind het wel extra spannend voor julie Jenny, ben echt reuze benieuwd, maar stel je er ook niet te veel op in dat het in 1x lukt, anders valt het dan weer zo tegen als het niet zo is. Groetjes Mariska |
| 29/05/2008 @ 14:07 Musje ![]() | DAnk voor alle felicitaties! Hier dan het bevallingsverhaal: afgelopen vrijdag moesten we om 7 uur in het ziekenhuis zijn. Om 9 uur kwam de VK en die bekeek of de vliezen gebroken konden worden. Zij vond dat de bmm eerst nog wat verder moest verweken, dus werd er een pilletje ingebracht die dat zou moeten doen. Om 1 uur was de bmm wel voldoende verweekt en werden de vliezen gebroken. Gelijktijdig werd een infuus aangesloten en om half 2 werd die aangezet. De weeën kwamen en waren meteen vrij heftig. Om 15.45 had ik 4cm ontsluiting... pfff... De weeën waren zo heftig dat ik ze echt bijna niet meer kon hebben. Toen heb ik gevraagd of ze het infuus met syntocinon zouden willen uitzetten. Daarna zakte de heftigheid weer iets en kon ik het nog even aan. Om 16.25 mocht ik persen. Na de tweede perswee stond het hoofdje en vielen mijn persweeën weg. Op eigen kracht heb ik Julyan er toen uitgeperst. Dat kost veel energie kan ik je vertellen. Na de geboorte werd Julyan meteen op mijn borst gelegd. Zijn gezichtje was perfect, beetje grijs, maar echt supermooi. Zijn lipje deed ons niet eens schrikken. Het was al helemaal vertrouwd. Na 20 minuten heb ik Julyan aangelegd aan de borst. Echt super! Nu, 6 dagen later, gaat alles goed. Hij drinkt goed, ik kolf prima (net 190cc in een keer) en hij begint een beetje een ritme te krijgen. 's Nachts slaapt hij 4 uur aan een stuk, mits hij tegen mij aan kan liggen. In een wiegje slapen wil hij dus niet 's nachts. Ach, geen enkel probleem, wel lekker gezellig, moet ik zeggen. Voor foto's etc. is http://www.hofstrakids.nl. |
29/05/2008 @ 16:15 ![]() | Musje, dikke proficiat met jullie zoontje! Geniet er van, want ze worden toch zo snel groot. Groetjes Elke |
| 29/05/2008 @ 17:22 jenny | Nou maris, Mijn ongie zet niet echt door hier.... ![]() Als ik van het weekend nog niet ongie ben doe ik een test. Verder geen verschijnsels hier du ik heb eigenlijk geen hoop. Bloem sterkte meid....... |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

wel. We zien het wel weer. Straks eerst lekker op vakantie en dan nog maar eens een poosje proberen. In het nieuwe jaar, zet ik dan misschien wel de stap naar de gyn. Ik zit in ider geval een stuk beter in mijn velletje.