< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » WELKE VERZEKERING IVF/IUI?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
WELKE VERZEKERING IVF/IUI?
23/05/2008 @ 23:03
Eritia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
welke verzekering ivf/iui?
Hallo,

ik heb even een vraagje, en hoop dat iemand mij kan helpen en/of adviseren.
Ik heb onlangs 3 keer IUI gedaan, ben nu met de 4e bezig.
Helaas vergoedt mijn verzekering de 4e IUI (en de misschien daar op volgenden) niet.

Ik wil graag overstappen naar een andere verzekering, maar ondanks dat ik me overal in verdiept heb, kom ik er absoluut niet uit.

September dit jaar gaan we voor de 1e IVF behandeling, wat mijn verzekering ook niet vergoedt. Weet iemand hoeveel zo'n IVF-behandeling kost, aangezien we het zelf moeten betalen?

Per 1 januari ga, wil en moet ik dus overstappen naar een andere verzekering, maar mijn vraag is, welke is goed en vergoed alles/veel?

Alvast héél erg bedankt!!!

Groetjes, Eritia.

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 07:04
nefertiti

Eritia, volgens mij zit IVF weer gewoon in het basispakket hoor, vraag even goed na.

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 22:26

Online Status Stuur bericht
je moet gewoon een aanvraag doen voor terug betaling op het ziekenfonds dan kan je een terug betaling krijgen tot zes behandelingen maar voor deze aanvraag heb je wel papieren nodig van een dokter van een fertiliteitskliniek en dan kost het ongeveer 350 euro voor de behandeling en de dag van de pick up inbergrepen je zal wel zelf nog een aantal medicijnen moeten halen maar dat is de kost ook weer niet

ik wens je veel sterkte want je mag dit echt niet onderschatten

en hopelijk moet je er niet te lang meebezig zijn om zwanger te geraaken

groetjes

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 09:42
Eritia

Bedankt voor jullie reactie en lieve woorden!

Heb even nagevraagd en inderdaad, standaard zit in ALLE basispakketten de vergoeding van de 1e drie IVF behandelingen.

Helaas kan ik wel pas per 1 januari overstappen naar een andere verzekering (waarschijnlijk Univé).

Maar we blijven hopen dat dat niet nodig is, dat de IUI behandelingen tot september positief uit zullen pakken en anders de 1e IVF behandeling, eind september.

XX Eritia.

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 12:48
roosje78

hallo

ik denk dat de hospitalisatieverzekering van argenta meer doet dan andere in tussenkomst bij fertiliteitsbehandelingen.

informeer eens.

Succes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]