< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Stoppen met de pil in januari 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Stoppen met de pil in januari 2008
24/05/2008 @ 08:34
Dromelijntje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ Sunshine: ja ik zou ook een testje doen hoor !!! Hopelijk is het raak !!

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 09:03
Sunshine

Hallo iedereen!

Mijn man en ik vonden ook dat we er best wel eens een testje tegen aan konden gooien. En raad eens?? Er kwam een hele lichte streep te voorschijn! In de handleiding staat dat wanneer er een zwakjes waarneembare streep komt, je drie dagen later een nieuwe test moet doen ter bevestiging! Dus dinsdag nogmaals testen.
Maar kan het zijn dat je een lichte streep ziet en toch niet zwanger bent? We hebben ze na 4-5 minuten afgelezen zoals er op stond (en ze staat er nu nog altijd...)
Amai, wat een verrassing, maar we blijven wel nog eventjes realistisch!!

Groetjes,
Sunshine

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 09:30
Sterre

Welk merk test heb je gebruikt? Er zijn testen waarbij het lijntje donker moet zijn voor een positief resultaat. Maar over het algemeen....betekent een streep (ook al is die licht) dat je zwanger bent!!! Dus alvast een voorzichtige felicitatie

En nu maar hopen dat wij snel mogen volgen...!!

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 09:36
Sunshine

Hey Sterre,

Ik heb een Quid-test van de GB gekocht...
En daar staat dus in bijsluiter dat met een hele lichte streep je ter bevestiging (en dat is toch wel hoopgevend) na 3 dagen nog eens moet testen...
Dus ik ga sebiet naar de GB nog eentje bijhalen, en mischien ook eens eentje van het kruidvat... (voor maandag al, want we kunnen het écht niet geloven hoor)...

Uiteraard hoop ik dat het ook voor jou (en al de rest) snel raak mag zijn.
Maar hier dus nog eventjes afwachten...

Sunshine

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 09:40
Sijsje

Online Status Bekijk profiel
Sunshine, ik zou zeggen: een streep is een streep hoor! Wat een verrassing na het nieuws dat de er waren. Een licht streepje kan wel nog twee dingen betekenen: ofwel breken alsnog de door ofwel ben je gewoon heel pril zwanger. Ik zou uitgaan van het tweede als ik jou was, je moet positief denken. Dat bloed kan van de innesteling geweest zijn. Ik had zelf ook een heel licht streepje en kijk, nu ben ik al bijna 7 weken. Ook van mij dus al een voorzichtige proficiat, en hou ons zeker op de hoogte hé!!

Veel liefs,
Sijsje

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 09:48
Sterre

Sunshine ik zou ook maandag al een test doen Als je zwanger bent zal het streepje dan toch wel wat donkerder zijn. Spannend hoor!

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 09:59
Lise

@ sunshine: proficiat alvast! denk positief hé! dinsdag ga je meer weten.

Ik heb net een test gedaan en heb een mega lichte bijna niet waarneembare streep. Zondag avond of maandag ochtend test ik opnieuw. De streep is echt te licht (moet hem echt zoeken misschien denk ik gewoon dat hij er is) 't is toch nog te vroeg voor een echt resultaat. blijven duimen hé

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 10:43
Sijsje

Amai, dat wordt hier een babyboom zeg! Lise, ik hoop dat het bij jou ook echt zo is dat je zwanger bent. De kwaaltjes zijn er toch al duidelijk hé. Hier dus ook al een voorichtige felicitatie! Hou ons zeker op de hoogte!!

Bye,
Sijsje

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 11:31
Dromelijntje

Wat een nieuws hier ! Fijn fijn fijn ! Aan Sunshine en Lise allebei een voorzichtige felicitatie, ook van mij. Duimen voor maandag/dinsdag en hou ons op de hoogte hé ! Geniet er maar van. Ja hopelijk mogen we snel volgen.... . Liefs ! xxx

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 15:44
Kay&Iz

Haha dat zou GEWELDIG zijn als jullie aankomende week allebei postitief testen Lise en Sunshine, dat word een een heuse forumbabyboom

Ik duim voor jullie

Groetjes Inger

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 16:53
Anke

Charlotte, wat een goed nieuws!!!
Fijn om te horen, dat moet heerlijk zijn om te zien!

Sunshine, ik ga je gewoon feliciteren, een streep is een streep.
En dat betekend dat er HCG hormoon in je lichaam zit, dus zwanger!!!

Oh Lise wat spannend!!!
Ik mag bij jou toch ook gewoon aannemen dat een streep een streep is.

Wij hebben oppas voor ons kleintje!!
Eergister kennismakingsgesprek gehad met onze toekomstige gastouder en het klikte echt super goed.
We zitten helemaal op 1 lijn wat betreft opvoeden, regels, dagindeling enz.
Maandag worden we gebeld door de tussenpersoon om te kijken wat we besloten hebben, maar het voelde bij beide partijen goed!

Pfff, moet nog tot 23.00 werken, maar we hebben maar 6 patienten op de hele afdeling.
Dat wordt een lange avond....

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 19:18
Dromelijntje

Dag allemaal! Nog even snel een berichtje. Ik heb momenteel heel licht bloedverlies, het is maar voor een inlegkruisje en bij het afvegen hangt er ook steeds een beetje aan het papiertje. Ik heb voorts geen ongi-pijn, dus ik hoop heel erg dat het een innesteling is. Volgens mijn berekeningen zou het kunnen... dussss.... duimen maar! Hopelijk zijn het geen vroegtijdige duiveltjes... dat zou ik bijzonder erg vinden, want dan zou mijn cyclus veel en veel te kort zijn. Wanneer je cyclus korter is dan 22 dagen zou dat betekenen dat je lichaam geen ei aanrijpt... daar maak ik me wel zorgen over. Iemand raad ??? Gewoon kalm blijven ja maar toch ... ??? Kon ik maar in m'n buik kijken . Ik heb momenteel bewust géén zwangerschapstesten in huis. Ik ken mezelf, anders begin ik te testen op momenten dat het totaal geen nut heeft. Ik ben van plan pas terug een test te kopen wanneer ik (ooit, hopelijk snel) overtijd ga.
Groetjes, Dromelijntje xxx

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 20:09
Kay&Iz

Tja..wat je zelf al zegt.rustig afwachten maja dat klinkt makkelijker als dat t is..ik duim met je mee dat t in je niet zijn!!!!

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 22:05
Anke

Dromelijntje, helaas kun je niks anders doen dan afwachten.
Wat je zelf al zegt, als je nu gaat testen is het nog niet betrouwbaar.
Maar ik duim voor je!

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 23:21
Sterre

dromelijntje, spannend!! Nog een paar dagen geduld hebben...

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 11:04
Sunshine

Hallo iedereen,

@ Dromelijntje: nog eventjes geduld en dan kan ook jij testen!!

Hier nog eventjes melden dat mijn man en ik ons vanmorgen niet konden inhouden om eventjes nog eens een testje te doen, deze keer die van het Kruidvat (second opinion )... En wel, opnieuw positief!! En de streep is écht duidelijk zichtbaar, je moet er geen moeite voor doen. Ze is niet héél donker, maar toch goed waar te nemen.
Ik denk dat ik er nu toch wel voor 80% zeker van kan zijn dat ik zwanger ben... Kan het nog steeds niet geloven. Dinsdag doe ik nog dat testje van de GB opnieuw, en als dat ook positief is ga ik vrijdagmorgen bloed laten trekken bij de dokter (we hebben die dag namelijk verlof omdat we naar het trouwfeest van een vriend gaan...)! Misschien kan ik dan zaterdag al bellen voor het resultaat, alé, dat hopen we toch...
We zitten op een wolkje en hebben toch wat schrik om eraf te vallen, maar bon, we proberen er nu eventjes niet meer te veel aan te denken en dinsdag af te wachten. Dan maak ik waarschijnlijk ook een zwangerschapsbanner aan, spannend!!!

Groetjes en nog een prettige zondag allemaal!

Sunshine xxx

[Laatst gewijzigd door Sunshine - 25/05/2008 @ 12:44] - Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 13:19
Kay&Iz

@ Sunshine, dat zou helemaal geweldig zijn!!! Ik duim voor je dat je lekker op je wolkje kunt blijven zitten

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 13:34
Sijsje

Sunshine, ik denk dat je geen 80%, maar 100% zeker mag zijn hoor! Als twee merken positief zijn, ben je echt wel zwanger.

Dus, bij deze: een dikke proficiat! En van de eerste keer raak, er zijn er maar weinig die zoveel geluk hebben!!! Heb je al kwaaltjes?

Hier is het van dag tot dag anders. De ene dag is het vooral 's ochtends dat ik moe en misselijk ben, de andere dag vooral 's avonds. 't Is echt met vlagen. Ik ben al lang blij dat ik nog niet heb moeten overgeven, want daar heb ik een hekel aan. En verder m'n borsten, die doen vooral 's avonds en 's nachts pijn, en ze zijn ook al ferm groter geworden. M'n vriend vindt dat helemaal niet erg...

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 13:36
Dromelijntje

Sunshine van mij ook een dikke proficiat, want volgens mij ben je dan ook wel echt dik zwanger !!! Geniet er van !!! Liefs, Dromelijntje xxx

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 14:00
Sterre

Sunshine, jij bent gewoon zwanger!!! Gefeliciteerd!!!

En nu is het duimen voor ons, meiden! Lise, Dromelijntje en ik..
Hebben jullie al ergens last van? Ik heb nog elke dag wat zeurderige pijn in mijn onderbuik, af en toe wat steken in mijn borsten. Ook wel erg moe, maar dat kan ook komen omdat ik wat later naar bed ben geweest de afgelopen dagen. We zullen nog even geduld moeten hebben

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >