< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Leuke (toekomstige) mama's gezocht uit omgeving Bonheiden!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Leuke (toekomstige) mama's gezocht uit omgeving Bonheiden!
26/03/2008 @ 11:57
Petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Lindeke, gefeliciteerd met je meterschap.
Anouk heeft zich blijkbaar goed geamuseerd in de sneeuw, maar gisteren hebben we toch ook onze portie winterpret gehad, alleen was ons Jolien juist bij vrienden blijven slapen dus heb ik nog steeds geen foto van Jolien bij haar eerste sneeuw.

Hier heel leuk nieuws gehad vorige week. Mijn schoonbroer en zijn vriendin zijn zwanger (voor eind oktober) en blijken nu ook onze beste vrienden zwanger te zijn (voor eind november) van hun kindje word ik meter. Onze dochters hebben er direct enkele speelkameraadjes bij.

Groetjes Petra

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 19:44
Lindeke

Hallo iedereen,

Gisteren echo gehad en alles was super ok!
Een kloppend hartje en volgens de gyno uitgerekend op 7 november dus 2 dagen vroeger!

Begin Mei terug nieuwe echo!

Een superkort verslagje maar we zitten in de verhuis daarmee...

Greetz,

Lindeke,Anouken?

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 14:29
Veerle

Lindeke : super die eerste echo he! Voor de rest niet te veel kwaaltjes?

Petra : lukt het daar met de 2 meisjes? Is het een grote aanpassing zo van 1 naar 2 of valt het allemaal wel mee?

Hier alles in orde. Ons meisje groeit als kool en je ziet haar elke dag wel nieuwe dingen ontdekken. . Maandag wordt ze al 6 maandjes, man de tijd staat echt niet stil.

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 12:59
Lindeke

Hey,

Hier word niet veel meer gezegd hé!

Alles ok met iedereen?

Op 8 Mei krijg ik mijn tweede echo en gaan ze de nekplooimeeting doen!
Super spannend!!

Deze week nog super veel inpakken en 19 april verhuizen we naar Baal!

Oh ja het belangrijkste bijna vergeten,ons anoukje zet al 5-6 stapjes helemaal alleen!
Wij zijn superfier natuurlijk!

Greetz,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 23:26
Petra

hallo allemaal,

Eindelijk ben ik er nog eens geraakt, amai het is echt wel superdruk met twee kleintjes. Zeker ons Jolien, die zit momenteel in een periode dat ze je wilt uittesten hoever ze kan gaan. Dus die steekt constant kattekwaad uit (Siska plagen met haar tut af te pakken, in alle kasten en schuiven zitten, op de salontafel kruipen,...). Ik doe hele dagen niets anders dan achter haar aan te lopen om ze in het oog te houden.
Tot gisteren ging het met Siska haar voeding goed, ze gaf niet zo veel meer terug en was heel rustig, maar vandaag precies een terugval gekregen, terug een groot deel van de fles teruggegeven en dan natuurlijk onrustig door het zuur in haar slokdarm.
Momenteel lacht Siska al bewust naar ons als ze ons ziet en ze begint zo van die klanken te maken precies of ze wilt iets terugzeggen.

En eindelijk staan de eerste foto's van Siska online, jullie moeten maar eens in ons online fotoalbum gaan zien, de link staat in mijn profiel.

Veerle, het is wel druk met twee kleintjes, de ene dag gaat al eens wat moeilijker dan de andere. Maar ik denk ook dat het probleem is dat we nog geen echt ritme hebben, nu doen we maar waar we zin in hebben, geen vaste tijden voor bad of flesje,... Eens ik terug zal moeten gaan werken gaat alles volgens een vast ritme moeten gebeuren en dat gaat me beter af (zo was dat toch bij Jolien dus hoop dat dit nu ook zo zal zijn).

Lindeke, 8 mei de nekplooimeting, toch steeds spannend, maar daarna is het genieten. En Anouk reeds haar eerste stapjes, pas maar op want eens ze kunnen lopen dan wordt het pas echt moeilijk om ze in het oog te houden. Succes in het weekend met je verhuis en niet te hard werken, denken aan de baby.

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:02
Lindeke

Hallo iedereen,

Eindelijk nog eens tot hier geraakt ce,en eindelijk verhuisd...tis het één en ander geweest hier en wat pech gehad met de schilders en de keuken maar het is toch i orde gekomen!
Ondertussen is ons anoukje ook 1 jaar geworden en hebben we dat natuurlijk uitgebreid gevierd hé met een BBQ,taart en vele kadotjes!
foto's staan op http://picasaweb.google.com/onsanoukje

Gisteren ook voor de tweede echo gegaan en alles was super ok,de nekplooi was 1,4mm met ons anoukje was dat 1,2mm!Het sliep wel juist want het lag rustig en toen de gyno eens porde strekte het zich precies uit echt zo van wie stoort me hier maar het hartje klopte heel goed hoor!!

Zo ga jullie weer laten...nog een beetje uitpakken hier!

Greetz,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 09:23
Petra

Hallo,

Lindeke, dus eindelijk in jullie nieuwe stek, blij dat de verhuis goed verlopen is.
En de nekplooimeting reeds achter de rug, die is inderdaad goed, zou me er geen zorgen om maken.
Loopt Anouk nu al, want dan ga je het druk beginnen te krijgen.

Veerle alles goed met je?

Vorige week zijn we ook nog eens naar k&g geweest, tweede reeks spuitjes. Siska woog toen 5,8 kg en is 63 cm, dus die doet het ook goed (het is wel een lange smalle).
Momenteel zitten wij al aan vier flessen van 210 ml en zeven schepjes en ze drinkt die volledig leeg, dus denk dat we over een tweetal weken al met groentenpap gaan beginnen (gewoon ter aanvulling want krijg de indruk dat ze met vier flessen niet begint toe te komen).
Doorslapen doet ze nu ook al een drietal weken van 22 uur tot 7 uur, dus ideaal voor al ik volgende week terug moet beginnen werken.
En vanaf dit weekend slaapt ze in haar eigen bedje samen met Jolien op een kamer (voordien sliep ze nog in de draagmand bij ons op de kamer maar die begint wat krap te worden). De eerste nacht was ze wat onrustig in dat grote bed, maar de tweede nacht sliep ze al weer volledig door.
Pff ze wordt toch zo snel groot.

Allé ik ga nog wat van mijn laatste week thuis genieten.

Groetjes

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 08:38
kris218

Online Status
hallo allemaal!
ik ben kris, 26 jaar en woon in bonheiden op de mechelsesteenweg en ik geef nu vrijdag 23 mei een janbibejan party, verkoop van houten speelgoed en decoratie aan huis, en ik ben nog op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn, iedereen is welkom, het begint om 20 u. en duurt ongeveer een uurtje.
Ik vraag het hier maar eventjes mochten er hier mensen met interesse zijn.
mail me op kris.van.der.zeypen@telenet.be
en verder wens ik iedereen nog veel succes en veel geluk toe met jullie baby'tjes!
vriendelijke groetjes,
kris

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 20:59
Veerle

Petra : en genoten van je weekje? Ga je terug full-time werken?

Lindeke : alles ok met jou?

Hier ca va. Net 2 weken verlof er op zitten. Maandag terug gaan werken.
Super genoten van ons meiske, 't was ne keer nodig.

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 19:30
Lindeke

hehe ben er eindelijk nog eens geraakt seg!Wat is het superdruk opt werk!Ben s'avonds echt kapot phoeh!

Ons Anoukje stapt al heel goed rond zenne,vind dit eigenlijk niet zo een last ik moest ze vroeger zoveel pakken altijd en nu is ze blij met haar gewonnen vrijheid!

Tegenwoordig is ze s'morgens altijd zo vroeger wakker,ze kan soms om 5uur al liggen zagen in haar bedje....heeel vermoeiend allemaal!

Donderdag 26 juni mag ik op echo gaan,dan doen ze zo een uitgebreide echo en hopelijk weten we dan het geslacht hé ben zo nieuwschierig!

Zoga jullie laten...bad en bed want morgen weer vroeg dag!

Greetz,

Lindeke,Anouk en ?

[Laatst gewijzigd door Lindeke - 04/06/2008 @ 19:31] - Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 21:36
Lindeke

Hey iedereen,

Ben er nog eens geraakt,ik kom van de dokter en alles was super ok met de baby,en....ik ben nog maar 2 kilo bijgekomen!Maar wss loop ik dat eraf met ons Anoukdas nogal een patéke zenne!In de kasten zitten aan men planten trekken,de poes achtena lopen maar toch zo een schatje,vandaag legde ze haar hoofdje op men buik en ik zei er zit baby in buik van mama en oppeens begong ze mijn buik te kussen!
Kan toch niet dat ze dat doorheeft,daar is ze toch nog te klein voor???

De problemen s'morgens zijn ook opgelost,nu gaat ze s'avonds veel later in haar bedje,meestal om 19u was haar pijp uit maar nu is ze al week nog springlevend rond dat uur!

En hoe ist met de dames hier allemaal?En met de kindjes?

Greetz,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 13:43
Petra

Hallo allemaal,

Veerle, ja hoor ik ga terug voltijds werken en dat valt eigenlijk goed mee, alleen een heel strak schema 's morgens om iedereen tijdig klaar te krijgen.

Lindeke, super dat alles goed was bij de echo en nog maar 2 kg bij gekomen, maar inderdaad met zo een levendige peuter in huis loop je dat er zo direct weer af. Weten jullie het geslacht ondertussen?
Je zou verschieten hoeveel zo een klein peutertje allemaal begrijpt, elke dag sta ik hier nog verstelt over wat Jolien allemaal al begrijpt en wie dat ze allemaal rond haar vinger kan winden en wie niet en wat wel mag en niet mag en uitdagen,...

Hier alles goed, wel vorige week ziek geweest alle symptomen van griep, nu gaat het al veel beter alleen nog een zware verkoudheid.
Met Siska gaat alles goed, we zijn dit weekend officieel gestart met groentenpap en ze heeft toch een voorkeur voor bepaalde groenten. Verder kan ze sinds dit weekend omrollen van rug naar buik, alleen wilt ze dit enkel bij de grootouders doen, wij hebben het nog niet gezien . Donderdag zijn we ook bij k&g geweest, ze weegt nu 6,5 kg en meet 65 cm, het is een lange smalle.

Jolien, die zit in haar peuterpubertijd, vorige week verschillende malen klachten gekregen van de kribbe. Ze is stout geworden, baas spelen over de kinderen, kinderen slagen, aan de haren trekken,... ze heeft daar al een paar keer in de hoek gestaan en ze is nog maar anderhalf dus dat belooft later.
Vanavond gaan we eens kijken naar het kleuterschooltje in de buurt want vanaf mei volgend jaar mag Jolien naar de kleuterklas. Pff wat worden ze toch snel groot.

Vrijdag zijn we bij Exquisa gaan eten, amai dat was lekker.

Groetjes

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 13:50
Lindeke

Hey iedereen,

Hier alles ok,vanavond controle bij de dokter en 7 augustus terug echo joepie

6 Augustus werk ik ook mijn laatste dag,omdat ik in de verzorgingssector zit werd ik verplicht thuisgezet op 6 maanden zwangerschap!
Dus heb ik veel tijd voor ons Anoukske en me rustig voorbereiden(doopsuiker,geboortelijstje,...)

We hebben ons ook een mobilhome gekocht dus elk weekend dat we vrij zijn vertrekken we!Zaterdagmorgend vertrekken we naar de zee tot maandagavond,effe relaxen en hopelijk goed weer natuurlijk!

Voor de rest alles ok en rustig hier!

Greetz,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 18:27
Petra

Nog eens een update,

Alles gaat goed met ons, Siska wat last van een verkoudheid. Ondertussen zijn we ook begonnen met fruitpap, de eerste keer ging dit goed, maar de volgende dag maar enkele schepjes. Pff we weten echt niet wat doen, want we hebben hetzelfde voor met de groentenpap de ene moment brodje leeg en de andere dag enkele hapjes en het maakt ook niet uit of het vers of uit een potje komt of welk soort groentjes het is (het hangt gewoon van haar goesting af van die dag)

Lindeke, leuk om te horen dat alles er weer goed uit zag en binnen enkele dagen al weer op controle (een tweede zwangerschap gaat toch een stuk sneller vind je niet).
Trek er dit weekend maar op uit met de mobilhome want het is schitterend weer).

Groetjes

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 19:26
Lindeke

Hey iedereen,

Ben gisteren naar de gyno geweest en alles goed met ons ukje!

Ben wel wat in de war en hopelijk weten jullie raad..het zit namelijk zo,bij mijn vorige echo stond in mijn boekje 25 weken zwanger ipv 20 weken,dus ik dacht dat de gyno zich vergist had maar nu toen ik gisteren thuis kwam en in men boekje keek stond er 31 2/7 ipv 26 6/7 dus das weer zo een groot verschil!
De gyno was ook bezig van dat het hoofdje al naar benden lag en het tussen de 1500g en 1800 g woog!Vond da allemaal nogal raar da da al zo vroeg bekeken werd,bij ons Anouk was dat zo vroeg niet maar mijne frank viel dus ni hé...tot ik thuis mijn boekje las!kan het echt zijn dat ik veel vroeger uitgerekend ben dan ik dacht???Ik hoor soms wel een week vroeger of later maar 4 weken das toch al lang hé...Wat denken jullie?Iemand ook zoiets meegemaakt??
1 Sept ga ik terug naar gyno...maar is nog lang hé stel da ik echt voor begin oktober dan ben uitgerekend,heb totaal nog niks in orde dan!!

Lindeke en Anouk

[Laatst gewijzigd door Lindeke - 08/08/2008 @ 19:28] - Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 22:00
Lindeke

Hey iedereen,

Ben vandaag op controle bij de huisarts geweest!Heb toen heel mijn verhaal gedaan en zei denkt toch ook dat ik dan al langer zwanger was!Ze zei ook dat de echo's betrouwbaarder zijn dan onze cyclus,da ge daar ni altijd kunt op voortgaan....
Ze heeft eens gevoeld op mijn buik en ze zegt ook dat mijn baarmoeder ook al hoog ligt...amai zenne wa moet ik daar nu weer van denken....1 sept echo bij de gyno en hopelijk dan duidelijkheid!Ze heeft in men boekje 33 weken geschreven want ze volgt de gyno...

Nu heb het geboortekaartje al besteld,kleertjes zijn gewassen en gestreken en het lijstje is ook in orde!
Volgende week gaan we de doopsuiker halen...dus ben klaar voor ons babytje in Oktober...of toch November...

Greetz,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 22:30
Petra

Hey Lindeke,

Dat is wel raar, zo maar vier weken kado krijgen.
Heb je misschien je vorige echo's nog? Mij hebben ze steeds gezegd dat je op de twaalf weken echo de meest correcte bevallingsdatum kan afleiden.

Gelukkig heb je dan toch je voorzorgen reeds genomen en staat alles klaar om je baby te verwelkomen.

Hier hebben we nu twee weken verlof, maar die is niet goed begonnen. Hadden allerlei daguitstapjes voorzien met de kinderen en volgende week enkele dagen zee, maar het ventje is van een ladder gevallen. Vandaag al op spoed gezeten en nu zit zijn enkel in de plaaster (is wel niet gebroken of gebarsten, maar erg gezwollen). Hij mag er al zeker een week niet op lopen en volgende week terug binnen voor verder onderzoek. Pff daar gaan onze uitstapjes.

Groetjes

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 11:29
Lindeke

Hey Petra,

Hoe gaat het nu met uw ventje zijn rug?Hopelijk al beter...spijtig voor jullie geplande uitstapjes!

Gisteren eindelijk naar de gyno geweest...we kwamen binnen en het eerste dat hij zei was:Ik heb me vergist in datums!Phoe...wat een geruststelling zenne...we hadden ons al vanalles in het hoofd gehaald!
Het blijft dus 7 November!En alles pico-bello met ons ukje!

Voor de rest alles ok hier,ons Anoukje is de rustigheid zelve,geen driftbuien meer maar een lieve meid!
Slaapt van 20u30-8u30 en natuurlijk is dit ook fijn voor mij natuurlijk,kan ik wat langer slapen

Verleden weekend zijn we naar de Champagnestreek geweest en het was heel warm daar 36 graden!!Toen heb ik wel afgezien amai,ook met het wandelen!
Binnen 2 weken gaan we naar de wijnfeesten in Duitsland en ik ben aant denken om mss een rolstoel te gebruiken voor de wandelingen daar omdat het echt heel moeilijk gaat!
Wat denken jullie?is dit niet TE...ik wil ni als een flauw mie overkomen!!

En met de rest alles ok en de kids??

Groetjes,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 08:14
Lindeke

Hier word ni veel meer gezegd hé...stilletjes hier...

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 13:28
Petra

Lindeke,

Ik ben er nog hoor, maar er zijn momenteel twee topics aan het circuleren over dezelfde streek en deze was ik eventjes vergeten.

Jij gaat toch ook in Imelda bevallen? Wie weet kan ik je komen bezoek want een vriendin is momenteel 32 weken zwanger, maar het ziet er naar uit dat het vroeger gaat komen. Momenteel ligt ze in het ziekenhuis aan de weeenremmer.

De driftbuien zijn dus verdwenen, gelukkig maar. Hier gaat het met momenten, de ene keer is Jolien superlief en andere momenten krijgt ze het weer. We hebben wel vernomen van het personeel van de kribbe dat ze nogal een sterk karakter heeft dat moeilijk te breken is. En dat heeft ze vorige week goed laten merken, ze werd toen wenend wakker en wou bij ons in bed komen liggen, ik heb dit niet toegestaan, haar getroost en ze terug neergelegd. Ze heeft toen 2,5 uur liggen wenen, ben verschillende malen gaan kijken, maar ze wou gewoon bij ons liggen, uiteindelijk is ze dan toch terug in slaap gevallen. We zijn nu maar een week verder en ze is sindsdien 's nachts niet meer wakker geworden.

Hoe was jullie vakantie?

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >