[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/05/2008 @ 18:49 Henriette | Hoi allemaal, Ik ben me net rot geschrokken toen ik erachter kwam dat ik weer zwanger was ![]() Mijn kindje is nog maar 7,5 maand oud en met Keizersnede geboren. Volgens mij mag je dan het eerste jaar niet zwanger worden of is het niet binnen een jaar bevallen? Zijn er mensen die dit meegemaakt hebben of weten of het gevaarlijk is? |
| 23/05/2008 @ 19:49 Anoniem | Mijn tweede kindje was ook zeven maanden toen ik er achter kwam dat ik terug zwanger was .Ik was ook met de keizersnede bevallen en zat met dezelfde vraag als u. Ik heb naar mijn gyne gebeld en die zei dat het geen kwaad kon aangezien de buik maar op het einde van de zwangerschap echt zwaar is en dus nog geen probleem was voor in het begin. Ik heb in heel mijn zwagerschap geen enkele last ondervonden en alles is goed verlopen. Dus maak je geen zorgen alles komt wel goed En ik ben dan ook met de keizersnede bevallen dus. Veel succes en proficiat met de zwagerschap ![]() |
| 23/05/2008 @ 22:48 Mandy | Beste Henriette, ook ik heb een keizersnede gehad, het is beter om het eerste half jaar niet zwanger te raken. Jij zit hier ruim over heen, dus maak je geen zorgen en geniet van deze periode, Liefs |
[Reageer]

snel zwanger na keizersnede

.