< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?
09/05/2008 @ 13:28

Online Status Bekijk profiel
Hoihoi,

Katrien, welkom!
Spannend al hoor, t kan zo maar raak zijn..je weet het nooit!

T-ke,
Hier nog weer 1 zwanger, de dochter van de vriend van mijn schoonmoeder.. haha klinkt verweg.. maar ken haar wel goed.
Haar zoontje is net 1 geworden.
En jah die lange cyclus van mij maakt het er niet vrolijker op.
Bij mijn schoonzusje was het ook niet raak.. dus die gaat weer mee naar deze maand.
Hoop echt dat we allemaal snel prijs hebben!

Fijn weekend en geniet van t weer!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 15:46
Katien

@ T-ke: ja, het is ons 1e kindje. Vorige zomer zijn we getrouwd, nog ff de pil doorgenomen en in maart dus gestopt... We zien het wel, maar stiekem hoop je er natuurlijk wel op. Op zich wil ik er niet veel mee bezig zijn (men zegt dat het dan niet zo gemakkelijk gaat), maar dat is toch moeilijk vind'k...je wil het in principe toch en als vrouw voel je je lichaam toch ook steeds en kan je je krijgen enzo... Manlief zegt dat'k er soms teveel mee bezig ben, maar denk dat dit toch normaal is?

Groetjes en good luck allemaal!
Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 10:14
Katrien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Gisterenavond zijn m'n begonnen....
Door naar de volgende maand dus...

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 11:11

Hoi Katien,

Wat jammer zeg! Tis inderdaad wel normaal dat je er veel mee bezig bent, wat jij al zegt: jij als vrouw voelt van alles in je lichaam. Een man voelt dit niet, en snapt dus niet hoe je je voelt.
Maar eigenlijk moet je zelf gewoon denken, het komt als het komt.. want je lichaam kan je goed voor de gek houden.

Pff, ik moet nog een paar dagen wachten voor m'n 'vruchtbare' periode.. wat duurt dat toch lang zeg..

Groetjes!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 20:22
T-ke

Online Status Stuur bericht
Hey dames,

@ Katrien: Spijtig van de . En het is idd gemakkelijker gezegd dan gedaan om er niet te erg mee bezig te zijn. Maar weet niet of het ook heel echt zo is dat het er mee te maken heeft of je sneller zwanger wordt. Ze zeggen het wel altijd, maar of het echt zo is..

@ Marianne: Nog een paar daagjes en het is zover Hopelijk kunnen we je over een dikke twee weken een dikke proficiat wensen he

Hier nog steeds alles rustig, nog geen "groene" dagen dus...

Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 07:59

Heej T-ke,

We zitten ongeveer op dezelfde dag in onze cyclus. Ik nog 2 dagen voor de groene dagen en jij 3. Kunnen we samen in spanning afwachten!
Ik voel wel aan mijn lichaam dat ik nu de groene dagen kom.. dus goed klussen!

Groetjes!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 15:08
Nina

Hallo meiden,

Mijn groene dagen zitten er ook aan te komen, al weet ik niet of ik weer van een normale cyclus kan uitgaan, de vorige maand had ik plotseling een uitschieter van 46 dagen...
Succes hoor!

Groetjes, Nina

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 14:21

Hoihoi,

Hoe is tie met iedereen?

Ik denk dat ik mijn eisprong eerder heb gehad dan de banner aangeeft.
Ben namelijk van vorige week maandag tot vrijdag erg duizelig geweest, voelde alsof ik zeeziek op een boot zat. En denk dat t mijn eisprong was of mss een bevruchting..
Ik heb nu erge steken onderin mijn buik, vooral als ik ga zitten doet het vreselijk pijn. En mijn 'afscheiding is ook niet doorzichtig nu, maar gewoon wit.. dus wat je na de eisprong hebt.
Heel vaag.. maar ik zou niet teleurgesteld zijn als het niet zo mocht zijn. Als het wel zo is zou ik niet verbaasd zijn.. haha

Nou groetjes!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 13:07

hoihoi..

Beetje stil hier he.. mss van het mooie weer aan het genieten?
Spannend deze maand! We hebben gelijk na elkaar de NOD, ben heel benieuwd of het bij 1 van ons raak zal zijn.
Alleen nog weer 2 weken afwachten.. pff..

Nou ik ga ook lekker even in de zon zitten.

Groetjes!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 20:21
Katrien

Hier nog ff wachten op de 'groene dagen'.
Veel succes bij de anderen!!!

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 20:04
T-ke

Hey dames,

wat haat ik het om nog geen internetverbinding te hebben in ons nieuwe huisje.
Hier dus de groene dagen ook voorbij, maar om eerlijk te zijn gaat de kans op zwangerschap maar heel minimaal zijn. Al dat getwijfel hier, wordt er zelf niet goed van. Dus ik zal niet bij de gelukkigen horen over een week of twee denk ik. Maar ik duim voor jullie
Volgende maand voor mij geen excuses meer. We zijn er helemaal klaar voor.
En hoe is het met jullie?
xxx

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 20:18
Nina

Hallo meiden,

Is inderdaad irritant T-ke geen internetverbinding thuis. Voor jou wordt het dus waarschijnlijk op naar de volgende maand, maar je weet nooit natuurlijk.
Ik heb denk ik 19 mei mijn eisprong gehad, want had toen de hele dag een zeurderig gevoel rechtsonder in mn buik. Ook is mn temperatuur sinds 20 mei 0,2-0,3 hoger dan voorgaande dagen. We hebben onder andere 17 mei geklust, ik hoop dat dat niet te vroeg was! VOlgens mij kan het wel, want sperma blijft ongeveer 3 dagen leven.
Het is dus afwachten nu, mijn NOD is waarschijnlijk op 2 juni.
Wanneer is jullie NOD?
Succes meiden! Ik hoop het zo voor ons allemaal!

