< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Babygeluk in 2006?Wie ook ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Babygeluk in 2006?Wie ook ?
23/05/2008 @ 11:25
Erika

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
M. kzou ook alleen geven wat de pot schaft en na een uur weer hetzelfde geven, maar zeker geen alternatief!

Cindy, wij zijn ook zo, wij zijn voor de kerk getrouwd en laten onze meisjes samen dopen (zijn we er ineens vanaf!) dan kunnen ze later kiezen, wat ze willen geloven en dan hebben we ze tenminste de kans gegeven.
Wat zat er tegen gisteren?

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 15:06
M.

hoi allemaal,

vandaag waren de patatjes een groot succes, alles flink opgegeten en daarna als beloning een paar lekkere frietjes gekregen hopelijk blijft ze t volhouden
in de creche is er nu wel weer iets anders, gisteren heeft ze van gans de dag amper een uur geslapen en de dag ervoor niets willen slapen in de voormiddag
ze zal beginnen haar weg zoeken met minder slaapuurtjes zeker?
hoe pakten jullie dat aan? proberen wat dezelfde routine te houden en zien wat ze doet of gewoon een nieuwe ritme insteken en ze laten slapen als ze moe is?
straks gaan we naar een paar speelgoedwinkels eens gaan zien voor een schommel te kopen voor Laurine haar verjaardag
voordeel dat ze nu nog zo klein is, we kunnen ze meenemen en ze weet niet eens dat het voor haar is
hoe is t hier met iedereen?

hier is ons ook gedoopt, wij zijn zelf ook gedoopt en getrouwd voor de kerk en t is een beetje zoals erika zegt, ze kunnen er dan later mee doen wat ze willen hé
nuja je kan je als volwassene ook altijd nog laten dopen als je wilt trouwen voor de kerk

groetjes

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 16:13
Lotte

ja, met dat dopen en trouwen voor de kerk, iedereen doet daar zijn goesting in hé...

Als wij trouwen (ik ben nog altijd zoooooo aan het hopen dat mijn vriend het eens vraagt), gaan wij ook niet voor de kerk trouwen.

Ik heb hier weer een straf verhaal... Mijne vriend heeft zijn eigen weer eens bewezen!
Vannacht om half 5 kreeg ik ineens telefoon van hem. Hij was eerst gaan voetballen en ging daarna nog wat pinten gaan drinken.
Dat was voor mij absoluut geen probleem tot dat ik dus om half 5 telefoon kreeg.
Hij was geflitst geweest aan 94 km/u waar hij eigenlijk maar 50 mocht en hij had 0,61 promille in zijn bloed (na 1,5 uur wachten om te blazen).
DUs ja, onmiddelijk zijn rijbewijs ingetrokken en hij zat daar in Meise op het politiebureau
Ik kon hem natuurlijk niet komen halen want ik had die 2 kinderen hier bij mij.
zijn broer is hem dan gaan ophalen en heeft hem naar ons thuis gevoerd...
Ja, 't is toch 'ne numero' gelijk wij zeggen

Och, ik maak er mij niet te druk in. hij zal al genoeg in de miserie met zijn werk. Hij moet 2 weken zijn rijbewijs inleveren en voor zijn werk is hij constant op de baan dus ja...

Oh, ik ga met Lily eens naar de osteopaath gaan. Ik had er zelf al wat info over opgezocht en de vroedvrouw is vrijdag langsgeweest en die raadde mij ook aan om eens naar een osteopaath te gaan.
Ze is echt heel onrustig, weent ook echt veel en ik denk dat zo een behandeling echt wel kan kalmeren.

Ik hou jullie op de hoogte!

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 12:41
Lieke

Hallo dames,

We hebben vorige week positief nieuws gekregen, we hadden een bod gedaan op een klein stukje grond achter ons terras. En dat werd goedgekeurd, dus ons mini-terrasje van 25m² krijgt er een tuintje van 60m² bij. Ik ben echt supercontent, eindelijk meer ruimte voor Ella! We hebben dit weekend al hard gewerkt om onze omheining af te breken, ik moet zeggen dat ik het ook wel in mijn rug voel! Morgenavond komt de landmeter langs en dan binnenkort naar de notaris en dan is het van ons. Het is niet groot maar voor ons is dat wel immens, zeker voor in het stad te wonen.

Lotte, oei da's minder van jouw vriend, goh moest mijn ventje zoiets doen, 'k zou d'er echt niet mee kunnen lachen! Hij moest eens een ongeval krijgen, jij zit wel thuis met 2 kinderen hè!
Hoeveel boete heeft hij dan nog bijgekregen?

M, goed dat Laurine terug goed eet, hier gaat dat met periodes wat minder, maar over het algemeen eet Ella wel goed!

Cindy, ja het gaat al beter hoor. Ik heb momenteel al zo'n 25 keer moeten prikken en ik had 3 keer te veel. Dus niet slecht hè.

Erika, ik heb 's morgens voor het ontbijt soms maar 65mg/dl, weet jij of dat te laag is? Of is dat normaal?

L, hoe gaat het met jou? Is Kenzo nog steeds gespaard gebleven?

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 13:09
Erika

Lotte, heeft je vriend een geldboete gekregen? hoe gaat hij het oplossen op zijn werk?
Een osteopaat kan wonderen doen hoor. Bij Myrthe was haar voorkeursligging (nekwerveltje scheef) verholpen na 1 beurt.

Lieke; een stuk tuin bij is altijd mooi meegenomen, zeker voor de kindjes. Onze tuin is 90m² dus ook geen megagrote tuin. Maar toch goed om in te spelen.

een glycemie van 65 is idd laag.Wij spreken van hypoglycemie van rond de 60. Op het werk gaf ik als de mensen niet direct hun eten kregen al druivensuikers. Voel je je dan niet flauw worden, duizelig en zweterig? Je schommelt dus wel duidelijk. Hopelijk is je dieet niet té streng...

Dit weekend gaat alles klaar zijn hier, want dertegen zijn alle envlopjes geschreven en het park wordt dan klaargezet.
De gyn wilt vanaf nu (34w) geen weeënremmers meer geven. Dus zie ik dat alles klaar is.

Er hebben 2 dames voor me gependeld en allebei zeiden ze dat ik 15juni ga bevallen. Ben benieuwd ... bij Myrthe was het geslacht ook juist en de datum dat ik weer zwanger zou worden (ook al was het ni gepland)

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 20:24
L.

hoihoi

Kenzo heeft sinds zaterdag ook de bobbeltjes , niets gespaard van waterpokken dus
zonde zenne, en hij is er zo lastig van!!

en nog groot nieuws!
onze Yerko ligt dit weekeinde in zijn grote bed!
hij vond het super gewoon, kon al zijn beestjes erbij nemen en nog hopen plaats voor zichzelf!
super niet!!
hij komt er ook niet echt uit - een keer dit weekeinde, omdat hij mama van de trap hoorde gaan!

Hij heeft ook een onstoken talgklier in zijn plasser. ZOnde zenne, hij heeft er last van en we weten niet echt hoe we t moeten aanpakken. masseren volgens de ha, maar dat vind hij dus niet fij, en misschien wel laten insnijden... k mag er niet aan denken, mijn klein venteke!!

erika
34W whoehoe!! k duim keihard dat ze nog ff blijft zitten zenne! maar toch, spannend nu he

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 21:21
cindy

Hey,

L, spijtig dat Kenzo nu ook de waterpokken heeft doorgekregen, maar ja, ze kunnen er maar vanaf zijn, alleen altijd zo erg dat ze er zo van moeten afzien. En Yerko een ontstoken talgklier in zijn plassertje Ja, hoe masseer je zoiets, wij mogen hier bij Jochen ook nauwelijks eraan hoor om te wassen. Hopelijk moet hij niet besneden worden.
Fijn dat hij zo graag in zijn grote bed ligt Ik hoop dat het hier in juli even goed gaat.

Erika, bijna klaar dus, laat ze nog maar even zitten, maar je hebt die belangrijke grens van 34 weken toch gehaald. Ik ben eens benieuwd of het pendelen klopt, dan zou je binnen een dikke 2 weken je meisje vasthebben.

M, gelukkig gaat het eten beter. Dat zullen zo periodes zijn. Hoe gaat het met Laurine in de creche, is ze er graag?

Lieke, goed dat je suikerwaarden nog meevallen. Daan zal er wel helemaal geen hinder van ondervinden als je zo goed oplet.

Lotte, amai, ik zou ook serieus uit mijne slof schieten hoor Daar zou ik absoluut niet tegen kunnen, het gedacht alleen al dat hij zo met de auto zou rijden en een ongeval kan krijgen. Hopelijk is hij voldoende gestraft doordat hij zijn rijbewijs 2 weken kwijt is en denkt hij volgende keer 2 keer na. Wanneer moet je naar de osteopaat met Lily? Ik heb er al goede dingen van gehoord, zelf zijn we er nooit geweest. Heeft ze nog altijd zo last van reflux?

Vandaag een drukke dag op werk gehad, dus de dag is voorbij gevlogen. Zo mag de hele week wel zijn, want volgend weekend gaan we een weekendje naar zee. Mijn ouders hebben daar een appartementje, dus kost het ons niks buiten het eten, maar ja, dat moeten we hier ook doen. Eindelijk mijne man nog eens overtuigd gekregen om te gaan
De laatste dagen voel ik wel ons minder dan ervoor. Ik voel ze wel, maar niet zo dikwijls en sterk als bijvoorbeeld zaterdag. Zou ik me ongerust moeten maken of hebben jullie dit af en toe ook voor de zwangere dames?

Ik ga dadelijk mijn bedje in, ben moe van de drukke dag.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 09:31
Lotte

hallokes iedereen,

nog over het verhaal van mijn vriend, ik denk dat de geldboete nog zal moeten komen en ik vrees dat ze niet mals zal zijn...
Pff, en we hebben al zo veel kosten binnenkort: badkamer verbouwen en tuin heraanleggen.

ben net met lily naar osteopaat gegaan. da's wel zo wat 'alternatief' hé. Ze zat daar dan met haar handen op Lily haar buik en de spanning die ze voelde weg te 'blazen' met haar ogen gesloten. Nogal 'zweverig'. Maar ze had in haar hoofdje ook een afgeplatte kant waardoor de zenuw naar haar maag gekneld zit en daardoor zou ze reflux hebben.
Ze is nu wel direct heel vlot in slaap gevallen dus ze is er zeker door gekalmeerd.
Ik moet volgende week nog es teruggaan, ik ben benieuwd!

@Lieke: leuk dat jullie tuin nu vergroot kan worden! Wij hebben een heel grote tuin (150m²) en een deel ervan gaan we nu helemaal heraanleggen. Allez, voornamelijk meer speelruimte maken voor de kindjes want het was eigenlijk meer een siertuin dan een 'speeltuin'.

@L.: flink van Yarno!

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 10:42
M.

hoi allemaal,

Laurine heeft de rest van t weekend goed geslapen en flink gegeten en gisteren in de creche is t ook heel goed gegaan.
t zal een beetje zoeken zijn naar haar nieuwe ritme denk ik.
we hebben van t weekend ook een schommel gekocht voor haar verjaardag, hoop dat ze t leuk zal vinden, maar denk het wel
goh, t was zo moeilijk in de speelgoedwinkel om niet vanalles mee te doen, al die schattige speeltjes, zelfs mijn man had het er moeilijk mee
hebben uiteindelijk een popje meegenomen, je had ze moeten zien stralen toen we t haar gaven, met een grote op haar mond aan de kassa..dat zijn toch van die momenten hoor!

lotte, jij reageert nogal rustig zeg erop, ik zou nogal boos zijn als t mijnen man was geweest hoor
enja de geldboete zal wel niet mals zijn en geef toe, t is allemaal geld weggegooid, terwijl je t goed kunt gebruiken voor andere dingen
hij voelt zich nogal schuldig zeker?
hopelijk betert het snel met Lily bij de osteopaath, hoeveel keer zal je moeten gaan?

lieke, wat fijn zeg dat je een stukje grond hebt kunnen bijkopen! is direct een groot stuk erbij aan de tuin en met de zomer in t vooruitzicht zal dat wel leuk zijn
zie maar dat je jezelf niet te veel forceert en laat de mannen er maar aan werken

erika, denk je dat je vroeger zal bevallen zonder de weeenremmers nu?
nuja, t kan nooit geen kwaad om alles op tijd klaar te hebben

L, oei Kenzo ook geveld met de waterpokken, t was te denken hé
en wat flink van Yerko zo in zijn grote bed slapen zonder problemen
wel jammer dat hij nu met die onstoken klier zit, heeft hij er pijn van? hoe zijn jullie erop gekomen dat hij dat had?

cindy, Laurine gaat heel graag naar de creche hoor, t is al precies haar 2e thuis geworden
ik denk niet dat je je echt zorgen moet maken dat je af en toe eens wat minder beweging voelt, dat was bij mij ook zo, ze kunnen niet altijd even actief zijn zeker?
wanneer moet je nog eens naar de gyn?

groetjes

[Laatst gewijzigd door M. - 27/05/2008 @ 10:46] - Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 15:23
Lotte

ik ben al blij dat hij geen ongeluk heeft gehad en ik hoop echt dat hij zijn lesje nu geleerd heeft, zonder echt een ongeluk veroorzaakt te hebben.

pfff, mijn ma vertelde me deze morgen een erg verhaal van iemand die ze via via kent.
Iemand met een kindje van 18 maanden die buiten in zo een plastieken zwembadje aan het spelen was. De mama ging eventjes binnen naar het toilet en toen ze terug buiten kwam, lag dat kindje al boven te drijven...
Ik vind wel dat ze er toen heel raar op gereageerd hebben. Ipv dat ze voor een ambulance belt, heeft ze haar man gebeld. Die is dan naar huis gekomen en hij is met dat kind naar het ziekenhuis gereden. Nu moet je weten dat die op zeker 30 min. (als er geen file is) van het ziekenhuis wonen. dus tegen dat hij in de kliniek toekwam, was dat kind al een uur of zo bewusteloos. En hij heeft het daar dan in de handen van de dokters geduwd maar er was al veel te veel tijd overgegaan.
En nu is dat kindje overleden... Geen hersenactiviteit meer en ze hebben de machines stilgelegd.

Toch een erg verhaal hé... Wij vertrekken dan binnen 3 weken naar Turkije. Ik weet nu al dat Mila ALTIJD haar zwembandjes ga aandoen!!! Ik mag er niet aan denken!

allez, wil nu geen doemverhalen vertellen maar ik was toch heel erg geschrokken toen mijn ma dat vertelde.

@M.: gelukkig gaat het beter met Laurine nu.
Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk had in de speelgoedwinkel! Ik kan mij ook altijd moeilijk bedwingen om iets mee te brengen voor Mila!

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 19:38
L.

lotte
k vind ook wel dat je rustig reageert zenne!
amaai, zou hier niet war zijn !! tsss

en ff ter detail, nen Yanzo hebben we niet zenne... LOL
onze kinderarts blijft dat ook altijd zeggen... heeft het t direct just!

en wat een verhaal van die kennis zeg... brrr
zal foute reactie door de stress zijn! maar toch, dat zal ze zichzelf nooit vergeven!

met de rest alles bon??

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 21:10
cindy

Hey,

Lotte, wat een verhaal zeg Inderdaad raar dat ze niet dadelijk de ambulance gebeld heeft, haar kindje had misschien nog gered kunnen worden, maar zoals L al zei, misschien een paniekreactie. Ik weet dat ik Jochen in ieder geval nooit alleen in zijn zwembadje zal laten.

M, geweldig he als je ze zo gelukkig ziet en dat voor een stom speelgoedje. Ik ben benieuwd wat ze van haar schommel zal vinden. Ik mag volgende week dinsdag weer naar de gyn voor controle, geen echo. Ik voel onze meid nog altijd bijna niet. 2 à 3 lichte schopjes op een dag en dat is het. Misschien morgen toch eens naar de gyn bellen als ze niet meer gaat schoppen.

L, hoe gaat het met je boys? Hebben ze nog veel last?

Lieke, ik was nog vergeten je proficiat te wensen met je tuin. Dat gaat echt plezant zijn voor Ella. Mag je nu al beginnen erin te werken of moet je wachten tot de akte beschreven is? Dan zou de zomer voorbij zijn en heeft ze er nog niks aan gehad.

Erika, hoe gaat het met jullie? Is je man al volledig hersteld van zijn hersenschudding?

Met Jochen is alles in orde. Hij wordt zo slim en begint echt goed te praten en begrijpt alles wat we tegen hem zeggen. Als hij honger heeft, vraagt hij een 'bootam met toto' (boterham met choco) en neemt de chocopot al uit de kast, maar durf zijn boterhammetje niet in 2 snijden want dan schiet hij in een colère We leggen zijn boterhammetjes dan meestal ergens waar hij eraan kan en laten hem maar even uitrazen. Daarna gaat hij altijd zijn boterhammetjes nemen en eet ze flink op

Als het weer meezit komen ze einde van de week het gras inzaaien thuis. Dan kan Jochen binnen een maandje eindelijk fantsoenlijk rondravotten buiten.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 09:19
Lotte

@L.: sorry maar da's puur een typfout hoor!

heb gisteren een afspraak gemaakt voor een rondleiding op een schooltje!
Pffff, mijn kleine meid wordt al zo groot!

@Cindy: da's hier ook zo hoor, van die woedeaanvallen en als je ze dan gewoon negeert, is het direct over. En als het echt niet overgaat (wat ook soms wel gebeurd) dan moet ze in de gang gaan afkoelen en dat helpt héél goed! Dan is de woedebui binnen de 30 sec. over...

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 09:34
Erika

Cindy: als ik je kan geruststellen, ik had rond 24weken een heel slechte periode toen mijn grootvader stierf, enorme stress, en ons bewoog toen ook véél minder met momenten.
Mijn placenta ligt dan nog eens vooraan dus daar voelde ik soms ook minder door.
Natuurlijk, als je het niet betrouwt eens achter horen he.
Omdat ik de indruk ook heb dat je stress hebt...niet?

Lotte: grellig verhaal.Myrthe speelt al wel eens 10min alleen in de tuin, maar mijn keuken en living grenst eraan dus ik zie haar wel. Een zwembad bloot laten al is het voor ff zou ik ni doen, en nu dees is wel echt dé waarschuwing om het nooit te doen!
Ging je met je ma naar Turkije? Is het al beter met Lily's reflux?

L. wat spijtig, maar anderzijds zijn ze er beiden vanaf nu ze de windpokken hebben gehad.
Wanneer neem je ouderschapsverlof?
Lukt da wat zo'n voorhuidje masseren, kunde da al achteruit schuiven op die leeftijd?
Hopelijk geneest het spontaan, moet je geen terramycine zalf aandoen?

M. een schommel, bedoel je zo'n tuintoestel of zo'n plastic paardachtig wipschommeltje?
Kvin da zo grellig he.Ik zie iedereen zijn kindjes van 2 er al op spelen, maar ik durf da voor Myrthe ni kopen.
Ze krijgt wss voor haar verjaardag een speelhuisje.

Koppigheid? Hier ook zenne.
de papa heeft dees week late en dan moet ik Myrthe naar boven brengen om te slapen & wassen.
Op de grond leggen, niet rechtstaan om uit bed te pakken (kan er amper nog aan met mijn dikke buik) verkeerde richting lopen ...
Gisteren heb ik toch ff mijn stem verhefd zenne... ze verschoot nogal.

[Laatst gewijzigd door Erika - 28/05/2008 @ 09:36] - Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 10:03
M.

hoi,

t heeft weer nogal gewaaid zeg vannacht pfff, echt vervelend, kan amper slapen van dat gekletter van de rolluiken
gelukkig heeft Laurine er blijkbaar geen last van
ze zit wel met een lelijke rochel in haar keel, ze zeiden in de creche dat ze wat hees aan t worden was maar t lijkt toch meer op ee beginde verkoudheid hoor
iemand tips hoe je dat kan tegengaan voor t erger zal worden?

lotte, wanneer is de rondleiding? t is idd zo dat je weet dat kleine kindjes snel groot worden
en wat een verhaal zeg, ik begrijp die moeder ook niet echt, waarom niet direct de bellen? Laurine heeft hier ook al eens buiten gezeten in haar zwembadje maar we laten ze nooit alleen hoor, t is zo snel gebeurd met een klein kindje, mag er niet aan denken

cindy, heb je nu gebeld naar de gyn?
leuk dat Jochen al zo'n slim kereltje aan t worden is en meer en meer begint te zeggen

erika, we waren eerst van plan een grote schommel te kopen voor buiten, dan kan je er later gewoon een plankje aanhangen om te schommelen en nu gingen we gewoon zo'n stoeltje kopen om er aan te hangen
maar in de fun hadden ze een babyschommel, t is met een metalen frame, kan zowel binnen als buiten staan
t is een bakje dat er aan hangt en je kindje zit er vast in met riempjes
op de doos staat vanaf 18 maand maar Laurine heeft er nu al in gezeten en we blijven er gewoon bij zitten
zie ook heel graag zo'n speelhuisje maar daar is onze nu nog wat te klein voor, denk dat ook volgend jaar voor haar verjaardag te kopen
heeft myrthe ooit al eens op de schommel gezeten?
bij ons was het toevallig dat we op een terrasje van een tearoom zaten en er was een speeltuin bij met ook zo'n schommels
daar hadden we Laurine er eens ingezet en ze vond het superleuk
anders ging ik misschien ook wel niet met t idee gekomen zijn om een schommel te kopen hoor

groetjes

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 16:43
cindy

Hey,

Lotte, ja het gaat zo snel met onze kindjes he. Veel plezier tijdens de rondleiding. Het is toch weer een grote stap, vind ik.

M, ik heb niet naar de gyn gebeld. Vorige nacht en vandaag voel ik ons weer regelmatig en harder stampen. Ik ben weer helemaal gerustgesteld
Spijtig dat Laurine weer ziek aan het worden is. Ik heb geen idee hoe je het kan tegenhouden.
Je moet maar eens een foto van Laurine in haar schommeltje op je profiel zetten, lijkt me fijn

Erika, ja het zal zo iets geweest zijn. Het is inderdaad nogal druk de laatste tijd hier met werk, alles gereed krijgen voor de geboorte, financieel een beetje puzzelen enz.
Mijn stem verheffen moeten wij ook nogal eens bij Jochen om door te dringen tot hem maar meestal bekijkt hij je dan van 'poeh, doet me toch niks' Dan heb ik het weer moeilijk om mijn lach in te houden en moet ik mij even omdraaien

Ik ga Jochen maar eens gaan halen.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 16:55
Erika

Cindy, hoe meer je erop focust hoe minder je soms voelt als je bang bent maar vergeet niet dat ze mss als je slaapt ook veel beweegt...

M. ja Myrthe heeft in de speeltuin al in zo'n schommel gezeten maar 't was ni echt geweldig.

Wat ik altijd doe als ik nog maar dénk dat Myrthe zo gaan snotteren of whatever: neus spoelen met fysiologisch! zo spoel je veel bacteriën weg en werkt hier heel goed, buiten 2 vallingen heeft ze verder nog niks doorgemaakt (hout vasthouden)

Net mijn envlopkes gaan halen.
Nu blijkt dat hetgeen we kozen voor suikerbonen pas bijleverbaar van't fabriek is in september, en dat wij de laatsten hebben (50stuks) veel te weinig wss, andere winkels zijn ook uitgeput.
Nu zijn we aan't zien voor iets extra's erbij, hebben jullie een idee? is dat niet onozel zo 20 aparte andere dinges erbij?

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 07:36
L.

hoi allemaal

hier druk en niet altijd fut meer om overal te gaan schrijven. K zit eigenlijk op teveel verschillende forums!
k hou ze gewoon niet meer bij!

erika
mijn ouderschapsverlof loopt van 22 juli tot 21 aug, de 22e aug pak ik dan nog bij, dat is mijn verjaardag!
en dan weer volle bak ertegenaan!

ERika, M
we hebben ook zo een speelhuisje, voor de doop van de twins gekregen, maar t staat er al van vorig jaar! t is gewoon een superding zeg!
niet te doen, Yerko speelt daar al zeker mee vanaf 1 jaar, onze twins vinden het nu ook super, deurtjes open en dicht doen, zicht er binnen in rechttrekken, twintig keer in en uit lopen!
Yerko vind het nu zelf nog steeds heel leuk om in te spelen, t spelen wordt anders maar t huisje blijft succes hebben zenne,dus zeker een goede investering lijkt mij!

cindy
goed dat je weer gerustgesteld bent in je kleintje!
die voelen dat he, dat ze een signaal moeten geven!!

erika
hoe is t met t kleintje??
wanneer moet je weer op controle? wat heb je nu al van bonen?? om te bedenken wat erbij kan he!

lieke
ze worden groot he, de kids! school en zo! Yerko is ook ingeschreven avn 26/4. dan worden ze echt groot e!!

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 14:27
cindy

Goh, door dat weer deze morgen staat het bij mijn ouders volledig blank. In de kelder staat 1.5 m water en alles is naar de vaantjes. De auto hebben ze juist op tijd buiten gekregen, maar het wasmachine, de droogkast, de verwarmingsketel, een hele boel antiek meubels enz. staan allemaal volledig onder water. De brandweer is nu aan het wegpompen. Mijn ouders zijn helemaal de kluts kwijt ocharme

Er zijn ook al verschillende cameraploegen daargeweest van het nieuws en de kranten. Echt vervelend Morgen als alle water eruit is moeten we de kelder gaan leegmaken en zuiver maken. Dat gaat nog een werk zijn

Sorry dat ik even niet reageer, maar ik ben zelf helemaal verslagen ervan.

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 19:59
cindy

Het huis van mijn ouders en dat van mijn nonkel en tante is deze avond op het VTM- en TVL nieuws geweest.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >