< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Druk bezig aan het eerste kindje....

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Druk bezig aan het eerste kindje....
09/05/2008 @ 14:45
sterretje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
testje doen hoor svea, volgens mij zal die gewoon dik positief zijn!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 16:38
Svea

Online Status
onvoorstelbaar! Sinds vanmiddag heb ik terug wat buikpijn en nu bloed ik...
Is wel nog maar een beetje bloed nu, maar tis wel bloed...

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 16:59
sterretje

hé Svea

wat nu? mss nog eventjes afwachten....

een innestelingsbloeding?!

dikke knuffel van mij in ieder geval...

[Laatst gewijzigd door sterretje - 09/05/2008 @ 16:59] - Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 17:53

enne svea,

hoe is het met de bloeding?
of heb je misschien al getest?

groetjes dawy & kayleigh

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:43

svea??? hoe is het met je ?

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 13:00
Svea

Online Status
hello ladies,
bedankt dat jullie aan me gedacht hebben.
De zijn uiteindelijk dus toch geland hè... Natuurlijk weer een nieuwe teleurstelling, zeker nadat ik al zoveel dagen overtijd was. Ik heb zaterdag weer even in een put gezeten en vervolgens weer herpakken en er opnieuw voor gaan hè. Ondertussen alweer 3dagen bezig met de Clomid en dan volgende week weer naar de gynea. Ga straks een afspraak maken...
Mijn zus raadde me aan om te beginnen 'temperaturen'. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 18:08

hallo meiden,

zouden jullie zo lief willen zijn om even te stemmen op Kayleigh?
jullie zijn schatten en alvast bedankt.

Wordt Kayleigh de 'Baby van het jaar'?
Kayleigh dingt mee naar de titel 'Baby van het jaar' op http://www.babyvanhetjaar.nl...
Winnen we, dan komt Kayleigh op de cover van 'Wij Jonge Ouders'. Daarnaast is Kayleigh een jaar lang het gezicht van Prénatal en als klap op de vuurpijl winnen we voor de toekomst van Kayleigh een AEGON Rendementplan met €10.000,- van AEGON Bank.
Help ons een van de 101 finaleplaatsen in de wacht te slepen door nu op Kayleigh te stemmen! Klik op de onderstaande link om je stem uit te brengen:
http://www.skyradio.nl/index.php?page=actie_overzicht/baby_van_het_jaar_2008&
Met vriendelijke groet,
dawy

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 18:27
Nathalie Devoldere

Deze middag terug op controle geweest bij de gyne. En ja hoor, terug te veel bijgekomen en mijn bloeddruk is verhoogd. Dus de conclusie was: ik sta nu op een zoutloos dieet tot ik moet bevallen. Om zeker te zijn dat ik geen zwangerschapsvergiftiging opdoe.
Heel mijn leven dieten en dan nu in de zwangerschap ook nog steeds dat gewicht, het begint echt mijn strot uit te hangen.
Ik weet dat het voor mij goed is, maar toch....
Met de baby is alles ok, het weegt nu al 2kg700, wat toch veel is volgens de gyne.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 12:27
Saar

Nathalie, ligt je baby nu goed? En waren dat indalingsweëen vorige week? Jammer van je gewicht, vooral omdat je al oplet.

Svea, ik temperatuurde, maar meer om te zien of mijn temp achteraf hoog bleef. Waarom vraag je niet om over te schakelen op menopur ipv clomid. Ik heb enkele vriendinnen die een jaar met clomid probeerden en het lukte niet, van zodra ze naar menopur gingen, waren ze zwanger. Clomid tast het baarmoederslijmvlies op termijn aan.

Met mij alles ok. Ik ben vorige week op controle geweest. Ons meisje woog 1kg360, wat iets onder het gemiddelde was, maar dat was geen probleem aangezien Amélie ook een lichtgewicht was en is en wij zelf ook niet van de diksten zijn. Voorlopig ligt ze met haar hoofdje naar beneden en hopelijk blijft dit zo. Verder geen nieuws.

