< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's uit Bassevelde en omstreken

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's uit Bassevelde en omstreken
24/05/2008 @ 13:37
Kim

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag Nathalie, de kloosterlandstraat ligt niet ver van het brugske. Als je van de tank en drank inrijdt, aan het brugske rechts en direct links, en je zit bij ons in straat. Heb me ook al afgevraagd welke school we zouden nemen, omdat ze alletwee even ver liggen voor ons. Maar dat zijn zorgen voor later, ze is nu nog wat te jong

en voor anouk, we hebben nog een kamertje leegstaan, maar je gaat je moeten haasten, want we gaan ze inrichten voor ons tweede schatje!
Hm, ik zie dat je ook verschillende katjes hebt. En het zijn raskatjes waarschijnlijk. Zij zullen het ook gauw merken als er verandering op komst is. Lopen ze buiten of zijn het huiskatten? Wij hebben twee huiskatten, maar we zijn ze zo stilletjes aan aan het buiten laten. Ze hebben dringend beweging nodig

Ik denk niet dat jullie Arne te welgemanierd opvoeden hoor, er zijn er tegenwoordig véél te véél die te los opgevoed worden, waardoor ze pas arrogant worden..

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 16:37
a

Nathalie , net wat Kim zegt tegenwoordig worden de kinderen veel te los opgevoed. Ouders die ook geen tijd hebben voor kinderen.
Zolang Arne het hem niet aantrekt zou ik me niet te veel zorgen maken , maar zeker wel in de gaten houden . Amai had zelf niet geweten wat ik zou hebben gedaan als er zo'n snotneus me zou uitlachen in mijn gezicht . Toen ik als kleuter een meisje had geduwd werd ik aangesproken door haar moeder en heb een hele week niet naar school durven gaan !
Bedankt Nathalie om me gerust te stellen van die symptomen . Ja,je heb gelijk : iedere zwangerschp is anders . We zullen zien .. nog 3 dagen wachten ... hopen doe ik er niet op

Kim , het zijn binnenkatten . Ze komen wel in de tuin , maar aangezien onze tuin niet groot is zijn ze snel rond
Ze slapen eigenlijk heel de dag . Het is eigenlijk een lui ras Hmm ja jammer van het kamertje ik sla anders mijn tentje wel op in jullie tuin

Prettig weekend !

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 08:32
Kim

hé Anouk, is dat rood minitje van jou?

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 10:34
a

Ja, die rode Mini is van mij
hihi ... hoe weet je dat ?

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 11:47
Kim

heb eens nr Qook.be gekeken en jullie adres staat daar vermeld. En ik zie daar een rood minitje buiten staan, dus ik dacht, dat zal wel van anouk zijn

Gisteren zijn we voor de eerste keer gaan zwemmen met Nora, en wat heeft ze ervan genoten!! Volgende week terug

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 11:50
a

We zullen de Mini binnenkort misschien verkopen
Met Qook hebben we toch een busje nodig . En met het oog op gezinsuitbreiding is het dan beter om de Min weg te doen ipv de andere .... Stel het liever uit .. wil m'n autootje nog niet weg doen.
Waar ben je gaan zwemmen met Nora. Kan het mij voorstellen dat ze het plezant vond alhoewel sommigen kindjes misschien schrik hebben voor water ?

Prettig weekend nog !

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 21:46
Patje

haai
amai der is hier nogal wat getetterd jong

plezant dat je ook komt mee-babbelen Kim, ik zal straks eens piepen op je profiel (mooie naam trouwens Nora)
en ja, we wonen idd dicht mij mekaar ma dat kan niet anders ook denk ik in zo'n boeredorpke

haha anouk, ik zal ook eens uitkijke naar die rooie mini als ge ene voor zot ziet zwaaien zal ik t zijn hé
oh ja, en moest je ooit je mini'tje wegdoen, denk je eens aan ons? we willen eigenlijk wel n tweede autootje maar de prijs moet beetje schappelijk zijn
en wij duimen hoor

Nathalie, phebe doet t de laatste tijd wel beter op school, denk wel dat arne daar iets mee te maken heeft
we hebben wat foto's doorgestuurd gekregen van juf annie, zal ze doorsturen naar jou...
wat ik wel raar vind, phebe staat op iedere foto met haar tutje pffff
en wij doen hier zo ons best om die tut te minderen weet niet goed wat ik ervan moet denken
is da nu toeval? of moeten we da toch eens vermelden?
oh dat blijft duren met die nathan hé!!! versta dat je der kwaad van wordt, zou t ook hebben! nog eens gaan zeggen tegen de juffen toch hoor! Arne beetje in de gaten houden, praat hij er veel over? zien dat hij gene degout krijgt van school... moeilijk...

wij zijn dees weekend nog eens naar pascal zn ouders geweest...
terug druk druk druk
als we daar zijn hebben we altijd veel te doen
deze namiddag eens naar de kermis geweest en de kindjes vonden het super natuurlijk!

tot later,
Pat

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 08:10
a

Patje , ik zal aan jullie denken voorlopig wil ik hem nog niet wegdoen Heb hem nog niet zo lang en het was altijd mijn droomwagentje. Ik hoop dat mijn ventje dat busje nog even uit zijn hoofd laat . Ik zal zeker terug zwaaien hoor

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 08:11
a

PS: jullie kindjes hebben allemaal mooie namen trouwens !

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 09:04

Het wordt hier inderdaad gezellig druk. Wel leuk!!!

Patje, ik heb Arne van in het begin geen tuutje meegegeven naar school. Hij had het thuis en bij de onthaalmoeder ook enkel als hij gaat slapen en ik heb dat gewoon doorgetrokken. Dus wij hebben dat probleem niet. Maar ik zou het toch eens met de juf bespreken.

Wat Nathan betreft, vorige week was hij er constant over bezig. Maar nu eigenlijk niets meer. Al weet ik niet of dat nu een goed teken is of niet. Ik hou het in ieder geval goed in de gaten, en als hij terug thuiskomt met iets ga ik toch eens een gesprek met de juf hierover aanvragen. Want zo aan de schoolpoort is dat rapraprap. Zowieso is het in juni oudercontact he.

Luc vroeg zaterdag aan Arne: en hebde Nathan dan geschopt als hij u pijn doet? En Arne: maar neen he papa, want dan ben ik een stoute jongen. Dus echt te welopgevoed denk ik....

Gaat Phebe mee op schoolreis? Volgende week maandag gaan ze op schoolreis naar puyenbroeck. Wel voor een ganse dag. Arne gaat mee. En ik ga mee als mamabegeleiding.

Kim, wij hebben ook lang getwijfeld over welke school. Beiden hadden wel hun voordelen. Maar uiteindelijk ben ik blij dat we voor het Brugje hebben gekozen. Maar dat is iets dat ieder voor zichzelf moet uitmaken vind ik.

Anouk, hoe voel je je? Het wordt weer spannend he voor je.
Ik kijk ook uit naar de rode mini, zo rijden er hier niet veel he in Bassevelde. Dus als ik er ene zie zal jij het wel zijn he.

Wij zijn gisteren voor mijn mama haar verjaardag gaan eten in De Muze in Knesselare. Das daar echt leuk voor de kindjes. Er staat een groot springkasteel, er is een grote zandbak en speeltuin en binnen is er een grote speelhoek. Echt de moeite.

Alle, tis weeral neen halven boek geworden...

Groetjes

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 09:08

Oh ja, kim, ik ben ook wel nieuwsgierig waar jullie zijn gaan zwemmen.

Arne zwemt ook echt graag. Maar meestal komt het er bij ons alleen van op weekend of op reis.
Af en toe gaan we eens naar Terneuzen, maar das ineens ver he.

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 11:24
Kim

en vlug op het werk
wij zijn gaan zwemmen in Zelzate. Het is daar lekker verwarmd, en je kunt kiezen tss een aantal baden. Er is een bad voor de allerkleinste, met kleine fonteintjes en een 20-25 cm diep. Dan is er een bad van 1.10 m diepte, en dan nog een klein stukje met een stroomversnelling.
we zijn in alledrie de baden geweest en ze vond het nog het leukst met de versnelling Het zal er ééntje worden zenne! Zotte trien!
M'n kleine neefje Jurre is ook meegeweest (was zijn tweede keer) en je ziet toch wel het verschil. Hij heeft eerder een beetje schrik van het water. Maar hij moet alles leren bij ons, van kopke onder tot springen van de kant.. Hij is de twee jaar gepasseerd, dus ik denk wel dat hij dat al mag hé? Of zijn we te vroeg?

'k Ga hier nog wat verderdoen

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 11:25
Kim

nathalie, ben jij al met Lore gaan zwemmen?

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 12:45

Met Lore heb ik nog niet gedurfd. Ze is nog zo klein he. Volgens de kinderarts is het zowiezo beter te wachten tot ze 6 maanden is.

Sinds Lore er is zijn we dus nog niet gaan zwemmen.
De laatste keer sprong Arne ook al in het water hoor. En in bad oefenen we ook met kopje onder. Dus volgens mij is het zeker niet te vroeg.

Ik had ook al gehoord dat zelzate wel goed was. Ertvelde zou erg koud zijn en Eeklo erg vuil. Maldegem zou ook erg proper zijn. Daar gingen wij vroeger altijd zwemmen (toen ik klein was).

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 09:21
Patje

gmorgeu
nathalie, bedankt hoor...
ik wist helemaal nog niet dat t maandag schoolreisje is
pascal wil haar wel laten meegaan, maar is dat nog niet te lastig?
ik moet dan just naar het ziekenhuis ook smorgens, mijn schoonpa gaat mij voeren
zou jij anders phebe kunnen ophalen? mijn schoonouders kunnen haar dan wel om half vier van school gaan halen...

ivm tutje, tja vandaag moet ik het meegeven hé anders zit jij straks met een wenende phebe
woensdagen moet ze nog effe naar de opvang dus dan heeft ze t ook nodig maar ev zou ik het de donderdag en vrijdag thuis kunnen laten

met onze kindjes zijn wij vrij vroeg gaan zwemmen, in september geboren en dan in december gingen wij naar landal (is soort centerparcs)
de laatste keren gingen we naar terneuzen maar vind t eigenlijk nogal duur
eeklo is idd wel vuil
maldegem is proper, daar ging ik ook als kind
zelzate nog niet geweest, waar is dat dan???
puyenbroeck is ook leuk hoor!

anouk, de rode mini is gespot

kim, en weten jullie al wat t zal worden?
jullie kindjes zullen ook niet veel schelen hé
net zoals bij ons!
moet zeggen dat de kindjes mekaar doodgraag zien, echt leuk om ze samen te zien spelen enzo

allez zal er eens invliegen,
der moet vandaag nog gewerkt worden pffff

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 09:34
a

Patje , ik heb niemand zien zwaaien ?

Het zwembad in Zelzate is bij het busplein . Als je van de brug van Zelzate afkomt aan de Q8 naar rechts .

Hier weer door naar de volgende ronde
pffff......

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 10:43

Hey,

Patje, geen probleem hoor, ik kom haar wel oppikken. Wanneer moet je vertrekken naar het ziekenhuis? Anders mag je haar ook vroeger hier afzetten hoor als dat makkelijker is. Vanaf 7u is het hier vollen bak.
Ik kan haar om half 4 ook afzetten hoor. Ik moet er toch passeren, want Lore gaat een dagje naar mijn schoonouders.

Arne slaat af en toe eens een slaapje over. Ook in het weekend als we weg moeten, of een daguitstapje maken slaapt hij niet meer in de namiddag. Dus ik denk dat het voor hem wel zal lukken. Hij zal alleen erg moe zijn 's avonds. En ik ben in de buurt he.

Anouk, . Wat jammer voor jullie. Maar vol goede moed door naar de volgende ronde he. Nu effe uithuilen, en vol zelfmedelijden de zetel induiken, en daarna er terug tegenaan he.

Kim, ik zie nu pas dat onze kindjes eigenlijk maar een paar maanden schelen. Wel leuk. Als ze naar school gaan komen ze in hetzelfde klasje terecht (als ze naar dezelfde school gaan tenminste).
Hoe vlot de zwangerschap? Niet te veel last?

Oh ja, Patje, wij zijn ook al een paar keer naar Landal geweest. Leuke parken he. En veel goedkoper dan centerparcs.

Groetjes

[Laatst gewijzigd door Nathalie - 27/05/2008 @ 10:44] - Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 16:31
Patje

haai,

goh nathalie, de gyne sprak dat ik tussen 8 en 9u smorgens moest binnenkomen
maar hij wist helemaal nog niet hoe de planning ineenzat
dus ik denk vrijdag nog eens te bellen of ze iets meer weten, heb niet echt zin om daar tot snamidd op mijn eentje te zitten wachten (en moet nuchter blijven pfffff mijn buikje zal nogal grommelen)

ja phebe kan ook wel eens een dutje overslaan maar tzal toch druk zijn met al die kleintjes rondom u hé

en idd landal is veeeel goedkoper, moeten beetje aan onze portemonnee denken hé

anouk, was maar vluchtig passeren voor jullie huisje hoor
pascal was weer laat thuis en moest nog naar de aldi crossen met de twee kindjes pfff
die stellen de hele boel op zn kop hé
als die samen zijn, dagen ze mekaar zo uit

allez tot morgen,

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 17:42
Kim

landal, nog nooit van gehoord! Waar is dat ergens? Als we zelzate zo een beetje gezien hebben, kunnen we het daar even proberen.

We weten helaas nog niet wat het gaat worden. Bij Nora wisten we het op 12 weken, bij de nekplooi, maar nu lag de poep naar de camera 't zal een jongetje zijn
En m'n intuïtie zegt het ook niet.. Bij Nora wist ik van de eerste dag, het is een meisje; maar nu heb ik geen flauw idee. Begin juni moeten we op controle voor het hartje, dus mss dat het dan goed ligt. Ben benieuwd!

En ja, ze zijn kort op elkaar. Maar dat wou ik eigenlijk wel, nooit gedacht dat het ging lukken ook. Voor Nora hebben we 3 jaar moeten proberen dus zijn we er nu direct voor gegaan
Het zou leuk zijn dat ze in dezelfde klas zitten, nathalie, wie weet..
Het begin van m'n zwangerschap was nu wel anders, veel slecht geweest. Maar dat vergeet je ook gauw. Nu begint het tonnetje goed te komen hé, en m'n ventje maar elke avond smeren!

Anouk meisje, de moed niet laten zakken hé. 'k Weet wat het is om telkens weer die terug te zien. Positief blijven en er niet te veel aan trachten te denken (ook al is dat makkelijk gezegd) Bij ons is het eigenlijk twee keer gelukt omdat we de hoop opgegeven hadden natuurlijk zwanger te worden.. zit het in het hoofdje, ik durf het écht niet zeggen, want de resultaten waren barslecht.. Maar je ziet, de wonderen zijn de wereld niet uit, en er ligt ook een wondertje voor jou te wachten, geloof me maar
je vindt hier steeds een luisterend oor hoor!

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 08:41
Patje

haai dames,

Kim, bij ons was t niet echt gepland om de kindjes zo kort op mekaar te laten volgen maar allez daarom niet minder gewenst hé
nog maar eens een bewijs dat ik en pilletjes niet goed samen gaan
landal heeft verschillende parken net zoals centerparcs, ga ns kijken op landal(punt)be

nog geen vermoeden van t geslacht... tzal dan nog eens zo'n grote verrassing zijn! das toch t leukste?!

Anouk, sterkte hoor altijd goeie hoop hebben hé, tlukt zeker wel!

Nathalie, tis gisteren dan maar spaghetti geworden
kindjes zijn daar zot op!

tot later,

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >