Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/05/2008 @ 18:57 | hey dames kyeno heeft windpokken !pffff ,weer enkele slaaploze nachtjes.echt ni leuk zenne.en hij is nog zo klein . met de papa is het nog steeds hetzelfde.kweet ni of het nog goed komt . kvrees er eerlijk gezegt voor. maarja er zijn genoeg visjes in de zee he. wie wweet sneller dan iedereen denkt maar vooral zien dat hij goed is voor mijn kleine ventje he. groetjes en hoop dat bij jullie allemaal beetje beter gaat want 20 en alleenstaande mama is toch ni alles zenne |
| 04/06/2008 @ 10:22 | hey dames kyeno doet het tot hiertoe ook nog steeds uitstekend hij blijft alleen snotteren . begin me af te vragen of hij niet net als ik ,hooikoorts heeft. verder gaat het met mij elke dag een beetje beter . ik mis kyeno's papa wel verschrikkelijk maar voorlopig zit een verzoening er niet in .ik hoop misschien in de toekomst! kyeno een weekend afgeven is ook nog ondraaglijk voor mij . probeer dan een heel weekend op stap te zijn om niet te veel aan te denken . normaal gezien gingen we in september met drie op vakantie samen met een bevriend koppel en dat gaat nu natuurlijk niet door.gino zou alleen meegaan met die vrienden en hun kleine meisje.ook ni zo leuk want ik zie mezelf toch niet helemaal alleen naar een vreemd land trekken met een babytje . en ik wou hem zo graag in zen zwembroekje zien spelen .maarja ,we zien wel he ben heel blij te horen dat het bij jullie goed gaat succes nog met jullie meisjes shary en kyeno xxx |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

klina brasschaat mama s