Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?| 16/05/2008 @ 22:31 jokske ![]() | hihihi, ik heb met het mijne meer dan genoeg! veel witverlies daarjuist maar nog geen spoor van de duivels! |
| 17/05/2008 @ 16:13 Elly ![]() | Jokske al in zicht? |
| 17/05/2008 @ 16:31 jokske ![]() | ik vrees van wel, heb al rosig verlies |
| 18/05/2008 @ 10:20 ratje ![]() | en jokske? Hé heb je een andere banner? Je loopt gelijk met mij nu? |
| 18/05/2008 @ 16:10 jokske ![]() | haha, die sloeg tilt!!! neen, ze zijn er al sinds gisterenavond .... |
| 18/05/2008 @ 22:33 ratje ![]() | Oh wat jammer Jokske, had het zo voor je gehoopt. |
| 19/05/2008 @ 15:04 ratje ![]() | Ikke niet, want ik ben uiteindelijk nog niet teruggeweest bij haar. |
| 20/05/2008 @ 09:06 jokske ![]() | kijk, ik zal dit eens vragen , volgende week donderdag mag ik gaan. Zal maar al mijn vragen op een papierke zetten, anders vergeet ik het toch! |
| 21/05/2008 @ 11:14 jokske ![]() | hééél af en toe voel ik die ook, das mss 3 keer op een jaar. t° meten, daar kan ik echt niet aan uit. Dus gebruik ik ovutesten, ben daat heel tevreden over! |
| 30/05/2008 @ 13:09 Elly ![]() | Ratje: Hoe gaat het met jou? |
< vorige pagina | volgende pagina >

in zicht?
.
duimen voor ons allemaal.
- al is het maar omdat je ventje terug is - hihi. En het is goed denk ik dat je minder komt en er minder mee bezig bent. Ze zeggen toch dat als je er te veel mee bezig bent (zoals ik
) dat je dan minder kans hebt om zwanger te worden. Ik ga het volgende maand ook proberen (voor de zoveelste keer). En dat zal vrij snel zijn, want al ongisymptomen.