Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/05/2008 @ 09:51 Vé | Hallo Begin deze week was dat rare gevoel in mijn maag weg, maar gisteren had ik het terug zitten. Nu heb ik denk ik de oorzaak ervan gevonden. Brood, als ik geen brood eet gaat het de hele dag goed maar telkens ik ook maar iets van brood eet heb ik de hele dag zo'n raar gevoel in mijn maag. Begin deze week heb ik cracottes gegeten 's morgens en toen ging het goed, maar gisteren moest ik werken en had mijn boterhammen meegenomen. Met als gevolg dat ik na mijn pauze weer voortdurend zo'n vervelend gevoel had in mijn maag. Dus eventjes geen brood voor mij. Maar ja wat moet je dan allemaal eten op het werk? Vandaag neem ik een pastasalade mee. Die vermoeidheid blijft dat de hele zwangerschap duren? Was bij de andere zwangerschappen minder moe en heb er nu wel héél veel last van. En echt veel tijd om te slapen overdag heb ik niet. Verder kijken we ook uit naar de volgende echo op 12/06. Volgende week laat ik wel nog eens bloed afnemen omdat we dan binnenkort (02/06)op reis vertrekken en ik dan toch ietwat geruster kan zijn. groetjes |
25/05/2008 @ 21:05![]() | @Vé : 'k Hoop dat je ongemakkelijk gevoel door je maag ook vlug zal gaan verdwijnen...'k denk dat dat bij de meesten niet een ganse zwangerschap duurt... |
| 26/05/2008 @ 19:57 Vé | Vandaag had ik het weer goed zitten, nog altijd trouwens, dat ambetante gevoel in mijn maag. Heb net wat gegeten maar het betert niet. Als ik niks eet heb ik braakneigingen. Hopelijk gaat het volgende week op reis beter. Vorige zwangerschap waren we op reis met mijn ouders en die wisten nog van niks en die hebben het ook niet gemerkt, op reis had ik niks van kwaaltjes, en eens terug thuis waren ze er terug. Hier de volgende echo op 12/06, kijk er al naar uit. Heb zo'n babysound en zou al eens willen proberen maar durf niet omdat ik als ik niks hoor ga panikeren denk ik. Morgen ben ik 10 weken en normaal is die maar bruikbaar vanaf 12 weken. Dus nog even afwachten. |
| 29/05/2008 @ 09:54 Vé | Hallo Merel Zo'n babysound is inderdaad een toestel waarmee je zelf de hartslag van je baby'tje kan zoeken en horen. Is wel niet altijd even makkelijk te vinden maar wel leuk om te horen. Ik had het al tijdens mijn vorige zwangerschap en de oudere kindjes vonden het dan ook leuk om te luisteren naar hun broertje of zusje in de buik. Kon het dus niet laten en heb al eens geprobeerd maar niets gevonden. Ik maak me niet echt druk omdat ik weet dat het heel normaal is dat ik nu nog niets kan horen. Eind deze week probeer ik het nog een keer. Verder gaat het hier minder goed met de maagproblemen. Ik heb er vooral in de namiddag en avond last van, gisteren al van 18u in bed gekropen. Hier betert het nog niet hoor, integendeel. |
| 29/05/2008 @ 21:41 Merel | Dag Annabel, 't Is inderdaad een moeilijke kwestie : je kan nl. een heel goed resultaat hebben met de testen en dan kan het nog zijn dat het kindje het syndroom van down heeft. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik die testen niet gedaan. Ik ga nu naar andere gynaecoloog en die stelt het zowiezo standaard voor, allè de tripletest bedoel ik (niet de punctie)dus ik laat morgen bloedprikken en dan zien we wel verder. Wat die creche betreft : volgens Kind & Gezin mogen er maximum 7 kindjes zijn per verzorgster. Dus als die creche onder toezicht staat van Kind & Gezin en K&G doet een controle (gedurende het jaar vallen ze wel enkele keren onaangekondigd binnen) dan volgt er een serieuze sanctie. Wat natuurlijk wel kan is dat die 10 kindjes (per verzorgster) niet allemaal 5 dagen per week er zijn zodat ze toch maar aan max. 7 fulltimekindjes komen. Mijn ervaring is dat als ze naar een creche geweest zijn ze zeer goed voorbereid zijn op school (er wordt discipline opgelegd in een grote groep, er wordt al geknutseld met de grootste kindjes...). Ik kan natuurlijk niet meespreken over een onthaalmoeder. Succes met de zoektocht!!! ![]() |
| 05/06/2008 @ 15:01 Daan ![]() | Annabel, Wat een verschrikkelijk nieuws!! Doe het maar rustig aan en hopenlijk heb je veel steun aan de mensen die wisten dat je zwanger was. liefs Daantje |
| 05/06/2008 @ 15:24 Anneke | heel veel sterkte Annabel! |
| 06/06/2008 @ 00:42 Eef ![]() | Annabel, wat vreselijk meid. Sterkte met het verwerken en hopelijk snel toch weer een wondertje voor jullie. ![]() |
| 08/06/2008 @ 21:30 Vé | Hallo Annabel, ik leef met je mee, hopelijk kom je dit snel te boven ![]() wij zijn terug van een weekje vakantie en we hebben er van genoten. De maagproblemen waren beter, slechts 1 keer last gehad van ochtendmisselijkheid. Bij mij speelt stress toch een rol in mijn zwangerschapsverschijnselen. Heb gisterenavond nog eens proberen de hartslag te vinden met de angelsound maar niks gevonden. Donderdag naar de gyn, hopelijk is alles goed want die angst duikt nu weer op. Mijn ma vond dat ik precies verdikt was van een weekje vakantie, hoe moet je daar dan op reageren, want ze weten nog niet dat ik zwanger ben. Hopelijk kunnen we vrijdag het goeie nieuws vertellen. Hoe gaat het met jullie? |
| 09/06/2008 @ 21:38 Merel | Hallooo allemaal, Hier gaat alles zijn gewone gangetje : niet speciaal veel kwaaltjes meer, alleen beetje moe...nu is het nog een weekje aftellen voor de volgende echo, ben wel superbenieuwd...ik hoop dat alles nog ok is, ik voel toch nog gespannen (.)(.) ![]() Dan 2 weekjes vakantie en dan begin juli wil ik het nieuws vertellen op 't werk (daar zal er eentje niet zo blij zijn, maar that's life zeker).Hoe gaat het met jullie???? Daaaaaaaaaaaaaaaag |
| 13/06/2008 @ 10:40 Vé | Hallo gisteren echo gehad. Alles zag er goed uit. Ons kindje is al 7 cm, was wat voor op schema, maar de gyn houdt de bevallingsdatum op 23/12. De nekplooi kon ze niet meten omdat ons kleintje niet goed lag. Wel zei ze dat hij er heel dun uit zag, dus dat zag er eigenlijk ook goed uit. Op 15 weken moet ik naar de huisarts voor de triple test en pas op 5 augustus terug naar de gyn voor volgende echo. Pfff dat duurt me wat erg lang hoor. groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

Kerstkindje 2008

Op de echo leek het dat ik 8w en 3 dagen ben, maar ik ga mijn banner zo laten staan, het is in de buurt hé... En dan dat hartje dat zo tekeer ging, wel jammer dat we het niet gehoord hebben, ik heb er niet aan gedacht, en hij heeft het niet laten horen. Ik zou er niet aan gedacht hebben tot men zus dat vroeg.. Maar ja alles is in orde, en 17/06 is men volgende afspraak... Kijk er al naar uit..

.

en dan begin juli wil ik het nieuws vertellen op 't werk (daar zal er eentje niet zo blij zijn, maar that's life zeker).