Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/05/2008 @ 11:20 Leen | Hallo! Onze Babyborrel is super meegevallen, ookwel dankzij het goede weer! Iedereen heeft ons complimentjes gegeven dat het zo leuk en gezellig was, en da we echt een knap ventje hebben! ![]() Voor Geert is het ook goe meegevallen, hij is wel hééél blij da het gedaan is nu. En onze Cisse heeft heel de tijd geslapen, is veel gapakt geweest, maar hij sliep gewoon door. Braaf ventje hé! Alleen als em honger had heeft hij effe gehuild (pas rons half 5 dus da viel ook goe mee!). En nu nog een beetje van het goede weer genieten! Een heel tevreden mama!!! Leen x |
| 15/05/2008 @ 10:35 Leen | Hey Amaryl! Nog meer toevalligheid! Ik was in de week bloemekes gaan halen in 't Serreke, en aan de praat geraakt met de verkoopster en wat blijkt??? Hun collega lag ook bij ons op de gang, tegenover mij (kamer 301), de Siebe! Da kaartje herinner ik mij ook nog, dus die lag daar ook dezelfde moment (is wel vroeger bevallen dus ook iest vroeger naar huis mogen gaan, 2 dagen voor ons denk ik). En de verkoopster herinnerde haar ook de naam Ember van bij BabyBaby, toevallig ulle lijst??? Voor de rest alles goed? Hoe doet Ember het?? Leen x |
| 19/05/2008 @ 12:33 Leen | Hallo! Hier een uitgeslapen mama! Onze Cisse heeft mij deze nacht 5 uur laten doorslapen, en dan nog eens 4 uur! Vind ik wel heel leuk! Hij had om half 11 nog gegeten en dan heeft hij van 11 tot 4 geslapen, en dan van kwart voor 5 tot 9 terug geslapen. Deed wel eens deugd! 't is nog altijd geen heel nachtje doorslapen, maar dit is toch ook al goed te doen hé!@Amaryl: hoe was de babyborrel?? Jullie hebben ook wel geluk gehad met het weer hé! @Anne: Het begint af te korten voor jullie hé!!! Misschien draag je dan niet helemaal uit, als jullie meid al aan het indalen is?? Wel spannend hé! @Lieke: Bij mij hangen er nu nog 5 zwangerschapskilootjes aan, ben er al 10 kwijt. Ma ben ook ni echt veel moeite aan het doen om ze kwijt te raken (voorlopig toch ni). Zit te veel aan de koekjes! Maar ik heb ook wel meer honger. Komt dit door de borstvoeding??? @Lcke: Alles nog in orde?? Begin je al een buikje te zien??? Of is het nog een beetje te vroeg?? Straks komt Kind en Gezin nog eens op bezoek. Ben benieuwd naar Cisse zijn gewicht!!! Leen x |
| 21/05/2008 @ 10:52 Leen | Hallo! De nachten gaan hier goed! Van maandag op dinsdag heeft Cisse om half 11 nog gegeten en dan geslapen van 11 tot 6 en van dinsdag op woensdag gegeten om half 10, maar dan wel anderhalf uur ambetant gedaan, maar dan toch nog geslapen van kwart over 11 tot 6! Jipie, zou hij het dag-nachtritme doorhebben??? Nadeel is wel da hij gisteren heel de dag wakker is geweest, en heel veel heeft gehuild... Maar hij heeft 's nachts toch weer goe geslapen... Mijn borsten staan nu wel elke ochtend op springen!! Hij drinkt dan ene kant leeg en ik kolf de andere kant leeg, al 2 keer 170 ml!!! Is wel goed voor het voorraadje! En hij is weer goed bijgekomen, al 5,760 kg!!! Ik verschoot wel effe! 600 gram op 10 dagen tijd!!! Maar hij was nog altijd niet 'te' dik, zei die van KInd en Gezin... Goei melk hé !Leen x |
| 22/05/2008 @ 11:21 Leen | Hallo! @Anne: Leuk om te horen dat jullie meisje zich goed heeft gelegd! Dan kan je zonder je zorgen te moeten maken aan de bevalling beginnen! Ik was ook heel opgelucht dat onze Cisse zich toch nog gedraaid had, was veel geruster toen. Als we weggaan geef ik gewoon BV, maar op openbare plaatsen is dat nog niet gemoeten. Wel bij mijn ouders en schoonouders thuis, en ene keer bij vrienden (zijn toen effe terug naar hun huis gereden om BV te geven, ipv in het taverneke waar we toen zaten). En op het communiefeest van ons nichtje en op de babyborrel ben ik gewoon in een apart kamertje gaan zitten, waar niemand kwam. Echt in het openbaar heb ik nog nooit BV gegeven, ik probeer altijd te schatten hoeveel tijd ik heb als hij net gedronken heeft, en probeer dan ook op tijd terug thuis te zijn (overdag is da tussen de 2,5 en 4 uur). Onze Cisse staat ook op Geert zijne naam. Hij heeft da moeten aangeven aan zijn werkgever en ik denk dat da ook bij het kinderbijslagfonds aangegeven moest worden (ben niet meer zeker, Geert heeft da geregeld als ik nog in 't ziekenhuis lag). Cisse staat ook op Geert zijn ziekteverzekering van zijn werk. Maar alles wijst zichzelf wel uit hoor. Bij de geboorte krijg je in 't ziekenhuis al een hoopje documenten om het kindje te gaan aangeven op 't stadhuis van Diest, en daar krijg je dan nog meer documenten om alles in orde te brengen, maar op elk blad staat duidelijk op waarvoor het dient, dus je kan ni missen! Veel sterkte, en geniet van de laatste weekjes hé! Leen x |
| 26/05/2008 @ 20:18 *anne* ![]() | Ah, en Els... hoe is jullie eerste echo geweest?? |
| 27/05/2008 @ 17:55 Leen | Hallo! Met Cisse gaat alles nog steeds goed, maar de mama begint moe te worden... Hij slaapt dus ni meer door, en is 's nachts om de 3 of 4 uur dus al terug hongerig... Best wel vermoeiend, maar het zal wel weer beteren zeker??? @Els: Leuk om te horen dat bij de echo alles in orde was! En dat jullie kindje nu 2 weken 'jonger' is kan ook geen kwaad hé, zolang het maar gezond is! @Lieke: Lukt het nu goed met prikken en diëten?? @Anne: Ik was voor mijn zwangerschap ook eindelijk op een goed gewicht... Heb vanmorgen ontdekt dat ik 2 kilo bijgekomen ben... AAARRGGHH!!!! Ik zal alle koeken maar verbannen zeker??? Maar ja, fruit durfde ik ni goed eten omda ze zeggen da BV-kindjes daar krampjes kunnen van krijgen... Zal het toch meer eens proberen dan, zit nu 7 kilo boven mijn startgewicht... En BV is (bij mij toch) ni goe voor de lijn! Ik heb keisnel terug honger, en dan eet ik dus meestal ne koek... Bokes en fruit in 't vervolg! Allé, nog veel sterkte met de dikke buik! Lukt het slapen 's nachts nog goed??? Groetjes, Leen x |
< vorige pagina | volgende pagina >

(net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??

Hij had om half 11 nog gegeten en dan heeft hij van 11 tot 4 geslapen, en dan van kwart voor 5 tot 9 terug geslapen. Deed wel eens deugd! 't is nog altijd geen heel nachtje doorslapen, maar dit is toch ook al goed te doen hé!
.