< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Zwangerschapstest

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Zwangerschapstest
20/05/2008 @ 19:47
Anome

Hey

Hoeveel dagen na NOD is een zwangerschapstest betrouwbaar?
Ik ben vorige maand met pil gestopt, en ben nu 7 dagen overtijd...

Groetjes
Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 19:53
LmvD

Online Status
als je nu al overtijd bent kun je nu al eventueel een testje doen hoor ;)

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 19:54
manuke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,
normaal is een tesje van het kruidvat ofzo al betrouwbaar op na 1 dag na je nod , die van predictor pas na een week omdat ze meer hcg nodig hebben om positief te testen dan andere, dus die van het kruidvat ofzo zijn veel gevoeliger!

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 19:55
Anome

moet je geen 10 é 14 dagen wachten voor zo'n test betrouwbaar is...?

Gr.
Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 19:57
manuke

ik denk het niet hoor!
ik ben nu 1 dag voor mijn nod, heb juist een tesje van het kruidvat gedaan en er kwam een heel licht streepje op! dus binnen 2 a 3 dagen doe ik nog eentje om zeker te zijn!
je ziet, ze zijn heel gevoelig, en dokters zeggen ook : een streep is een streep!

succes nog met het zwanger worden!

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 19:59
Anome

ok, bedankt...
Dan ga ik morgen eens shoppen in het Kruidvat... heb je tips voor een soort, of hebben ze daar maar 1 soort zwangerschapstesten?
Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 20:09
baby

Dag allemaal

Ik wil hier ook graag op reageren aangezien het bij mij heel anders verliep. Ik was 10 dagen overtijd, een zwangerschapstest gedaan van het Kruidvat en die bleek negatief. Na 4 dagen opnieuw getest, weeral negatief. Ik heb dan bloed laten prikken en bleek ook negatief. Ik was op dat moment 14 dagen overtijd. Twee weken later heb ik opnieuw bloed laten prikken en bleek ik zwanger. Ben een week later naar de gynaecoog geweest en bleek ik al 8 weken zwanger te zijn. Dus op het moment van de zwangerschapstesten en het bloedonderzoek was ik toch zwanger. Nu ben ik 18 weken zwanger.

Dus je ziet. Het is allemaal afhankelijk van persoon tot persoon. Maar moest ik opnieuw een week of 10 dagen overtijd zijn, ik zou opnieuw een zwangerschapstest doen.

Hopelijk zijn jullie allemaal zwanger!

Groetjes

Baby
Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 20:13
Anome

Hmmm... anders morgen eens luisteren bij apotheek ;) of ik koop gewoon de test in kruidvat en zie wel... :)
Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 20:16
manuke

baby, je hebt gelijk het hangt van vrouw tot vrouw af, het valt gewoon te zien hoeveel hcg je lichaam aanmaakt!

anome, in het kruidvat kan je twee soorten tests kopen van het kruidvatmerk. 1 test is het systeem van predictor, dus dat je over een staafje plast, deze kosten 6 €dacht ik, de andere die ik altijd neem daarvoor moet je je urine opvangen en dan via een pippetje ( dat erbij zit) 4 drupjes op het plaatje laten vallen, deze kosten 4.99€ per pakje en er zitten er 2 in 1 pakje, ze zijn dus heel goedkoop!
daar we al enkele maanden bezig zijn met zwanger worden gebruik ik die ook omdat ze gewoon goedkoper zijn en ook veel gevoeliger!

hou ons op de hoogte heè

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 20:20

Online Status Bekijk profiel
test.
heb een test gedaan en ik was niet zwanger.
4 weken later doe ik weer een test en hoera!de test zegt zwanger!!
ik heb al 2 oudere kinderen,en met hun heb ik zeker 3 of 4 tests doen voor dat ik een positieve uitslag kreeg.
mischien is de test door de jaren heen wat vernieuwd.
mn tot nu toe jongste is namelijk al 9 jaar.
En als ik toch echt zwanger ben dan hebben we dus in een aantal maanden een nakomertje!!

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 21:08
Siena2

Pfff, wat fijn te lezen dat er meer meiden/vrouwen zijn die niet gelijk zwanger testen terwijl ze wel overtijd zijn.
Geeft me weer een beetje hoop...
Ik wacht nog een paar dagen en ga ook even bij de Kruidvat langs,
had er nu 1 van eigen merk DA, maar heb daar nog 1 van.
Waren 2 testen, de enkele waren uitverkocht. (alweer!haha)

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 14:49

Effe een vraag aan Baby.

Had je voor de rest niets van voortekenen dat je zwanger was?
Ik zit nl in dezelfde situatie bijna.. vorige week bloed laten nemen en het is ook negatief. Nu zijn we een week verder en nog steeds geen regels... Heb ook al twee testen gedaan, ook negatief.. pff en nu dat afwachten is frustrerend..
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:20
mama18

Ik zit ook een beetje in het zelfde scheutje, ik ben namelijk ook aan de pil en op 28 april een beetje bloedverlies gehad in de stopweek toen niks meer normaal echt wel 4 dagen nu zit ik weer in me stopweek en nog geen ongie te bekennen zit nu op dag 4 normaal was ik al ongie getest met mate care licht positief wel binnen de 15 minuten afgelezen dacht zelf dat het een schaduwlijntje was heb nog nooit positief getest met mate care helaas negatief getest met etos test. Ik wacht nog even af evt test ik nog eens als ik nog niet ongie ben na het weekend ga ik naar de huisarts.
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 15:19

Online Status Stuur bericht
test
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 18:51
Anoma

Ik ben toch nog niet bij kruidvat geweest :/
Ga nog een dagje wachten; morgen ga ik erom, kwestie om t weekend in te zetten ermee...

Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Gr.
[Laatst gewijzigd door Anoma - 22/05/2008 @ 18:51] - Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 18:19
Anome

Hallo

Gisterenmorgen ongie geworden, zwangerschapstest dus niet meer nodig...

Gr.
Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 10:36
Ingrid

Online Status Stuur bericht
Ik testte met die testen van de gb. Die zijn echt heel gevoelig. Ik testte positief en naderhand bleek dat mijn eisprong later was geweest. Ik testte dus al positief toen ik nog maar een week zwanger was.

Vermoedelijke bevalling op 08/10/2008.
Al 48 weken zwanger (120.06% ver), nog 8 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 11:13
Siena2

testen van GB? wat zijn dat?
ik ken dat niet, misschien dat die wel uitslag geeft bij mij,lol.

Link naar deze reactie
31/05/2008 @ 17:57
manuke

dat zijn zwangerschapstesten van de winkel gb, zoals de carrefour

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 22:44
Siena2

zegt me helemaal niets, zal wel van BE zijn zeker...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >