Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/05/2008 @ 13:37 Musje ![]() | Nope... kindlief zit nog steeds geconserveerd op 37 graden celsius! |
| 23/05/2008 @ 21:34 Sientje ![]() | Vandaag naar de gyne geweest. Inès krijgt een zusje erbij. Ze zat goed op schema. alles is inorde. sientje en ![]() |
| 23/05/2008 @ 22:40 Lies ![]() | Hey Sientje, Leuk nieuws! Fijn dat alles in orde is hè! Hoe is het met je man gegaan trouwens, viel het wat mee? Lies |
| 24/05/2008 @ 13:33 Musje ![]() | Ik ben gisteren om 16.32 bevallen van een geweldige zoon: Julyan Raphael. We maken het allemaal goed en zijn gisteren om 0.00 thuis gekomen. De rest van het verhaal volgt! |
| 24/05/2008 @ 14:21 Sanne ![]() | GEFELICITEERD musje!!!! Geniet met volle teugen van je lieve telgje ![]() ![]() En kom lekker tot rust, laat jullie saampjes lekker verwennen door papa! Liefs, sanne |
| 24/05/2008 @ 15:44 Sientje ![]() | Musje, Een dikke proficiat. geniet er maar van!!!! |
| 24/05/2008 @ 19:05 pukkel ![]() | @ musje meid supergefeliciteerd het eerste foremkindje superrrrr geniet er lekker van met zn 4tjes knuffel pukkel |
| 24/05/2008 @ 19:14 gordijntje1406 ![]() | Musje: Gefeliciteerd met jullie kleine mannetje geniet ervan!!Ik ben als volgende aan de beurt geloof ik... |
| 24/05/2008 @ 21:24 vlechtje | Hoi Musje, Van harte gefeliciteerd met je kindje, het is allemaal gelukt! K'ben heel benieuwd naar je verhaal hoor! maar neem lekker de tijd voor elkaar en jezelf! ![]() ![]() Met mij alles o.k., zit midden in een verbouwen, t'stof zit al de hele dag in mn neus! Maar het moet er allemaal mooier op worden! Nu ik af en toe mee'help' trapt mn kleintje wel flink in de rondte! Zouíe commentaar hebben? Moet nogsteeds enorm oppassen voor mn rug. Heb gisteren maar zo'n rugsteunbuikband gekocht, en het zit allemaal wel wat steviger! Verder niet veel nieuws groetjes vlechtje ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

K hoop dat je snel een duidelijke positieve test in je handen mag hebben!!
zo weet ik dus nog weinig en loop ik nog steeds met die pijn rond. lopen doet onwijs zeer en als ik in bed lig heb ik ook veel last. zeker als ik me omdraai dan verga ik van de pijn
in zicht zijn? Kan volgens mij dan toch echt nog wel positief uitdraaien? Ik had in het begin ook echt een superlicht streepje. Zowel 14d als 16d na mijn eisprong. Bij de bloedtest had ik toen een HCG van +/- 150. Daarna heb ik niet meer durven testen omdat ik wist dat ik nerveus zou komen als het weer een licht streepje was. Heb toen gewoon de bloedtest een week later van de HA afgewacht en toen was het HCG goed gestegen. 

) is inderdaad het enige wat je kan doen. 

Nu ja, een bergwei is natuurlijk ook wel zacht en romantisch 

Gertje