< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Aftellen tot juli 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
21/05/2008 @ 21:42
Mimmie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ elina : Tuurlijk gezellig blijf meekletsen, hoe meer zielen hoe meer vreugde

Ik kan me voorstellen dat het wel even een steek geeft wanneer je hoort dat een anders zwanger is. Je wilt immers ook zo graag.

Wat ik vooral heb is dat ik overal dikke buiken zie! Maar dat zal vast komen doordat ik zelf nu wil gaan beginnen.

Krijg ik ook nog erbij dat mijn nichtje van 12 mij heeft laten weten, dat ze vind dat het tijd wordt dat we een kindje krijgen. Ze wilt graag een neefje of nichtje erbij. En omdat ze een keer mee wilt naar een echo. Haha... de schat. Heb haar maar gezegd dat wanneer die tijd er is, dat ze het wel zal horen.

Er zijn maar een handjevol mensen die weten dat wij gaan proberen en dat wil ik graag zo houden.

Wie weten het bij jullie?

groetjes,
Mims

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 08:11
Belleke

Online Status Stuur bericht
Wij hebben het aan niemand vertelt en dat is wel moeilijk want ik wil er over praten. Ik kan toch niet constant tegen mijn vriend bezig zijn.
Je moet dan wel altijd heel goed opletten. Als er onverwachts bezoek komt ofzo.. dat je niets laat rondslingeren bv: een zwangerschapsboek, internet laten openstaan ...

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 16:19
Evy

heyhey

verschrikkelijk he...
Bij ons zijn er een aantal mensen die het weten, maar onze ouders niet... dus is wel moeilijk omdat dat net diegenen zijn aan wie ik het ammel wil vertellen... gelukkig heb ik het wel mijn zus verteld dus kan ik daar wat aan vertellen en zo he...

goed laat het hier maar...
nog 7 dagen ben eens benieuwd

groetjes

Evy

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 19:18

Haa Meiden!

Ben ik weer eens!
Nog steeds geen nieuwe pil gehaald..Het bloeden is wel na 8dgn gestopt.. gelukkig! Ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden..

Toen ik bij Rowan met de pil stopte wisten 2 collega's/vriendinnen het. De 1 was ook bezig.. dus samen aftellen.. erg leuk.. alleen is zij nog steeds niet zwanger..:(

Hier verder alles prima.. Rowan wil de laatste tijd niet zo erg slapen 's avonds in zn eigen bed.. nu is hij weer hard aan het huilen.. de vorige 2 nachten gingen prima.. maar daarvoor ook al een week echt niet.. hoop dat het snel over gaat...

Meiden.. succes met aftellen.. en klussen hihi!

Liefs Elina

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 23:18

Online Status Bekijk profiel
bij mij weten mijn ouders en schoonmoeder het wel.

ook vriendinnen die erg dicht bij me staan.

en als er iemand vraagt of ik al gestopt ben zal ik er ook niet om liegen.

Ze denken namelijk wel allemaal dat we na juli pas gaan proberen haha

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 08:05
Evy

heyhey

Elina toch nog niet helemaal beslist dan ik begrijp het wel... lastige beslissing he... ik twijfel ook nog steeds hoor... zeker als je dan vriendinnen hebt die je voor zot verklaren van het zo snel op elkaar te doen, maar langs de andere kant iedereen ervaart het op zijn manier he... ach we zien wel...

nog 6 dagen ik moet eerlijk zijn dat ik het gevoel heb dat ik mijn regels ga krijgen.... maar we zullen wel zien he...

hehe spannend toch zo weer...

Er zijn nog vrienden van ons aan het proberen, maar voor het eerste en dan krijg je te horen van: 'niet voor ons he', is mss maar om te lachen, maar het is wel gezegd he... en echt plannen gaat het niet he... zijn er bij jullie in de omgeving ook zo'n mensen?

Grtz
Evy

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 10:35

evy ik begrijp duis goed dat ze voor de grap zeiden dat jullie niet voor hun zwanger moeten worden??

ja kan als grap zijn maar kan me wel voorstellen dat je dat wat minder leuk vind.

Maar heel eerlijk.

henk en ik zijn bijna 3 jaar samen en ik wil al zo lang een kindje van hem. Nu eindelijk wil hij dit ook en heb dit gezegd tegen mijn beste vriendin..en zij heeft net 4 maanden (!) een relatie en die wil nu ook stoppen met de pil. En ik hoop eerder dat we zo rond dezelfde tijd zwanger zijn als dat zij eerder zwanger is dan mij.

ik gun het iedereen maar dat is mijn gevoel.

maar dat gaat voorlopig niet gebeuren want ze willen eerst nog samenwonen.

maar ik gun het echt iedereen en zalook blij zijn voor iedereen die zwanger raakt! voor mij is het afwachten...ik moet over 11 dagen ongi worden. Weet niet wanneer een eisprong plaatvind maar heb hem nog niet gevoeld..maarja dat zegt niet zoveel.

had vanmorgen wel echt enorme steken in me buik(Geen menstruatiepijn).ik gilde het uit van de pijn..echt heel erg raar. ach ach wat deed dat pijn zeg. Nu is het weg gelukkig

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 10:59
Evy

hey

Dees ik begrijp het wel hoor, dat zij graag eerst zijn het is voor hen ook het eerste kindje, dus is heel begrijpbaar, toen wij voor nummertje 1 gingen vond ik het ook niet leuk als er mensen met al kinderen zwanger waren voor mij Maar ik vind het toch niet zo leuk ze... zo lijkt het net een competitie en dat is helemaal niet... ach ik zal het met niet aantrekken ze... ik hoop trouwens voor hen ook dat ze de eerste zijn, maar hoop dat onze vriendschap er niet gaat onder lijden als wij zwanger zijn voor hen... ach we zien wel he...

grtz
Evy

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 11:44

het is inderdaad geen competitie en ik kan me voorstellen dat je het dan wel even zo voelt

maar een kind krijg je..die neem je niet..en het is volledig aan de natuur.

Als het echte vrienden zijn zullen ze heus niet de vriendschap laten bederven hierdoor.

ze kunnen het ook positief zien toch?Samen naar de boerderij

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 19:42

Hee

Hier ook zoiets.. Mn vriendin was eerder met de pil gestopt..(mei2006 en ik in oktober2006) Zij is nog steeds niet zwanger..
Ik zou het zelf echt wel rot vinden.. als ik van de 2de zwanger zou zijn.. en zij nog steeds niet.. niet dat het me tegenhoud.. want misschien krijgen zij wel nooit kindjes.. maar zou het voor haar zo rot vinden!

Met zulke dingen vind ik dat je je eigen gevoel moet volgen.. ja toch?!

Liefs Elina

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 21:18
Evy

hey dames,

hier vandaag nog eens gehad met mijn man over mijn twijfels en als het deze maand niet is, gaan we toch nog 2 rondes wachten... voel me beetje hypocriet nu hoor... eerst zo hard zeggen dat we ervoor gaan, en dan toch die twijfels... verschrikkelijk he... maar ja niets aan te doen, wie weet morgen weer anders... is zo n moeilijke beslissing bij een tweede vind ik...
juli wilde ik sowieso al overslaan omdat er zoveel kindjes in die periode zijn geboren dit jaar... en wil toch dat mijn kindje zijn eigen datum heeft... en dan als ghet augustus is dan is Torben ten minste 18 maanden als nummertje 2 komt... alle als het ng niet prijs is he...
mag ik toch nog blijven meepraten?

tot gauw
Evy

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 10:02
Belleke

Evy - Ik kan wel begrijpen dat da een moeilijke beslissing is. Langs ene kant is het leuk dat er niet veel verschil op Torben en het 2de kindje is maar langs een andere kant het gaat wel zwaarder zijn voor de ouders. Je moet gewoon je gevoel volgen en dat is zeker niet hypocriet.. En natuurlijk mag jij nog meepraten!!!

Deze week kreeg ik een sms'je van een collega dat ze gedroomd had van mij en dat ik zwanger was. Je moet wel weten dat ik niets gezegd heb. Zo raar dat zij dat droomt! En dan moet ik reageren dat ze een zotteke is maar eigenlijk hoop ik dat ze gelijk heeft

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 21:22

hey evy..tuurlijk blijf je meepraten! vinden we alleen maar gezellig!!
het is juist helemaal niet hypocriet dat je zo twijfeld steeds.

Sterker nog..jij overweegt tenminste wat het beste zou zijn!! Daar is totaal niets op aan te merken hoor!

@belleke. ikzal voor je duimen dat het waar is..!! dat zou wel heel erg toevallig zijn!

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 23:32
Evy

fijn dat jullie zo reageren... is gewoon zo ongelooflijk moeilijk... daarstraks was ik weer anders aan het denken, maar ik ga eerst maar eens mijn NOD afwachten en dan zien we wel weer... uiteindelijk is augustus nog maar 2 maandjes weg he... nu ja heb mijn NOD uitgerekend en het is eigenlijk nog maar wachten tot 22/7 (dat is dan de NOD voor die cyclus als mijn cyclus regelmatig blijft)... dus is echt nog maar 2 maandjes... die zullen heel snel voorbij zijn denk ik...

Belleke, dees en voor alle anderen ...

tot gauw
Evy

[Laatst gewijzigd door Evy - 26/05/2008 @ 00:00] - Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 10:04
Belleke

Ik denk niet dat het direct van de eerste maand zal lukken. Heb het gevoel dat mijn maandstonden er ieder moment door kunnen komen. We zullen wel zien.. en anders volgende maand beter!
Ik vind het al goed dat ik ga weten hoelang mijn cyclus is en dat ik deze maand mijn eisprong goed heb gevoeld. Dat is ook al veel!

Groetjes

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 11:32
Mimmie

@ belleke, het zou wat zijn he gelijk de eerste maand en zwanger! maar ja zoals je zegt, zo niet, op naar de volgende maand.

@ Evy, De keus blijft altijd moeilijk. Maar het is vooral luisteren naar je gevoel. en die 2 maandjes zullen zeker sneller gaan dan je dacht!

Mijn omgeving weet niet dat we straks aan de slag gaan, maar het is alsof ze het ruiken. Steeds meer vragen wanneer ik ga beginnen, of vragen dat het niet eens tijd gaat worden! Haha, schijnbaar staat er op mijn voorhoofd, wij gaan voor het echie aan de slag!

Even wat anders, ik merk dat sinds ik van de pil af ben dat ik ineens onder de puistjes kom te zitten. Stomme hormonen. Ik heb dit nooit gehad. Hebben jullie ook last van bepaalde "kwaaltjes" nu jullie niet aan de pil meer zijn?

groetjes!

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 14:02

ik heb ook last van af en toe een puistje. zo zit er nu weer een wit puntje in me gezicht..volgens mij een mee etertje.

ik heb nog nooit in me leven puistjes gehad..ook niet in de pubertijd.
dit is ook echt sinds ik gestopt ben.

Ook heb ik opruim kriebels sinds ik gestopt ben. Ik rust niet voordat het netjes is en die ene haar weg is van me vloer.

soms sta ik in het weekend om 7 uur naast m bed omdat ik opruim drang heb.

ow en de zin in sex is 10 keer verdubbeld haha...denk dat iedereen zo zijn eigen dingetjes heeft.

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 14:40
Mimmie

@ Dees:

Ja dat seks gedeelte ook ja, hahaha. Herken ik helemaal. En ik ben nooit een echte opruimer geweest, maar nu ineens wel, heb vorige week de hele schuur opgeruimd en de tuin (voor en achter) schoongemaakt.

Mijn moeder en vriend vragen zich volgens mij af of ik gek ben geworden hahaha.

Mijn moeder vraagt zich vooral af of het nog erger wordt wanneer ik echt zwanger ben.
Mijn vriend vind het best als ik maar geen MomZilla wordt (gemeen enzo haha)

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 19:18
Belleke

Tot hier toe nog niet veel uitslag. Ik ga dan ook al 2 jaar bij een dermatoloog voor mijn acné onder controle te houden. Als ik haar vertelde dat ik ging stoppen met mij pil keek ze niet zo blij maja ik zal het er moeten bijnemen.

Dus mijn vroeg opstaan zou misschien toch met het stoppen van de pil te maken hebben. Vroeger kon ik er zo van genieten om uit te slapen en nu ben ik altijd een vroege vogel...

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 19:21

haha ik dacht al dat het alleen aan mij lag dat vroeg uit bed gaan hihi.

Gelukkig ben ik niet de enige.

Henk zat soms nog weleens van schat waarom heb je nou niet ff die laatste was opgevouwen...of heb j niet ff de vaatwasser ingeruimd.

Maar nu wordtie er gek van. In het weekend sliepen we normaliter uit tot 10 uur half elf..nu sta ik er echt om uiterlijk 7 uur naast. Het is zelfs voorgekomen dat ik om half 5 wakker werd en meteen bedacht wat ik allemaal wilde doen die dag in het huis. Gevolg..niet meer kunnen slapen en aan de slag gaan.

ik hoor hem iniedergeval nog niet klagen.

en nog even ander goed nieuws..
ik heb een nieuwe baan

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >