< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
21/05/2008 @ 22:45
wendy verachtert

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoikes,

Ons midweekje is geboekt, de kinderen zijn ook in de wolken. ze zijn al weken bezig over Duitsland en Maggie(bazin van het hotel).

op het werk zijn ze dus bezig met verschuivingen, nu moet ik met de dag gaan werken, om 04u uit mijn bed dus, terwijl mijn collega die eigenlijk met dag zou willen, met de nacht blijft staan. we hopen alletwee dat we kunnen ruilen.

Ik heb de puf niet om nog terug te lezen, dus sorry voor het ego-berichtje. Voor degenen die zin hebben morgenavond is hier bij ons thuis een janbibejan avond, lees ne toffe babbel onder dames. Lijkt me leuk om elkaar nog eens te ontmoeten, en nieuwe gezichten te zien. Kan het wel gebruiken na enkele slechte berichten de laatste weken.

Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 08:51
Katrien

Wendy, veel plezier op de janbibejan avond Ik ga er wel niet kunnen bijzijn...

Lente, jaja, reisplannen hé. En waarschijnlijk hebben we een oplossing gevonden! We gaan samen met An en Gerd (bevriend koppel) naar de Belgische kust, elk met de caravan van onze ouders. Voor een nachtje of 2, 3... We weten nog niet juist wanneer, hangt van de weersvoorspellingen af!

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 09:07
Ikje

Online Status Bekijk profiel

De vakantieplannen krijgen wat vorm precies! Ook hier zijn we wat aan het aftellen, na onze verhuis vertrekken we een weekje naar NL. Zo'n vakantiepark. Hopelijk valt het weer mee.

Wendy: normaal ga ik komen hoor! Als mijn ventje zich wat aan de regeling houdt, dan zie je me verschijnen.

Groetjes

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 09:23
joke vleugels

hela,

Wendy, normaal kom ik ook !!!

Hier geen reisplannen. Wij houden het gewoon bij een dagje dierentuin ofzo. We houden allebei niet van op reis gaan, dus hoeven we daar ook geen tijd en geld in te steken.

groetjes

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 09:26
Katrien

Anja, jij kan al echt beginnen aftellen naar de verhuis hé! Nog een dikke week zeker?

Joke, de dierentuin staat hier in elk geval ook op het lijstje van uitstapjes tijdens de zomervakantie

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:02
lente

wendy: bedankt voor de uitnodiging maar ik zal er ni kunnen bij zijn, mijn ventje moet altijd laat werken donderdags.

joke: hier zal het net hetzelfde zijn, dierentuin, mischien de efteling, zo van die dingen. da kan ook leuk zijn he.

weinig nieuws voor de rest.

groetjes!!!

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 09:02
Katrien

En hoe was de janbibejan avond geweest bij de dames die geweest zijn?

Goed verkocht Wendy? Zo ja, dan is dat een teken dat er een paar dames met een lege portefeuille naar huis zijn gegaan

Ik was gisteren net vertrokken op m'n werk, kreeg ik telefoon van onze papa. Hij stond in panne met z'n wagen, tussen Kasterlee en Retie. Aangezien ik nog in Geel was, ben ik dan naar ginder gereden om hem op te halen.

's Avonds zijn Mark en Roel samen met onze papa nog teruggereden om de jeep op sleeptouw weer naar Balen te brengen.

Nu gaan ze toch eens uitkijken naar een andere wagen... Er beginnen veel kleine mankementjes te komen, en ook al zijn ze klein, tel ze op, en het zijn ook grote kosten dan hé

Voor de rest alles ok hier met iedereen?

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 09:21
joke vleugels

hela,

sorry wendy, ik was in de zetel in slaap gevallen en mijne vent heeft mij gewoon laten slapen. Ik werd om 21u wakker en toen kon ik ook nie meer vertrekken. Het heeft wel eens deugd gedaan, maar lastig, want ik had het je beloofd...

Hier gaat het goed. Vincent is mijn kleine heldje. Ik geniet enorm van hem en hij van mij. We knuffelen wat af en dat doet me goed.
Mijn mannetje zie ik nu ook een pak meer en dat voel ik wel. We genieten nu erg veel.

Katrien; ja, een auto waar steeds mankementjes aankopen kost op den duur meer als ne nieuwe hé.

Hoe is het met de andere mensjes?

groetjes

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 09:25
wendy verachtert

Hoikes,

Katrien, we hebben vooral gebabbeld over onze kindjes, vond het een fijne aangename avond om nog eens over te doen. Veel is er nie verkocht, dus dat val voor de portefeuille ook nog mee.

Seffens komt onze pa om verder te werken aan de slaapkamer van alexander, moet nog ff langs Wouters om een latei gaan te halen, is de balk boven het raam. Jaja, ik word nog een bouwvakster.

Anja, als ge hulp nog hebt op de bouw, ge weet op wie ge kunt roepen hé.

Straks op school is het openklasdag, heel de namiddag mogen er mensen in de klassen gaan kijken hoe ze er werken, ik ben benieuwd. Ons Sarah-Anne heeft gisteren nog een puike prestatie gelopen op de ronde van Balen, ze was 8ste. Blijkbaar zou ze dinsdag ook vooraan geëindigd zijn, maar haar vriendinnetje was gevallen. Ons dochter vond haar vriendinnetje helpen belangrijker dan vooraan eindigen. dan denk, that's the spirit.

Nog ne drukke dag dus we zullen er nog eens invliegen.

Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 09:28
wendy verachtert

Hoikes,

Joke, geeft nie hoor. We vonden het wel jammer dat je er nie bij was. hopelijk doen we het binnenkort gewooon nog eens over, want ik wil wel weten hoe je ventje het stelt op Hanssen. de mijne gaat vanavond extra werken, van 22u tot 4u, dan komt hij mij wakker maken en dan kan ik vertrekken.

Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 09:35
Katrien

Wendy, inderdaad heel erg sportief van je dochter hoor Moeten ze vanavond nog lopen? Of is het gewoon prijsuitreiking?

Enne, als je nog eens zo'n avond organiseert, probeer ik er bij te zijn hoor! 't Is weer effe geleden dat ik nog een Janbibejan avond heb meegemaakt, de vorige was bij een vriendin, en toen was ik net zwanger van Senne denk ik... Ik geloof dat Evi toen zelfs nog zwanger was van Tijs... Dus dat is inderdaad al effe geleden hé

Joke, nog zo eentje die in slaap durft te vallen in de zetel Same here hoor! Dat is bij mij eigenlijk dagelijkse kost Als de kids in bed liggen, krijg ik het effe moeilijk, en meestal val ik dan ook in slaap, zo'n kwartiertje maar hoor, maar dat kan al deugd doen hé

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 23:13
Sonja

Hallo,

Wendy, ik had het te laat gelezen maar ik verwacht wel mijn bestelling morgen.
Els vertelde dat ze binnen was, ik ben benieuwd.

Onze vakantie is al effe geboekt! Wij trekken dit jaar nog eens met de wagen erop uit: richting Legoland in Denemarken met ons "bobke de bouwer".
Ben benieuwd of ie het leuk gaat vinden.

Volgend jaar gaan we met het vliegtuig, één van de griekse eilanden.
't Is misschien de laatste keer, al ze die wet doorvoeren dat leerplicht ingevoerd zal worden vanaf het derde kleuterklasje.

Man ik moet toch wel recupereren na een week vroeg opstaan, had verwacht dat het makkelijker zou gaan maar de fout hier is vooral niet in bed geraken 's avonds, nog naar Sara kijken, nog naar 't late nieuws, de hond buiten laten .... 't is nooit voor middernacht en dan 's morgens er vroeg uit .... 'tja dat voelt een "oude" madam.
Ook Tuur staat elke morgen ( nee, drie van de vijf schooldagen) om 06.30 uur op, vandaag heeft ie tot tien geslapen en dan moest ik hem nog wakker maken ... deze avond in de auto in het naar huis komen van Brussel zei ie zelf: "ik ga niet meer filmke kijken, ik ga rusten" en hij viel pardoes in slaap.

Volgende week is rustig, mijne baas werkt maar twee dagen, de andere dagen gaat ie "praten" in Praag en Wenen, dus het zal relax zijn!
Er staan wel twee werkende zaterdagen voor de deur (ene voor een opleiding van het nieuwe computerprogramma, ene voor ne wacht).
Dit pakken we er graag bij .... weekendwerk is dubbel ...

Allé, genoeg geweest, ik ga rusten ...
Geniet nog van jullie zondag en tot ...

Sonja
Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 09:19
joke vleugels

hela,

alles ok bij iedereen?

Sonja, naar Legoland, da lijkt me wel enorm leuk !!!

Hier is alles normaal. Vincent is nog steeds een deugeniet en heeft nu echt énorm veel last van zijn tanden. Ze komen dan ook allemaal tegelijk. Ja, daar zullen we door moeten.
Voor de rest staat hij soms al zonder handjes. Spannend...

groetjes

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 10:18
Katrien

Amaai Joke, al zonder handjes staan Hij doet het goed precies hé Senne heeft z'n steun nog nodig hoor! Op dat gebied is hij nog wat onzeker vind ik... Als hij een afstand te ver vindt, kruipt hij er gewoon naartoe.

Hier een weekend met dubbele emoties achter de rug

Zaterdagavond gaan eten met mijn oma, voor haar verjaardag, ze wordt vandaag 86.

En zaterdagavond dan bericht gekregen dat het heel slecht gaat met Mark z'n moeke, ze ligt op sterven... Doet zelfs haar ogen niet meer open, eet niet meer, knijpt enkel nog in je hand om te laten weten dat ze beseft dat je er bent. Zij wordt woensdag 84 jaar...

't Is zo tegenstrijdig, mijn oma die nog super fit is, woont nog alleen, gaat nog kilometers fietsen, doet nog vanalles, enz... en dan Mark z'n grootmoeder die haar strijd aan het opgeven is, ze is echt haar levenslust kwijt...

Verder weinig nieuws... Gisteren ook nog communniefeest gehad van Mark z'n neefjes, wonder boven wonder hebben we heel goed weer gehad! We hebben allemaal buiten gezeten, bbq gehad, en de kindjes hadden tonnen zand in hun schoenen en broekzakken zitten van het buiten spelen

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 08:50
joke vleugels

hoi hoi,

Katrien: ja, dat is wel een emotioneel weekend geweest. Hopelijk komt het moeke van mark er snel bovenop.

Hier is alles in orde. Vincent trekt zijne plan al goe zodat ik nie altijd achter hem aan moet hollen.

Hoe is het met de rest?

groetjes

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 10:44
Ikje

Online Status Bekijk profiel
Katrien: hopelijk toch nog wat beterschap voor de grootmoeder van Mark.

Ons moemoe is vrijdag uit het ziekenhuis ontlagen. Ze is nu een weekje bij mijn nonkel. Zodat alle thuishulp enzo geregeld kan worden. Dan gaat ze proberen in haar eigen huisje terug te gaan. Ze zei al wel dat ze een kijkje wil gaan nemen in het bejaardentehuis. Dus das ook wel goed en ze wilde zich terug gaan aansluiten bij de gepensioneerde. Dus ook weeral goei nieuws. Ze heeft zich precies goed herpakt.

Allé, nog efkes en ik mag me niet meer bij de Balensemama's rekenen. Maar ik ga hier toch nog komen hoor.
Hier zit Pieter weer met een lelijke valling en zo wat lichte koorts, ben bang dat het weer op een oorontsteking gaat uitdraaien.
Wouter is weer flink naar school. Hij kijkt er iedere dag echt naar uit.

Dat was het weeral sè. Het is hier stillekes, hopelijk geen nieuws, goed nieuws hé.
Groetjes

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 10:53
Katrien

Anja, dat is goed nieuws van je grootmoeder hé! Ze heeft zich inderdaad precies goed herpakt!

En Pieter wat ziekjes? Hier hebben we 's nachts ook nog steeds een blaffend hondje (Lore), en een loopneusje bij Senne. Gelukkig geen koorts!

Wanneer is de echte verhuis nu voorzien? Is dat dit weekend?

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 11:23
wendy verachtert

Hoikes,

Katrien, dikke knuffel, he is nie gemakkelijk om wie je lief hebt ouder te zien worden. Mijn bomma is sinds enkele weken op genomen en ondertussen verhuis naar het rusthuis. Het begin van dementie, toen ik er 1 mei op bezoek ging, was ze behoorlijk helder, nu ik had geluk, want soms is ze echt van de wereld.

Joke, hoe is het met Vincent? Heeft ie nog goe geslapen gisteren?

Ik ben der vandoor, tis woensdag vandaag.

Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 07:49
joke vleugels

hela,

Wendy: ja, hij had toen honger... Nadat hij gegeten had, was het direct gedaan. Was mama weer zijn held. Hij is zo een mama's kindje!

anja: ben blij voor jouw grootmoeder !!! En Pieter ziekjes. Je zou voor minder met zo'n weer. Is hij nu al wat beter?

Katrien: en bij jou ook allebei verkouden?

Hier blijf ik nogal goe gespaard van al die ziektes, gelukkig !!

Veel beterschap voor de zieken

groetjes

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 09:02
Katrien

Hey allemaal!

Mark is gisteren nog langs z'n grootmoeder geweest 's avonds, omdat ze echt wel hard achteruit aan het gaan is.

Ze doen haar ook niet meer naar het ziekenhuis, dat zou geen zin hebben...

Mark zei dat het echt wel "vies" (sorry om het zo te zeggen) is om haar zo te zien liggen. Ze reageert niet meer, ademt nog maar om de 30 seconden, eet niet meer, drinkt niet meer, enz...

De ooms en tantes van Mark (kinderen van z'n grootmoeder) blijven in shiften bij haar. Ze lossen mekaar zelfs 's nachts af, vind ik wel enorm fijn dat ze dat doen! Zo is moemoe toch niet alleen moest ze sterven...

Verder hier weinig nieuws. Bijna weekend, morgen is het vrijgezellenavond van m'n zusje, ik kijk er al naar uit!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >