Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/05/2008 @ 15:48 Nathalie Devoldere ![]() | Wow, Rainbow, proficiat en geniet er maar van !!! |
| 09/05/2008 @ 11:01 Svea | Hey ladies, bedankt voor jullie positieve berichtjes. Ik moet toegeven... ik begin er stilaan ook in te geloven! ![]() De krampen zijn ondertussen verdwenen, ik voel alleen af en toe nog een steekje in mijn onderbuik en voor de rest... NIKS! Ik denk dat ik straks een testje ga kopen, om dat dan morgenvroeg te proberen. Of denken jullie dat het nog wat te vroeg is en dat ik nog wat moet afwachten?? |
09/05/2008 @ 14:00 ![]() | Svea testuuuuuhhhhhh!!! ![]() |
| 09/05/2008 @ 14:45 sterretje ![]() | testje doen hoor svea, volgens mij zal die gewoon dik positief zijn! |
| 09/05/2008 @ 16:38 Svea | onvoorstelbaar! Sinds vanmiddag heb ik terug wat buikpijn en nu bloed ik... ![]() Is wel nog maar een beetje bloed nu, maar tis wel bloed... ![]() |
| 09/05/2008 @ 16:59 sterretje ![]() | hé Svea ![]() wat nu? mss nog eventjes afwachten.... een innestelingsbloeding?! dikke knuffel van mij in ieder geval... ![]() ![]() |
11/05/2008 @ 17:53 ![]() | enne svea, hoe is het met de bloeding? of heb je misschien al getest? groetjes dawy & kayleigh ![]() |
13/05/2008 @ 12:43 ![]() | svea??? hoe is het met je ? |
| 13/05/2008 @ 13:00 Svea | hello ladies, bedankt dat jullie aan me gedacht hebben. De zijn uiteindelijk dus toch geland hè... Natuurlijk weer een nieuwe teleurstelling, zeker nadat ik al zoveel dagen overtijd was. Ik heb zaterdag weer even in een put gezeten en vervolgens weer herpakken en er opnieuw voor gaan hè. Ondertussen alweer 3dagen bezig met de Clomid en dan volgende week weer naar de gynea. Ga straks een afspraak maken...Mijn zus raadde me aan om te beginnen 'temperaturen'. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? |
13/05/2008 @ 18:08 ![]() | hallo meiden, zouden jullie zo lief willen zijn om even te stemmen op Kayleigh? jullie zijn schatten en alvast bedankt. ![]() Wordt Kayleigh de 'Baby van het jaar'? Kayleigh dingt mee naar de titel 'Baby van het jaar' op http://www.babyvanhetjaar.nl... Winnen we, dan komt Kayleigh op de cover van 'Wij Jonge Ouders'. Daarnaast is Kayleigh een jaar lang het gezicht van Prénatal en als klap op de vuurpijl winnen we voor de toekomst van Kayleigh een AEGON Rendementplan met €10.000,- van AEGON Bank. Help ons een van de 101 finaleplaatsen in de wacht te slepen door nu op Kayleigh te stemmen! Klik op de onderstaande link om je stem uit te brengen: http://www.skyradio.nl/index.php?page=actie_overzicht/baby_van_het_jaar_2008& Met vriendelijke groet, dawy |
| 15/05/2008 @ 11:58 Saar ![]() | Wat vreselijk ambetant. Er zit zowat overal zout in? Mag je nu al gewoon boterhammen eten? Het is toch ook niet de bedoeling dat je honger hebt. |
| 15/05/2008 @ 20:40 Saar ![]() | Ik eet eigenlijk geen gerookte zalm meer omwille van het risico op listeria-bacterie. Heel miniem misschien, maar ik laat het voor wat het is tot na de zwangerschap. |
| 16/05/2008 @ 16:42 Nathalie Devoldere ![]() | ah, dat ken ik niet die bacterie. Tja, veel is er niet meer over dat ik kan eten he ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Druk bezig aan het eerste kindje....

zijn uiteindelijk dus toch geland hè... Natuurlijk weer een nieuwe teleurstelling, zeker nadat ik al zoveel dagen overtijd was. Ik heb zaterdag weer even in een put gezeten en vervolgens weer herpakken en er opnieuw voor gaan hè. Ondertussen alweer 3dagen bezig met de Clomid en dan volgende week weer naar de gynea. Ga straks een afspraak maken...

).
.