< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » 9Maand-site: reacties » ongehoorde reacties, afkraken van mensen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » 9Maand-site: reacties
ongehoorde reacties, afkraken van mensen
24/05/2008 @ 14:16
trotse mama

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Steve, Eva,

Ik heb helemaal niet de behoefte om te reageren op mensen die iedereen afkraken en de grond in boren.
Maar, ik ben het gewoon grondig beu van altijd dezelfde mensen tegen te komen die menen een ander de grond te moeten inboren en zelf bij eigen topics geen commentaar kunnen verdragen.
En die hebben dan nog een ster achter hunne naam.
Hoop dat jullie toch ook eens beginnen in te zien dat deze persoon echt wel over de schreef gaat.
Moet toch altijd wel ergens met een hele schunnige taal gaan reageren. Ik ben telkens verbolgen van de uitspraken, walgelijk gewoon en dat wil dan zelf medelijden, ik ben zoiets echt niet gewend hoor in het dagelijkse leven.
Dit gezegd zijnde, ik was het gewoon grondig moe en hoop dat jullie er iets aan doen.
Groetjes Kathy

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 14:37
trotse mama

En blijkbaar weet ze direct dat het over haar gaat ook want ze valt me al direkt aan met een bericht.
Heb hier verder niets meer over te zeggen, enkel dat het me heel erg hard oplucht dat ik het eens gezegd heb.

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 15:10
trotse mama

Er hoeven hier verder geen reacties op te komen, ik heb respect hoor voor esther alleen haar manier van mening geven is helemaal anders dan de mijne, maar ik vind het wel chapeau hoe ze in het leven staat, wil haar niet kwetsen.
Wil gewoon dat ze toch beseft hoe hard haar mening soms overkomt terwijl ze zelf heel veel topics opent en soms ook geen andere meningen verdraagt.
Sorry esther maar moest mij eens van het hart.

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 15:16
Esther en K3

Nogmaals, dat kun je me ook recht in mijn gezicht zeggen.
Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 15:20
trotse mama

Ik neem niets terug van wat ik gezegd heb want het was niet helemaal negatief, ik heb ook mijn mening en die veranderd zeker niet.
En recht in je gezicht zeggen, dat doe ik toch via berichten want kan je niet voor me zien hé.
Jij zegt dat ik mezelf tegenspreek maar dat interpreteer jij toch helemaal verkeerd hoor, maar je hoeft het niet eens te zijn met mij hoor ik heb in mijn woede hier een topic geplaatst maar ik heb zeker niet de intensie een aanval op jou te lanceren, is wel raar dat je direct doorhebt dat jij het was.
Ik stop hiermee want het ontaard in iets wat ik niet wil, mijn mening is gezegd, jij hebt de jouwe en dat is je grootste recht.
Hoop alleen dat iedereen wat beter zijn woorden wikt en weegt voor je hier de mensen antwoord. En dat is niet alleen voor jou bedoelt.

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 15:28

Online Status Stuur bericht
Hoi Trotse mama,

Bedankt voor het melden, we zullen het intern bekijken.

Ps: ik heb de topic een beetje "opgekuisd".

Groetjes,
Eva
eva (at) 9maand.com
Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 15:29
Esther en K3

"Ik neem niets terug van wat ik gezegd heb want het was niet helemaal negatief, ik heb ook mijn mening en die veranderd zeker niet."
Dan verwijs ik jou even naar je eigen eerste bericht......... Wederom spreek je jezelf tegen!

"En recht in je gezicht zeggen, dat doe ik toch via berichten want kan je niet voor me zien hé."
Ja, in een privebericht dat ik als eerste moest sturen. Jij opent een topic voor Eva en Steve, dat is inderdaad echt recht in mijn gezicht ja! Oh, sorry, vergeef me mijn sarcasme.

"Jij zegt dat ik mezelf tegenspreek maar dat interpreteer jij toch helemaal verkeerd hoor, maar je hoeft het niet eens te zijn met mij hoor ik heb in mijn woede hier een topic geplaatst maar ik heb zeker niet de intensie een aanval op jou te lanceren, is wel raar dat je direct doorhebt dat jij het was."
Ik ben de enige met een ster in de desbetreffende discussie, dus zo moeilijk was het niet. Je blijft jezelf tegenspreken, zelfs hier, dus daar ga ik niet eens meer op in. En geen aanval op mij?! Waar is dit hele topic dan voor?!

"Ik stop hiermee want het ontaard in iets wat ik niet wil, mijn mening is gezegd, jij hebt de jouwe en dat is je grootste recht."
Ja, maar als het aan jou ligt worden meningen vooral niet meer geuit. I get it. Enne, het ontaard in niets wat mij betreft hoor, maar wie de bal kaatst............

"Hoop alleen dat iedereen wat beter zijn woorden wikt en weegt voor je hier de mensen antwoord. En dat is niet alleen voor jou bedoelt."
Waarom dan dit hele topic voor mij alleen?! En ik heb tenminste de ballen om SORRY te zeggen, daar kunnen een hele hoop anderen nog wat van leren!!!!!!
Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 15:35
trotse mama

Sorry komt vaak te laat esther, moest je je mening op een andere manier geven dan zou je geen sorry moeten zeggen achteraf. De mensen weten niet wat wij in bericht tegen mekaar gezegd hebben maar ik heb het alleen moeilijk met de manier waarop jij reageert.
Ik zeg toch niet dat je geen mening mag hebben. Jij op jouw manier en ik op de mijne.
Ik ben heel begaan met sommige mensen op het forum maar hoef daarom niet altijd mijn mening te schrijven, jij wel en dat is je goed recht.
Eva je mag dit topic sluiten want er wordt maar wat heen en weer geluld.

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 15:47

Online Status Stuur bericht
Hoi dames,

Ik heb het voorlopig gesloten.

Groetjes,
Eva
eva (at) 9maand.com
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]