< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwanger en woonachtig in enschede!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwanger en woonachtig in enschede!!!
16/05/2008 @ 12:45
luckybird

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Direct na de test kwamen de door.
Dus op naar de volgende ronde.
Ben wel blij dat ik duidelijkheid heb. Dit was mijn ontpilmaand, maar je gaat toch denken....
Ik ben niet teleurgesteld, want nu is zeker (als het de zwangerschaps duur ongeveer klopt) dat de 2e niet op de verjaardag van de 1e kan komen. Want dat had ik niet echt leuk gevonden.

Maar toch wel jammer, want je bouwt wel een spannende week op zo.
Hormoontjes

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 13:47
cheesegirl

Online Status
hoi hoi allemaal leuk om al die verhalen weer ff te lezen...
Ik ben vorige wk naar zh gegaan... En ze konden eerst het hartje niet horen.. Dus ik schrok behoorlijk maar naar een paar min hoorde we toch het hartje kloppen wat was ik opgelucht zeg..
Morgen echo daar heb ik ook heel veel zin in...

Verder ben ik niet begonnen met zwangerschapsgym ofzo heb vorige gekozen voor samen zwanger.. En vind 1 keer wel goed

Dit keer gaan we voor 3d echo dus ook wel heel erg leuk...

Ik wens iedereen verder een fijne zwangerschap en luckybird hoop dat het voor jouw ook niet lang meer gaat duren

Groetjes en een voor iedereen

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 22:51
luckybird

Iemand al iets van Marion vernomen?
Die zal nu toch ergens ook alweer lekker thuis zijn hoop ik toch....
Ze zal vast lekker aan het genieten zijn. Laten we daar maar vanuit gaan.

Cheesegirl spannend hoor. Maar gelukkig hadden ze hem gevonden. Is toch even schrikken, is al een spannend moment.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 11:41
cheesegirl

Online Status
Ben ook wel heel erg nieuwschierig hoe het marion gaat.. Hopen dat we snel iets van haar zullen horen..

En idd is zeker spannend. Dinsdag heb ik mijn echo gehad. Geweldig gewoon om weer te zien het is en blijft een wonder zo'n zwangerschap.
Toch heel mooi dat zo iets kan he..

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 23:05
marjoontje

hoi hoi meiden.

jaaa ik ben lekker thuis hoor,ik maak morgen even ergens tijd om een verhaaltje te schrijven.

alles gaat hier verder goed,en alles is ook helemaal goed gegaan.

groetjes liefs marion,

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 21:32
luckybird

Gefeliciteerd Marion!

Een . Alles goed gegaan?
Nou geniet lekker van je mannetje.
Hoe vind je dochter het?

Groetjes

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 13:03
cheesegirl

Online Status
Marion van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie
Geniet er lekker van..

Maar dat zal wel goed komen

Hoe gaat het met de rest van het clubje???

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 20:19
Deniz

Hoi Lady's

Luckybirt helaas pindakaas ik hoop voor je dat je de volgende ronde meer geluk hebt raar he de keren dat ik getest heb en negatief was kwamen mijn ook gelijk er achter aan alsof je lichaam ook een bevestiging nodig heeft en je express tegen houden.

Chees leuk man je echo ik hoop dat je nu wat meer gerust gesteld bent??
Wanneer ga je voor de 3d? en waar ga je die laten maken??
Ik ben in mn vorige zwangerschap voor geslachtsbepaling bij koekeloere geweest en ze heeft het toen met 4d gedaan ik was in ze zijn daar zo lief ze heeft het geslacht laten zien ik wist dat het een meisje was maar bij de 20 weken echo ging het zo snel dat ik het niet kon geloven dat ze het zo snel al gezien had..
Maar het werd bevestigd bij koekeloere en ze heeft echt van alles laten zien terwijl ik alleen voor termijn ging.

Marjoontje GEFELICITEERD!! en ik hoop ook dat alles goed gaat met jullie.
Je hebt zeker weinig tijd om bij ons te komen schrijven nu dus we moeten geduldig afwachten.... tot gauw en geniet lekker!

Ik ga morgen naar de VK moest eigenlijk de 15e maar ja die bussen staakten dus kon geen kant op.
Sinds een week voel ik mij kleintje met plopjes en duwtjes en het word steeds sterker dus leukkkkk
Heb nog steeds geen enkel kwaaltje (afkloppen) alleen ben ik plots verslaafd aan BIG-MAC pfff 2 a 3 per dag moettttt gewoon eten terwijl ik ze nooit at!
Maar jah zal wel weer over gaan denk ik.
Nu ben ik aan het uitkijken naar de 20 weken echo wil gewoon weten wat het worddddddddddd
hahahahah zal morgen wel een echo briefje mee krijgen denk ik...(hoop ik) dan kan ik een afspraak plannen voor rond de 20 weken.

Donna ben je er ook nog?? drukkies zeker?
ben benieuwd naar jullie!! hihi nou tot gauw schrijfs

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 21:59
luckybird

Hey deniz,

Kostbare bezigheid dan de Mc sponsoren.
Ga je er echt elke dag heen?

Ik had bij de 1e dan een betere verslaving. Ik at alleen maar rauwkost.

groetjes

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 00:27
cheesegirl

Online Status
Ja super geweldig die echo's blijft leuk he.. Ik was ook van plan om naar koekeloere te gaan.. Is bij mij in de buurt.. dus lekker makkelijk ook gewoon lopens te doen.. Ik las op hun site dat je De mooiste 3D beelden kan zien tussen de 22 en 32 weken. Dus over een paar weekjes al denk dat ik het in de 22e week laat doen..

Zie daar zeker naar uit..
Jij weet trouwens het geslacht zeker al vroeg he.. Bij mij konden ze het nog niet zien.. Ik heb zelf een heel sterk gevoel dat het een jongetje wordt.. En het typishe is bij de vorige zwangerschap hadden de meeste die ik goed ken ( fam ect) o het wordt een meisje.. En als mijn zus aan mij dacht dacht ze aan een meisje... En nu aan een jongetje.. Iedereen zegt ook o dit keer wordt het een jongetje

Hahaha nou we zullen zien he!!!

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 08:16
Deniz

Ik ga niet elke dag maar mn mannetje gaat het voor me halen.
Het is gewoon echt moeten anders slaap ik niet of word ik sagerijnig
Wat een ramp echt waar..
In het begin van deze zs had ik alleen maar zin in fruit en frisse dingen..
Dit is een zwangerschap precies zoals bij mijn zoontje na 3 maanden alleen maar zin in vetttt alles als het maar vet is.
En toen waren het mc krokets van de MC
De zw.s van mijn dochter is nergens mee te vergelijken had overal last van wat je je maar kan bedenken moest mezelf dwingen te eten want ik wist dan is er weer iets om uit te kotsen zo ziek was ik.

Mijn moeder heeft gependeld bij alle 2 de kids klopte steeds en ook bij anderen. Nu zegt ze het word een jongen en iedereen zegt ook het word een jongen,alleen mijn gevoel is tegenstrijdig heb het alle 2 de keren mis gehad dus ze zullen wel weer gelijk hebben mn moeder en zo

trouwens chees jij kan het aflopen naar koekeloere ik ook dan wonen we wel heel dicht bij elkaar in de buurt

[Laatst gewijzigd door Deniz - 27/05/2008 @ 08:17] - Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 08:23
Deniz

PFFFFFF zie net dat de bussen weer gaan stakenweer nu ik naar de verloskundige moet kan ik op de fiets met 2kids en waarschijnlijk regen en astma pfff helemaal naar glanerbrug zo pakken ze wel de mensen meer dan hun bazen daar bij connection

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 10:44
cheesegirl

Online Status
Dat is grappig deniz misschien wonen we wel heel dichtbij elkaar...
Ik woon in de flat van de geessinkbrink....

Nou ik hoor het wel misschien woon je wel net aan de andere kant misschien ook niet..

Ik had bij de vorige zwangerschap steeds behoefte aan kaassoufle en heel veel fruit...

Nu echt vaak zin in frikandel speciaal wat ik eerder nooit at.. Ach ja die kilo's kunnen er ook nog wel bij

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 13:37
Deniz

T' word steeds grappiger hier ik woon aan de geesterenbrink whuahahahaha
lijkt allemaal wel heel erg op elkaar he.
sssst nu heb ik ookzin in frikandel speciaal whuah......
Kom net uit de stad en heb mn dagelijkse portie MC weer gehad hoor maar heb er nu alweer zin in.

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 16:24
cheesegirl

Online Status
hahahah idd grappig zeg kom vaak bij het leunenberg daar wonen mijn opa en oma... Dus dat is wel dichtbij jou ja... En buitendat wonen we niet ver van elkaar.. Toevallig zeg

Ik zou invervolg me mond houden over die ..... spe....

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 18:16
Deniz

Hahaha chees ja is echt dichtbij.
En ik heb die speciaaltjes al naar binnen gewerkt
Soms kan ik me echt niet inhouden en gister en vandaag had ik zo''n dag.
Ik ben vanmiddag bij de VK geweest en het was leuk vooral dat de assistente erbij blijft zitten gezellige boel
Alles was goed mijn baarmoederstand was 2 vingers onder de navel.
Was iets hoger dan normaal zei ze maar dat zag ze wel vaker bij volgende zwangerschappen.
Mijn bloeddruk was verder ook wel goed 70/140.
Ik mocht dus blijven
Volgende afspraak is 24-6 dus dan hebben we weer iets om naar uit te kijken.
Nu op naar de 20 weken echo...
Ben benieuwd wat is het geworden een boy or a girl??

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 22:15
luckybird

Hoi Deniz,

Ben je op de fiets gegaan dan? Of had je een andere oplossing kunnen vinden. Shit he dat die bussen staken. Ik ga nu weer of geen weer elke dag op de fiets van glanerbrug naar de stad, omdat je van de bus niet op aan kan en ik toch zal moeten werken.

Hoop dat het snel weer normaal is.

groetjes

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 07:35
Deniz

Hey Luckybirt,
Nee gelukkig hoefde ik niet op de fiets mn buurvrouw is meegereden.
Fietsen vind ik niet erg maar Ayana vind zo''n lange rit niet veel aan en gaat dan heel vervelend doen.
En ik heb astma en moet dus steeds stoppen omdat ik buiten adem ben vooral met 2 kids op de fiets waarvan 1 33 kg weegt en de ander 14.
Ik hoop ook dat ze er een keer snel uit zijn daar bij connexion want zo worden wel heel veel mensen de dupe.
Vanaf maandag willen ze het helemaal plat gaan gooien

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 11:44
cheesegirl

Online Status
och ik vind het ook zo'n idioot gedoe daar bij conexion.. Dat ze meer geld willen verdienen ok. Maar dat wij daar dan de dupe van moeten worden.... Ik ben gewoon echt afhankelijk van de bus.. Buiten dat doe ik alles lopend. Vanwege mijn gezondheid kan en durf ik namelijk niet te fietsen voor al niet met zo'n kleintje op de fiets... Dus echt heel onhandig..en ik heb ook niet echt iemand die mij kan brengen of zo. Hoop dat ze er idd snel uitkomen

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 20:30
Deniz

Hey Chees,
Ben ook echt veel afhankelijk van de bus ik heb een fiets maar als het regent of er staat harde wind ga ik ook niet fietsen.
Ik hoop dat ze eruit komen want is dat zondag niet zo leggen ze alles plat!!
Ik vind het zo stom ze willen dat meer mensen met het OV gaan maar ze maken het alleen maar duurder en ingewikkelder.
Er is al niks gratis hier in NL maak dan het OV gratis spaar het mileu, einde file's minder stress bla bla bla
Je betaald je scheel als je een auto op benzine hebt dus dat zou de perfecte oplossing zijn... maar nee de hoge pieten willen geld in het laatje! terwijl het bakken zou schelen minder bouwen aan de wegen minder mensen die uren in file's staan en daardoor uren minder kunnen werken en daardoor minder geld uitgeven in de winkels whuahah ik overdrijf maar je kan zoveel voordelen opnoemen als ze het OV gratis zouden laten rijden en GOED zonder gezeur.
Geef die buschauffeurs dan een lekker dik loon en de koningin wat minder ze heeft zat en dan nog niet te spreken over alles en iedereen die rond haar heen hangt voor niks dus besteed het geld beter.
Moest er ff uit zal dalijk wel weer denken als ik het terug lees hoe zat ik te denken toen ik dit typte maar ja moment opname

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >