< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » heist-op-den-berg

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/05/2008 @ 22:40

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi dames,

rustig hier hé!

Heb eigenlijk ook niet zoveel te vertellen hoor, hier gaat gewoon alles zijn gewone gangetje en we zijn natuurlijk aan het genieten van het mooie zalige weer, hier hebben we lang op moeten wachten hé!
Ik ben zelfs al verbrand op mijn schouders en nek, ons Fiebeke ook een beetje, ik smeer haar nochtans in met zonnecrème!

Oja, ons meisje eet alleen, moet bijna niet meer helpen, het gaat echt vlotjes!

Zo, dat was het zowat, hopelijk tot snel hé,

groetjes bebe en ons Fiebeke

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 20:40
Tiny

Online Status Stuur bericht
bebe, onze niels kan ook nog maar een 2 tal weken lopen hoor. Ik moet er nu wel bij zeggen dat hij ook naar de kiné gaat, dus daar wordt ook wel goed geoefend.
Ja tof dat fiebe alleen kan eten. Ik kijk er ook al naar uit dat onze niels dat kan, kunnen we weer gezellig samen eten.
ze kent inderdaad al veel woordjes. De dokter zegt dat het geen probleem is dat onze niels nog niets zegt, het is belangrijk dat hij alles goed begrijpt, en dat doet hij hoor.
Amaai je reis komt inderdaad dichterbij. Het aftellen is begonnen.

Hier eigenlijk niets speciaals. Morgen komt mijn ventje terug van zakenreis. Ik kijk er al naar uit. Twee weken weg is toch lang hoor.

Hoe gaat het met de anderen? Aan het genieten van het mooie weer?

groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 13:51

Hei ladies,

Tiny, er zijn nog zoveel kindjes van Niels zijn leeftijd die nog niet veel zeggen hoor, daar moet je je absoluut geen zorgen over maken zoals ze zeggen dat ik me ook niet ongerust moet maken omdat ons Fiebe nog niet alleen stapt! Ik maak me ook helemaal geen zorgen daarover, ik weet toch dat dat opeens komt hoor, maar eerlijk gezegd is ze daar wel laat in hé! Ik hoop toch dat het niet meer al te lang gaat duren, ik zie er zo naar uit! Op den duur kan je haar niet blijven dragen hé, ze weegt bijna 10kilo, pffff!
Maar ja je kan dat niet dwingen hé!

Inderdaad onze reis begint serieus af te korten, vandaag nog 14 dagen oftewel nog 2 weken en dan vertrekken!!!

En hoe was het weerzien met je ventje? Twee weken zonder ventje is wel lang hé! Verwen hem maar!

Vandaag weer zalig warm hé, heb net m'n ramen beneden langs binnen en buiten gekuist, de was hangt al buiten, heb eigenlijk nog niet stilgezeten en seffes komt mijn ventje ook thuis, hij heeft met de vroege gestaan van 6 tot 14u! En dan gaan we samen naar de bank ivm met Kroatisch geld, daarna mijn schoonouders een bezoekje brengen, dan nog naar de aldi en daarna nog naar O' Cool voor bbqvlees en sausjes...Pffff wordt een beetje druk, maar ja moeten toch eten hebben voor morgen bij de bbq!

Hoe gaat het met de andere dames hier en met hun kids???

Ga jullie maar eens laten, ga zo ons meisje uit haar bedje halen se,

groetjes bebe en ons Fiebe

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 12:55
Tiny

het is hier precies rustig, iedereen aan het genieten van het zonnetje.

bebe, fiebe is inderdaad aan de laate kant met haat stappen. Stapt ze al achter een karretje of aan het handje?

Met onze Niels gaat het goed, we hebben dit weekend zijn dutje in de voormiddag afgeschaft, dus nu slaapt hij enkel nog in de namiddag. Ik moet zeggen dat hij er precies toch wel beter mee is. En s'nachts slaapt hij ook vaster.
Volgende week moet hij geopereerd worden aan zijn hypospadie. Natuurlijk wel iets minder, maar we wisten dat het eraan kwam en het is voor zijn eigen goed. Dus moet mama haar ook maar even flink houden.

groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 14:24

Hoi,

het is hier inderdaad heel kalmkes,

Tiny, achter haar loopwagen of aan onze hand stapt ze heel erg goed, ze zou het gerust alleen kunnen hoor maar het is den durf...als ze aan ons hand stapt heeft ze eigenlijk maar 1 vinger vast en als je een beetje lost gaat madam direct op haar poep zitten!
Maar ja met andere dingen is ze dan weer wel heel snel in, ze kan goed alleen eten en drinken en in 't kopke zit het ook allemaal heel snor, ze snapt al zooooooveeeeeeel, ongeloofelijk! Ze doet ons ook altijd na, nu met die zon smeer ik haar in met zonnecréme en wrijf ik dat goed in op 'r beentjes, armen...gisterenavond als ze aan het spelen was, begon ze ineens over mijn been te wrijven en ze had een plastic busje vast en deed precies wat zonnecréme op m'n been en ze begon te wrijven! Ook haar mondje kuist ze zelf af, ze kan namelijk niet verdragen dat er iets aan haar mondje hangt of plakt want dan pakt ze direct een papiertje en begint haar mondje af te kuisen! Slimme meid hebben wij hoor!

Oei moet Niels geoppereerd worden? Sorry als ik dat vraag maar wat is hypospadie?

Zo, ga er weer vandoor, tot snel!

Groetjes bebe en ons Fiebe

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 20:14
Tiny

bebe, dan zullen wij maar wet tetteren in afwachting tot de andere dames nog een langskomen zeker.

Fiebe stapt toch eigenlijk al goed. Wat onze niels bij de kiné moest doen was van mij naar de kinesist stappen en omgekeert. In het begin zaten we echt heel dicht bij elkaar en altijd maar verder en verder. Misschien kan je dat ook eens proberen om haar een beetje aan te moedigen?

schattig hé als ze zo de 'grote mensen' beginnen na te doen. Onze Niels is helemaal verzot op auto's en vrachtwagens. als je hem ik de auto achter het stuur zet dan neemt hij met een hand het stuur vast en met zijn ander zet hij dan de radio op en af enzo.
Hij kuist ook al zelf zijn mond af. Dan weten wij dat hij gedaan heeft met eten. Dan drinkt hij nog eens en dan moet hij uit zijn stoel.

Hypospadie is een gelaslachtafwijking bij jongentjes. Vandaar dat je het misschien niet kent met je flinke meid. Onze Niels heeft wel een vrij ernstige vorm. Zijn piemeltje was onder zijn balzakjes doorgegeroeid (dat hebben ze bij en vorige operatie al gecorrigeerd)en zijn plasbuis kwam ook gewoon uit zijn lijfje zoals bij een meisje. En die gaan ze nu verlengen tot boven aan zijn piemeltje.

Ik zal deze week dan ook niet langskomen, dus tot volgende week.

groetjes

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 21:19

Hey allemaal,

Tiny, veel beterschap aan je zoontje.

Bebe, ieder kind ontwikkeld anders, en als ze aan de hand goed loopt is het echt een kwestie van durven. Miscchien kan je het idd eens proberen zoals Tiny zei.

Hier ben ik enkele dagen ziek geweest, buikgriep. Alle geluk heeft Jaro precies niets overgenomen. Vandaag zijn we met de boot naar Planckendael geweest... Jaro heeft goed rondgekeken naar de dieren, maar hij zal nog niet goed begrepen hebben wat het allemaal was. Maar hij vond het wel leuk.

Allez, zal eens wat gaan verder doen. Morgen terug gaan werken en ik moet de zak voor Jaro nog klaarmaken.

Groetjes Els

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 14:03

Hoi dames,

Tiny, ik wens Niels heel veel beterschap toe! En ik begrijp het volkomen dat je nu even niet langskomt hier, dat je bij je zoontje wil zijn, maar volgende week ben ik er ook niet, we vertrekken nl nu vrijdag naar Kroatië, dus het zal tot binnen 14 dagen zijn!

Tja wat het oefenen met stappen betrefd; mijn vriend en ik zitten ook soms tegenover elkaar voor ons Fiebe te doen stappen, maar als we op de grond gaan zitten weet ze al hoe laat het is, dan denkt ze precies; onee weer oefenen? Heb geen zin! En dan trekt ze haar benen in! Jaa zo zal het niet gaan hé!

ik ga nu stoppen, seffes komt mijn ventje thuis van zijn werk, hij had de vroege van 5u tot 14u, 1 uurtje overwerken! Hopelijk moet hij dat morgen niet doen!
En dan gaan we seffes de tuin verder opkuisen, moeten het onkruid nog uittrekken, dus we hebben nog wat werk te doen...
tot later dan maar...

groetjes bebe en ons Fiebe

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 20:31
Tiny

hey allemaal,

Wij zijn sinds gisteren terug uit het ziekenhuis. De operatie is heel goed gegaan en onze Niels is heel flink geweest. Het is nu nog afwachten of alles mooi aan elkaar zal groeien.

Els, leuk hé Planckendeal. Wij zijn de eerste keer gegaan als onze Niels 9 maanden was, hij vond dat ook supper, wij zijn al verschillende keren teruggeweest. We twijfelen nog of we een abonement zullen nemen. Want zo heel goedkoop vind ik dat nu ook weer niet. Maar ja dat is niets nog tegenwoordig hé!

Bebe, ondertussen op reis vertrokken. Ik hoop dat alles goed verloopt en ik ben ben benieuwd naar je reisverhaal!

Groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 09:57

Hey Tiny,

ik ben blij dat de operatie goed verlopen is. Hopelijk hersteld je zoontje snel.

Het abonnement voor de zoo is niet goedkoop, maar als je regelmatig gaat haal je het er toch snel uit. En zeker als de kinderen groot zijn, want dan blijft het nog altijd een familieabonnement,eender hoeveel kinderen. Ik kan langs mijn werk ook een korting krijgen op het abonnement natuurlijk ... Ik denk ook dat als we een abonnement zouden hebben, we sneller gewoon voor een paar uurtjes naar daar zouden rijden, ipv een hele dag.

Hier is Jaro al enkele dagen wat ziekjes, koorts en snot. En hij is ook terug 's nachts wakker . Na de 3e onderbroken nacht ben ik zo een beetje een wandelende zombie, dus ga me sebiet nog wat neerleggen...

Groetjes Els

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 21:05
Tiny

hey els,
handig dat je korting kan krijgen. Wat werk doe je?
Wij zijn dit weekend eens naar de Olmense zoo geweest. Dat is ook echt heel goed meegevallen. Er was niet zoveel volk zodat we goed naar de diertjes konden kijken en het was er ook niet te groot zodat het niet te lang ging duren voor onze Niels.

Hoe gaat het het met Jaro. Ik hoop dat hij ondertussen genezen is en dat je geen onderbroken nachten meer hebt.

Onze Niels herstelt ook goed van zijn operatie. Hij had nog een blaassonde en die is gisteren ook verwijderd en nu slaapt hij ook weer stukken beter. Ik begrijp wat je bedoelt met die onderbroken nachten. Het ergste is dat zij overdag kunnen bijslapen en dat jijzelf moet gaan werken.

groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 10:46

Hey Tiny,

ik werk als laborante in het Middelheim ziekenhuis in Antwerpen. En dat is één van onze personeelsvoordelen die korting...

Met Jaro gaat het nu alweer stukken beter. Hij had de 6e kinderziekte. Goed dat het nu ook weer beter gaat met jouw zoontje. Zo'n operatie is toch niet niks en dan zo'n blaassonde moet toch lastig zijn voor zo'n klein kind. En idd onderbroken nachten, zij slapen in de dag bij, maar wij kunnen dat niet inhalen hé .

Maandagavond met dat zware onweer hebben we een bliksem in de tuin gehad. Alle geluk alleen maar wat gras verschroeid en was het op de gewone gazon en niet bij de honden . En ik zat in Beerzel als het gebeurd was en moest van mijn echtgenoot zo snel mogelijk naar huis komen. Heb ik met de auto "gezwommen" op den Isschotweg... Leuk hé, zo'n weer. En vandaag is het al niet veel beter, en dan op een dagje vrij .

Allez, zal nu maar eens wat gaan strijken.

Groetjes Els

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 20:04
Tiny

els,
het weer zit je inderdaad niet mee op je dagje vrij. Ik vond het zelfs koud met die regen.

gelukkig is Jaro beter, onze Niels heeft die 6de kinderziekte ook al gehad.

Onze computer is kapot door het onweer. Misschien wel van dezelfde bliksem die uw gras verschroeid heeft. Gelukkig was het maar uw gras. Toch wel schrikken hé als het zo dichtbij is.
Ja de isschotweg die staat rap onder water hé! Heb er ook al eens gezwommen.
Oja, gelukkig hebben we ook nog een laptop zodat ik hier af en toe eens kan komen piepen.

De vriendin van een neef van mijn man werkt ook als laborante in het Middelheim ziekenhuis als ik mij niet vergis. Ik denk dat ze Sofie noemt, ik zie die eigenlijk wel maar zelden. We hebben nogal een grote familie en dan is het nogal moeilijk om iedereen eens samen te krijgen.

Groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 21:34

Hey Tiny,

er is een Sofie net bevallen bij ons op het werk, en voor zover ik weet is dat de enige Sofie. Maar ik zou me kunnen vergissen natuurlijk want we zijn ook met zovelen .

Oei, de PC kapot door het onweer, das minder. Hopelijk is alles snel terug gemaakt dan...

Groetjes Els

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 19:40

Hallo iedereen,

hoe gaat het ermee???

Wij zijn jammer genoeg al van de woensdag thuis, gaat toch zo rap vooruit hé vakantie!
Het was er heeeeel goed, we hebben 12 warme dagen gehad, tot boven de 30°, soms was het té!
Hebben er veel gewandeld, ons Fiebe heeft die warmte ook goed doorstaan, soms was ze wat lastig, ze viel ook gelukkig dikwijls in slaap in de buggy, daarna was ze dan weer vrolijk! Ze werd er door iedereen heel graag gezien, ze heeft ook flink gespeeld in de zee en in het zwembad, kortom het was een heel geslaagde vakantie!
In het vliegtuig heeft ze haar kranig gehouden, alleen als we een tussenlanding maakten in Split was het een beetje lastig met haar, maar voor de rest was ze flink!

Alleen stappen heeft ze ginder niet geleerd, maar dat gaat nu niet lang meer duren denk ik, ze durft al veel meer, laat al meer los en ze wil nu echt heel de dag stappen!
De vrijdag zijn we begonnen met het leren op potje gaan en dit lukt haar al aardig! Ze heeft al elke dag minstens 1x pipi gedaan op het potje, vandaag zelfs 2x!!! Goed hé!

Nu ga ik even sluiten en ons meisje eten geven, ze is doodmoe!

Tot later,

groetjes wij

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 21:21

Hey bebe,

wat leuk dat de vakantie zo goed meegevallen is. En dat je dochtertje zo flink is geweest op het vliegtuig. Dat zal wel een hele belevenis geweest zijn. Alleen zal dat bij ons nog wel ff duren vrees ik .

En een dikke proficiat aan je dochtertje, zo flink op het potje gaan .

Allez, zal eens wat gaan verder doen. Jaro heeft ons gisterennacht behoorlijk wakker gehouden en we zijn nu dus doodmoe...

Groetjes Els

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 20:13
Tiny

Hey bebe, leuk dat je vakantie zo goed is meegevallen. Ja zo lang stilzitten op het vliegtuig .. gelukkig is ze flink geweest.
Maar ja wij gaan met de auto en dan moeten zo ook wel lang stilzitten natuurlijk.

en al op het potje
ik weet niet goed wanneer is er mee moet beginnen. Sommige mensen zeggen dat het er tijd voor is, andere zeggen dat het nog te vroeg is. Het zal wel van kind tot kind afhangen zeker.

Els, ik hoop dat jaro jullie al een beetje nachtrust heeft gegund.

Morgen mijn laatste dagje op het werk. En maandag begin in al ergens anders. het zullen even spannende dagen worden!!

tot later

Tiny

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 12:52

Hoi dames,

wat is het hier erg stil!
Hoe gaat het met jullie en met jullie kids?

Hopelijk tot gauw!

Groetjes wij

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 21:24

Hei,

het is hier zo doodstil!!!

Waar zijn jullie???

Groetjes wij

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 20:51
Tiny

hey hey,

het is inderdaad precies al wat geleden. De tijd vlieg nogal!
Ik ben ondertussen al een tijd op mijn nieuw werk, en het valt reuze mee, maar ik moest wel even wennen om terug voltijds te werken.

Ons terras is ondertussen helemaal kindveilig gemaakt en onze niels is met geen stokken meer binnen te houden. Gelukkig wordt het nu ook wat beter weer. Want hij begrijpt niet heel goed dat hij met regen niet mag buitenspelen.
Verder wachten we ook nog steeds op zijn eerste woordje. Hij begint wel al steeds meer en meer klanken na te zeggen.

Hoe gaat het met jullie deugenieten?

Groetjes
Tiny

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]