< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » klina brasschaat mama s

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Augustus 2007-Club
klina brasschaat mama s
12/05/2008 @ 22:48
IlseVR

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Annick

Amai, al meer dan 12 weken ... dat gaat vooruit.
Ben je tevreden van je nieuwe gyn?
Hoe is het met je kleine meid?
Hier alles ok. Lynn heeft zondag bij haar meter in een klein zwembadje gezeten en dat vond ze wel leuk. 't Was wel een drukke dag en we waren nogal laat thuis. Vandaag merk ik dan wel aan Lynn dat ze uit haar ritme is geweest.
Mijn bomma ligt nu 14 dagen in het ziekenhuis en omdat we er in de week niet naar toe kunnen zijn we er dit weekend 2 keer naar toe geweest.
Voorlopig is't gedaan met de lange weekends ... ik kon dat nochtans gewoon worden!
Ik ga eens slapen want ik geraak maar niet uitgerust.

Tot de volgende.
Groetjes van Ilse

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 18:57

hey dames

kyeno heeft windpokken !pffff ,weer enkele slaaploze nachtjes.echt ni leuk zenne.en hij is nog zo klein .

met de papa is het nog steeds hetzelfde.kweet ni of het nog goed komt . kvrees er eerlijk gezegt voor.
maarja er zijn genoeg visjes in de zee he.
wie wweet sneller dan iedereen denkt
maar vooral zien dat hij goed is voor mijn kleine ventje he.

groetjes en hoop dat bij jullie allemaal beetje beter gaat want 20 en alleenstaande mama is toch ni alles zenne
Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 22:44
IlseVR

Oei Shary ... de windpokken. Ocharme! Normaal krijgen kindjes maar 1 keer de windpokken maar ik geloof dat als ze nog geen jaar zijn, ze het wél terug kunnen krijgen
Ik kan begrijpen dat het zwaar voor je is. Ik ben zelf een alleenstaande mama maar wel veel ouder en ik heb er ook voor gekozen, dat is wel anders natuurlijk.

Veel beterschap voor je kleine manneke en voor jou veel sterkte.

Groetjes van Ilse

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 09:52
amerasu

hey ilse,

hoe gaat het daar nu met je??
al wat meer uitgerust?
en met je kleine meid, is alles goed met haar??

met alany gaat het wel goed hoor, ze slaapt zalig eet heel goed en speelt nog altijd vol energie...
soms een beetje teveel voor mij

maar ja gelukkig sta ik er niet alleen voor dus kan haar papa haar af en toe is bijhouden wanneer ik mijn huishouden wil doen, want sinds deze week is alany bang van de stofzuiger.

binnen iets minder dan twee weekjes meot ik terug naar de gyne, op 3 juni, en op 5 juni naar jan palfijn voor een rondleiding en op 29 mei moet ik met alany naar kind en gezin, ben echt ontzettend benieuwd naa rhaar gewicht en lengte nu ze aan de fles zit

ja hoor ben heel tevreden met mijn gyne, zijn praktijk is wel veel kleiner dan bij debois, maar ach is maar een bijkomstigheid.
het is een heel vriendelijke man.
nu maar hopen dat het ziekenhuis mij niet tegenvalt.
ik vind het spijtig dat ze daar niet zo'n mooie grote hal hebben als bij klina, want toen alany geboren was zaten mijn ventje en ik daar vaak met haar wat bij te praten tot savonds laat.
en dat gaat ni lukken in dit ziekenhuis, maar ik vraag nu toch een kamer alleen en alany is er ook nog waar hij voor moet zorgen.

nog veel succes en geniet van je weekend.
liefs

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 08:34
IlseVR

Goedemorgen Annick

Wat fijn dat alles zo goed gaat met jullie. Houden zo!
Hier gaat ook alles z'n gangetje. Vorige week van donderdag op vrijdag heeft Lynn voor het eerst echt overgegeven. De dag nadien bleek dat het buikgriep was die in de crèche de ronde deed. In 't weekend had ik ook prijs. Dat werd dus noodgedwongen een rustig weekend. Lynn haar eerste tandje begint er door te komen, net voor ze gisteren 9 maanden werd. Voor ze ziek werd woog ze bijna 8 kilogram. Ze is een beetje afgevallen door het ziek zijn maar nu zit ze terug rond de 7,800 kg. Op 5 juni hebben we terug een afspraak bij K&G.
Uitrusten zit er niet echt in voor mij maar ik klaag niet. Vaak is het mijn eigen schuld dat ik te laat ga slapen en meestal kom ik maar aan 5 à 6 uur per nacht. Af en toe doe ik 's avonds wel eens een dutje op de zetel. Op het werk is het de laatste tijd heel druk en ik kan dat minder goed aan dan vroeger. De komende week zal het ook ontzettend druk zijn op het werk. Gisteren hier thuis nog tot 22u bezig geweest en sebiet hoop ik ook nog een uurtje te kunnen werken terwijl Lynn slaapt.
Klina is inderdaad wel een mooier ziekenhuis dan Jan Palfijn. Maar ach, 't is maar voor een paar dagen hé?
Zo, ik ga eens in gang schieten. Hopelijk blijft het straks wat droog want ik heb afgesproken om te gaan wandelen in 't Fortje.

Prettig weekend.
Groetjes van Ilse

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 19:42
amerasu

hy ilse, het is inderdaad maar voor een paar dagen.
gelukkig maar.
kzou niet weten hoe ik dat ga moeten doen zo enkele dagen en nachten zonder alany.
maak me er wel een beetje zorgen over.

voor de rest deze donderdag kind en gezin, ben benieuwd en volgende dinsdag naar de gyne, ben ik ook benieuwd voor.

je meisje heeft het wel zwaar te verduren he.
ocharme...

liefs

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 22:53
IlseVR

Hoi Annick

Het houdt hier precies niet op ...
Ik heb sinds het weekend een heel zware keelontsteking. Zondag naar de dokter van wacht geweest en die had niet veel voorgeschreven omwille van de BV. De controledokter van 't werk adviseerde me vandaag om toch contact op te nemen met mijn huisarts omdat het zo'n zware ontsteking is. Heb nu antibiotica gekregen die ik mag nemen ook al geef ik BV. Ik hoop dat ik met nu gauw wat beter voel en vooral dat Lynn het niet krijgt.

En nu weer gauw mijn bedje in.

Groetjes van Ilse

Link naar deze reactie
31/05/2008 @ 10:57
amerasu

is wel veel op een korte tijd bij jullie he, verzorg je maar goed en je kleine meid ook...zou spijtig zijn om met dit mooie weer (vandaag dan toch) binnen te moeten blijven zitten;

hier ben ik sinds eergisteren heel erg verkouden, zo erg zelfs dat ik mijn stem er van kwijt ben, heb dit nog nooit gehad, mijn weerstand zal te laag zijn nu met deze zwangerschap zeker?
alany is het aan het overkrijgen maar ze heeft er zelf niet zo veel last van, integendeel het is een super vrolijke meid
ze lacht de hele dag.

sinds dat ik met flesjes ben begonnen heb ik een fantastisch kind uit de boekjes

deze donderdag dus naar kind en gezin gegaan en alany doet het super, ze staat heel goed voor met haar bewegingen en gebabbel en motoriek van de handjes (soms denk ik gewoon dat ze veel te actief is, voor al nu ik me vaak zo moe voel)

en ze is eindelijk nog is een keer goed gegroeid en bijgekomen

ze weegt nu 7520 (1040 meer dan vorige maand) en ze is 68 centimeter (drie meer dan vorige maand) sinds dat ze geboren is heeft ze het nog nooit zo goed gedaan.

dus ben helemaal gerustgesteld nu.

nu is de volgende afteldatum deze dinsdag...en dan zien we het broertje of zusje terug van haar...en misschein gaan we dan ook het geslacht al zien, maar daar hoop ik niet te veel op.

zal zeker nog iets laten weten.

voor vandaag weet ik nog niet goed wat doen, langs de ene kant is het te mooi weer om binnen te zitten maar langs de andere kant zijn alany en ik allebei nog vrij verkouden en de papa is niet thuis dus ja dan hebben we ook al geen auto.
ach ik zie wel, misschien ga ik gewoon wat op ruimen en dan wat rondlopen hier in merksem.

ik hoop dat jullie nog een superweekend zullen hebben.

liefs

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 10:22

hey dames

kyeno doet het tot hiertoe ook nog steeds uitstekend
hij blijft alleen snotteren . begin me af te vragen of hij niet net als ik ,hooikoorts heeft.

verder gaat het met mij elke dag een beetje beter .
ik mis kyeno's papa wel verschrikkelijk maar voorlopig zit een verzoening er niet in .ik hoop misschien in de toekomst!
kyeno een weekend afgeven is ook nog ondraaglijk voor mij . probeer dan een heel weekend op stap te zijn om niet te veel aan te denken .

normaal gezien gingen we in september met drie op vakantie samen met een bevriend koppel en dat gaat nu natuurlijk niet door.gino zou alleen meegaan met die vrienden en hun kleine meisje.ook ni zo leuk want ik zie mezelf toch niet helemaal alleen naar een vreemd land trekken met een babytje . en ik wou hem zo graag in zen zwembroekje zien spelen .maarja ,we zien wel he

ben heel blij te horen dat het bij jullie goed gaat
succes nog met jullie meisjes

shary en kyeno xxx
Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 22:20
IlseVR

Hallo Annick

Ben je van je verkoudheid verlost? Alany ook gezond?
Hoe was het bij de gyn gisteren?
Ik ben weer gezond. Met Lynn is ook alles goed. Morgen gaan we naar K&G.
Is Alany erg eigen? Lynn heeft dat enorm hard. Buiten mij is ze graag bij mijn ouders en zus en ook haar juffen in de crèche kent ze natuurlijk goed. Afgelopen weekend op bezoek geweest bij 2 vriendinnen en van zodra dat zij of hun kindjes iets te dichtbij komen begint ze te huilen. Ik vind het wel spijtig want bij mij of bij mijn ouders is Lynn een super goedgezind kindje.

Shary

Blij te lezen dat het je wat beter gaat. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om Kyeno een weekend lang te missen. Gelukkig heb je dan toch wat afleiding.
Hou je goed! En geniet van de momenten samen met je zoontje.

Tot de volgende keer, ik ga eens op tijd slapen.

Groetjes van Ilse

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]