Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/05/2008 @ 11:04 Ineke | hallo liesbeth dat is wel goed nieuws he hopelijk blijft het zo evolueren dan heb je er straks misschien geen last meer van. sandry ik had dr hinoul heel tevreden van alleen vond ik van de gyn zelf krijg je weinig uitleg maar ben dan wel 3 keer op consultatie bij vroedvrouw geweest en die legt eigenlijk alles uit. Petra is het al wat beter met Vic? wij moeten vaanvond naar kind en gezin ben eens benieuwd zeg voor de 31 ste waar en hoe laat gaan we afspreken? Bokrijk goed voor iedereen? en dan alleen nog een uur want het is volgende week al he ![]() groetjes |
| 26/05/2008 @ 09:46 Sandry ![]() | merci Liesbet, ga het deze middag zo eens proberen! 14.00h is voor mij prima! |
| 26/05/2008 @ 12:37 Liesbet ![]() | Heeft iemand van jullie een adres van bokland en waar kan ik daar ergens parkeren? Zien we elkaar voor de ingang? |
| 27/05/2008 @ 08:08 Liesbet ![]() | bedankt petra |
< vorige pagina | volgende pagina >

30 dagen overtijd en niet zwanger...

... Pfff zit je een heel bericht te typen en is alles weg en kun je niet meer op de site!
!! Ik ben alvast erg benieuwd naar de echo van komende vrijdag
! Zo'n speciaal moment is dat hé?!
!!!

?
...