< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » 30 dagen overtijd en niet zwanger...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
30 dagen overtijd en niet zwanger...
14/05/2008 @ 08:33
Liesbet

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi iedereen,

Hier zijn we weer na een weekendje in 't zwembad gelegen te hebben. Hopelijk hebben jullie genoten. Bokrijk is OK voor mij hoor. Ik denk dat ik dan de 2 meisjes meebreng. Sinds zaterdag slappt Gauke in haar groot bed. Ze vroeg er zelf naar en het gaat goed

@ ineke, ook van ons 3 dikke zoenen voor Mila

Zo nu maar snel weer aan 't werk

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 20:40
Liesbet

hoi,

sorry voor het volgende ego-berichtje maar ik ben echt superblij . juist terug van de gyn. De bloedklonter was een halve cm kleiner geworden. En met ons spruitje gaat alles goed. Hij of zij weegt nu ongeveer 280 gr en zit volgens de echo een paar dagen voor op de uitgerekende datum. Wel kon hij niet zien wat het geslacht is omdat de navelstreng tussen de beentjes lag. Maar eigenlijk is dat het minste van mijn zorgen. Ik en al blij dat alles OK is. En ik mag binnen 3 weekjes weer terug.

Zo nu ga ik lekker frietjes smullen.

Slaap lekker

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 11:04
Ineke

hallo

liesbeth dat is wel goed nieuws he hopelijk blijft het zo evolueren dan heb je er straks misschien geen last meer van.

sandry ik had dr hinoul heel tevreden van alleen vond ik van de gyn zelf krijg je weinig uitleg maar ben dan wel 3 keer op consultatie bij vroedvrouw geweest en die legt eigenlijk alles uit.

Petra is het al wat beter met Vic?
wij moeten vaanvond naar kind en gezin ben eens benieuwd

zeg voor de 31 ste waar en hoe laat gaan we afspreken?
Bokrijk goed voor iedereen? en dan alleen nog een uur
want het is volgende week al he

groetjes
Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 15:34
petra

Amaiamai het is hier even drukskes geweest, en dan nog wat inet troubles maaaaar : ik ben terug ! Ik heb wel nog niet bijgelezen, dat ga ik zo even doen...

Ja, ik had nog eens op die site gekeken van Bokrijk hé, maar ik weet wel niet of de binnen speeltuin echt geschikt is voor kleinere kinderen. Er is wel een ballenbad, dat weet ik .
Hoelaat willen jullie graag afspreken? En dan rechtstreeks in "Bokland" (= de binnenspeeltuin)?
Volgende vrijdag al zeg ! Ik kijk er echt naar uit om jullie eens te ontmoeten !!!

Vic is echt drukdrukdruk met vanalles en nog wat. Voor mama is dat best vermoeiend soms. Ik heb de indruk dat hij echt een giga sprong aan het doen is!

Inmiddels kan hij zich zonder probleem optrekken aan kasten, tafelpoten, gordijnen, gewoon aan de muur, aan de rok van mama en klimt ie zo omhoog op de trap. Papa vergeet nog al eens dat hij die hekjes toe moet doen en man wat was ik verschoten toen ik hem vorige week in het midden van de trap vond!
Hij kan ook echt al goed stappen langs de tafel en met 1 handje erlangs lukt ook al aardig. Met hem aan 2 handjes lopen wil hij niet, dan maakt hij zich boos ! Hij probeert het liever lekker zelf ! Terug gaan zitten gaat ook al prima!

Verder wijst (tis te zeggen met zijn hele hand) hij sinds een paar dagen en zegt 'da'. Dan moet mama of papa zeggen 'dat is de ...' vind hij echt het einde, doet het ook echt constant en moet dan heel hard lachen en in de handen klappen.

Waar Vic voordien echt een papakindje was is het nu enkel "mamamamamamamama" wat de klok slaat, de laatste dagen knuffelt, kust en krijpt hij me zowat fijn ! Heerlijk! Ik ben het helemaal niet gewoon dat hij dat doet, dus ik geniet er intens van voor zolang het duurt !

De eerste ongelukjes zijn ook gebeurd, gooit hij zijn trommel in de lucht, kaast die op de grond terug recht tegen zijn mond met als resultaat een bloedende bovenlip. Ook is hij gevallen en recht met zijn onderlip op een speeltje : bloedende onderlip. Niet zo leuk, maar gelukkig is hij het meestal snel vergeten...

Hoe gaat het met jullie en met de kindertjes ?

[Laatst gewijzigd door petra - 23/05/2008 @ 15:35] - Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 16:31
Liesbet

Hoi iedereen,

Vanmorgen voor de eerste keer naar de vroedvrouw geweest. Het is echt super meegevallen. Ik ben daar dus een uur binnengeweest en heb massa's info gekregen. Ook hebben ze naar de harttonen geluisterd en ik heb zelfs een echo gekregen. Verder heb ik verschillende praktische tips gekregen om om te leren gaan met die bekkeninstabiliteit. En ik weet nu dus het geslacht : een . En nu hopen dat niemand hier komt lezen want ik heb het zelfs niet aan Mario verteld.

Groetjes,
Liesbet

[Laatst gewijzigd door Liesbet - 23/05/2008 @ 16:37] - Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 18:49
ineke

Online Status Bekijk profiel
hey

liesbeth wat leuk dat alles goed is en een jongen
dan is alles mooi in evenwicht toch tof he 2 van elk

petra
ah dan is vic een sprong vooruit aan het doen
dat rechstaan en zo doet mila al een hele tijd nu is er weinig vooruitgang met lopen kan wel even met 1 handje
maar ze is bang durft me niet loslaten.
ze is nu aan het praten geslagen kan al woordjes en als je zegt hoe doet de koe dan doet ze boe boekjes kijken vind ze heel interessant en ze zegt altijd die en die alles wil ze zien.
eten gaat heel slecht ze wil alles zelf doen en wil niet altijd eten soms wil ze gewoon niks dus ze is wat afgevallen

ze is precies even groot en van gewicht gelijk als vic we zijn afgelopen dinsdag bij kind en gezin geweest
ze is echt een peuter aan het worden schreeuwen en driftbuien als haar iets niet aan staat is soms echt niet fijn.

ja ofwel spreken we aan de ingang af van bokrijk zelf?
nu nog alleen hoe laat mij maakt het niet uit?

wat vinden de anderen?

groetjes
ine en mila

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 20:38
Sandry

Hallo meiden!!

Ik ben er eindelijk ook weer! we hebben dagen geen internet gehad (probleem met ons pc) en dat is nu eindelijk in orde!

Heb ondertussen wat bijgelezen en wow Liesbet!! Een jongetje!!! Dan zal Arne zeker blij zijn hé!!! Fijn dat ook alles goed gaat met je spruit!

Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad en ja, eindelijk voor de eerste keer ons spruitje gezien!! Wat gaf mij dat toch een raar gevoel.. moest toch veel aan Valentina terug denken! Mijn berekening was juist, ben dus uitgeteld voor 3 januari 2009, maar dat kan ook wel december worden... hopelijk heeft hij/zij niet zo'n haast zoals de grote zus! Het is nu 1,40 cm, dus nog piepklein en het hartje klopte al goed!

Met Valentina gaat het deze periode minder, 1 kiestandje is al door, maar dat ander is op komst, haar tandvlees is zo opgezwollen, ze heeft enorm last van! Ze slaapt de laatste nachten ook slecht, precies alsof ze nachtmerries heeft en dat gebeurt toch zeker 5 keren in een nacht..

Vorige week bij K&G geweest, ze toch goed gegroeid sinds de laatste keer, nu is ze 78cm en 10,5kg. De spuitjes waren natuurlijk minder...
Ook al eet ze de laatste dagen slecht, ze wil nu alleen eten met haar lepeltje en ik mag haar helemaal niet helpen wat dan eet ze helemaal niet. Maar ook al doet ze het alleen, eet ze nog niets, want ze houd haar lepeltje niet goed...
Liesbet, heb jij hier ervaring mee?? Tips?

T'is volgende week vrijdag al hé meiden! Is het goed voor iedereen aan de ingang van Bokrijk? Uur is voor mij ook geen probleem.. Liesbet heb jij misschiens een voorkeur, gezien je van iets verder komt?

xxx
Sandra

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 09:24
Liesbet

Hoi iedereen

Zou het gaan tegen 14 uur dan kan ik de kids nog rustig laten eten huis?

@ sandry, ik geef itske een lepel of een vork en laat haar zelf eten maar ik heb ook een lepel of een vork vast en tussendoor geef ik haar nog hapjes. Het is wel een knoeiboel onder haar stoel dan maar dan weet ik wel dat ze genoeg gegeten heeft

groetjes

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 09:46
Sandry

merci Liesbet, ga het deze middag zo eens proberen!

14.00h is voor mij prima!

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 12:05
ineke

hey

sandry hier zit mila ook in die fase
ik leg haar bvb stukjes banaan op bordje en prik dan een stukje op vork en die leg ik op bordje neer zij mag dan het vorkje nemen en in haar mond steken gaat goed zo

alleen bij het avondeten soms niet zo goed
de laatste dagen wil ze haar groenten niet meer
heel raar ze doet alsof ze het niet lust
fijn dat alles ok is met de nieuwe baby

14 uur is goed voor mij

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 12:37
Liesbet

Heeft iemand van jullie een adres van bokland en waar kan ik daar ergens parkeren? Zien we elkaar voor de ingang?

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 13:39
petra

Hoihoi!

Liesbet wat super een jongentje!!! Nu is jullie gezinnetje echt wel super in evenwicht hé?! En Arne zal ook wel blij zijn (hij wilde toch zo graag een broertje?). Wil je man het geslacht niet weten?

Sandry wat leuk dat jullie jullie spruitje hebben gezien! Is toch altijd een speciaal moment hé?! Heb je de echo op video/dvd gekregen? Hoe voel je je voor de rest?
Heeft Valentina ook zoveel last van haar kiesjes? Bij Vic zijn er nu 2 door en eentje op komst. Hij ziet daar echt heel erg van af... Is zo zielig he?!

Ine ja wij hebben hier voor het moment ook een echte “peuterpuber” in huis. Echt enorm aan het testen; soms erg vermoeiend! Het eten gaat hier wel goed de laatste tijd, het is vooral overal aanzitten wat hij héél goed weet wat niet mag en zich echt kwaad maken op mij als ik dan zeg dat het niet mag of hem straf. Heeft ze veel last gehad van de prikjes?

Normaal gezien is er genoeg parkeerplaats bij Dennenhof/Bokland hoor, maar soms moet je nogal eens ver lopen, ik neem altijd de grote buggy mee en dan is dat goed te doen.
Gaan we bij de ingang afspreken? Ik denk eigenlijk niet dat je daar ergens kan wachten ofzo, dat is een weg naar Bokrijk toe, dan kom je op een rotonde en moet je (als ik me niet vergis) “dennenhof” volgen, is het restaurant en daarbij is de binnenspeeltuin gelegen.
Misschien kunnen we ook best de GSM nummers uitwisselen?

Whiii ik verheug me er al op !

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 21:21
petra

Oké,

Ik kwam daarstraks zo goed als langs Bokrijk, heb dus even gekeken . Gewoon parking 1 volgen en je komt bijna automatisch bij "het Dennenhof" uit. Eerste rotonde rechts - volgen en dan 2de rotonde links, dan kom je op de parking. Dan even teruglopen tot aan de slagbomen en daar is een wegje wat leid naar het Dennenhof .

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 08:08
Liesbet

bedankt petra

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 11:01
ineke

hey

dus voor de ingang van bokland dan? om 14 uur?

petra
ja dat testen is hier nu minder is al gepasseerd maar ik heb ook afgezien ze gooit zich echt gewoon op de grond en schreeuwen en wenen niet te doen. t'gaat al beter nu
eten als zij wil gisteren wortelpuree en zij moest het met de lepel of vorkje pakken anders was het niet goed met als gevolg dat het echt een puinhoop was.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 17:25
petra

Ik had nog even een mailtje gestuurd naar Bokland om te zien dat het zeker open was enzo, maar nu blijkt dat de binnen speeltuin alleen geopend is bij slecht weer . Achja... Een gezellig terrasje dan maar? Of een wandelingetje door de speeltuin / bloementuin?

Spreken we evenzeer aan het Dennenhof af? Best wel misschien hé?
Misschien word het alsnog slecht weer en dan was deze info overbodig . We zien wel?

Pfff en Vic slaapt me de oren van de kop de laatste dagen, meneer ligt al rustig 3uur te ronken... Meestal doet ie dat alleen maar als er iets aan het broeden is dus laat ons hopen dat ik me zorgen maak voor niets en dat het gewoon weer de kiesjes zijn ...

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 18:01
Sandry

Hallo meiden..

Hier even minder nieuws.... Ik kan vrijdag niet meer afspreken.. Ik vind het heel jammer!
Vandaag is het mijn laatste werkdag geweest en in mijn middagpauze krijg ik telefoon of ik vanaf morgen bereid ben voltijds te werken in een bedrijf in Dilsen-Stokkem (via interim hé). K'heb geaccepteerd, want aan ene kant is dat wel goed nieuws voor mij, maar aan de andere kant wou ik er vrijdag echt bij zijn!!!

Ik eindig met werken om 17.00h, ik zou gerust wel willen nakomen, maar ik denk dat jullie dan al weg zijn...

Ik hoop dat er snel een andere meeting mag volgen..

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 19:46
petra

Owwww Sandry wat jammer !!! Maar misschien kunnen we ietske later afspreken? Uur of 4 ofzo? En dan kan jij nakomen?
(ik stel maar iets voor hé, weet natuurlijk niet of dit een probleem is voor de anderen ?)

Welk bedrijf in Dilsen-Stokkem als ik mag vragen? Want ik woon er namelijk !

[Laatst gewijzigd door petra - 28/05/2008 @ 19:47] - Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 20:07
Sandry

Petra, dat zou voor mij ok zijn!!!! Maar weet natuurlijk niet of dat ok is voor de rest... als ik om 17.00h stop met werken, ga valentina halen en naar bokrijk.. zou er zo'n 3 kwartiertjes over doen denk ik..?!? In ieder geval, ik zou heel graag willen nakomen als dat natuurlijk ook ok is voor de rest.. Moest het zo zijn laat ik ook mijn gsm nr achter zo kunnen we elkaar ook eventjes horen.
Jullie zeggen het maar.

Ik moest inderdaag aan je denken toen ze zeiden Dilsen Stokkem. Het bedrijf heet Vasco, die zul je zeker en vast kennen denk ik!:-)
K'begin morgen om 8,00h... ben een heel klein beetje nerveus..

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 21:43
Liesbet

Hoi iedereen,

ik kan niet om 4 uur omdat ik normaal Arne dan aan 't school moet gaan halen. Maar spreken jullie gerust af zonder mij (ik verwacht wel een heel verslag hé). ik mag trouwens toch niet te veel wandelen van de gyn. Dan spreken gewoon eens op een andere datum af of jullie komen gewoon op babybezoek ofzo.

Sandry, veel geluk met je eerste werkdag. Toch wel leuk dat je zo ineens ergens anders mag beginnen

groetjes

[Laatst gewijzigd door Liesbet - 29/05/2008 @ 08:06] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >