< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?
22/05/2008 @ 11:40
Lotte79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Amai, wat is het hier stil zeg!

Hoe zou het met Kidnurse zijn? als ik mij niet vergis dan zou ze toch tegen nu terug toegang tot internet hebben?
Hopelijk laat ze nog eens iets horen.

Sil al meer nieuws? Ik hoop nog steeds dat je toch een dikke vette streep krijgt

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 11:51

Mochten wij weer zwanger raken, dan houden we het ook geheim tot 12 weken. Vorig jaar hadden we het de familie al verteld, en toen was het zo verschrikkelijk moeilijk om ze daarna het slechte nieuws te moeten vertellen.

Gister de huisarts gebeld, maar hij vond het nog niet nodig om het te onderzoeken. Er werd mij aangeraden toch volgende week nog een testje te doen, en als die ook negatief is, weer bellen om een afspraak te maken. Tsja, mijn huisarts kennende, had ik zo'n antwoord eigenlijk ook wel verwacht.
Ik heb trouwens nog een vraagje aan jullie. Ik weet niet of jullie het kunnen beantwoorden, maar ik probeer het toch even. Maandagavond hebben we nog geklust, en dinsdagochtend toen ik het testje deed, was weer de eerste keer dat ik naar het toilet ging. Kan dit de test beïnvloed hebben? Ik dacht in eerste instantie dat het niets uitmaakte, maar ik begin nu toch te twijfelen.

@Arina: Oh, wat vervelend, zeg. Ik hoop dat snel duidelijk is waar het aan ligt.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 12:54
gordijntje1406

@Silmarien: balen van de huisarts zeg. die werkt lekker mee K hoop dat je snel een duidelijke positieve test in je handen mag hebben!! Op je vraag weet ik geen antwoord, sorry. maar ik denk niet dat dat invloed heeft op de test hoor

Ik heb vanmorgen plasje bij de dokter gebracht. het was inderdaad niet schoon, zaten eiwitten in en dus kan het een infectie zijn. maar het was ook weer niet heel ernstig dus hebben ze het 24 uur op kweek gezet en moet ik moregn weer bellen voor de uitslag zo weet ik dus nog weinig en loop ik nog steeds met die pijn rond. lopen doet onwijs zeer en als ik in bed lig heb ik ook veel last. zeker als ik me omdraai dan verga ik van de pijn dus k hoop dat ze genoeg vinden om me iets te geven ofzo want heb weinig zin om hier nog tot de bevalling mee door te moeten lopen!! dan worden het nog een paar drama weken die laatste weken...
nu ga ik even lekker buiten in het zonnetje zitten

Liefs Arina

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 12:54
Lotte79

@Sil: vervelend dat je HA nog niets wil ondernemen. Zo blijf je wel wat in onzekerheid.
Maar toch wel goed nieuws dat er blijkbaar nog altijd geen in zicht zijn? Kan volgens mij dan toch echt nog wel positief uitdraaien? Ik had in het begin ook echt een superlicht streepje. Zowel 14d als 16d na mijn eisprong. Bij de bloedtest had ik toen een HCG van +/- 150. Daarna heb ik niet meer durven testen omdat ik wist dat ik nerveus zou komen als het weer een licht streepje was. Heb toen gewoon de bloedtest een week later van de HA afgewacht en toen was het HCG goed gestegen.

Heb je enig idee wanneer je eisprong precies was en op hoeveel dagen na je eisprong je geteste hebt?

Geen bloed geeft moed hé!

Wat je laatste vraag betreft: ik denk niet dat klussen het resultaat van de test beïnvloed.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 13:04

Oké, dan ga ik er maar vanuit dat het geen invloed heeft gehad. Bedankt voor jullie reacties.

@Lotte: Nee, ik heb totaal niet het gevoel dat de komen. Maar ik heb ze eerder een hele maand niet gezien, dus ik sluit niet uit dat dat weer zo is.
Ik weet niet wanneer de eisprong is geweest, dus daar kan ik helaas ook weinig mee. Er valt weinig anders te doen dan gewoon maar af te wachten.

Het is overigens echt ontzettend fijn dat ik hier mijn hart kan luchten. Heel erg bedankt.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 13:09
Lotte79

Ja, afwachten (en af en toe eens een testje doen ) is inderdaad het enige wat je kan doen.

We duimen...

Pfff, 't is me toch wat hé dat zwanger worden/zijn. Iemand zei me eens dat je eens je beslist aan kinderen te beginnen nooit meer zonder zorgen bent en dat is toch eigenlijk wel waar hé.
Eerst de zorgen om zwanger te geraken
dan de zorgen of je nu zwanger bent of niet
dan de zorgen om de eerste 12 weken voorbij te zijn
en zo gaat dat maar door...
Waar zijn we eigenlijk aan begonnen allemaal....

[Laatst gewijzigd door Lotte79 - 22/05/2008 @ 13:11] - Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 13:24
Lies

Heyhey!

pff, Sil, wat stom van je huisarts, dat is in Nederland toch echt wel anders dan hier in België. Nu dus weer een paar daagjes wachten. Ik blijf in elk geval voor je duimen hoor!
En wat je vraag ivm dat klussen en die test betreft: de test checkt alleen of er HCG zit, en dat zit niet in sperma, dus dat kan de test volgens mij ook niet beïnvloeden.
We hopen op het beste voor je, en dat de komende week maar heel snel omvliegt!

Gordijntje, aiaiai, 't zijn niet zo'n prettige weken meer voor jou hè! Maar 't is nog maar even, en dan heb je zo'n klein lief schattig hummeltje in je handen!

Inderdaad, Joke moet ook nog eens terugkomen, maar volgens mij zit ze nog helemaal tussen de verhuisdozen!

En zou het niet kunnen dat Musje (bijna) bevallen is?! Ben zo benieuwd!

Liefs,
Lies

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 13:37
Musje

Nope... kindlief zit nog steeds geconserveerd op 37 graden celsius!

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 09:25
Lies

Musje, je houdt het wel spannend voor ons hoor! Hoe zit het nu? Ga je ingeleid worden, of toch nog even afwachten?
In elk geval veel succes hè!

Hier ben ik stiekem aan het hopen dat mijn cyclus deze keer niet zo 'kort' is (28d). Dat is voor mij echt niet de gewone lengte, en als hij zo blijft, valt mijn eisprong tegen de tijd dat we er weer echt voor gaan niet zo ideaal: ofwel te vroeg, zodat ik op reis misschien wel veel last ga hebben, ofwel middenin de reis. (Wat ook niet echt handig is, aangezien we met de rugzak door de bergen gaan trekken en dus in hutten (lees= in stapelbedjes tussen 10 andere trekkers) zullen slapen. Dat wordt moeilijk dan om een kindje te maken hè Nu ja, een bergwei is natuurlijk ook wel zacht en romantisch ...

Ach ja, 't is zoals Lotte zei onlangs: er is altijd wel wat om je zorgen over te maken hè. Ofwel de bevalling, de gezondheid van je kindje, de 1e 12 weken, het zwanger worden, de eisprong, je cyclus...
Wat is het toch leuk om vrouw te zijn hè!

Fijne dag allemaal!
Lies

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 13:29
gordijntje1406

nou heb de dokter gebeld voor de uitslag.maar alles is toch gewoon goed.dus zal nog wel ff met pijn rondlopen dan.tenzij t over gaat natuurlijk. t was vanmorgen wel minder.maar vaa wordt t in loop van de dag erger. baby zal wel gewoon ergens druk op zetten ofzo..
moet t er maar mee doen. vandaag heb ik echt helemaal nergens zin in. echt een vage dag haha

liefs arina

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 21:34
Sientje

Vandaag naar de gyne geweest. Inès krijgt een zusje erbij. Ze zat goed op schema. alles is inorde.

sientje en

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 22:40
Lies

Hey Sientje,
Leuk nieuws! Fijn dat alles in orde is hè!
Hoe is het met je man gegaan trouwens, viel het wat mee?

Lies

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 13:33
Musje

Ik ben gisteren om 16.32 bevallen van een geweldige zoon: Julyan Raphael.

We maken het allemaal goed en zijn gisteren om 0.00 thuis gekomen. De rest van het verhaal volgt!

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 13:42
Lies

Musje!!!!
Gefeliciteerd!

Joepi, het eerste forumkindje is er!
Fijn dat jullie het allemaal zo goed maken, ben benieuwd naar het hele verhaal, maar kom nu maar eerst even rustig thuis.
Geniet van de eerste dagen, wen maar lekker aan elkaar en knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel!

Proficiat!
Lies

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 14:21
Sanne

GEFELICITEERD musje!!!!
Geniet met volle teugen van je lieve telgje
En kom lekker tot rust, laat jullie saampjes lekker verwennen door papa!

Liefs, sanne

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 15:44
Sientje

Musje, Een dikke proficiat.

geniet er maar van!!!!

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 19:05
pukkel

@ musje meid supergefeliciteerd het eerste foremkindje superrrrr
geniet er lekker van met zn 4tjes

knuffel pukkel

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 19:14
gordijntje1406

Musje: Gefeliciteerd met jullie kleine mannetje geniet ervan!!
Ik ben als volgende aan de beurt geloof ik...

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 19:37
Ikke

Online Status Bekijk profiel
@Musje: Een hele dikke proficiat!! Laat je nu maar goed verwennen en geniet samen van het nieuwe wondertje! Welkom Julyan!!

@Sientje: Wat leuk dat jullie weten wat het is!! Hopelijk komt alles weer snel in orde met je man ook!

@Gordijntje: Toi toi toi meid!! Het zal voor jou ook niet meer lang duren nu!

Hier heel de nacht koorts gehad (37,79) ik durfde geen dafalgan nemen, want in de bijsluiter stond dat dat pas mocht in het laatste trimester. Deze ochtend dan toch maar naar de dokter van wacht gebeld, dafalgan mag blijkbaar wel. Ik heb een virale infectie en krijg natuurlijk geen medicatie. Hopelijk gaat het vanzelf weer over!! Maakte me wel wat zorgen voor ons ukje, aangezien koorts niet zo gezond is voor onze groeiende garnaal. dat het geen ernstige schade heeft aangericht en heel veel rusten zeker!
Zit op de koop toe helemaal alleen, want manlief is op weekend! En ben vandaag super emotioneel, elke film die ik ondertussen gezien heb, heeft me tranen bezorgd.

Zo kruip terug voor de TV!!
Gertje

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 21:24
vlechtje

Online Status
Hoi Musje,

Van harte gefeliciteerd met je kindje, het is allemaal gelukt!
K'ben heel benieuwd naar je verhaal hoor! maar neem lekker de tijd voor elkaar en jezelf!

Met mij alles o.k., zit midden in een verbouwen, t'stof zit al de hele dag in mn neus!
Maar het moet er allemaal mooier op worden!
Nu ik af en toe mee'help' trapt mn kleintje wel flink in de rondte!
Zouíe commentaar hebben?
Moet nogsteeds enorm oppassen voor mn rug.
Heb gisteren maar zo'n rugsteunbuikband gekocht,
en het zit allemaal wel wat steviger!

Verder niet veel nieuws
groetjes vlechtje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >