Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/05/2008 @ 08:21 Aiko ![]() | Ok het is me nu wel gelukt!! |
| 18/05/2008 @ 09:58 mariska | Hoi Bloem, ik heb de huisarts overgeslagen. Ik werk op de OK, dus toen ik aan de gyn vroeg tijdens het werk wanneer ik met onderzoeken kon beginnen, zij hij dat we vast konen beginnen met bloed en zaad onderzoek. Wanneer en wat dan de volgende stap is weet ik ook niet. Maar ik heb nu alles nog via de telefoon af kunnen handelen. Ik doe deze maand ge ovu test, ik denk dat mijn ei morgen zal komen. gr Mariska |
| 19/05/2008 @ 21:26 Leen | Het is een eeuwigheid geleden dat ik hier nog eens langskwam... Maar wat lees ik hier zeg, Aiko, wat een een verhaal! Gefeliciteerd met jullie zoontje!! Wat ben ik blij dat alles goed gaat met hem... Best wel even schrikken als zo'n ukje zich zo vroeg aankondigt hé...Ik ben intussen volop aan het aftellen. Ben sinds donderdag weer supermisselijk en heb extreem veel last van maagzuur, zelfs nog erger dan doorheen m'n ZS... Zou 't kleintje dan niet weten dat het naar onder moet kruipen ipv bovenaan zo tegen m'n maag te liggen duwen??? ![]() Kan langs een kant niet wachten en wil anderzijds graag nog even rust tussen stoppen met werken (donderdag = laatste dag) en de bevalling zelf. Maar je hebt er niet veel over te zeggen hé, komt wat komt... |
| 20/05/2008 @ 13:24 mariska | Hallo, leen suc6 met de laatste lootjes. Wij hebben net de uitslag gehad van het zaad onderzoek, was helemaal toppie, dus ik ben helemaal blij. We hebben denk ook gewoon pech gehad tot nu toe. Het gemiddelde ligt op 20 miljoen, en mijn vriend had 125 miljoen. Wij proberen het nog tot na de zomer voordat we verder gaan onderzoeken. Ik ben nu wel gerustgesteld dat het gaat lukken. Groetjes Mariska |
| 20/05/2008 @ 17:16 jenny | Fijn Maris dat alles goed is. Rick had ook rond de 135 mlj. Morgen ga ik voor de prikinstructie en dan zal ik over een week of 2 moeten beginnen met prikken, ik ben erg benieuwd.... Mijn NOD zal rond 30 mei liggen, even afwachten dus. Gr. Jenny |
| 23/05/2008 @ 16:23 els ![]() | aiko, da's minder! veel sterkte! het ziet er in elk geval al een sterk bazeke uit voor zijn 'leeftijd'!!! Ik zal zeker en vast duimen dat het snel goed komt! groetjes els |
| 24/05/2008 @ 13:26 Musje ![]() | Ik ben gisteren om 16.32 bevallen van een geweldige zoon: Julyan Raphael. We maken het allemaal goed en zijn gisteren om 0.00 thuis gekomen. De rest van het verhaal volgt! |
| 24/05/2008 @ 14:53 bloem ![]() | musje van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Mooie naam trouwens, staat bij ons ook in de top 3 ![]() liefs bloem |
| 24/05/2008 @ 19:20 Aiko ![]() | Proficiat Musje met je jongen. Ik hoop dat alles goed gaat! Groetjes, Aiko |
| 25/05/2008 @ 08:54 Ellen'tje ![]() | Proficiat Musje ! |
| 25/05/2008 @ 12:59 bloem ![]() | hoe ist bij jouw stef, nog geen beebje in aantocht? Wonen jullie trouwens nog steeds op het zelfde adres????Dikke zoen bloem |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Maar wat lees ik hier zeg, Aiko, wat een een verhaal! Gefeliciteerd met jullie zoontje!! Wat ben ik blij dat alles goed gaat met hem... Best wel even schrikken als zo'n ukje zich zo vroeg aankondigt hé...