Nina

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 21:03

Online Status
Hoi
mag ik mij er even bijvoegen.
Wij gaan voor de 5de ronde.
ik hoop het zo dat het deze keer gaat prijs zijn.
Je mag er niet te veel mee bezig zijn zeggen de mensen maar zien jullie ook zo veel zwangere vrouwen dan voorheen?

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 09:00
Katrien

Hé Deeske, wij zitten deze maand bbl gelijk met onze groene dagen!
Hier gaat het wel moeilijk zijn omdat manlief vanaf maandag voor z'n werk naar't buitenland vertrekt...komt wel 1 dagje ff terug...maar is toch moeilijk vrees ik. We zien wel.

Gisterenavond hadden we een feest en ben'k de hele avond misselijk geweest, niet 1 keer gedanst...terwijl het een feest van de dansclub was...
Net ook vers sinaasappelsap wat me niet goed bekomt...
Een lichaam doet toch rare dingen...

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 16:34
T-ke

Hey dames,
veel te warm om ook maar iets te doen he.
Welkom Deeske, veel klusplezier de volgende dagen, alsook voor jou Katrien. De groene daagjes zijn begonnen dus jullie kunnen er helemaal voor gaan. Allè Katrien, jij helemaal focussen op dat ene dagje dat je man thuis is he.
En Deeske, het is inderdaad zo dat ik ook overal zwangere mensen en baby's zie. Is gewoon omdat je er veel mee bezig bent denk ik, alhoewel bij ons in de vriendenkring en familie toch wel een babyboom aan de gang is, dus het hier echt wel opvallend is.Is het trouwens je eerste kindje?
Nina, normaal is het niet te vroeg geweest, het is inderdaad zo dat het toch drie dagen "leeft" dus we duimen er op los voor je
Marianne, alles nog ok daar? Nog een dik weekje wachten, en dan wordt het weer spannend voor je.
Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 19:54

hoihoi,

Deeske, gezellig dat je erbij bent! En dat word voor jou dus wel goed klussen als je man maar even thuis is.
Ik hoop dat het allemaal niet lang meer duurt.. moest toch niet weer een half jaar gaan duren hoor..

Nina, mijn NOD is ook op 2 juni.
Inderdaad nog een week, ik voel nog helemaal niks.. behalve iets ongie gevoel maar denk eigenlijk dat het niks is. Zo voelt het.

Zullen we een lijstje maken?

Marianne - 23 - 2e kindje - NOD 2 juni

Enne over t vele zwangeren.. er zijn er inderdaad gewoon veel! Komt ook omdat je er mee bezig bent, maar overal is een heuze babyboom..

Groetjes!

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 20:15
Nina

Hoi meiden,

Gezellig zo, welkom terug Deeske!
Marianne, we hebben inderdaad allebei op 2 juni onze NOD, spannend! Ik wil er niet te veel van verwachten, dan wordt het niet zo'n grote teleurstelling.
Ik zal me ook in het lijstje zetten,

Marianne - 23 - 2e kindje - NOD 2 juni
Nina, 30, 1e kindje, 1e ronde, NOD 2 juni

Ik duim voor ons allen.

Nina

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 20:25

Online Status
Hoi,
wij gaan voor ons eerste kindje, wij hadden natuurlijk gedacht dat het veel sneller zou lopen. hadden we dit geweten waren we eerder gestart maar ja, het zal wel komen he! :)
mijn man is deze week normaal gezien de hele week thuis, dus we kunnen klussen he!
Ik ben zaterdag avond ook de hele avond misselijk geweest, en maar overgeven, ik had een pannekoek gegeten die mij blijkbaar niet bevallen was.

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 16:11

Hoihoi,

Nou.. je ziet t aan mijn banner. Ben vanmorgen ongsteld geworden.. dit keer dus 35 dagen. Maar baal niet ofzo, vind het eigenlijk niet zo heel erg. Alleen de vorige 2 keren was mijn cyclus 38 dagen, had een beetje gehoopt dat het dit keer weer zo was.. nou hopen dat het dan eenmalig was of 35 dagen blijft.

Hoe is t met iedereen hier?

Groetjes!

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 18:26
T-ke

Hey Marianne,

Spijtig van de maandstonden, maar misschien wel beter van de kortere cyclus, als hij nu zo blijft tenminste.Maar zolang je het niet zeker weet moet je meer klussen he , denk dat manlief daar wel tevreden mee zal zijn (Allè, zouden de meeste mannen toch zijn
Hier alles rustig, erg druk op't werk en ventje veel nachtposten, best wel eenzaam zo in een nieuw huis alleen slapen, maar het valt mee.
Ik moet het weekend werken, dus veel genieten zal er hier niet bij zijn, maar ik hoop dat jullie van het weekend genieten.

Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >