Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/05/2008 @ 19:59 cindy ![]() | Het huis van mijn ouders en dat van mijn nonkel en tante is deze avond op het VTM- en TVL nieuws geweest. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Babygeluk in 2006?Wie ook ?

hopelijk blijft ze t volhouden
ook gedoopt, wij zijn zelf ook gedoopt en getrouwd voor de kerk en t is een beetje zoals erika zegt, ze kunnen er dan later mee doen wat ze willen hé
Ja, hoe masseer je zoiets, wij mogen hier bij Jochen ook nauwelijks eraan hoor om te wassen. Hopelijk moet hij niet besneden worden.
Ik hoop dat het hier in juli even goed gaat.
Daar zou ik absoluut niet tegen kunnen, het gedacht alleen al dat hij zo met de auto zou rijden en een ongeval kan krijgen. Hopelijk is hij voldoende gestraft doordat hij zijn rijbewijs 2 weken kwijt is en denkt hij volgende keer 2 keer na. Wanneer moet je naar de osteopaat met Lily? Ik heb er al goede dingen van gehoord, zelf zijn we er nooit geweest. Heeft ze nog altijd zo last van reflux?
momenten hoor!
We leggen zijn boterhammetjes dan meestal ergens waar hij eraan kan en laten hem maar even uitrazen. Daarna gaat hij altijd zijn boterhammetjes nemen en eet ze flink op