volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/04/2008 @ 09:34 ![]() | hey erika, kan jij mij is u paswoord zeggen voor op de site van de meisjes te gaan zien want het is niet gelukt. xxxx gégé |
19/04/2008 @ 15:12 ![]() | Het staat in mijn profiel hier |
21/04/2008 @ 10:04 ![]() | he erika, ben gaan zien en het is wel een super leuk gedacht. maar kan toch moeilijk het zelfde doen he. ik zal is in de makro kijken moet toch pampers gaan halen. kusjes xxx |
23/04/2008 @ 17:01 ![]() | hallo, ikke, kom er maar bij, het is hier wel stiletjes de laatste tijd. maar zal mijn best doen om te komen piepen als er een berichtje is. groetjes gégé |
25/05/2008 @ 07:45 ![]() | Hey gégé hoe gaat het meid? Geraak je nog vooruit Groeten erika |
13/06/2008 @ 20:26 ![]() | Welkom Brenneke jij moet wel kort bij Gégé wonen dan . |
volgende pagina >

Mama's omgeving Vilvoorde

. Nu zijn er 20 vier jarige maar vraag het mss toch maar is want weet niet of Noahke daar bijgeteld is . Heeft ie voor Ina haar verjaardag een pakje gekregen ?

.

nu ja ina ook niet op die leeftijd . Maar water vind ze dan wel weer supper . We hadden een kom gevlud en ze heeft zich nogal vermaakt zenne ...