Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2008 @ 10:53 k'tje | Hallo, Ik kon het niet laten om even te reageren op dit topic. Ik heb enorme bewondering voor jullie! Maar goed, wat ik gewoon wil zeggen: een dikke proficiat voor jullie fantastische gezin! ![]() ![]() K'tje |
| 21/05/2008 @ 21:45 | 7e kindje, waw!!! Hallo Maxnic, ik was lang niet op het forum, heerlijk vertrouwd nu... Bij mij is het bij 5 gebleven, zeer tegen MIJN zin, maar ja, men moet het met twee willen. Het is nog niet echt verwerkt, raar, ik blijf maar denken "t'was niet af"... (Begrijpt iemand mij?????? of is dat gewoon raar van mij?) Mijn jongste is nu 2.5 jr, ben zelf 44, dus gedaan! Verzorg je goed, rust zoveel je kan. En geniet maar!! Het is je gegund Doei!! ![]() |
| 23/06/2008 @ 12:22 Leen | Hey Maxnic, Alweer een tijdje geleden dat we je hoorden. Als je banner klopt ben je alweer bijna op helft ! Pfew, wat vliegt de tijd ! Hoe gaat het met je ? Voel je baby al goed schoppen ?? Wanneer mag je weer naar de gyne ? Heb je kunnen zwijgen over het geslacht ?? Leen |
25/06/2008 @ 08:40 ![]() | @ karen alvast een dikke proficiat. maak je niet al te druk tijd brengt raad en misschien gat het nu allemaal van zelf :) ik duim alvast voor je hou ons op de hoogte hé greats nic |
| 26/06/2008 @ 06:18 Karen ![]() | tja...die tv staat niet altijd op he ![]() Ben wel heel gelukkig hoor... ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

onverwacht zwanger van zevende kindje

met je huwelijksverjaardag,wij zijn ook al bijna 19j samen.

(sorry, kan het even niet laten...).