Gr, saar.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 07:52
Nathalie Devoldere

Ik weet niet wat het was vorige week. De baby ligt nog steeds goed, met hoofdje naar beneden. Mijn eerste dag zonder zout heb ik overleefd, oef. Maar kheb wel reuzehonger gehad. Omdat ik nog niet naar de winkel ben geweest heb ik nog niets in huis he. Het enige dat ik met zout gegeten heb is een stukje kaas.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 11:58
Saar

Wat vreselijk ambetant. Er zit zowat overal zout in? Mag je nu al gewoon boterhammen eten? Het is toch ook niet de bedoeling dat je honger hebt.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 12:51
Nathalie Devoldere

Ah neen, gewone boterhammen mag ik niet eten he. Ik zou brood zonder zout moeten eten. moa ja, da smaakt ni he. Daarom kies ik dan liever voor een heerlijk patatje he.
Deze middag heb ik een slaatje met gerookte zalm gegeten, hopelijk mag dat...
Voor de rest zal ik morgen naar de dieetwinkel gaan en eens kijken wat ze hebben he.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 20:40
Saar

Ik eet eigenlijk geen gerookte zalm meer omwille van het risico op listeria-bacterie. Heel miniem misschien, maar ik laat het voor wat het is tot na de zwangerschap.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:42
Nathalie Devoldere

ah, dat ken ik niet die bacterie. Tja, veel is er niet meer over dat ik kan eten he

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 22:59
rainbow

hoi meiden,

Wat is het hier stil zeg.

Nathalie, tjonge jonge, je hebt het wel extreem zwaar met het eten zeg. Het voelt ook zo onlogisch, dat je niet 'gewoon' brood mag eten enzo. Maar goed, ze zullen het wel weten en gelukkig komt het einde voor jouw zwangerschap ook in zicht. Kun je het je al voorstellen, dat je binnenkort eindelijk je droom krijgt?
Ik hoop dat het voor jou echt een roze wolk zal zijn, want dat heb je wel verdiend. (kleine kans op die roze wolk, maar ik gun hem je wel).

Saar, jij schiet ook alweer heel hard op zeg. Hoe gaat het verder bij jou? veel last van kwalen, of gaat het goed en hoe denk je dat Amelie het zal vinden, een zusje erbij?
Inderdaad geen zwaargewicht. Ons mannetje was bij geboorte 3370gr en hij werd bij 31 weken 1700gr en bij 34 weken 2200gr geschat.

Moedergevoel, hoe gaat het met Kayleigh? Wat is het snel gegaan eigenlijk he? nu ineens zo'n grote meid, terwijl jij toch ook wel even hebt moeten klussen voordat het raak was. Heerlijk he, dat je haar nu hebt om mee te knuffelen

Svea, ik gun het jou zoooooooo ontzettend, dat jij dit gevoel ook mag meemaken. Hoe sta je er nu in? Voelt het goed deze ronde?
Zoals Saar al schreef, ik had ook geen resultaat met Clomid, maar wel met FSH hormonen, zoals Menopur, ik had dan Puregon, maar das net zoiets. Het enige verschil is dat je moet spuiten i.p.v. slikken en iets meer follikelmetingen, maar daar wen je ook aan en ik had er veeeeeel minder bijwerkingen van enzo. Maar kijk maar waar jij je lekker bij voelt. Ik kreeg ook altijd advies van iedereen om me heen die vond dat ik zo lang met die hormonen aan de gang was, maar je kunt het alleen voor jezelf bepalen, hoe lang je een bepaalde behandeling trekt en wanneer je echt bij de arts aan de bel trekt enzo.
Ik hoooooop in elk geval dat het deze ronde raak is voor jullie!!!

Sterretje, hoe gaat het met jou? Gaat het goed met je?

en met jou? Mekkie?
Je vraag altijd zo lief naar anderen, maar hoe is het nu met jou en je kleine meid?
Hoe is het met je gezondheid? trek je het allemaal, de verzorging enzo, zeker nu ze zo vlug als water is?
Ik merk nu hoe zwaar het lichamelijk is, om zo'n hummel te verzorgen en ik heb er erg veel respect voor hoe je dat allemaal doet!!

En hoe is het met de anderen?

Hier gaat het goed. Ik begin gelukkig mijn draai een beetje te vinden. Ik heb behoorlijk veel tranen gelaten, zoveel emoties. En het besef dat het nu eindelijk gelukt is. Dat we een zoontje hebben en dat onze droom is uitgekomen. Maar dan weet je nog niet hoe je ervoor moet zorgen .
Gelukkig gaat de bostvoeding steeds beter en afgelopen nacht heeft hij ruim 5,5 uur geslapen, dus dat was super.
Vandaag was mijn man naar cursus, dus kon ik alvast proefdraaien voor volgende week. Dan begint zijn gewone werk weer en 'sta ik er alleen voor' met Ruben.
Het ging eigenlijk heel goed. We zijn naar de Prenatal geweest en de supermarkt, met de bus, dus meneertje heeft zijn eerste busritje er al opzitten. En ik heb een foto ervan gemaakt
Ik was zo trots op hem, want hij heeft grotendeels geslapen.
Mijn man was ook helemaal gerustgesteld dat het goed ging, want hij ziet er best tegenop om weer aan het werk te gaan. Hij is bij elkaar zowat 3 weken thuis geweest, dus das best een overgang.

Ik ga er weer vandoor.
Liefs en tot snel,
Rainbow, trotse mama van Ruben

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 20:45

hallo rainbow,

hier gaat alles prima.
heerlijk hé dat knuffelen met Ruben dat heb ik met Kayleigh.
wel een lekker mannetje rainbow!!!
Kayleigh is al echt een grote meid,maar is ook een pittige tante en ze weet het allemaal wel aan te leggen bij iedereen.
alles wat ze ziet is heb en ze heeft het.
vooral mijn vader is daar heel erg in.
en dan heb je mijn opa en oma nog.
alles wat Kayleigh doet is prima maar ik probeer haar nu al een beetje in toon te houden maar dan zeggen hun weer dat we ons niet zo aan moeten stellen want het is hun poppetje en prinsesje.
en dat weet Kayleigh maar al te goed en dan is ze pas 8 maanden.
dus er staat je nog wat te wachten.

maar ik ga je verlaten en ik ga lekker vroeg slapen want morgen hebben we communiefeest.

groetjes dawy & kayleigh

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 20:47
Saar

Rainbow, leuk dat alles zo goed gaat. Ja, zo'n babytje knuffelen, heerlijk hé.

Geen idee hoe Amélie gaat reageren op de baby, nu heeft ze in ieder geval nog geen interesse.

Nathalie, jij bent de volgende hé. Moet je nu vaker op controle? Ik moet nu terug op 34 weken en vanaf dan om de 2 weken op controle.

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 21:49

Sorry druk hier en veel pijn de afgelopen dagen dus ik houd het ff kort

Rainbow jij denkt ook altijd aan iedereen, vind ik ook altijd lief van je. Ik zal binnenkort eens wat uitgebreider schrijven (ook over mezelf )/
Fijn dat de bv steeds beter gaat.

Hoe is het verder met iedereen?

Svea in de groene dagen? Klus ze

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 07:47
Nathalie Devoldere

Alles goed hier, wel nu en dan eens een pijnscheut, maar das normaal, zeker?
Morgen terug op controle; twas 2 weken geleden. ik weet niet wanneer ik terug zal moeten, ofwel binnen 2 weken, maar dan moet ik bijna bevallen he, dus tzal wel volgende week zijn.
Donderdag mijn laatste werkdag!! Kzal er toch niet om geven hoor, wel zit ik dan alleen thuis, maar elke dag van West-vlaanderen naar Brussel weegt toch op je he.
gisteren heb ik over de middag een uurtje geslapen en om 20.00 was ik weeral in slaap aant vallen in de zetel. Kben dan maar mijn bedje in gekropen en heb geslapen tot 5.00 deze morgen !! schitterend.

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 14:59
Svea

Online Status
hoi hoi,
tis inderdaad een paar daagjes stil geweest hier. Ondertussen is iedereen weer in haar pen/klavier gekropen en heb ik alweer heel wat verhalen moeten lezen voor ik bij was!
Gelukkig lees ik alleen maar leuke dingen, dus dat is super!
Rainbow, écht een knap ventje hè! Nog eens proficiat!! Kan mij écht inbeelden hoe je je voelt. Ik hoop ook dat ik dat gevoel zal mogen meemaken...

Ik ben afgelopen vrijdag weer bij de gynea geweest voor de follikelmeting. Er was 1 rijp eitje dus dat was alweer beter als de vorige keer. (toen waren het er 2) Ze heeft me dan weer de Pregnyl gegeven en daarmee wisten we ook wat ons dit weekend te doen stond...
Ik heb op aanraden van mijn zus dan toch de temperaturen bijgehouden om te kijken wanneer ik precies mij eisprong heb. Maar ik kom er eigenlijk niet echt wijs uit... Vrijdag had ik de Pregnyl, dus in principe zaterdag = eisprong. Zondagmorgen was mijn temperatuur dan effectief 0.5°C hoger als normaal, maar deze morgen was hij alweer terug gezakt. (normaal = 36.6° / zondag = 37.1° / maandag = 36.7°)
Ik lees overal dat je temperatuur normaalgesproken hoog zou moeten blijven na de eisprong tot aan je maandstonden. Hoe komt dit dan??
Wilt dit dan zeggen dat ik mijn eisprong toch nog niet gehad heb of hoe moet ik dit zien??

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >