Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/05/2008 @ 08:34 Dromelijntje ![]() | @ Sunshine: ja ik zou ook een testje doen hoor !!! Hopelijk is het raak !! |
| 24/05/2008 @ 09:48 Sterre ![]() | Sunshine ik zou ook maandag al een test doen Als je zwanger bent zal het streepje dan toch wel wat donkerder zijn. Spannend hoor! |
| 24/05/2008 @ 15:44 Kay&Iz ![]() | Haha dat zou GEWELDIG zijn als jullie aankomende week allebei postitief testen Lise en Sunshine, dat word een een heuse forumbabyboom ![]() Ik duim voor jullie ![]() Groetjes Inger |
| 24/05/2008 @ 20:09 Kay&Iz ![]() | Tja..wat je zelf al zegt.rustig afwachten maja dat klinkt makkelijker als dat t is..ik duim met je mee dat t in je niet zijn!!!! ![]() |
| 24/05/2008 @ 22:05 Anke ![]() | Dromelijntje, helaas kun je niks anders doen dan afwachten. Wat je zelf al zegt, als je nu gaat testen is het nog niet betrouwbaar. Maar ik duim voor je! |
| 24/05/2008 @ 23:21 Sterre ![]() | dromelijntje, spannend!! Nog een paar dagen geduld hebben... |
| 25/05/2008 @ 13:19 Kay&Iz ![]() | @ Sunshine, dat zou helemaal geweldig zijn!!! Ik duim voor je dat je lekker op je wolkje kunt blijven zitten ![]() ![]() |
| 25/05/2008 @ 13:36 Dromelijntje ![]() | Sunshine van mij ook een dikke proficiat, want volgens mij ben je dan ook wel echt dik zwanger !!! Geniet er van !!! Liefs, Dromelijntje xxx |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

er waren. Een licht streepje kan wel nog twee dingen betekenen: ofwel breken alsnog de
Als je zwanger bent zal het streepje dan toch wel wat donkerder zijn. Spannend hoor!
. Ik heb momenteel bewust géén zwangerschapstesten in huis. Ik ken mezelf, anders begin ik te testen op momenten dat het totaal geen nut heeft. Ik ben van plan pas terug een test te kopen wanneer ik (ooit, hopelijk snel) overtijd ga.

Gefeliciteerd!!!